Goed concept

• Afspraken nakomen

Perfecte service. Heel tevreden!

De spiegels werden in uitstekende staat afgeleverd. Vriendelijke bezorger.

Schitterende service!

Mooie prijs kwaliteit, schitterende spiegel

Glaswebwinkel: Uitstekende Service en Maatwerk Spiegels - Een Aanrader!''

Mijn recente ervaring met Glaswebwinkel, waar ik maatwerk spiegels heb besteld, was ronduit positief. Vanaf het begin toonde het bedrijf een proactieve houding door uitstekend mee te denken met mijn specifieke wensen en eisen. Ik wilde namelijk een spiegel met een uitsparing voor het stopcontact en de lichtknoppen. Ook dat is mogelijk bij Glaswebwinkel, super!! Tijdens het gehele bestelproces was de communicatie helder, transparant en heel snel! Een bijzonder aangename verrassing was de zeer vriendelijke chauffeur die mijn bestelling kwam leveren. Hij bezorgde de maatwerkspiegels op tijd zoals vooraf gecommuniceerd en benadrukte nogmaals dat ik de spiegels wel met spiegellijm zou monteren omdat deze niet bij de bestelling zaten en andere lijm de coating aantast. Glaswebwinkel is een professioneel bedrijf dat niet alleen hoogwaardige producten levert, maar ook oog heeft voor de tevredenheid van haar klanten. Op basis van mijn positieve ervaring beveel ik dit bedrijf van harte aan anderen aan die op zoek zijn naar kwalitatieve en op maat gemaakte spiegels.

• Afspraken nakomen

Dag Wesley, Hier worden wij even stil van :-). Wat een ontzettend mooi beoordeling en goed te lezen dat je zo tevreden bent. Zoals je het omschrijft dat is exact zoals we willen dat het gaat. De complimenten zullen wij zeker doorgeven aan de betreffende collega's die deze order in beheer hebben gehad. Bedankt hiervoor en je aanvullende aanbeveling. Prachtig om te zien wat het eindresultaat is geworden van de smoke grijze gangspiegel. Heel veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer. Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

geleverd zoals besteld

Kan er veel overzeggen maar gewoon goed gegaan wat ik besteld had was keuring geleverd

• Afspraken nakomen

Dag Roeland, Leuk om te horen! Dank je voor je beoordeling en goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Snel en goed geleverd

Duidelijke site, gemakkelijk besteld en snel geleverd.

• Afspraken nakomen

Dag Henk, Dank je voor je beoordeling en goed te horen dat onze site gebruikersvriendelijk is. Ook fijn om te horen dat je tevreden bent over het totaalplaatje van onze service. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Snel en servicegericht

Alles wordt snel en correct opgepakt. Offertes volgen snel en afhandeling van de order ook.

Goede service!!

Ze hadden mijn verkeerde opgegeven maat terplekke gecorrigeerd.

Alles naar verwachting verlopen

Prima ervaring, alles volgens afspraak en product naar verwachting.

als altijd prima

Zoals altijd goed geregeld. Afspraak netjes nagekomen , top. Prima prijs

• Afspraken nakomen

Uitstekende leverancier van glas of spiegels op maat

Website duidelijk, duidelijke informarie, snelle en correcte aflevering

Goeie service

Klantvriendelijk, snelle levering, goeie kwaliteit spiegel

Goede kwaliteit en communicatie

Duidelijke website en gebruiksvriendelijk. Goede kwaliteit. Goede en duidelijke communicatie tijdens afhandeling van order tot levering.

alles is prima

snel en goed volgens afspraak

Heel erg blij mee

Goede service, goede kwaliteit/prijsverhouding

Super netjes en goed!

Prachtige spiegel, nette levering!

• Afspraken nakomen

Super service en mooie product geleverd!

Erg blij met de ‘zwarte’ spiegel. Een mooie toevoeging aan ons interieur. Goede en fijne service via glaswebwinkel.

• Afspraken nakomen

Juiste en tijdige communicatie tijdens het moment van bestellen en ophalen.

Juiste en tijdige communicatie tijdens het moment van bestellen en ophalen.

Betrokkenheid

Als terugkerende klant altijd weer verrast door de betrouwbaarheid van leveren en de ervaring en goede zorg voor veiligstellen van glas tot in je auto.

• Afspraken nakomen

Dag Johan, Dank voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Erg leuk om te horen dat je wederom tevreden bent. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet namens ons allemaal van Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Duidelijke informatie en website

Snelle levering, goede kwaliteit voor lage prijs

Goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers

Op maat gemaakte spiegel is naar wens en snel gereed. Medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam bij het ophalen van de spiegel.

• Afspraken nakomen

Dag Margot, Dank voor de geplaatste beoordeling. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over het totaalplaatje. Wij zullen het compliment ook doorgeven aan de collega's in het magazijn. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Top materiaal, netjes afgeleverd.

Een zeer positieve ervaring door goed materiaal door een nette transporteur.

• Afspraken nakomen

Dag Ad, Dank voor je beoordeling. Ontzettend leuk om te horen dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Wij zullen het compliment ook doorgeven aan de betreffende chauffeur. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Super mooie spiegel

Super mooie bronze spiegel 6mm geleverd. Chauffeur ook vriendelijke en goed geholpen. De prijs zeker waard.

• Afspraken nakomen

goed geleverd volgens toezegging / afspraak

positief

Super goed

Als je besteld hebt krijg je netjes een bericht van je bestelling,je wordt op de hoogte gehouden wanneer het in productie gaat en je krijgt een e-mail wanneer je het in mijn geval op kon halen. Afhaal centrum makkelijk bereikbaar en ophalen ging super vlot. Korte voor herhaling vatbaar.