Snelle levering & precies op maat

Besteld een spiegel van 1800mm bij 255 mm. Snelle levering & precies op maat, goed verpakt afgeleverd zonder schade. Behulpzame chauffeur

• Afspraken nakomen

Snelle levering en prachtige spullen

Snelle levering, mooi maatwerk, prachtige bronze spiegel!

Snelle communicatie

Mooie spiegel, goed afgewerkt; blij mee!

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Altijd netjes afgewerkt.

Altijd netjes afgewerkt.

Goed product, prima prijs

Zie boven

• Afspraken nakomen

Alles was correct zo als dat er gecommuniceerd was geweest!!

Prima planning en communicatie, zou zeker weer bestellen!

• Afspraken nakomen

Super snel en precies zoals verwacht

Mooie glasplaat voor de tafel

• Afspraken nakomen

Dag Joke, Dank voor je beoordeling. Goed te horen dat wij aan je verwachting hebben kunnen voldoen en dat je tevreden bent over je glasplaat voor je tafel. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Zeer nette partij goed geholpen met bestelling en aflevering

Dit is de 2e keer dat ik bij glaswebwinkel bestel en beide keren zeer vakkundig geholpen. Telefonisch overleg gehad over het juiste product en toen alles op de site besteld. Ook de aflevering ging soepel en binnen de afgesproken tijd ook de chauffeur was zeer flexibel. Geen minpunten, ik bestel er volgende keer weer.

• Afspraken nakomen

Dag Marcel, Dank voor je beoordeling en het gestelde vertrouwen in ons. Wat ontzettend leuk om te horen dat je ervaring met ons als positief is ervaren. Uiteraard zullen wij het compliment ook overbrengen aan onze chauffeur. Nogmaals dank en tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Helaas meer negatief dan positief

Positief: 1. Je kan spiegel op gewenste maat laten maken Negatief: 1. 3 jaar gelden was gratis verzending bij bestelling vanaf 250€, nu is het bij 500€ ( 3 jaar geleden ook iets bestelt) 2. Je krijgt bericht wanneer spiegel werd geleverd ( datum en tijd) en je kan niks veranderen. Ben je niet thuis, krijg je nieuwe afspraak en extra kosten zijn op jou rekening. 3. Leveringskosten van 35€ is te veel voor zo een klein spiegel. Dit kan wel passend gemaakt woerden door levering van grote spiegels duurder en kleine spiegels goedkoper te maken. 4. Bijgeleverd bevestiging set is alleen in Duitse taal en gebruiksaanwijzing aan binnenkant van de doos. Moet je geluk hebben om achter te komen. 5. Spiegel werd geleverd zonder enige informatie. Bij mij was folie achter opgeplakt, ik wist niet of folie eraf moest of niet. Moest extra bellen voor informatie. Een sticker met laat folie staan was al voldoende geweest. 6: Levertijd: m.i te lang. 5 juni bestelt en 23 juni is spiegel geleverd.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Dag Vahidin Camic, Dank voor de genomen moeite dat je een beoordeling hebt geplaatst. Uiteraard vinden wij het jammer te vernemen dat je 2e ervaring met ons je is tegengevallen. Wij zien dat de eerdere bestelling in 2019 op nagenoeg dezelfde wijze is verlopen. Daarnaast is er afgelopen vrijdag nog telefonisch contact met elkaar geweest waarbij wij niet de indruk hebben gekregen dat er onvrede was. Kan het zijn dat we elkaar dan verkeerd hebben begrepen? Graag willen wij je aanvullend in ieder geval een uitleg geven op de aangegeven punten in je beoordeling; 1. Verzendkosten: De afgelopen 3 jaar is er wereldwijd nogal wat veranderd t.o.v. de algehele prijsstellingen. Denk bijvoorbeeld aan prijsstijgingen in o.a. grondstoffen, energietoeslagen etc. Op het moment dat je de bestelling gaat afronden is er altijd de keuze te kiezen om de bestelling af te laten leveren (met verzendkosten) of zelf op te halen (gratis). Op voorhand zijn wij transparant wat de totale kosten zijn zodat je hier zelf de keuze in hebt en je vrij bent om te bepalen de verzendkosten wel/niet te accepteren. 2. Aflevermoment: Wij verzenden ruimschoots vooraf een aflevermail met daarin een voorgestelde afleverdatum en tijdsblok. Bij kwetsbare producten is het dan wenselijk dat er iemand ter plekke is. Mocht dat niet lukken dan hebben wij in de mail ook aangegeven dat je met ons contact op kan nemen om de datum te verplaatsen. Wij zoeken dan samen met je naar een nieuwe datum. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. 3. Verzendkosten: Op het moment dat je de bestelling gaat afronden is er de keuze te kiezen om de bestelling te laten bezorgen (met verzendkosten) of zelf op te halen (gratis). Op voorhand zijn wij transparant wat de totale kosten zijn zodat je hier zelf de keuze in hebt. 4. Vertaling spiegel ophangset: Hier heb je een punt. Excuus! Er is per ongeluk een Duitse versie meegestuurd. Op onze site hebben wij aanvullend een uitleg in het Nederlands staan https://www.glaswebwinkel.nl/p/spiegelmontage-set/ Mocht je aanvullende vragen hebben dan zijn wij natuurlijk altijd bereid deze telefonisch of per mail toe te lichten. 5. Uitleg veiligheidsspiegel; De spiegel die je hebt ontvangen is hetzelfde als 3 jaar geleden. Een veiligheidsspiegel met aan de achterzijde een veiligheidsfolie. Bij het kiezen van een veiligheidsspiegel is het vaak dat er vooraf al alle informatie is bekeken wat de specificatie is van de betreffende spiegel https://www.glaswebwinkel.nl/p/veiligheidsspiegel/ Mocht je aanvullende informatie wensen dan zijn wij natuurlijk altijd bereid deze te verstrekken zoals wij afgelopen vrijdag telefonisch hebben gegeven. 6. Levertijd: De gemiddelde levertijd is 10-15 werkdagen (spiegels). Daar waar kan zullen wij uiteraard sneller leveren maar op voorhand zijn wij liever realistisch en eerlijk wat je van ons mag verwachten. De bestelling is op 5 juni geplaatst en op 23 juni jl. uitgeleverd, dit maakt een levertijd van 14 werkdagen. Hiermee zijn wij dus binnen de gestelde levertijd gebleven. Wij hebben ook naar je levering van 2019 gekeken, dit lag binnen dezelfde range qua aflevertermijn. Ik hoop dat we met deze uitleg enigszins een toelichting hebben kunnen geven op de aangegeven punten. In ieder geval goed te horen dat je tevreden bent over het feit dat we maatwerkproducten leveren. Nogmaals dank en hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Uiterst flexibel en fijn contact

Het aflevermoment was in overleg goed te plannen en ik werd telkens door dezelfde dame te woord gestaan. Fijn en goed geregeld!

• Afspraken nakomen

Dag Olaf, Dank voor de mooie beoordeling. Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze algehele afwikkeling en service. Wij zullen het compliment ook doorgegeven aan de betreffende dame die je heeft geholpen. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Accurate and delivered with no scratches/damage

I ordered toughened smoked glass and a non toughened mirror. Both arrived in perfect condition secure packing - no damage.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goed advies bij aankoop en een top levering/ chauffeur

Goed geholpen met de bestelling. Kreeg advies over dikte etc. Vervolgens is de spiegel van ruim 3 meter geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur die ook niet moeilijk deed om even te helpen sjouwen. Zo’n chauffeur maakt echt het verschil in een klantervaring.

• Afspraken nakomen

Prima website makelijk en duidelijk. Personeel zeer behulpzaam. Top.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

HEEL GOED GEREGELD

DE bestelling verliep simpel. De informatie die werd verstrekt was duidelijk en werd ook op die manier nagekomen. DE aflevering verliep zeer nauwgezet.

Eenvoudig te begrijpen

Zowel de webwinkel als de persoonlijke service waren duidelijk en eenvoudig.

Hartstikke prettig

Een prima en simpele manier van bestellen. Met info over bepaalde extra's die je kan aanvinken. Alleen de leveringing duurde iets langer vanwege de verschillende feestdagen helaas. Maar het resultaat mag er zijn. Top!

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf en service. Levering exact volgens afspraak.

Prima, goede service

Goed geholpen, snelle levering ga zo door

Hartstikke goed

Prima service, denken met je mee. Prijs is voor een klein glasplaatje wel beetje stevig, maar het is wel goed geregeld en exact zoals jezelf opgeeft. Nog geen betere adressen gevonden of gezien.

Perfecte levering

Product zoals besteld goed aangekomen en precies zoals ik het heb besteld en bezorgd door hele vriendelijke bezorger.

Mooi product, snelle levering

Goedkoopste glas online, maar werd Snel geleverd en product was netjes afgewerkt en strak glas

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over het resultaat

Prima! Voordelig en mooi.

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk geholpen en snel in huis.

• Afspraken nakomen

Goede service, netjes geleverd volgens afspraak. Persoonlijk contact.