Prima product, redelijk snel geleverd

Bestelling goed verwerkt, ruiten passen precies, goede service bij het ophalen. Voor herhaling vatbaar!

• Afspraken nakomen

Prima producten geleverd. Prettig contact bij ophalen

Prijs weet ik niet exact, maar kwaliteit is prima.

• Afspraken nakomen

Snelle levering en goede communicatie

Overzichtelijke website. Snelle levering en goede communicatie bij het afhalen

• Afspraken nakomen

Perfecte afhandeling en correcte ophaalservice

Het kan niet beter

• Afspraken nakomen

Goede service bij het ophalen!

Voordat de bestelling klaar is duurt even, maar wordt duidelijk gecommuniceerd via de mail. Ik wou het een ander moment ophalen dat was prima. Man van de afhaal was erg vriendelijk ging vlot en konden zo door.

Gewoon super.

Goede service, goede prijs. En vooral vriendelijke mensen zowel via mail als aan de zaak.

Goeie service

Deskundige helpdesk

• Afspraken nakomen

Dag Guus, Dank voor de mooie beoordeling en het compliment. Altijd leuk om te horen. Wellicht tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Duidelijke site en snelle levering

Wij hebben glas besteld bij de Glaswebwinkel. De bestelling was binnen een paar dagen klaar. Werden tijdig ingelicht dat de bestelling klaar stond. Ze waren zeer behulpzaam bij het ophalen van het glas. Het werd netjes voor mij in de auto gelegd. Hier al meerdere keren glas gehaald. Zeker een aanrader.

• Afspraken nakomen

Dag Jacob, Dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent over ons product en service. Nogmaals dank en tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

is goed

makkelijk bestellen en snel binnen om af te halen prima service

• Afspraken nakomen

De bestelling zou ca. 10 werkdagen in beslag nemen, maar na 5 al werkdagen klaar. Vriendelijke medewerker bij het afhalen; daar kunnen er veel een voorbeeld aan nemen. Eigen inpakdekens meenemen wordt goed vermeld bij het plaatsen van de order.

• Afspraken nakomen

Dag Gert Jan, Dank voor je beoordeling. Wat fijn te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen. Wij zullen het compliment doorgeven aan de betreffende medewerker in het magazijn. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Netjes en goed bedrijf

Glas besteld bij Glaswebwinkel. Had toch nog een vraag en heb gebeld met de klantenservice. Netjes en vriendelijk beantwoord. Glas is netjes afgeleverd volgens afspraak. Bestuurde was ook vriendelijk en heeft het glas afgeleverd.

• Afspraken nakomen

Dag Arnout, Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden en waarderen het dat je de vriendelijkheid van onze bezorger hebt opgemerkt. Nogmaals bedankt en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Excellent product, service and seller!

Easy to order and pick up. The mirror is perfect and I was well informed on how I would need to handle and transport it. The shop is easy to reach from the A1.

Prima!!!

Robert top medewerker in het magazijn ;)

Snel en betrouwbaar

De passpiegel werd na bestelling via de site op de afgesproken datum en tijdstip geleverd. Tijdens de productie van de spiegel werd ik over het aantal dagen/weken m.b.t. datum levering spiegel geïnformeerd. Werd als zeer prettig ervaren

• Afspraken nakomen

Goed product en vlotte service

Via de website makkelijk te bestellen en keurig volgens afspraak geleverd.

• Afspraken nakomen

Duidelijke informatie om op afstand een maatwerkproduct te bestellen

Na zoeken in talloze sites met allemaal verschillende maten en uitvoeringen is Glaswinkel een uitkomst. Op dit moment kan ik nog geen foto toezenden van de bevestiging van de spiegel op deur slaapkamer. Moet nog bevestigd worden.

• Afspraken nakomen

Snel geleverd, goed geholpen bij ophalen. Top bedrijf

• Afspraken nakomen

Dag Jan, Dank voor je beoordeling. Wat ontzettend leuk om te horen. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Simpel-snel en goed geprijsd

Nieuwe acghterwand voor keuken besteld via website, kind kan de was doen zeg maar. vlotte levertijd, goede tussentijdse communicatie met een perfect eindproducy.

Prima, alles comform afspraak

Duurt wel even voordat het geleverd wordt.

• Afspraken nakomen

Dag Joris, Wat een mooie beoordeling. Dank je, daar zijn wij erg blij mee. Aanvullend hebben wij gekeken of de order buiten de genoemde levertijd is geleverd; De gemiddelde levertijd bij maatwerkspiegels is 10-15 werkdagen. Deze tijd is nodig om de spiegel voor je op maat te maken en op maat bij je uit te leveren. De bestelling is op 22-05 geplaatst en op 10-06 uitgeleverd, dat maakt dat de order met 13 werkdagen is uitgeleverd, wat dus eigenlijk best snel is ;-). En natuurlijk snappen wij dat als je iets in bestelling plaatst het eigenlijk graag de volgende dag thuis zou willen hebben maar bij maatwerkproducten is hier echt de genoemde tijd voor nodig om ervoor te zorgen dat alles klopt. Ik hoop dat we hiermee iets meer uitleg hebben kunnen geven over het verloop van het proces en willen je nogmaals danken voor de geplaatste beoordeling. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Goede service en kwaliteit!

Duidelijke communicatie, en goede kwaliteit. Blij met de bronskleurige spiegel in de hal!

• Afspraken nakomen

Goede service en op tijd geleverd.

Prima ruit

Op tijd geleverd, simpel en goed.

• Afspraken nakomen

Fijne ervaring met dit bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf van bestellingtot levering Uitstekend

Makkelijk te bestellen

Super handig bestellen, je moet alleen wel geduld hebben, erg snel is het nog niet. Wel super netjes 100% haaks gesneden, en keurig alle kansen afgerond, geen scherpe hoeken. Ruim voldoende bescherming. Ik ben dik tevreden.

• Afspraken nakomen

Perfecte producten, service en levering!

Twee keer een spiegel op maat besteld. Beide keren werd deze netjes en op tijd geleverd. Niks op aan te merken. Prima service!

Aruba 13

7332 BJ Apeldoorn