Zeer soepel en klantvriendelijk georganiseerd!

Om kort te gaan 0-fouten. Bereikbaarheid goed, advies helder en vriendelijk, snelle levering

goed en snel geregeld

goed en snel geregeld

Net bedrijf!

Goed contact, helpen meedenken. En zeer nette levering. Mooie kwaliteit! Kortom, een heel fijn klantvriendelijk, kwalitatief bedrijf

Nu kan ik trainen.

Een fijn bedrijf. Duidelijke website en snelle levering. Eindelijk een dansspiegel.

• Afspraken nakomen

Dag Niek, Dank je voor je beoordeling. Wat leuk te horen dat je ervaring met ons als prettig is ervaren. Heel veel (train)plezier met je dansspiegel en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Zowel prijs als aflevering prima.

Via de website eenvoudig het glas uit te zoeken. Met enkele stappen op de makkelijke website te bestellen. Na de bestelling een goede communicatie over de levertje en moment van afleveren. Als ik ooit weer glas nodig heb kom ik zeker bij de Glaswebwinkel terug.

afspraken prima na gekomen

super!

Geleverd volgens afspraak. Bezorger netjes gebeld. Ik ben er blij mee!

• Afspraken nakomen

Zeer goede klantenservice, vriendelijke bezorger en extra hulp bij de levering

• Afspraken nakomen

Betaalbaar kwaliteits glas wat op redelijke termijn op maat wordt gemaakt.

Ik had voor mijn zeeaquarium 3 nieuwe ruitjes nodig met specefieke maten. Deze waren vergeleken met andere glas winkels het goedkoopste en de kwaliteit is top. Ook kon ik het (met de feestdagen er tussen) binnen 3 weken na bestellen al afhalen. Ik ben zeer tevreden en zal de volgende keer mijn glas wederom bij glaswebwinkel bestellen.

Prima product

Als eerste moet ik aangeven dat mijn bestelde spiegel er goed uitziet en dat er bij de aflevering heel behoedzaam mee omgegaan werd. Ook de klantenservice werkte prima en naderde mij direct toen ik een verkeerde combinatie had opgegeven van een ophangsysteem en veiligheidsfolie. Er staat veel informatie op de website, dus je kunt als leek een heel eind komen, echter miste ik bij het ophangen van de spiegel, dat je bovenaan een bepaalde speling moet aanhouden, en ook dat er aan beide zijden 13 mm ruimte moet zijn, anders kun je de spiegel niet vastpakken om op te hangen. Vandaar ‘maar’ 4 sterren, anders waren het er 5 geweest.

• Afspraken nakomen

Dag Roel, Dank je voor de beoordeling en je feedback. Wat goed te horen dat je zo tevreden bent over het totaalplaatje van onze service, product en aanbod op de site. Ook goed wat je aangeeft betreft de aanvullende informatie betreft de spiegelmontage set. Wij hebben dit meteen aangepast op de site bij de productinformatie van de montagesets. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Komen afspraken na en snelle levering

Heel tevreden over het geleverde glas voor mijn badkamer en een spiegel voor de woonkamer. Communicatie vooraf en tijdens het bestellen was duidelijk en volledig volgens afspraak. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.

• Afspraken nakomen

Teleurstellend, komen afspraken niet na

Het is niet al te best. Ik heb vooraf naar de mogelijkheden geïnformeerd en het zou geen probleem zijn om een uitsparing in een spiegel te maken. Maar het is niet de goede vorm, niet de goede plek, beschadigd.. Het meest vervelende is dat dit nu al weken niet wordt opgepakt om het op te lossen. Een aantal keer ook hele basale producten besteld en dat ging wel goed.

• Afspraken nakomen

Dag Joeri Hendriks, Dank voor de genomen moeite om deze beoordeling te plaatsen. Uiteraard hebben wij gekeken naar het verloop van deze bestelling. Inderdaad valt deze niet onder de categorie van toppers. Ook via deze weg onze excuses. Graag wil ik je ook via deze weg een uitleg geven over het hoe en waarom; De spiegel heeft een bijzondere uitsparing waarbij wij voorafgaand bij productie navraag hebben gedaan over de mogelijkheden. Op voorhand mocht dit geen probleem zijn maar ten tijde het productieproces bleek dat het gevraagde helaas niet haalbaar is. Gaandeweg het proces hebben wij hierover contact met je gehad (telefonisch en via de mail) om je hiervan op de hoogte te brengen. Vanwege de tussenliggende feestdagen hebben wij dit niet meteen op kunnen lossen. Ook hiervan hebben wij je telefonisch een uitleg gegeven. Het bevreemd ons dan dat je schets wij onze afspraken niet nakomen want er is de afgelopen tijd, inclusief gister nog contact met je geweest om te overleggen hoe wij samen tot een oplossing kunnen komen. Wij vinden het dan ook jammer dat wij nu worden afgerekend op 1 misser, terwijl (zoals je zelf ook schrijft) de overige maatwerk orders volledig volgens afspraak zijn geleverd. Inmiddels hebben wij aanvullend contact met je gehad en horen graag of je van de oplossing gebruik zou willen maken. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Super winkel.

Maak je keuze voor het glas dat je wilt, voer je maten in en je ziet direkt jou prijs. Levering is super snel.

• Afspraken nakomen

Goede site, makkelijk bestellen en snelle nette levering

• Afspraken nakomen

Netjes geleverd op mijn zelf gemaakt glasbokje .

En nette begeleidende E-mail!

GEWELDIG!

Service, prijs, en contact met de winkel is geweldig en eerlijk! Gehard glas gekocht en veel sneller dan beloofd netjes thuis geleverd

• Afspraken nakomen

Levering zoals besteld binnen beloofde tijd, vriendelijke werknemers.

• Afspraken nakomen

Komt afspraken na tegen redelijk tarief

• Afspraken nakomen

Klaar en duidelijk en afspraken worden nageleefd

compleet positief

Snel en behulpzaam

Glas makkelijk te bestellen en een levering die snel te noemen is.

• Afspraken nakomen

Bestelling zeer goed verpakt, afspraak van levering perfect op tijd. Zeer vriendelijke medewerker. Echt tevreden.

Voortreffelijk

Mooi product en correct geleverd

• Afspraken nakomen

Goed advies, prima passend product en volgens afspraak geleverd.

Ik heb na 2 x contact voor advies met de klantenservice de badkamerruit (maatwerk) besteld. Alle afspraken zijn goed nagekomen.

• Afspraken nakomen

Dag Michael, Dank voor je beoordeling. Wat fijn te horen dat je tevreden bent over onze service en wat mooi om te zien wat het eindresultaat is. Prachtig! Zo zie je maar hoe mooi een gekleurde glasplaat tot zijn recht komt in een badkamer. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Slechte service

Mooie spiegel, service is verschrikkelijk, als er iets fout mee is mag je het zelf oplossen of ze zeggen dat je een nieuwe moet bestellen, zit je dan met een foute spiegel van €200, probeer het zelf te fixen maar dat gaat niet zonder heel veel stress en pijn, 200 euro basicly weggegooid.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Dag Sheena, Dank voor de genomen moeite om een beoordeling achter te laten. Natuurlijk vinden wij het vervelend dat je niet tevreden bent maar eigenlijk zijn wij best verbaasd over de inhoud van je beoordeling. Mede gezien wij hierover reeds met je contact hebben gehad om een oplossing te bieden en je te voorzien van aanvullende tips. Bij maatwerk producten is het essentieel dat de opgegeven maten kloppen. Daarom sturen wij, na het plaatsen van een bestelling, altijd een bevestiging van hetgeen er in bestelling is geplaatst. Hiermee is te controleren of je de juiste maatvoering hebt ingegeven. Vervolgens mailen wij aanvullend een update waarbij er nog wijzigingen mogelijk zijn. Wij hebben het nagekeken in onze mail maar er is geen verzoek gedaan om een wijziging uit te voeren. De bestelde maatwerk spiegel hebben wij vervolgens geproduceerd en geleverd zoals je deze in de bestelling hebt geplaatst. Zoals gezegd snappen wij dan niet wat wij nog meer hadden kunnen doen. Ook omdat wij je een aantal opties hebben aangeboden om je hierin te helpen en tegemoet te komen. Mocht je hier alsnog gebruik van willen maken dan horen wij dat graag. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Fijn geregeld!

Altijd top product. Gemakkelijk te bestellen. Snel en op tijd geleverd en ook nog eens betaalbaar!