Super service! vriendelijke mensen. En ook nog eens snel!

Glas besteld. Andere websites / winkels deden heel moeilijk maar bij deze webshop werd ik gelijk geholpen en de vragen meteen beantwoord.. Bij leveren geholpen door een hele vriendelijke man. Erg behulpzaam. Ook de telefonische klantenservice was top

Altijd goed!

Kind kan de was doen, geef je maten op en voorkeuren en ze doen wat ze zeggen. Communicatie is goed en leveringen zijn stipt. Doen!

Response from the business owner

Dag Bart, Wat ontzettend goed om te horen dat onze shop gebruikersvriendelijk is. Dank voor je mooie beoordeling. Ook fijn om te horen dat onze overige service ook als positief is ervaren. Kortom; Dit is precies zoals we het willen en dan is het extra fijn dat dit terugkomt als klantbeleving. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Glaswebwinkel leverd snel

Goed!!

Goede communicatie! Zelfs achteraf alsnog laten bezorgen was snel geregeld!

Response from the business owner

Dag Eddy, Wat goed om te horen en dank je voor je beoordeling. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Prima glas en snel geleverd

Ik zou de volgende keer gelijk weer bij hun bestellen.

Response from the business owner

Dag Hendrik, Dank voor je beoordeling en fijn te horen dat het goed is bevallen. Uiteraard zien wij je graag terug. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Prettig contact vooraf en een goed product

Ik had nog niet eerder online glas besteld, maar de Glaswebwinkel voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Response from the business owner

Dag Hans, Dank voor je mooie beoordeling. Fijn te horen dat je online ervaring met ons als positief is ervaren. Erg leuk om te horen dat het aan je verwachting heeft voldaan. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Onze op maat gemaakte spiegel van 250 cm is snel geleverd door een hele vriendelijke behulpzame meneer. De informatie vooraf was ook heel duidelijk en hadden we er zeker wat aan.

Response from the business owner

Dag Amraoui, Goed te horen dat alles naar wens is gegaan. Dank je voor je mooie beoordeling en compliment, wij zullen dit zeer zeker doorgegeven aan de betreffende collega. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Adequate reactie op uitvraag, scherpe prijs en snelle levering.

Adequate reactie op uitvraag, scherpe prijs en snelle levering.

• Afspraken nakomen

Soepel bestellen en vriendelijk uitleveren.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam bij ophalen van de bestelde ruit. De ruit werd door de medewerker in mijn auto gelegd.

Snel duidelijk, makkelijke site

Makkelijk te bestellen snelle verwerking

Goed concept

• Afspraken nakomen

Perfecte service. Heel tevreden!

De spiegels werden in uitstekende staat afgeleverd. Vriendelijke bezorger.

Schitterende service!

Mooie prijs kwaliteit, schitterende spiegel

Glaswebwinkel: Uitstekende Service en Maatwerk Spiegels - Een Aanrader!''

Mijn recente ervaring met Glaswebwinkel, waar ik maatwerk spiegels heb besteld, was ronduit positief. Vanaf het begin toonde het bedrijf een proactieve houding door uitstekend mee te denken met mijn specifieke wensen en eisen. Ik wilde namelijk een spiegel met een uitsparing voor het stopcontact en de lichtknoppen. Ook dat is mogelijk bij Glaswebwinkel, super!! Tijdens het gehele bestelproces was de communicatie helder, transparant en heel snel! Een bijzonder aangename verrassing was de zeer vriendelijke chauffeur die mijn bestelling kwam leveren. Hij bezorgde de maatwerkspiegels op tijd zoals vooraf gecommuniceerd en benadrukte nogmaals dat ik de spiegels wel met spiegellijm zou monteren omdat deze niet bij de bestelling zaten en andere lijm de coating aantast. Glaswebwinkel is een professioneel bedrijf dat niet alleen hoogwaardige producten levert, maar ook oog heeft voor de tevredenheid van haar klanten. Op basis van mijn positieve ervaring beveel ik dit bedrijf van harte aan anderen aan die op zoek zijn naar kwalitatieve en op maat gemaakte spiegels.

Response from the business owner

Dag Wesley, Hier worden wij even stil van :-). Wat een ontzettend mooi beoordeling en goed te lezen dat je zo tevreden bent. Zoals je het omschrijft dat is exact zoals we willen dat het gaat. De complimenten zullen wij zeker doorgeven aan de betreffende collega's die deze order in beheer hebben gehad. Bedankt hiervoor en je aanvullende aanbeveling. Prachtig om te zien wat het eindresultaat is geworden van de smoke grijze gangspiegel. Heel veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer. Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

geleverd zoals besteld

Kan er veel overzeggen maar gewoon goed gegaan wat ik besteld had was keuring geleverd

Response from the business owner

Dag Roeland, Leuk om te horen! Dank je voor je beoordeling en goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Snel en goed geleverd

Duidelijke site, gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Response from the business owner

Dag Henk, Dank je voor je beoordeling en goed te horen dat onze site gebruikersvriendelijk is. Ook fijn om te horen dat je tevreden bent over het totaalplaatje van onze service. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Snel en servicegericht

Alles wordt snel en correct opgepakt. Offertes volgen snel en afhandeling van de order ook.

Goede service!!

Ze hadden mijn verkeerde opgegeven maat terplekke gecorrigeerd.

Alles naar verwachting verlopen

Prima ervaring, alles volgens afspraak en product naar verwachting.

als altijd prima

Zoals altijd goed geregeld. Afspraak netjes nagekomen , top. Prima prijs

• Afspraken nakomen

Uitstekende leverancier van glas of spiegels op maat

Website duidelijk, duidelijke informarie, snelle en correcte aflevering

Goeie service

Klantvriendelijk, snelle levering, goeie kwaliteit spiegel

Goede kwaliteit en communicatie

Duidelijke website en gebruiksvriendelijk. Goede kwaliteit. Goede en duidelijke communicatie tijdens afhandeling van order tot levering.

alles is prima

snel en goed volgens afspraak

Heel erg blij mee

Goede service, goede kwaliteit/prijsverhouding