Zeer prettig zaken doen

• Afspraken nakomen

Prima service en vriendelijk geholpen tijdens het afhalen.

• Afspraken nakomen

Makkelijk bestelproces, duidelijke uitleg en snelle levering.

Perfecte service

Nette service, prima spiegel, niet te duur

• Afspraken nakomen

Zonder problemen, zoals het hoort

Duidelijke communicatie, product is prima in orde en bezorging op tijd

• Afspraken nakomen

Snelle levering en goede service.

De levering van de bestelde glasplaten was veel sneller dan voorzien. De platen waren mooi afgewerkt en van goede kwaliteit. De chauffeur die het glas kwam brengen was erg vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs voor hetgeen is geleverd.

Goede service en kwaliteit

Op maat spiegel besteld. Vergeleken met andere sites waren zij de meest duidelijke en goedkopere aanbieder. Levering ging goed. Transparant qua verpakking en aftersales

• Afspraken nakomen

Dag Amir, Bedankt voor je beoordeling. Wat goed te horen dat je ervaring met ons als positief is ervaren. Daar doen we het voor! Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel - Spiegelexpert

Goede klant begeleiding en advies. Bij bellen direct iemand aan de lijn en keurige volgens afspraak levering

• Afspraken nakomen

Op tijd geleverd. Goede informatie vooraf ivm levering en hoe daar mee om te gaan.

Boven verwachting goed

Een soepel proces van bestellen tot ophalen met uitstekende en heldere communicatie. Het eindproduct is van hoge kwaliteit en dat voor een hele scherpe prijs. Zeer vriendelijk geholpen bij het ophalen van mijn order. Laten bezorgen is natuurlijk ook mogelijk.

• Afspraken nakomen

Goede zaak. Bestelling was zo als verwacht.

Medewerker wees mij ook nog op het 1richtingsverkeer in de straat waar dit bedrijf is gevestigd. Op en top klasse bedrijf.

Erg prettig

Makkelijk bestellen, snel vragen beantwoord, duidelijke beschrijving bij levering, helder moment van leveren.

uitstekend

Snel. Vriendelijke geholpen bij het afhalen.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Was makkelijk en overzichtelijk te bestellen. Binnen 14 dagen geleverd.

• Afspraken nakomen

goede duidelijke site, makkelijk te bestellen. Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden.

Vriendelijke en behulpzaam personeel, even mee helpen met de bestelling in de auto laden. TOP BEDANKT

geweldig geholpen

heb kunnen bestellen bij het kantoor (ben niet zo goed online)

• Afspraken nakomen

Transport en aflevering heel goed.

Niets te klagen!

Levertijd volgens afspraak, product volgens afspraak, duidelijke begeleidende email voor afhalen.

Goed en plezierig.

Goede en duidelijk website. Kon direct bestellen. Bestelling afhalen was makkelijk en met vriendelijk personeel. Aanrader.

super

goed en super fijn afgeleverd

• Afspraken nakomen

Snelle levering van een goed product

Zeer zorgvuldig omtrent levering. Duidelijke mails om de klant voor te bereiden . Alles keurig volgens afspraak geleverd.

• Afspraken nakomen

Heldere site, heldere prijzen, heldere opties

Glashelder! Ik heb enkelglas besteld voor de bovenlichten van de binnendeuren en de gehele bestelling en orderproces zijn op orde. Het feit dat je 35eu kan besparen door het zelf.op te halen is prettig (voor dat bedrag kan je zelf best wat km maken), en voor mijn orderbedrag was 35eu gewoon veel. Bij het ophalen bleek het glas overigens niet echt verpakt te zijn, zoals bij verzending wel zou zijn. Ik had er op zn minst een stuk karton omheen verwacht. Vandaar de 4 sterren.

• Afspraken nakomen

Dag Robbert, Dank voor de geplaatste mooie beoordeling. Goed te horen dat je over het geheel gezien erg tevreden bent. Het zelf ophalen scheelt inderdaad aangezien er dan geen verzendkosten en zelfs worden er bij ons geen orderkosten in rekening worden gebracht. Kortom een win-win situatie. Het enige waar je rekening mee dient te houden is dat als je het zelf ophaalt het breukrisico tijdens transport bij jezelf ligt. Als wij het bij je af zouden leveren dan ligt het breukrisico tijdens transport bij ons. Overigens is er bij ons geen optie om het glas te laten verpakken. Bij spiegels heb je deze optie wel. Ook tijdens ons eigen transport werken wij zo min mogelijk met overbodig verpakkingsmateriaal. Ons glastransport is er namelijk op ingericht om het glas onverpakt te kunnen vervoeren. In het afhaalbericht staat aanvullend ook omschreven dat het glas onverpakt is. Daarin staan aanvullende tips hoe je het glas zelf zou kunnen vervoeren. Wij hopen hiermee een aanvullende uitleg te hebben gegeven en willen je nogmaals danken. Wie weet tot een volgende keer, Team Glaswebwinkel

Netjes en duidelijk en zorgvuldig.

Fijne webwinkel en duidelijk en netjes een mailtje mbt levering en afleveren is zorgvuldig gedaan. Zeer tevreden en een aanrader.

Snel vriendelijk & behulpzaam

Zie boven