Flexibel en klantvriendelijk.

Nadat ik een paar opdekglaslatten met sponning van 3mm had besteld en opgehaald bleken de sponningen 5 mm te zijn. Net te veel voor mijn glasdikte. Na een mailtje kon ik ze gewoon omruilen voor glaslatten zonder sponning. Dat is flexibel en klantvriendelijk!

• Afspraken nakomen

Groot assortiment en uitstekende kwaliteit

De website biedt zeer veel keus en werkt heel eenvoudig. De bestelling stond klaar binnen de aangegeven levertijd en was makkelijk af te halen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Makkelijk te bestellen en duidelijke info

Goed en netjes geleverd. Vriendelijke chauffeur en niet te beroerd om te helpen. Word netjes een half uur van te voren gebeld. Top geregeld

Perfecte service

Bestelling makkelijk geplaatst, bevestiging correct, Afhandeling goed. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Prima geleverd op afgesproken tijd, top

top!

• Afspraken nakomen

Zeer netjes en houden je op de hoogte

Bestellen was makkelijk en de levering was snel …ook gaven ze halverwege aan wat hun schema was …perfect zou ik zeggen . En wat geleverd is , is ook boven verwachting

Makkelijk goed contact

Goede afhandeling en contact. Prijs kan scherper evenals de snelheid van leveren. Met deze prijzen had ik een goed ingepakt pakket verwacht. Vandaar een 8 en niet hoger.

• Afspraken nakomen

Dag heer Nieuwenhuis, Ten eerste dank voor de mooie beoordeling. Uiteraard hebben wij gekeken naar je feedback o.a. of de order langer dan gebruikelijk onderweg is geweest, naar de prijs en de wijze van aflevering/ontvangst; Je bestelling van gehard glas is op 08-04-2024 bij ons binnengekomen waarbij wij op 16-04-2024 een afhaalbericht hebben gestuurd dat de order gereed is. Dit maakt dat de order op 6 werkdagen gereed is. Bij maatwerkproducten, zoals in dit geval bij gehard glas, is dit juist een snelle levertijd aangezien de gemiddelde levertijd 15 werkdagen is. De gemiddelde levertijden hebben wij overigens per product inzichtelijk op onze site zodat je vooraf kan zien wat je van ons mag verwachten. Wat betreft de prijs die is vooraf het bestellen inzichtelijk zodat er achteraf geen verassingen zijn. Evenals de wijze van aanleveren van het product. Bij de meest gestelde vragen staat hierover een uitleg en aanvullend hebben wij in de afhaal- & aflevermail hierover ook informatie staan. Wellicht dat je dit niet hebt gezien? Verder vinden wij het fijn te horen dat je tevreden bent over de goede afhandeling en het verdere contact. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer, Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Volledig volgens verwachting, netjes afgewerkt en goede service

De bestelde spiegels werden snel geleverd en zijn helemaal naar onze wens. Vriendelijk personeel bij het ophalen.

• Afspraken nakomen

Dag Rian, Dank voor je mooie beoordeling. Wat leuk te horen dat je tevreden bent over de geleverde spiegels en dat wij aan je verwachting hebben kunnen voldoen. Wie weet tot een volgende keer, Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Vakkundige levering door fijne bezorger.

Bezorger nam rustig de tijd om de spiegel goed neer te zetten en gaf tips voor verder transport in huis.

• Afspraken nakomen

mooi geslepen gla voor een salontafel

heldere website met een voudige bestelprocedure. Vlotte levering en vriendelijk personeel in de winkel en magazijn.

Prima product, goed verwachtingsmanagement

Heb het glas besteld, kon aangeven of ik het op kwam halen of wilde laten bezorgen. Netjes levertijden erbij en het geleverde product is prima!

• Afspraken nakomen

Prima service. Goed, betrouwbaar.

Bestelling en levering zijn proecies gegaan zoals ik het verwacht had. Ik ben voortdurend op de hoogte gehouden van de status van de levering en dat is zeer prettig.

• Afspraken nakomen

Ovale spiegel ontvangen. Ik moet alleen nog kijken of die past.

Prima levering

Glas op tijd, maat goed en service goed

• Afspraken nakomen

Het is al de tweede keer dat we er een Spiegel hennen besteld. En beide keren is alles naar wens verlopen.

• Afspraken nakomen

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie, netjes geleverd.

Bestellen via de site ging soepel. Communicatie daarna was helder en duidelijk. De levering keurig volgens afspraak.

Vloeiend

Zeer prettige ervaring en vriendelijk contact.

Goede prijs en levertijd

Volgens het boekje

• Afspraken nakomen

Perfect, erg fijne chauffeur.

Spiegel onverpakt geleverd....

Leveren een grote spiegel zonder enige bescherming of verpakking. Niet erg handig.

• Afspraken nakomen

Dag, Dank voor de geplaatste beoordeling. Uiteraard vinden wij het vervelend dat de levering niet aan je verwachting heeft voldaan. De wijze van een levering is eventueel voorafgaand het plaatsen van de bestelling terug te vinden op onze site. Wellicht dat dit over het hoofd is gezien dus willen wij het aanvullend toelichten; Het niet verpakken van spiegels is een bewuste keuze en geeft geen toegevoegde waarde aangezien wij onze producten met speciaal ingericht transport vervoeren. Hierdoor is het onnodig om overbodig verpakkingsmateriaal te gebruiken en dragen wij ons steentje bij aan een schoner milieu. Wij garanderen zelfs een schadevrije levering. Het is in ieder geval fijn te horen dat je verder tevreden bent over de prijs en de verdere gemaakte afspraken. Nogmaals dank en wensen je verder veel plezier van het geleverde product. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Topservice!

Vriendelijk personeel, denkt mee en bezorging altijd correct en op tijd!

• Afspraken nakomen

Dag Tom, Dank voor de beoordeling en wat ontzettend leuk om te horen. Fijn ook dat je ervaring met ons als positief is ervaren. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel en Spiegelexpert

Perfect snel geregeld en heel behulpzaam

Veel sneller dan gedacht was mijn bestelling klaar om op te halen!

• Afspraken nakomen

goede afspraken , duidelijk en snel geleverd!

Heel netjes geleverd en nagebeld waar ik de bestelling kon vinden, zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Super service! vriendelijke mensen. En ook nog eens snel!

Glas besteld. Andere websites / winkels deden heel moeilijk maar bij deze webshop werd ik gelijk geholpen en de vragen meteen beantwoord.. Bij leveren geholpen door een hele vriendelijke man. Erg behulpzaam. Ook de telefonische klantenservice was top

Altijd goed!

Kind kan de was doen, geef je maten op en voorkeuren en ze doen wat ze zeggen. Communicatie is goed en leveringen zijn stipt. Doen!

• Afspraken nakomen

Dag Bart, Wat ontzettend goed om te horen dat onze shop gebruikersvriendelijk is. Dank voor je mooie beoordeling. Ook fijn om te horen dat onze overige service ook als positief is ervaren. Kortom; Dit is precies zoals we het willen en dan is het extra fijn dat dit terugkomt als klantbeleving. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert