Goed geregeld

Duidelijk site en prima prijzen

Goede levering

Besteld en geleverd volgens afspraak niks mis mee correct afgeleverd

Duidelijke communicatie en vlotte levering

Duidelijke communicatie en vlotte levering

• Afspraken nakomen

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Aanrader

Makkelijk te bestellen Snel reactie via mail Voorzet raam was best snel binnen Nette frame met schroeven in kleur top Staat mooi

Zeer goede service

Ik heb de bestelling opgehaald en werd daarbij zeer vriendelijk geholpen door een jongeman met het plaatsen van de door mij bestelde glasplaat in de auto. Dankjewel!!

• Afspraken nakomen

Mooie producten, snel en netjes geleverd.

Erg mooie spiegel ontvangen. Degelijk verpakt dus zonder schade aangekomen

• Afspraken nakomen

Bestelling was bovenverwachting snel geleverd. Vriendelijk te woord gestaan.

• Afspraken nakomen

Glas online besteld. Netjes bevestiging gekregen en melding dat ik kon ophalen. Medewerkers allemaal erg aardig en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Kwaliteit gecombineerd met snelheid en behulpzaamheid

Alweer twee HR++ ramen opgehaald in bij de vestiging in Apeldoorn. Slechts 10 dagen na de bestelling reeds een berichtje ontvangen dat de ramen klaarstaan. En met hulp van de altijd vriendelijke en behulpzame medewerker veilig in de auto getild.

Great!

I had a very pleasant experience with Glaswebwinkel.nl. Ordering online was easy, and although the delivery took some time, it was well coordinated. The delivery person was super friendly. The glass was clean, well cut, and I am very happy with what I received.

Snelle correcte levering

Snel en correct

• Afspraken nakomen

Uitstekende service van begin tot eind !

Goed te woord gestaan aan de telefoon met de nodige kennis. Vervolgens een vlotte bezorging. Kwaliteit van het glas was ook top precies zoals verwacht. Bezorging ook top. Klantvriendelijke man!

• Afspraken nakomen

Dag Beni, Hartelijk dank voor de lovende woorden en de fantastische beoordeling van onze webshop! We streven er naar om de hoogste kwaliteit te leveren, zowel in onze producten als in onze service, en het doet ons goed om te horen dat dit op alle fronten is gelukt. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de betreffende collega's. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en positieve feedback. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

snel en goed en vriendelijk

Goed en snel

• Afspraken nakomen

Mooie kwaliteit maatvast en snelle levering

Levering was op tijd

prima glas

glazen tafelblad besteld, prima geleverd en bevalt goed

• Afspraken nakomen

Dag Mirjam, Dank je voor je mooie beoordeling. Goed te horen dat het glazen tafelblad je goed bevalt. Ook erg fijn te horen dat je tevreden bent over de rest van onze service. Dank voor het gestelde vertrouwen en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Uitstekende service!

Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Wij zijn enorm blij met de nieuwe spiegel waarvoor dank!

Prima ook voor spiegels

Ze hebben 2 mooie spiegels op maat afgeleverd. Goede kwaliteit. Leveren tot aan de voordeur van een appartementencomplex. Dat is jammer maar het vormde in dit geval geen probleem omdat ze tijdig aangaven wanneer ze arriveren.

• Afspraken nakomen

Dag Robert, Dank voor je positieve beoordeling met het prachtige cijfer 9. Het klopt inderdaad dat wij tot aan de eerste drempel van de begane grond leveren. Onze werkwijze hebben wij eventueel ook inzichtelijk op onze site. Het is ook zeker geen onwil om goederen naar een etage te brengen, echter kunnen wij op voorhand geen inschatting maken qua planning hoe de situatie ter plekke bij ieder afleveradres is. Om onze afspraken richting de klanten te garanderen hebben wij daarom deze insteek gekozen en informeren wij ruimschoots van tevoren een datum en tijdsblok zodat er rekening gehouden kan worden met de levering. Het is dan ook fijn te lezen dat dat bij jou ook is gelukt. Ook erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de geleverde kwaliteit spiegels. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Alles zoals afgesproken

Ik had 4 glasplaten voor op mijn meubels besteld. Alles was best wel snel binnen en de levering was ook heel goed geregeld. Dus niets dan positief.

Helemaal top

Alles goed geregeld, vanaf bestellen tot levering!

alles prima

o

Helemaal prima

Alles top, wat mij betreft had alleen het glas in karton verpakt mogen worden.

• Afspraken nakomen

gemakkelijke website en bestelproces. Mooi materiaal

Ik ben zeer tevreden.

Gunstige prijs, snelle levering

Goede kwaliteit

• Afspraken nakomen

Goede service kwaliteit en snelheid

Wat ik besteld heb heb ik ook gekregen voor een zeer nette prijs en in een zeer snelle tijd zelfs toeter iets verkeerd ging hebben ze het netjes en snel opgelost

Aruba 13

7332 BJ Apeldoorn