Dikke prima

Snel klaar ,vriendelijk en prettig geholpen bij inladen

• Afspraken nakomen

Goed contact en samenwerking.

Veel zorg voor afstemming van afmetingen en overige wensen. Zeer tevreden over de prijs/kwaliteit/levertijd. Bezorging iets minder, afgesproken was bellen bij levering ivm bereikbaarheid van woning. Nu stond het bij een ander binnen.

• Afspraken nakomen

Dag Bas, Dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent over de prijs, kwaliteit en levertijd. Wij hebben het nagekeken wat er in de aflevergegevens stond qua aflevering maar daarin staat geen omschrijving over het vooraf contact opnemen. Daarin is dus helaas de miscommunicatie ontstaan. Excuses daarvoor. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Snel, goed en voordelig!

Snel, goed en voordelig!

Niet zo goed

Nadat de levering was gebeurd, heb ik breuken gezien in 2 van de 8 bestelde glazen. Niemand had deze glazen aangeraakt nadat de levering was gebeurd. Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt wel een verklaring wil.

• Afspraken nakomen

Dag Wigas, Dank voor de beoordeling. Erg vervelend dat het niet vlekkeloos is verlopen. Inmiddels hebben wij contact met elkaar gehad over het verloop van de uitlevering en hebben wij het op kunnen lossen. Daarnaast willen wij je bedanken voor de aanvullende bestelling en het gestelde vertrouwen in ons. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Prima webwinkel

Steeds op tijd geleverd. Degelijke prijzen en goede kwaliteit. Prima!

afspraken na gekomen, perfekt

eigenvervoer werd erg op prijs gesteld,

• Afspraken nakomen

Er is volledig aan mijn vraag voldaan goed product geleverd

De aanvraag en de uitlevering zijn goed verlopen

• Afspraken nakomen

Alles zeer goed verlopen, waarom geen 10 op 10? Omdat er geen optie was om de leverdatum zelf te kiezen.

• Afspraken nakomen

Dag Diego, Dank voor de geplaatste beoordeling en aanvullende tekst. Veelal worden de bestellingen via glastransport uitgeleverd aangezien het om kwetsbare producten gaat. Vanwege de kwetsbaarheid willen wij hier alle zorg aan besteden die hiervoor nodig is. Na het plaatsen van de bestelling, volgt er spoedig een afleverdatum waarbij er altijd de mogelijk is om te overleggen indien deze datum niet uitkomt. Het vooraf zelf bepalen van de datum, kan zeer zeker maar zal altijd in overleg zijn. Wij zijn hiervoor telefonisch of via de mail altijd bereid om mee te denken en zo te kijken of wij aan de wensen kunnen voldoen. Goed te horen dat je verder tevreden bent en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Geleverd volg. Afspraak, prima

Geleverd volg. Afspraak, prima

• Afspraken nakomen

Dag Fred, Dank voor je beoordeling. Goed te horen dat je tevreden bent over het totaalplaatje van onze service. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Goede klantenservice, snelle reactie, goede producten. Levering prima.

• Afspraken nakomen

Millimeters nauwkeurig zoals is afgesproken! Top

Binnen een week heb ik een bericht ontvangen de bestelling op te komen afhalen. Ik ben zeer klantvriendelijk te hulp gestaan alhoewel ik zelf het inpakken van de spiegels moesten doen. Handig tip: het is mogelijk om de bestelling (tegen betaling) in te laten pakken.

• Afspraken nakomen

Dag Ed, Dank voor je beoordeling. Goed te horen dat je tevreden bent over je geplaatste bestelling. Het verpakken van producten doen wij inderdaad niet standaard aangezien wij hiermee de afvalberg willen beperken. Bij leveren op locatie is het zelfs overbodig aangezien de leveringen via glastransport worden uitgevoerd, waarbij onze auto hiervoor zijn ingericht. Bij ophaalorders geven wij vooraf tips en geven wij een uitleg wat je van ons mag verwachten. Bij spiegels is er de optie deze te laten verpakken. Bij het plaatsen van een bestelling is deze optie aan te geven. Nogmaals dank voor je beoordeling en wij zullen het compliment aan de desbetreffende collega doorgeven. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Een webwinkel die het vertrouwen waard is.

Alles klopt! Afspraken, prijs, accuraat reageren op vragen etc.

• Afspraken nakomen

Dag Adrie, Dank je voor je beoordeling en je mooie woorden. Zoals je het omschrijft, is exact de wijze hoe wij willen dat klanten ons zien. De kernwoorden die je gebruikt zien wij ook echt als een compliment. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Eenvoudig online bestellen en correct uitgevoerd

Ik heb glasplaten voor de achterwand in de keukenbovrn het aanrechtblad besteld. Zowel bestellen, communicatie, eindproduct als ophalen verliep prima en eenvoudig.

Snel terug gebeld Vriendelijke service Snel geleverd Vriendelijke bezorger

Is goed

• Afspraken nakomen

Zeer goede winkelservice !

Prijzen ok . Levering ok . Snelheid ok .

Kan niet beter !

Glas precies op tijd geleverd volgens afspraak ! Maten tot op de halve mm juist - Super. En dan nog een heel vriendelijke chauffeur :-)

Mooi product, snelle levering

Zie hierboven...

• Afspraken nakomen

Meedenken, juiste levering en leveren volgens afspraak.

Prettig

• Afspraken nakomen

Dag Chris, Dank voor de geplaatste beoordeling en het delen van het eindresultaat. Erg mooi geworden. Compliment! Goed te horen dat je tevreden bent over onze service. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Goede prijs, ik wilde een speciale maat spiegel. Redelijk snel gemaakt, helemaal volgens de bedoeling. Kom hier absoluut terug

Keurig afgehandeld

Precies op tijd afgeleverd en de maat was ook prima ,vriendelijke chauffeur Prima prijs ook ,het scheelde mij 250 euro met de prijs van de schilders bedrijf

• Afspraken nakomen

Dag Tom, Dank je voor de beoordeling. Goed te horen dat je tevreden bent over de service in combinatie met de prijs. Wij zullen het zeker doorgeven aan de betreffende chauffeur. Mocht je het leuk vinden om ons op social media te volgen dan zijn wij daar eventueel te vinden via Instagram, Facebook, Pinterest en Linkedin. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Super geregeld tegen een goede prijs

• Afspraken nakomen

Dag Gerrit, Dank je voor de beoordeling. Goed te horen dat je tevreden bent over de service in combinatie met de prijs. Mocht je het leuk vinden om ons op social media te volgen dan zijn wij daar eventueel te vinden via Instagram, Facebook, Pinterest en Linkedin. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Goede communicatie en snel geleverd

• Afspraken nakomen

Dag Elroy, Dank je voor de beoordeling. Goed te horen dat je tevreden bent over de communicatie en de snelheid qua aflevering. Mocht je het leuk vinden om ons op social media te volgen dan zijn wij daar eventueel te vinden via Instagram, Facebook, Pinterest en Linkedin. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Professioneel, vriendelijk en snelle levering.

Heel nauwkeurig afgewerkt. Voor herhaling vatbaar.

• Afspraken nakomen

Dag Willem, Dank voor de beoordeling. Fijn te horen dat je ons als professioneel omschrijft en tevreden bent over de snelheid en de kwaliteit van het geleverde product. Mocht je het leuk vinden om ons op social media te volgen dan zijn wij daar eventueel te vinden via Instagram, Facebook, Pinterest en Linkedin. Tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Dit bedrijf beveel ik aan . Prima en snel met levering.

• Afspraken nakomen

Dag Marcel, Dank je voor de beoordeling en aanbeveling. Zijn wij erg blij mee. Goed te horen dat je tevreden bent over het totaalplaatje. Mocht je het leuk vinden om ons op social media te volgen dan zijn wij daar eventueel te vinden via Instagram, Facebook, Pinterest en Linkedin. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel