Prima glas voor een prima prijs met prima service

Over de mail heb ik veel afgestemd over de bestelde maten glas en hier kwam altijd snel response op. Ook over afwijkende artikelen die niet in de webshop te vinden waren werden de mogelijkheden snel duidelijk.

• Afspraken nakomen

Mooi isolerend glas voor een goede prijs

Mooi glas, prijs / kwaliteit is goed. Informatie over leveren en afleveren is allemaal prima geregeld

• Afspraken nakomen

Dag Harry, Dank voor de beoordeling en het delen van het eindresultaat. Goed te horen dat we aan je verwachting hebben kunnen voldoen. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

100% goed!

Alles precies volgens afspraak, en vooraf werd ik heel goed geïnformeerd. Ik heb voor het eerst van mijn leven een tamelijk groot stuk dubbel glas geplaatst -mijn vrouw hielp met tegenhouden dmv een speciaal bij Hornbach aangekochte zuignap. Het zit er perfect in! Wel goed dat ik er op tijd achter kwam dat de nog natte kitresten eenvoudig verwijderd kunnen worden met terpentine! Als je wacht tot het is uitgehard wordt het nl. veel moeilijker!

• Afspraken nakomen

Dag Albert, Dank je voor je beoordeling. Wat ontzettend fijn om te horen dat je ervaring met ons je goed is bevallen. Op voorhand is het inderdaad wat spannend om het zelf te monteren maar met de juiste materialen is je dat zo te lezen, goed afgegaan. Ook fijn te horen dat onze wijze van communicatie op prijs wordt gesteld. Wij proberen het inderdaad allemaal zo goed mogelijk door te geven en dat is het juist leuk om te horen dat dit goed is gelukt. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Zeer snelle levering. Voor afwijkende bestelling snel een offerte en correct en behulpzaam te woord

Prima bedrijf.

heel fijn bedrijf!!

Niet alleen de beste prijs kwaliteit verhouding maar ook de beste en persoonlijke service!

Snel, goedkoop, vriendelijk.

Meerdere ramen besteld. Ook al meerdere keren. Waren altijd snel en goed.

• Afspraken nakomen

Bestelling is prima afgehandeld van produceren tot levering wordt je op de hoogte gehouden.

Gewoon goed

Makkelijk besteld, Bereikbaar voor feedback, en correcte aflevering. Glas is mooi strak.

Goede duidelijke communicatie

Besteld via de webshop. Mail ontvangen met duidelijke levertijden die ook zo nagekomen zijn

• Afspraken nakomen

Geleverd wat werd gevraagd, snel en stipt!

Klantvriendelijk en prima service

Snelle en correcte levering

Werd veel sneller geleverd dan aangegeven

• Afspraken nakomen

Was snel in huis, de bezorger erg behulpzaam en gaf ook nog een goede tip mee! De spiegels hangen prachtig in ons huis!

Komen alle afspraken na

Snelle en correcte levering

• Afspraken nakomen

Bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding, communicatie en levertijd zijn top!

Bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding, communicatie en levertijd zijn top!

• Afspraken nakomen

Fijn contact, oplossingsgericht en goede service

Het contact was erg prettig, de prijzen zijn zeer scherp en zij denken echt mee met de klant.

• Afspraken nakomen

Goede communicatie en snel geleverd tegen een scherpe prijs

Goede en snelle service.

Ik moest de levering van mijn bestelling wijzigen i.v.m. met een onvoorzien voorval. Ik belde op en kreeg direct iemand aan de lijn (een bijzonderheid dezer dagen). De vrouw was uiterst vriendelijk en wijzigen van leveringsdatum was geen probleem. Ik ben keurig op de hoogte gehouden van de gang van zaken. De levering was precies op het tijdstip zoals aangegeven. Kortom, ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

All excellent

Everything was just perfect!

• Afspraken nakomen

Goed product en goede klanten service

Contact met het bedrijf gehad en ik ben goed geholpen

Prima spiegel op maat

Perfect zoals gevraagd, grote spiegel op maat. Snel geleverd, goede service

• Afspraken nakomen

Prima product, goede prijs, snelle levering

Ik ben helemaal tevreden over mijn bureaublad. Wel zelf (met mijn man) naar de 2e verdieping moeten tillen. Hiervoor had ik 3 zuignappen aangeschaft, en die zijn goed van pas geweest.

Prima Service

Prima Service snelle levering