Zeer slecht

Bij mijn zoon al 2 maanden bezig een bestelling af te leveren, is in 3 keer nog niet gelukt. Douche cabine was steeds incompleet uiteindelijk alles opgehaald, met de belofte de volgende keer is alles compleet maarja nu zijn we alweer 2 weken verder en horen helemaal niets Mailcontact is dood van hun kant. Kortom zeer slechte service Ps is wel 0 sterren waard.

Matig

Na 3 x onbeantwoorde online vragen uiteindelijk maar gebeld.

Top service!

Twijfelde Voor aanschaf tussen 2 modellen pendel douchedeuren. Hierover telefonisch contact gehad en waarbij ik vriendelijk geadviseerd werd. Levering was ook prima en snel. Tijdens montage van de douchedeuren heb ik door mijn eigen schuld waterkeer strips verkeerd afgeknipt... Hierover contact opgenomen met Sanidream waarna ik kosteloos nieuwe strips nagestuurd kreeg. Top service!!!

Prima Producten en zeer behulpzame klantenservice

Een douchedeur swing besteld. hoogte van 180 paste perfect. Bedankt voor alle hulp en het meedenken.

Zeer klantvriendelijk en vertrouwd adres

Prima en aanbevelenswaardig

Uitstekende ervaring en service van Sanidream

Omdat we een douchecabine besteld hadden die -vanwege COVID- een hele lange levertijd zou hebben, heeft Sanidream ons een goed alternatief geboden.

Topervaring met Sani Dream

Klantvriendelijke website, uitstekend product (douchedeur) en levering conform belofte.

Snel en meedenkend met ruim assortiment

Ik had een verkeerde douchedeur besteld bij een andere leverancier. Een websearch bracht me op de site van sanidream. Ik heb gebeld om snel informatie te kunnen krijgen. Ze konden leveren, maar later dan ik gehoopt had. Echter door geïnteresseerd doorvragen hebben ze me een alternatief aangeboden dat ook paste en direct leverbaar was. Topservice

Goede kwaliteit

We hadden spiegelkastjes besteld. Levering was prima, de kastjes ook. Goede ervaring.

Snelle correcte levering.

Goed product.

Product goed levering gevaarlijk slecht.

Ik kon aangeven dat de douche naar de eerste verdieping moest worden gebracht maar toen de douche geleverd werd was de beste man alleen. Dit zou betekenen dat hij de doos (ruim 70kg) in Zwijndrecht eentje de trap op moest sjouwen. Daarom heb ik hem natuurlijk geholpen. Ik bovenaan hij onder sjouwen. Licht was het niet maar lukte in ieder geval. Tot we bijna boven aan de trap waren en de doos uit elkaar viel. Ik had alleen nog maar de doos vast en de complete cabine kwam naar beneden zetten. De beste man hield het gelukkig nog net en heeft het niet laten donderen maar gaf aan dat hij bijna weggleed. Ik moet er eerlijkwaar niet aan denken hoe hij terecht had gekomen van een val van ruim 2 meter met 4 glasplaten van 70kg achter zich aan. Hij is dus uiteindelijk goed boven gekomen. Maar verpak dit aub volgende keren in verschillende dozen. Dit is niet te doen zo!

Hier gevonden, hetgeen ik nergens anders kon vinden

Het hele internet zitten afzoeken omdat ik een afwijkende afmeting nodig had voor de wand van mijn inloopdouche. Bij Sani Dream hadden ze het. En ook nog eens aan een zeer voordelige prijs. Daarna ook nog eens telefonisch de juiste uitleg gekregen voor de plaatsing ervan. Correct afgeleverd. De koerier heeft me geholpen met het naar binnen dragen. Ik heb deze geplaatst en ben 200% tevreden. Bedankt jongens.

Uitstekend advies, meedenken en service!

Afwijkende maat douchewand nodig. Bij Sanidream goed advies gekregen en aan mogelijke opties meegedacht. Ook de afwijkende maat besteld. Goed op de hoogte gehouden voor eventuele vertraging van levering en montage advies. Kortom uitstekende service.

goede service

goede prijs, service en goede levering.

Goed, vriendelijk en snel

Goede prijs, goede service en goed geleverd.

Perfect goede service

Poor assembly and leaking water

Assembly parts are not easy to put together. There is leakage of water from the shower cabine. I would not buy it there again.

snel en makkelijk bestellen.

Brede keuze, duidelijke site en snel geleverd.

Goed product,goede prijs,snelle levering

Prima bedrijf

tevreden

Het Produkt is goed en de service ook, top.

Zeer tevreden,makkelijke praktische deur.

Nette levering,goed verpakt ivm evt transportschade. Duidelijke handleiding,eenvoudige montage.Nu ruim twee weken in gebruik.Deur prettig in gebruik,maximale ruimte bij inloop bij openstaande deuren,lekvrije sluiting.. Vraag me wel af of de opzetstrippen los te bestellen zijn ivm gebruiksslijtage

Goede kwaliteit en snelle levering

Goed product, goed ingepakt voor transport en goede levering.

Goede levering, product prima

De levering was netjes en ook goed verpakt. Het product een dubbele douche deur. (elke deur is nog is dubbel de schannieren) Helaas werkt dat niet helemaal top. de douche deuren zijn te zwaar voor het montage materiaal.

Nooit meer

Alleen al om al die kut mails waar ik NOOIT om gevraagd heb ,eens en nooit meer . Meerdere malen aangegeven dit niet op prijs te stellen