Vakkundige levering door fijne bezorger.

Bezorger nam rustig de tijd om de spiegel goed neer te zetten en gaf tips voor verder transport in huis.

• Afspraken nakomen

mooi geslepen gla voor een salontafel

heldere website met een voudige bestelprocedure. Vlotte levering en vriendelijk personeel in de winkel en magazijn.

Prima product, goed verwachtingsmanagement

Heb het glas besteld, kon aangeven of ik het op kwam halen of wilde laten bezorgen. Netjes levertijden erbij en het geleverde product is prima!

• Afspraken nakomen

Prima service. Goed, betrouwbaar.

Bestelling en levering zijn proecies gegaan zoals ik het verwacht had. Ik ben voortdurend op de hoogte gehouden van de status van de levering en dat is zeer prettig.

• Afspraken nakomen

Ovale spiegel ontvangen. Ik moet alleen nog kijken of die past.

Prima levering

Glas op tijd, maat goed en service goed

• Afspraken nakomen

Het is al de tweede keer dat we er een Spiegel hennen besteld. En beide keren is alles naar wens verlopen.

• Afspraken nakomen

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie, netjes geleverd.

Bestellen via de site ging soepel. Communicatie daarna was helder en duidelijk. De levering keurig volgens afspraak.

Vloeiend

Zeer prettige ervaring en vriendelijk contact.

Goede prijs en levertijd

Volgens het boekje

• Afspraken nakomen

Perfect, erg fijne chauffeur.

Spiegel onverpakt geleverd....

Leveren een grote spiegel zonder enige bescherming of verpakking. Niet erg handig.

Response from the business owner

Dag, Dank voor de geplaatste beoordeling. Uiteraard vinden wij het vervelend dat de levering niet aan je verwachting heeft voldaan. De wijze van een levering is eventueel voorafgaand het plaatsen van de bestelling terug te vinden op onze site. Wellicht dat dit over het hoofd is gezien dus willen wij het aanvullend toelichten; Het niet verpakken van spiegels is een bewuste keuze en geeft geen toegevoegde waarde aangezien wij onze producten met speciaal ingericht transport vervoeren. Hierdoor is het onnodig om overbodig verpakkingsmateriaal te gebruiken en dragen wij ons steentje bij aan een schoner milieu. Wij garanderen zelfs een schadevrije levering. Het is in ieder geval fijn te horen dat je verder tevreden bent over de prijs en de verdere gemaakte afspraken. Nogmaals dank en wensen je verder veel plezier van het geleverde product. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Topservice!

Vriendelijk personeel, denkt mee en bezorging altijd correct en op tijd!

Response from the business owner

Dag Tom, Dank voor de beoordeling en wat ontzettend leuk om te horen. Fijn ook dat je ervaring met ons als positief is ervaren. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel en Spiegelexpert

Perfect snel geregeld en heel behulpzaam

Veel sneller dan gedacht was mijn bestelling klaar om op te halen!

• Afspraken nakomen

goede afspraken , duidelijk en snel geleverd!

Heel netjes geleverd en nagebeld waar ik de bestelling kon vinden, zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Super service! vriendelijke mensen. En ook nog eens snel!

Glas besteld. Andere websites / winkels deden heel moeilijk maar bij deze webshop werd ik gelijk geholpen en de vragen meteen beantwoord.. Bij leveren geholpen door een hele vriendelijke man. Erg behulpzaam. Ook de telefonische klantenservice was top

Altijd goed!

Kind kan de was doen, geef je maten op en voorkeuren en ze doen wat ze zeggen. Communicatie is goed en leveringen zijn stipt. Doen!

Response from the business owner

Dag Bart, Wat ontzettend goed om te horen dat onze shop gebruikersvriendelijk is. Dank voor je mooie beoordeling. Ook fijn om te horen dat onze overige service ook als positief is ervaren. Kortom; Dit is precies zoals we het willen en dan is het extra fijn dat dit terugkomt als klantbeleving. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Glaswebwinkel leverd snel

Goed!!

Goede communicatie! Zelfs achteraf alsnog laten bezorgen was snel geregeld!

Response from the business owner

Dag Eddy, Wat goed om te horen en dank je voor je beoordeling. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Prima glas en snel geleverd

Ik zou de volgende keer gelijk weer bij hun bestellen.

Response from the business owner

Dag Hendrik, Dank voor je beoordeling en fijn te horen dat het goed is bevallen. Uiteraard zien wij je graag terug. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Prettig contact vooraf en een goed product

Ik had nog niet eerder online glas besteld, maar de Glaswebwinkel voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Response from the business owner

Dag Hans, Dank voor je mooie beoordeling. Fijn te horen dat je online ervaring met ons als positief is ervaren. Erg leuk om te horen dat het aan je verwachting heeft voldaan. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Onze op maat gemaakte spiegel van 250 cm is snel geleverd door een hele vriendelijke behulpzame meneer. De informatie vooraf was ook heel duidelijk en hadden we er zeker wat aan.

Response from the business owner

Dag Amraoui, Goed te horen dat alles naar wens is gegaan. Dank je voor je mooie beoordeling en compliment, wij zullen dit zeer zeker doorgegeven aan de betreffende collega. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Adequate reactie op uitvraag, scherpe prijs en snelle levering.

Adequate reactie op uitvraag, scherpe prijs en snelle levering.

• Afspraken nakomen

Soepel bestellen en vriendelijk uitleveren.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam bij ophalen van de bestelde ruit. De ruit werd door de medewerker in mijn auto gelegd.

Snel duidelijk, makkelijke site

Makkelijk te bestellen snelle verwerking