Uitstekende leverancier van glas of spiegels op maat

Website duidelijk, duidelijke informarie, snelle en correcte aflevering

Goeie service

Klantvriendelijk, snelle levering, goeie kwaliteit spiegel

Goede kwaliteit en communicatie

Duidelijke website en gebruiksvriendelijk. Goede kwaliteit. Goede en duidelijke communicatie tijdens afhandeling van order tot levering.

alles is prima

snel en goed volgens afspraak

Heel erg blij mee

Goede service, goede kwaliteit/prijsverhouding

Super netjes en goed!

Prachtige spiegel, nette levering!

• Afspraken nakomen

Super service en mooie product geleverd!

Erg blij met de ‘zwarte’ spiegel. Een mooie toevoeging aan ons interieur. Goede en fijne service via glaswebwinkel.

• Afspraken nakomen

Juiste en tijdige communicatie tijdens het moment van bestellen en ophalen.

Juiste en tijdige communicatie tijdens het moment van bestellen en ophalen.

Betrokkenheid

Als terugkerende klant altijd weer verrast door de betrouwbaarheid van leveren en de ervaring en goede zorg voor veiligstellen van glas tot in je auto.

• Afspraken nakomen

Dag Johan, Dank voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Erg leuk om te horen dat je wederom tevreden bent. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet namens ons allemaal van Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Duidelijke informatie en website

Snelle levering, goede kwaliteit voor lage prijs

Goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers

Op maat gemaakte spiegel is naar wens en snel gereed. Medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam bij het ophalen van de spiegel.

• Afspraken nakomen

Dag Margot, Dank voor de geplaatste beoordeling. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over het totaalplaatje. Wij zullen het compliment ook doorgeven aan de collega's in het magazijn. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Top materiaal, netjes afgeleverd.

Een zeer positieve ervaring door goed materiaal door een nette transporteur.

• Afspraken nakomen

Dag Ad, Dank voor je beoordeling. Ontzettend leuk om te horen dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Wij zullen het compliment ook doorgeven aan de betreffende chauffeur. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Super mooie spiegel

Super mooie bronze spiegel 6mm geleverd. Chauffeur ook vriendelijke en goed geholpen. De prijs zeker waard.

• Afspraken nakomen

goed geleverd volgens toezegging / afspraak

positief

Super goed

Als je besteld hebt krijg je netjes een bericht van je bestelling,je wordt op de hoogte gehouden wanneer het in productie gaat en je krijgt een e-mail wanneer je het in mijn geval op kon halen. Afhaal centrum makkelijk bereikbaar en ophalen ging super vlot. Korte voor herhaling vatbaar.

prettige ervaring, nette bezorging

bestelling netjes uitgevoerd. volgens afgesproken tijd, goed geïnformeerd over levering. Heel nette bezorging.

• Prijs N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen en een prima glasplaat tegen een lage prijs

• Afspraken nakomen

Goede kwaliteit, goede voorbereiding op levering en vriendelijke bezorger. Spiegel ziet er zeer netjes uit!

Gemakkelijk bestellen en ophalen

Mooi product prima prijs

Makkelijk toegankelijke website met duidelijke informatie. Bestelproces is makkelijk en handige tips en filmpjes voor montage/installatie.

• Afspraken nakomen

Goede communicatie en snelle levering

Na het plaatsen van de bestelling, kreeg ik per mail de bevestiging met een indicatie van de levertijd. Toen het glas bij hun binnen was, ruim voor de aangegeven levertijd, kreeg ik een mail dat ik het kon ophalen. Prima afhandeling. Zeer tevreden!

Goede persoonlijke service

Na een vraag via de site volgde al snel telefonisch contact en werden we goed geholpen.

Mirror

Very good quality and service

Snel geleverd!

Eenvoudig bestelproces, heldere communicatie en eerder ophalen dan aangeven.

• Afspraken nakomen

Spiegel is prima, maar vervoer en verpakking treurig

De spiegel is op zich prima. De ontbrekende verpakking was treurig. Waarom niet enigszins verpakt, in ieder geval op de hoeken. Dat is tegelijk ook gemakkelijker bij het tijdelijk ergens neerzetten en ook bij het transport intern. De aflevering is voor verbetering vatbaar.

• Afspraken nakomen

Dag E.J. van Olst, Dank voor de onderstaande geplaatste beoordeling en aanvullende tekst. Uiteraard hadden wij liever gezien dat het een voldoende was maar wij beseffen ons ook dat dit natuurlijk niet altijd haalbaar is en willen daarom ook graag kijken naar uw feedback wat er eventueel mis is gegaan zodat wij het kunnen verbeteren. Wij zien dat de aflevering op 05-01-2024 heeft plaatsgevonden en dat er vooraf (28-12-2023) een aflevermail is gestuurd met een uitleg en aanvullende tips bij het afleveren c.q. het interne gebruik. Aanvullend is er ook een sms verzonden. Dit doen wij zodat u de nodige voorbereidingen kunt treffen. In uw beoordeling staat geschreven dat er “ontbrekende verpakking” was. Graag willen wij dit nader uitleggen aangezien het verpakken geen kwestie is van een ontbrekende factor. Het verpakken is namelijk een overbodige factor en geeft onnodige ruis aangezien ons glastransport hierop is ingericht. Deze informatie is eventueel ook terug te vinden op onze site waarom wij dat doen en waarom dat onnodig is https://www.glaswebwinkel.nl/faq-tips/ (zie het item “het verpakken”) --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het verpakken van glas of spiegels is niet nodig Om de afvalberg te verminderen, beperken wij het gebruik van plastic verpakkingsmaterialen. Het transport en de bezorging van het glas / spiegels vindt plaats met speciaal glastransport. Uiteraard is het onze taak de bestelling schadevrij bij je af te leveren. Het onbeschadigd afleveren is een garantie die wij geven. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het dus een win-win situatie want hiermee dragen wij met ons allen ons steentje bij en is er meteen zichtbaar tijdens het afleveren of het product in goede staat is ontvangen. Zo te horen is dat laatste in ieder geval gelukt en is fijn te horen dat u verder tevreden bent over de spiegel. Wij hopen hiermee meer uitleg te hebben gegeven waarom dat op deze wijze heeft plaatsgevonden en horen het graag als er nog vragen zijn. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Bedrijfsgegevens

Aruba 13

7332 BJ Apeldoorn

055-8431627

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.