heel goede ervaring

heel goed geregeld bij hen. zelfs voor een kleine ruit (50x40cm) betaal je de glasprijs. geen toeslag voor een kleine order van soms wel € 35. ook geen bedrag voor het ophalen van soms € 15 wat ook voor komt. prima bedrijf. goed voor mond op mand reclame

• Afspraken nakomen

Dag Jan, Dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat je te spreken bent over onze service en je ervaring met ons goed was. Wij rekenen inderdaad geen extra kosten voor kleinere ruiten. Daarnaast vinden wij het ook niet nodig dat je bij ons een toeslag krijgt als je het glas zelf ophaalt. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer, Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Mooie spiegel, vriendelijke bezorger

Tot op de dag van vandaag snap ik niet hoe jullie een op maat gemaakte spiegel kunnen leveren voor minder geld dan standaard formaat spiegels die kleiner zijn bij andere winkels, maar ik klaag zeker niet! De spiegel hangt inmiddels twee weken en ik ben er super blij mee. Precies wat ik zocht (want op maat haha) en ook goeie kwaliteit. De prijs blijft mij echter nog steeds een mysterie... Maar ga vooral zo door!

• Afspraken nakomen

Dag Joshua, Dank voor je beoordeling. Haha goed te horen dat je tevreden bent over de prijs en verdere service. Wij hoeven het niet onnodig duurder te maken dan noodzakelijk. Het totaalplaatje moet voor ons kloppend zijn; goede (A)kwaliteit, prijs en service. Zo te horen voldoen we daar aan en dat is precies waar we voor (willen) staan. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Snelle service mooie prijs

Spiegel besteld. Niet duur en snel klaar

• Afspraken nakomen

Goed advies, erg vriendelijk en goeie service

Goed advies en uitleg gekregen , hebben verstand van zaken. Product is perfecte staat geleverd

• Afspraken nakomen

Dag Marcel, Dank je voor je beoordeling. Fijn te horen dat wij je zo goed hebben kunnen helpen. Het is op afstand altijd lastig in te schatten hoe een situatie ter plekke is maar door de duidelijke uitleg die je hebt gegeven wat je voor ogen had, hebben wij je hierin het juiste advies kunnen geven t.a.v. je online bestelling bij ons. Opvolgend is het dan aan ons om de bestelling te produceren en uit te leveren. Onze chauffeurs zijn dan ook altijd bereid de nodige tips te geven op het moment de aflevering plaats gaat vinden. Fijn te horen dat we van A-Z hebben kunnen waarmaken wat we op voorhand hebben toegezegd. Heel fijn plezier van je bestelling en wie weet tot een volgende keer, Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Alles netjes ver lopen.

Offerte en levering prima gegaan. Vriendelijke mensen

• Afspraken nakomen

Dag Walter, Dank voor de beoordeling. Ontzettend leuk om te horen dat je ervaring met ons als positief is ervaren en je tevreden bent over onze service en kwaliteit. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Alles goed

• Afspraken nakomen

Goede prijs, goede afspraak en juiste levering

Ik ben tevreden over: - speciaal gelaagd glas besteld op maat - de prijs voor het product - afgesproken levertijd - levering op tijd en op tijd aangekondigd - juiste product. - vriendelijke leverancier voor levering - of te wel ga zo door en ik bestel nog vaker ! ! !

• Afspraken nakomen

Dag Henk & Max, Dank voor de mooie beoordeling en uiteenzetting van je bestelling / ervaring. Goed te horen dat alles is naar wens is verlopen. Zoals je het omschrijft dat is precies hetgeen wij voor willen staan. Nogmaals dank en wij hopen je terug te zien. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Dit was mijn eerste ruitje er volgen er meer.

Prima service...als het glas zelf even ophaald weet je zeker dat het heel aankomt.

• Afspraken nakomen

Dag Martin, Dank je voor je beoordeling. Goed te horen dat je tevreden bent en wij je weer terugzien. Het zelf ophalen van je bestelling is uiteraard een goede en snelle optie. Het verschil zit hem wel in het volgende; stel dat je onverhoopt toch breuk hebt tijdens het zelf ophalen dan is dat voor je eigen risico. Het risico op breuk bij onze bezorging daarin zijn wij verantwoordelijk om je kosteloos een nieuwe ruit te leveren ;-). Nogmaals dank en we zien je uiteraard graag terug! Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Goede kwaliteit glas, prima levering

Voor een goede prijs heb ik vier enkel glas platen aangeschaft bij Glaswebwinkel.nl. Afmetingen waren kloppend, randen netjes geslepen. Helemaal niets op aan te merken.

• Afspraken nakomen

Dag Tom, Dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat wij aan je verwachting hebben voldaan en je tevreden bent over het totaalplaatje. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Belabberde service

Verkeerd soort glas geleverd en nu weer 2 weken wachten op hetgeen reeds helaas betaald is. Slechte service! Eerste en laatste keer dus!

• Afspraken nakomen

Dag K, Dank voor de geplaatste beoordeling. Laten we vooropstellen dat wij het uitermate vervelend vinden dat er een fout is gemaakt tijdens productie. Hier zit niemand op te wachten (wij dus ook niet) en het is dan ook zeker geen opzet. Waarvoor onze excuses! Op maatwerkproducten ontkomen wij niet aan een levertijd aangezien alle bestellingen speciaal op de juiste maten worden geproduceerd. De levertijden hebben wij op onze webshop uiteengezet onder het item "werkwijze". Om te kijken hoe en waarom dit is misgegaan hebben wij uitgezocht hoe het verloop van deze order heeft plaatsgevonden; Je hebt op 14 juli jl. bij ons een order geplaatst met het verzoek deze zelf op te halen in Oosterhout. De order stond op 21 juli gereed voor je waarbij tijdens het ophalen helaas is geconstateerd dat de uitvoering niet voldeed zoals deze in bestelling is geplaatst. Ter plekke is afgesproken (met de degene die de bestelling op kwam halen) dat wij de order opnieuw gaan produceren en als service bij je op locatie gaan afleveren i.p.v. dat de order opnieuw opgehaald dient te worden in Oosterhout. Hierbij is aangegeven (door de pers. die de bestelling kwam ophalen) dat het komende week niet handig is om uit te leveren i.v.m. vakantie waarbij het voorstel is ontstaan de week erop te gaan leveren. De uitlevering bij je op locatie komt dan uit op 4 augustus (dat maakt totaal 15 werkdagen). Hiermee zitten wij nog steeds binnen de gestelde levertijd. Wij hebben dit ook via de mail aanvullend kenbaar aan je gemaakt. Wij vragen ons dan af waar het mis is gegaan om deze beoordeling te mogen ontvangen aangezien de afspraak ter plekke is gemaakt met de persoon die de bestelling op kwam halen en hiermee akkoord was? Aanvullend zullen wij nog contact met je opnemen om het nader toe te lichten. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Goede levering , volgens afspraak.

Goede levering van glas zonder extra kosten bij kleine afhaalorder . Vriendelijk en snel . Over de kwaliteit van het glas kan ik nu nog niet oordelen maar het ziet er goed uit .

• Afspraken nakomen

Dag Henry, Leuk je beoordeling, dank je daarvoor! Wij rekenen inderdaad geen extra kosten bij een afhaalorder of een kleinere opdracht. De eventuele extra kosten, voor bijvoorbeeld bezorgen, zijn dan ook meteen zichtbaar zodat je bij het afrekenen niet voor een verrassing komt te staan. Bij ons maakt het niet uit of de order nu groot of klein is, alles is van harte welkom ;-). Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Duidelijke website. Eenvoudig te bestellen. Vlotte levering. Uitstekende service verlening. In een woord TOP.

• Afspraken nakomen

Dag Henk, Dank voor je beoordeling. Wat fijn te horen dat onze algehele service je goed is bevallen en onze webshop duidelijk is. Erg attent dus nogmaals dank. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Snelle service en zeer vriendelijk personeel Gewoon perfect

• Afspraken nakomen

Snelle en goede levering van glas

Binnen afgesproken termijn en op afgesproken tijdstip door behulpzame chauffeur geleverd.

• Afspraken nakomen

Uitstekende service, vrij vlotte en vriendelijke levering.

Hetgeen ik had besteld, is veertien dagen geleverd...wat binnen mijn verwachtingen viel. Ik zal zeker in de toekomst nog gebruik maken van deze online-mogelijkheid.

• Afspraken nakomen

Giede communicatie en super levering erg tevreden

• Afspraken nakomen

Top bedrijf . Netjes via de mail op hoogte gehouden van de bestelling.

Prijs technisch ook top .

• Afspraken nakomen

Fijn contact en prima product(en)

Vooraf kregen we staaltjes om te kunnen beoordelen welke kleur het best in de ruimte zou passen. Het contact is de gehele tijd meer dan prima geweest. De levering was ook meer dan prima. Vooraf werd er via verschillende kanalen gecommuniceerd wanneer ze langs zouden en komen en wat er van ons verwacht werd. De chauffeur was erg behulpzaam en had nog enkele tips. De spiegel zat vrij vlot tegen de wand geplakt en de glasplaat lag al op de tafel toen de chauffeur de straat uit reed. Alles was keurig geregeld. Het feit dat de producten niet verpakt geleverd worden, heeft geenszins tot problemen geleid, sterker nog, het is erg fijn om de producten meteen op hun plek te kunnen zetten, zonder nog voor het afval te moeten zorgen.

• Afspraken nakomen

Dag Angelique, Dank je voor de mooie beoordeling. Je geeft exact de weergave zoals wij het voor ogen hebben hoe de service en de uiteindelijke levering plaats gaat vinden. Het aanvragen van staaltjes is inderdaad erg slim en handig want dan weet je exact welke kleur glas of spiegel het beste bij je interieur past. De verpakking proberen wij dan ook inderdaad achterwege te laten daar waar het niet hoeft. Het verpakken is voor ons glastransport geen must, sterker nog..... het is zelfs overbodig aangezien ons transport speciaal de inrichting heeft om glas te vervoeren. Onze chauffeurs zijn altijd bereid om aanvullende tips te geven tijdens het afleveren. Wij zullen het compliment dan ook zeer zeker doorgeven aan de betreffende chauffeur. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Briegitte/Team Glaswebwinkel

Keurig op tijd de juiste bestelling afgeleverd door behulpzame chauffeur.

Heel tevreden met het afgeleverde product

• Afspraken nakomen

Dag Denny, Dank je voor je beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent over de algehele service van je online bestelling bij ons. Het compliment zullen wij ook zeker doorgeven aan de betreffende chauffeur. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Team Glaswebwinkel

Levering als beloofd, prima prijs, uitstekende service.

Zie boven

Niet best zie onderstaand

Niet best. Ik had de spiegel niet laten inpakken zoals jullie hadden aanbevolen op de site vanwege het milieu. Ik kreeg een spiegel van 2 meter lang aangeleverd met alleen een paar kurken dopjes. Wij wonen 7 hoog en de spiegel werd beneden in de gang afgeleverd. Mijn man is slecht ter been en heeft de spiegel alleen naar boven moeten brengen. Met als gevolg dat er een kleine beschadiging onder aan de spiegel is ontstaan. U begrijpt dat ik hier niet blij mee bent. Ik had liever iets meer betaald zodat de spiegel beter was ingepakt en boven was gebracht.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Dag Marianne, Dank voor de geplaatste beoordeling. Wij vinden het spijtig te horen dat de aflevering anders is verlopen dan verwacht. Wij hebben onze afleverwijze weergegeven op onze website. Die uiteenzetting geven wij vooraf zodat je weet wat er van ons verwacht mag worden. Daarnaast hebben wij voorafgaand van de levering een aantal berichten gestuurd via mail en sms hoe de afleverwijze plaats gaat vinden. Daarin geven wij ook nog tips hoe het beste om te gaan met de levering van je bestelling. Wij zien dat de mail en een sms zijn verzonden op 07-07-2021 daarnaast is er op de dag van aflevering (16-07-2021) in de ochtend nogmaals een sms verzonden met wederom de aanvullende tips. Het verpakken van een spiegel kan tot een maximale afmeting van 2000 mm. Het verpakken wordt vaak gekozen door klanten op het moment de spiegel tijdelijk weggezet moet worden tijdens een verhuizing of verbouwing. Blijft natuurlijk wel het aandachtspunt dat het verpakken geen garantie geeft dat er geen schade kan ontstaan maar alleen wat extra bescherming geeft. Ons glastransport is er op ingericht om de spiegels (en overig glas) zonder verpakking te vervoeren. Door het juist niet te verpakken krijg je namelijk meer grip om de spiegel goed vast te pakken op het moment deze naar een etage moet. Een spiegel is en blijft een kwetsbaar product waarbij het echt van belang is hier zorgvuldig mee om te gaan. Uiteraard is de chauffeur altijd bereid aanvullende tips te geven op het moment van uitlevering hoe dit het beste aan te pakken. Het is vervelend dat er schade is ontstaan nadat de uitlevering heeft plaatsgevonden en vragen ons af of er bij ons is misgegaan met het de verzending van de berichten? Zijn deze niet ontvangen/gelezen? Hartelijke groet, Briegitte / Team Glaswebwinkel

Fijne ervaring!

Goede prijs kwaliteit. Zeer duidelijk in mail. Nette bezorging.

• Afspraken nakomen

Dag Kirsten, Dank je voor je beoordeling. Wat fijn te horen dat je tevreden bent over de prijs, kwaliteit en communicatie betreft de afleverwijze van je spiegels. Wij zullen het ook zeker doorgeven aan de betreffende chauffeur die de levering bij je heeft uitgevoerd. Dat zal hij erg leuk vinden. Nogmaals en dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

komen afspraken na en nette levering

Via de website gemakkelijk te bestellen en daarna netjes geleverd

Snelle correcte levering

Glasplaat voor op antieke kast (erfstuk) Duidelijke website, goede informatie over levering, prettig contact, goed product voor een eerlijke prijs. Mooi eind resultaat, erg tevreden.

• Afspraken nakomen

Dag Mendy, Dank voor je beoordeling. Wat ontzettend leuk om te zien wat je met de glasplaat hebt gedaan. Ziet er prachtig uit en zo bescherm je inderdaad je antieke kast. Prachtige eyecatcher voor je interieur! Erg fijn ook om te horen dat je tevreden bent over de algehele werkwijze van ons. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel

Super snelle reactie ,levering conform afspraken

Leuk bedrijf, gezellig telefonisch contact ,bij afhalen leuk contact ,echt plezierig om even te zijn.Behulpzaam

• Afspraken nakomen

Dag Max en Petra, Wat leuk te horen dat je tevreden bent over onze werkwijze en onze locatie in Apeldoorn. Met ons team willen wij hetgeen uitstralen en uitvoeren zoals je het omschrijft. Mooi ook om te zien dat het goed is gelukt om de keukenachterwand van glas te monteren. Dank je voor het delen van de foto. Veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel