Vreselijk

Wacht nu al 3,5 week op me bestelling en heb nog niks ontvangen

Slecht

Voor 22:00 besteld volgende dag in huis. 17 augustus besteld, niks ontvangen. Daarna zijn ze ineens 3 weken dicht door vakantie. Daarna tot nu telefonisch niet bereikbaar ivm drukte. Reageert niet op whatsapp of mail. Krijg alleen een automatische mail dat er een conflict is met vervoerder. Dat er iets aan de hand is oke maar dat je je klanten niet eens te woord staat!! Werken daar überhaupt mensen??? Ik heb al betaald en wacht al 6 WEKEN!!! Er zitten zomerkleding bij die ik haar niet meer aan trek en kleren in toen een grotere maat maar daar is ze ook al bijna te groot voor. Belachelijk dit en onprofessioneel om zo met je klanten om te gaan. Koop dus maar beter niet bij jayno!!!

Ontevreden

Groot assortiment, maar erg trage levering. Aantal excuses mailtjes ontvangen. Ook vanwege switchen bezorgbedrijf. Besteld na aanbeveling vriendin.

Lachwekkend dit

Ik heb mijn bestelling nog niet eens ontvangen. Een dan wel vragen om een review. Eerst maar eens de bestelling versturen en dan zien we wel verder. Aangezien ik wel al betaald heb!!

Deze keer slecht!

3 weken geleden 2 shirtjes besteld. 4 dagen geleden een mail dat deze verzonden is, helaas nog geen track trace oid.

De bestelling is nog niet binnen

Dramatisch!

Niet best

Op 10 september een bestelling gedaan. Ik kreeg uiteindelijk 26 september bericht dat het verzonden zou zijn. Echter is het nu 29 september en heb ik nog niks ontvangen. Het pakket is nog niet ontvangen door DHL dus of ik het ooit ga ontvangen??? Gelukkig wel betaald via afterpay!

Slecht

Bestel hier nooit ! Zo slecht bedrijf je besteld je betaald en ontvangt niks !!! Al 2 maanden bezig met dit bedrijf waardeloos

Slechte communicatie

Ruim 3 weken moeten wachten op vestje als kraamkado zonder ook maar iets te horen, werkelijk schandalig.

Slecht !

Ik wacht al 2 weken op mijn bestelde pakje .. nog ff en mijn dochter past het niet meer.

Slecht heel slecht

Mijn bestelling lig net als bij velen al vanaf 10 augustus bij dhl Geen enkel contact mogelijk Een mail gehad zonder ook maar een inhoud waar je wat mee kan Ronduit schandalig Niemand krijgt contact of weet wanneer we het kunnen verwachten Mijn geduld raakt op en aangifte van fraude overweeg ook ik nu serieus

K o

Ten eerste alle positieve reacties over jayno.nl over dat geen oplichterij is, waarschijnlijk heb je dan net mazzel. Want het zijn gigantisch oplichters. Een enkeling heeft wel iets ontvangen het grootste gedeelte niet. En ga dan niet zo vreselijk enthousiaste review schrijven, als je genoeg negatieve reacties lezen. Jullie zorgen erover dat mensen er gaan kopen! Denk daar maar eens over na!!!!! En praat mij dan niet over de retour verwerking want dat is ronduit kansloos. Communicatie? Mailtje ontvangen? Nee!!! Geen een!!!! Communiceren staat niet in het woordenboek bij hen. Alleen maar geld innen. Ik hoop dat de eigenaren met zichzelf kunnen leven om zo iedereen te behandelen in deze tijd. Telefonisch automatische beantwoord Whatsapp geblokkeerd Messenger automatisch help link… en ja die helpt, not! Sinds juni al bezig met dit ellendig bedrijf. Ronduit onbeschoft dat echt NERGENS reactie op komt.

K o

Niet te bereiken

Genoeg bestellingen in het verleden gedaan, nooit problemen gehad ook niet mocht er iets retour gaan. Tot ik afgelopen augustus een grote bestelling deed.., De verzending duurde heel lang waardoor het in onze vakantie bij de buren bezorgd werd.., tot zover nog prima, terug van vakantie met prop die bestelling gecheckt, helaas waren er een paar items echt niet geschikt voor mijn kids, dus snel retour want de termijn zou de volgende dag verlopen. NOOIT MEER IETS GEHOORD, retour dus niet verwerkt, denk ik want ze zijn via alle kanalen ONBEREIKBAAR!! Krijg wel herinneringen dat ik dus nog 35,02 moet betalen ivm onverwerkte retour. Voorkom extra kosten! Lekker makkelijk! Ik moet betalen voor iets wat ik niet heb! En zij geven nergens thuis. Ben er van genezen! Schandalig

Ronduit slecht!

Meerdere keren kleding besteld zonder problemen, echter retourneren was altijd een probleem dus dat deed ik nooit. 1 bestelling geplaatst begin augustus die lag op een dhl depot, jayno was niet te bereiken niet via tel, app, mail. Dhl kon dus geen onderzoek starten. Met mijn stomme hoofd een 2de pakket besteld omdat het voor een babyshower was en ik het op korte termijn nodig zou hebben. 1 maand gewacht, pakket werd niet verstuurd, geen track and trace. Op alle manieren contact proberen te zoeken geen gehoor. Uiteindelijk is iemand die in roosendaal woont verhaal gaan halen, samen met een andere gedupeerde. Niemand deed open, uur lang op het raam getikt. Tot ze iemand binnen zagen bewegen toen konden ze niet anders dan de deur opendoen en het afhandelen. Alle retourpakketjes liggen letterlijk in de gang "geflikkerd". Mensen kunnen het niet aan en hebben vervoersproblemen bij dhl. Ik zoek in ieder geval een andere webshop voor de kinderkleding van mijn zoon!

Zeer slecht

In mei iets retour gestuurd en nog steeds geen geld retour gekregen ,ben bang dat ik het ook nooit meer terug krijg !…… dus bestel hier maar niks meer!

Goede kleding, lange verzending

Gister eindelijk de bestelling ontvangen, ik ben helemaal blij! Een hele nieuwe garderobe voor nog geen 40 euro en het staat mn dochter geweldig. Door problemen met de vervoerder had jayno.nl ql aangegeven achteraf dat het lang ging duren, maar nog geen maand verder vind ik dan reuze meevallen! Ze houden je op de hoogte met de mail, en het is iig geen oplichterij!

Al jaren klant

Al jaren bestel ik bij Jayno. Nooit problemen gehad tot de bestelling die ik in Aug heb gedaan. Altijd super leuke kleertjes voor een scherpe prijs. Ze hebben momenteel een conflict met DHL, maar zijn nu bezig alles op te lossen en een aantal hebben al hun bestelling al via Post NL ontvangen heb ik via Facebook begrepen. Ze hebben alleen veeeeel te lang gewacht met communiceren naar de klanten wat er aan de hand is en het onbereikbaar zijn helpt ook niet mee. Dit is een leer moment voor in de toekomst. Ik heb er vertrouwen in en daarom van mij 4 sterren!. Hopelijk hebben ze alles snel opgelost.

Een webwinkel met goede service.

Goed mailcontact en een geweldig team dat alle problemen oplost, óók in deze moeilijke tijd met een tekort aan personeel!

Wees duidelijk en bereikbaar

Net zoals vele anderen een bestelling geplaatst en niet mogen ontvangen. Automatische mails ontvangen met excuses maar geen duidelijke toelichting. Erg teleurstellend dat er in de mail staat dat er geen contact mogelijk is met de klantenservice. Net als er problemen zijn dus erg belangrijk dat er wel contact en communicatie mogelijk is. Ik hoop dat iedereen snel reactie krijgt en zijn bestelling of het geld van de bestelling snel mogen ontvangen!

Bestelling niet geleverd, geen contact mogelijk

Mijn laatste bestelling dateert van 12 augustus. Niet geleverd zoals bij vele anderen. Op geen enkele manier contact te krijgen met bedrijf. Gister een email ontvangen met excuses, maar verder geen info waar ik iets mee kan. Jammer, altijd tevreden geweest en vaak besteld, maar op deze manier ga je niet met klanten om. Pas op: de website staat nog open en je kunt nog bestellen. Doe dit niet!

Ballenbedrijf

Nooit wat ontvangen, en krijg er geen contact mee..

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling nooit ontvangen maar wel betaald, hier bestel ik nooit weer!! reageren helemaal nergens op, belachelijk!

Erg teleurgesteld

9 augustus bestelling gedaan,mail gekregen dat het bij DHL in de regio aangekomen is,tot nu nu niets ontvangen.

Geen reactie

28juni mijn bestelling al retour gestuurd, nog steeds geen geld terug. En ze reageren nergens op, mail, app, telefoon.. Zeer slecht, hopelijk ooit mijn geld nog terug.