besteld en geleverd een glazen hoekwand voor bad.

Product voldoet geheel aan de verwachtingen. Ook de bezorging was prima geregeld.

Ik had wat vragen over de douchecabine die ik wilde bestellen. Ik heb daarvoor even gebeld en kreeg prima uitleg. Mijn klant heeft echter besloten dat ze de door haar uitgekozen cabine toch liever niet wilde. Ik heb na telefonisch overleg met Sani Dream een mail gestuurd om hem door hun weer op te laten halen. Ik heb daarna €70,- euro overgemaakt naar de transporteur die hem op zal halen.......Tot op heden heb ik NIETS meer gehoord. Ik neem aan dat dit helemaal goed komt alleen jammer dat ik nog steeds niet weet wanneer hij opgehaald wordt.

Top service! Zeer scherpe prijs.

Inboud douche van wiesbaden aangeschaft voor een zeer mooie prijs. Bestelling/Verzending verliep vlekkeloos. Voor de bestelling nog contact gehad met de winkel mbt voorradigheid. Keurig geholpen, alles is binnen gekomen op aangegeven dag. 👍🏼

Alles is verlopen zoals gevraagd.Het had niet beter kunnen zijn. Prima service.

Douche cabine als afgesproken geleverd

Douche cabine een week later laten leveren was geen probleem. Helemaal goed geleverd en goede kwaliteit

top kwaliteit , snelle levering , ik ben zeer tevreden ! Goede lever service en uitstekend verpakt .

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service , ja ik beveel sani dream aan .

Goed produkt prima prijs

Als je kiest voor de afterpay optie, moet je betalen voordat je spullen geleverd zijn. Als je dat niet wil moet je er zelf achteraan zitten. Verder een goed bedrijf en betrouwbaar.

mooi en prima product voor een goeie prijs

ik ben heel blij met dit product en doet het aan de verwachting. De bezorging was snel en goed en werd op het appartement bezorgt.

Doet wat is afgesproken.

Levering douchedeur is prima verlopen. Deur was perfect en professioneel verpakt. Levering tot over de drempel, ondanks mijn verzoek, aangegeven in de ontvangen vragenlijst van de distributeur, om de deur boven te zetten. Deur hangt en is kwaliteit.

Goede service en goed product

Levering duurde lang maar was bekend, gebruiksaanwijzing in het Duits

Uiteindelijk mooie douchedeur geworden maar de gebruiksaanwijzing was in het Duits, dit was vrij onhandig. Daarnaast was de communicatie voorafgaand aan de levering niet heel duidelijk. Ik moest zelf achter de levering aan.

Vlotte correcte levering. Juiste en vriendelijke informatie vooraf.

Bestellen en leveren zoals je verwacht.

top deal

alles in orde

Goed verpakt, snel bezorgd

Enige punt is dat in het proces van bezorging je aan kunt geven dat het naar een verdieping gebracht kan worden, echter bij bezorging bleek dit niet het geval.

Goede kwaliteit

Netjes verpakt geleverd volgens afspraak. Artikelen zijn van goede kwaliteit.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Douchecabine niet waterdicht (ondanks kit)

Deze cabine aangeschaft nadat bij de vorige een deur was gesneuveld door de kinderen. het zelf plaatsen was goed te doen, alleen viel het op dat de deur behoorlijk ver van de vaste glazen wand af staat. Bij onze vorige cabine zat er een centimeter tussen, nu is dat ruim 3 centimeter. De rubberen afdichting komt ruim de helft te kort (het lijkt of de verkeerde zijn mee geleverd) bij onze oude cabine, liep deze strak tegen de andere wand aan, waardoor je dus een waterdichte afsluiting hebt. Ook blijft hij in de hoeken lekken. Ondanks dat alles met siliconenkit is afgedicht. Ik ga nu ook de delen die normaal niet gekit hoeven te worden, noodgedwongen afkitten, en op zoek naar bredere raam rubbers.

Goede douchecabine voor redelijke prijs. Helaas een erg lange levertijd

De levertijd was 4 weken, daar waar een aantal dagen op de site staat: het product was uitverkocht en moest besteld. Eén keer geleverd was het prima.

Prima douchescherm aan een heel degelijke prijs.

Alles prima in orde

Prima douche cabine, van het bestelproces werd ik steeds op de hoogte gehouden, cabine is in overleg geleverd op de dag die mij uitkwam

Helemaal tevreden!

Zowel in de showroom als in het online bestel proces en levering een prima service en duidelijke informatie!

vlotte bestelling en levering, verder niet veel over te zeggen

duidelijke site ,no nonsence,snelle levering ,echt binnen3 dagen in huis

prettig om de site te bezoeken ,je vind echt alles wat je nodig hebt om je badkamer te renoveren en te vernieuwen ,toppie hoor

Slechtste service bij online aankoop ooit!

Een mooie spiegel besteld. Levertijd 5 weken, na 6 weken niks te hebben gehoord (en wel betaald!!!) zelf maar eens gebeld waar de spiegel bleef. Bleek dat er leverproblemen mee waren waar ik niet over geinformeerd was. Nieuwe levertijd 8 weken later. Wederom hoor ik helemaal niks en mocht ik weer zelf eractheraan toen er na 9 weken nog geen bericht was. Ik heb toen gezegd mijn geld terug te willen en opeens kon de spiegel dezelfde dag!!! nog opgestuurd worden en was hij de volgende dag in huis. Gelukkig was de spiegel wel helemaal naar wens en precies wat we ervan verwacht hadden, dus wel tevreden met het product dat geleverd is.

Na wat problemen perfect afgehandeld

Mn bestelde douchecabine was afgeleverd .... yeah !! Toen ik bezig was met de montage van het vaste glaspaneel spatte deze uit elkaar in Mn handen , ik had hem nog niet eens neergezet ! Meteen ging ik op zoek naar de oorzaak en zag al snel een deukje in het profiel , dat moet het geweest zijn en het was mij nog niet opgevallen. Het glas heeft op die plek op spanning gestaan en is bij een bepaalde beweging stuk gespat De volgende dag meteen mn verhaal verteld aan sanidream en die stelde me meteen gerust met de woorden “stuur je verhaal even op met evt wat foto,s dan gaan we kijken voor een oplossing “wat ik meteen gedaan heb Een aantal dagen later kreeg ik te horen dat sanidream een volledig nieuwe douchecabine op zou sturen . Helemaal TOP !! Perfecte service Bedankt nog voor het vertrouwen .