Klasse

Mijn ervaring is dat de levering snel was, op tijd bezorgd werd en wij heel blij zijn met de nieuwe douche deur, mooie deur en goed afgewerkt.

Goede productomschrijving, stipte aflevering

Goede productomschrijving, stipte aflevering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en goed materiaal!

Super snelle levering en goed materiaal

Redelijke productkwaliteit

We hebben een douchescherm besteld dat je kunt openschuiven. De kwaliteit van het product is redelijk goed, maar gezien de flinke prijs had dat wel iets beter mogen zijn. Sommige onderdelen van het schuifsysteem zijn van zilverkleurig geverfd plastic in plaats van metaal. Een ander minpunt was dat de installatiehandleiding in het Duits was. Doordat de plaatjes in de handleiding al niet altijd duidelijk waren, was het een extra manko dat de tekst in het Duits was geschreven. De douchedeur zelf ziet er verder strak en luxe uit, en de levering was keurig zoals beloofd. Ook was de bezorger na een snel telefoontje bereid om het product op een ander, nabijgelegen, adres af te leveren, omdat hij niet bij ons huis kon komen met de vrachtwagen. Dat waardeerden we wel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

aflevering prima, douchecabine goed verpakt.

afl. prima, douchecabine goed verpakt. misschien in twee dozen verpakken i.v.m. gewicht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en goede levering, mooi op tijd.

Geen antwoord gehad op mijn vraag via de mail. Heel jammer, misschien komt het antwoord nog. Zou heel fijn zijn, marion snoek Amersfoort

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service en vriendelijk personeel

Gebeld voor een douchedeur, zelfde dag nog opgehaald. Eigenaar heeft me goed geholpen.

Snel bezorgd

Maandag bestelt, dinsdag gebeld over aflevertijd, woensdag geleverd. Dankjewel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering en betaalbare kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ben goed geinformeerd omtrent de levering

een betere uitleg bij het instaleren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, product dat voldoet aan de verwachtingen. Blij dat we na een lange tijd zoeken een douche schuifdeur systeem hebben gevonden die we in de breedte konden aanpassen aan de afwijkende maat van onze nis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Matzwarte douchecabine besteld, tevreden over kleur en kwaliteit.

Levertijd was eerder dan afgesproken, was gelukkig tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering en goed producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tevreden over service en kwaliteit van product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen afspraken na

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tijdens de verbouwing van onze badkamer waren wij de solid surface waskommen voor ons badmeubel vergeten te bestellen. Omdat het al bijna 5 uur was zat er haast achter. Online zijn we gaan zoeken en bellen naar een mogelijke oplossingen. Al snel kwam sanidream tevoorschijn en na even gebeld te hebben kwamen we erachter dat de waskommen die we zochten in de winkel op voorraad waren. Omdat Enschede maar 20 minuten rijden is zijn we er dan ook meteen heen gegaan. Het vriendelijke personeel heeft de winkel langer voor ons opengehouden en hiervoor willen wij ze dan ook hartelijk bedanken. De waskommen hebben we de zelfde dag nog meegenomen en geïnstalleerd. Top service, zeer tevreden klant

Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwaliteit is super

Snellere levering zou mooi zijn.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Gekozen product is geleverd.

- Het duurde 2 weken voor het geleverd werd. Terwijl op de site stond 5 werkdagen. - Bij het product kregen we een Duitse gebruiksaanwijzing. En de plaatjes waren erg onduidelijk. - Product werd met zoveel verpakkingsmateriaal geleverd dat de de papier en de grijze container meteen helemaal vol zaten. Deze waren leeg. Ik zal hier geen bestellingen meer plaatsen of aanraden aan anderen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Op tijd geleverde producten voor een goede prijs

Ik heb zelf een product niet goed bekeken voordat ik het bestelde. De man van Sani Dream kende het product ook niet heel direct maar was wel zeer oplossingsgericht. Bevestigd perfectie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede en vlotte bezorging

Belofte en kwaliteit van het product valt tegen. De kleurstelling is niet zoals beloofd; glimmend in plaats van mat. En de rubbers van de douche deur gaan heel snel kapot.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Mooi product geleverd binnen de gestelde levertermijn.

Op de dag van bezorging Keurig een mail gehad van Brinks met het tijdstip van bezorging. Rond 17:00 uur was het er nog steeds niet. En op vrijdagavond niemand meer te bereiken. Uiteindelijk werd het rond 19:30 alsnog bezorgd. De chauffeur had politie controle gehad zei hij. Wel jammer dat de klant niet wordt gebeld over een vertraging.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en prima product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zorgen dat er een bruikbare montagehandleiding bij de douchecabine zit. Bij de Rama U zit een zeer slechte handleiding!!

Over SANI DREAM

Filter op Taal