Super netjes en goed!

Prachtige spiegel, nette levering!

• Afspraken nakomen

Super service en mooie product geleverd!

Erg blij met de ‘zwarte’ spiegel. Een mooie toevoeging aan ons interieur. Goede en fijne service via glaswebwinkel.

• Afspraken nakomen

Juiste en tijdige communicatie tijdens het moment van bestellen en ophalen.

Juiste en tijdige communicatie tijdens het moment van bestellen en ophalen.

Betrokkenheid

Als terugkerende klant altijd weer verrast door de betrouwbaarheid van leveren en de ervaring en goede zorg voor veiligstellen van glas tot in je auto.

• Afspraken nakomen

Dag Johan, Dank voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Erg leuk om te horen dat je wederom tevreden bent. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet namens ons allemaal van Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Duidelijke informatie en website

Snelle levering, goede kwaliteit voor lage prijs

Goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers

Op maat gemaakte spiegel is naar wens en snel gereed. Medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam bij het ophalen van de spiegel.

• Afspraken nakomen

Dag Margot, Dank voor de geplaatste beoordeling. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over het totaalplaatje. Wij zullen het compliment ook doorgeven aan de collega's in het magazijn. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Top materiaal, netjes afgeleverd.

Een zeer positieve ervaring door goed materiaal door een nette transporteur.

• Afspraken nakomen

Dag Ad, Dank voor je beoordeling. Ontzettend leuk om te horen dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Wij zullen het compliment ook doorgeven aan de betreffende chauffeur. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Super mooie spiegel

Super mooie bronze spiegel 6mm geleverd. Chauffeur ook vriendelijke en goed geholpen. De prijs zeker waard.

• Afspraken nakomen

goed geleverd volgens toezegging / afspraak

positief

Super goed

Als je besteld hebt krijg je netjes een bericht van je bestelling,je wordt op de hoogte gehouden wanneer het in productie gaat en je krijgt een e-mail wanneer je het in mijn geval op kon halen. Afhaal centrum makkelijk bereikbaar en ophalen ging super vlot. Korte voor herhaling vatbaar.

prettige ervaring, nette bezorging

bestelling netjes uitgevoerd. volgens afgesproken tijd, goed geïnformeerd over levering. Heel nette bezorging.

• Prijs N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen en een prima glasplaat tegen een lage prijs

• Afspraken nakomen

Goede kwaliteit, goede voorbereiding op levering en vriendelijke bezorger. Spiegel ziet er zeer netjes uit!

Gemakkelijk bestellen en ophalen

Mooi product prima prijs

Makkelijk toegankelijke website met duidelijke informatie. Bestelproces is makkelijk en handige tips en filmpjes voor montage/installatie.

• Afspraken nakomen

Goede communicatie en snelle levering

Na het plaatsen van de bestelling, kreeg ik per mail de bevestiging met een indicatie van de levertijd. Toen het glas bij hun binnen was, ruim voor de aangegeven levertijd, kreeg ik een mail dat ik het kon ophalen. Prima afhandeling. Zeer tevreden!

Goede persoonlijke service

Na een vraag via de site volgde al snel telefonisch contact en werden we goed geholpen.

Mirror

Very good quality and service

Snel geleverd!

Eenvoudig bestelproces, heldere communicatie en eerder ophalen dan aangeven.

• Afspraken nakomen

Spiegel is prima, maar vervoer en verpakking treurig

De spiegel is op zich prima. De ontbrekende verpakking was treurig. Waarom niet enigszins verpakt, in ieder geval op de hoeken. Dat is tegelijk ook gemakkelijker bij het tijdelijk ergens neerzetten en ook bij het transport intern. De aflevering is voor verbetering vatbaar.

• Afspraken nakomen

Dag E.J. van Olst, Dank voor de onderstaande geplaatste beoordeling en aanvullende tekst. Uiteraard hadden wij liever gezien dat het een voldoende was maar wij beseffen ons ook dat dit natuurlijk niet altijd haalbaar is en willen daarom ook graag kijken naar uw feedback wat er eventueel mis is gegaan zodat wij het kunnen verbeteren. Wij zien dat de aflevering op 05-01-2024 heeft plaatsgevonden en dat er vooraf (28-12-2023) een aflevermail is gestuurd met een uitleg en aanvullende tips bij het afleveren c.q. het interne gebruik. Aanvullend is er ook een sms verzonden. Dit doen wij zodat u de nodige voorbereidingen kunt treffen. In uw beoordeling staat geschreven dat er “ontbrekende verpakking” was. Graag willen wij dit nader uitleggen aangezien het verpakken geen kwestie is van een ontbrekende factor. Het verpakken is namelijk een overbodige factor en geeft onnodige ruis aangezien ons glastransport hierop is ingericht. Deze informatie is eventueel ook terug te vinden op onze site waarom wij dat doen en waarom dat onnodig is https://www.glaswebwinkel.nl/faq-tips/ (zie het item “het verpakken”) --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het verpakken van glas of spiegels is niet nodig Om de afvalberg te verminderen, beperken wij het gebruik van plastic verpakkingsmaterialen. Het transport en de bezorging van het glas / spiegels vindt plaats met speciaal glastransport. Uiteraard is het onze taak de bestelling schadevrij bij je af te leveren. Het onbeschadigd afleveren is een garantie die wij geven. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het dus een win-win situatie want hiermee dragen wij met ons allen ons steentje bij en is er meteen zichtbaar tijdens het afleveren of het product in goede staat is ontvangen. Zo te horen is dat laatste in ieder geval gelukt en is fijn te horen dat u verder tevreden bent over de spiegel. Wij hopen hiermee meer uitleg te hebben gegeven waarom dat op deze wijze heeft plaatsgevonden en horen het graag als er nog vragen zijn. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Prima service en de spiegel perfect op maat geleverd door vriendelijke chauffeurs.

Altijd snel en makkelijk

Perfecte prijs kwaliteit verhouding! Ik heb al meerdere spiegels op maat besteld bij glas webwinkel en ben zeer tevreden. Bedankt voor jullie goede service!

• Afspraken nakomen

Dag Rowan, Dank voor je beoordeling. Wat goed te horen dat je tevreden bent over het totaalplaatje. Leuk te horen dat je ervaring met ons niet gebaseerd is op een eenmalige ervaring. Het is voor ons een extra bevestiging dat onze service/kwaliteit hiermee op peil is en dat willen we dan ook graag zo continueren. Nogmaals dank en wie weet tot ziens. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Uitstekende Service bij Spiegel Expert - Een Review voor Briegitte Masselink's Klantenservice

Toen ik onlangs een op maat gemaakte spiegel bij Spiegel Expert bestelde, was ik onder de indruk van de professionaliteit en klantgerichtheid die ik ervaarde. Helaas werd de spiegel beschadigd geleverd, maar de manier waarop dit werd afgehandeld door Briegitte Masselink, de eigenaresse, was werkelijk voorbeeldig. Briegitte toonde niet alleen empathie voor mijn situatie, maar dacht ook actief mee in oplossingen. Haar aanpak was geruststellend en professioneel, waardoor ik me als klant echt gewaardeerd en gerespecteerd voelde. Wat ik bijzonder waardeerde, was haar aanbod van financiële compensatie voor het ongemak. Dit gebaar van goede wil toont aan hoezeer Spiegel Expert toegewijd is aan klanttevredenheid. Deze ervaring heeft mij ervan overtuigd dat Spiegel Expert een betrouwbare en klantvriendelijke onderneming is, met een leidinggevende die echt om haar klanten geeft. Ik zou Spiegel Expert, en in het bijzonder de diensten van Briegitte, ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve spiegels en uitzonderlijke klantenservice. Hartelijk dank, Briegitte, voor je geweldige service en steun!

• Afspraken nakomen

Dag Kaoutar, Dank voor je mooie beoordeling en aanbeveling. Fijn te horen dat wij je naar behoren hebben kunnen helpen. Helaas is er tijdens het aflevering een schade aan de spiegel geconstateerd. Uiteraard is het dan aan ons om het product opnieuw kosteloos bij je te herleveren. Ontzettend leuk dat je dit zo waardeert want een foutje kunnen wij natuurlijk allemaal maken. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Snelle leveringen

Goeie snelle service en levering.

Super vriendelijk

Ik ben super tevreden over Glaswebwinkel.nl . Ik had een Spiegel geerfd en deze is door ander mijn verhuizing kapot gegaan. Voor mij was het qua emotioneel belang en werd super geholpen telefonische. Nogmaals mijn dank!

• Afspraken nakomen

Dag Rani, Dank voor je mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn dat wij je hebben kunnen helpen. Daar doen wij het voor. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team 'Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Aruba 13 7332 BJ Apeldoorn