Prima douchescherm aan een heel degelijke prijs.

Alles prima in orde

Prima douche cabine, van het bestelproces werd ik steeds op de hoogte gehouden, cabine is in overleg geleverd op de dag die mij uitkwam

Helemaal tevreden!

Zowel in de showroom als in het online bestel proces en levering een prima service en duidelijke informatie!

vlotte bestelling en levering, verder niet veel over te zeggen

duidelijke site ,no nonsence,snelle levering ,echt binnen3 dagen in huis

prettig om de site te bezoeken ,je vind echt alles wat je nodig hebt om je badkamer te renoveren en te vernieuwen ,toppie hoor

Slechtste service bij online aankoop ooit!

Een mooie spiegel besteld. Levertijd 5 weken, na 6 weken niks te hebben gehoord (en wel betaald!!!) zelf maar eens gebeld waar de spiegel bleef. Bleek dat er leverproblemen mee waren waar ik niet over geinformeerd was. Nieuwe levertijd 8 weken later. Wederom hoor ik helemaal niks en mocht ik weer zelf eractheraan toen er na 9 weken nog geen bericht was. Ik heb toen gezegd mijn geld terug te willen en opeens kon de spiegel dezelfde dag!!! nog opgestuurd worden en was hij de volgende dag in huis. Gelukkig was de spiegel wel helemaal naar wens en precies wat we ervan verwacht hadden, dus wel tevreden met het product dat geleverd is.

Na wat problemen perfect afgehandeld

Mn bestelde douchecabine was afgeleverd .... yeah !! Toen ik bezig was met de montage van het vaste glaspaneel spatte deze uit elkaar in Mn handen , ik had hem nog niet eens neergezet ! Meteen ging ik op zoek naar de oorzaak en zag al snel een deukje in het profiel , dat moet het geweest zijn en het was mij nog niet opgevallen. Het glas heeft op die plek op spanning gestaan en is bij een bepaalde beweging stuk gespat De volgende dag meteen mn verhaal verteld aan sanidream en die stelde me meteen gerust met de woorden “stuur je verhaal even op met evt wat foto,s dan gaan we kijken voor een oplossing “wat ik meteen gedaan heb Een aantal dagen later kreeg ik te horen dat sanidream een volledig nieuwe douchecabine op zou sturen . Helemaal TOP !! Perfecte service Bedankt nog voor het vertrouwen .

Mooi, maar niet makkelijk te installeren.

Prachtige pendeldeuren. Het was wel even puzzelen om het goed te installeren. De plastic strips ogen fragiel. En 1 strip klapt steeds dubbel bij het openen van de deur. Maar voor een kleine douche zijn deze deuren wel een uitkomst.

Behulpzame klantenservice en goeie producten.

Telefonist heeft me geholpen met de maatvoering en met welke douchedeur ik moest bestellen. Meteen besteld en van de week binnengekregen. Zag er voor de rest prima uit.

Dik in orde alles

Prima product, klasse ! Snelle levering

Tot nog toe naar wens

Jammer dat slechts een deel is afgeleverd. Ik hoop dat mijn spiegelkast binnenkort wordt bezorgd. Het telefonisch contact was prima

Prijs is top! Uitstekende kwaliteit!!!

Zoals we dit verwachten van een verkoop! Vlot gemakkelijk en keurig!! Zeer tevreden! Komen nog terug!

Klasse

Mijn ervaring is dat de levering snel was, op tijd bezorgd werd en wij heel blij zijn met de nieuwe douche deur, mooie deur en goed afgewerkt.

Goede productomschrijving, stipte aflevering

Goede productomschrijving, stipte aflevering

Super snelle levering en goed materiaal!

Super snelle levering en goed materiaal

Redelijke productkwaliteit

We hebben een douchescherm besteld dat je kunt openschuiven. De kwaliteit van het product is redelijk goed, maar gezien de flinke prijs had dat wel iets beter mogen zijn. Sommige onderdelen van het schuifsysteem zijn van zilverkleurig geverfd plastic in plaats van metaal. Een ander minpunt was dat de installatiehandleiding in het Duits was. Doordat de plaatjes in de handleiding al niet altijd duidelijk waren, was het een extra manko dat de tekst in het Duits was geschreven. De douchedeur zelf ziet er verder strak en luxe uit, en de levering was keurig zoals beloofd. Ook was de bezorger na een snel telefoontje bereid om het product op een ander, nabijgelegen, adres af te leveren, omdat hij niet bij ons huis kon komen met de vrachtwagen. Dat waardeerden we wel.

aflevering prima, douchecabine goed verpakt.

afl. prima, douchecabine goed verpakt. misschien in twee dozen verpakken i.v.m. gewicht.

Snelle en goede levering, mooi op tijd.

Geen antwoord gehad op mijn vraag via de mail. Heel jammer, misschien komt het antwoord nog. Zou heel fijn zijn, marion snoek Amersfoort

Goede service en vriendelijk personeel

Gebeld voor een douchedeur, zelfde dag nog opgehaald. Eigenaar heeft me goed geholpen.

Snel bezorgd

Maandag bestelt, dinsdag gebeld over aflevertijd, woensdag geleverd. Dankjewel!

Pluspunten

snelle levering en betaalbare kwaliteit

Pluspunten

ben goed geinformeerd omtrent de levering

een betere uitleg bij het instaleren

Pluspunten

Snelle levering, product dat voldoet aan de verwachtingen. Blij dat we na een lange tijd zoeken een douche schuifdeur systeem hebben gevonden die we in de breedte konden aanpassen aan de afwijkende maat van onze nis.

Pluspunten

Matzwarte douchecabine besteld, tevreden over kleur en kwaliteit.

Levertijd was eerder dan afgesproken, was gelukkig tijd

Pluspunten

snelle levering en goed producten!