Altijd snel en makkelijk

Perfecte prijs kwaliteit verhouding! Ik heb al meerdere spiegels op maat besteld bij glas webwinkel en ben zeer tevreden. Bedankt voor jullie goede service!

• Afspraken nakomen

Dag Rowan, Dank voor je beoordeling. Wat goed te horen dat je tevreden bent over het totaalplaatje. Leuk te horen dat je ervaring met ons niet gebaseerd is op een eenmalige ervaring. Het is voor ons een extra bevestiging dat onze service/kwaliteit hiermee op peil is en dat willen we dan ook graag zo continueren. Nogmaals dank en wie weet tot ziens. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Uitstekende Service bij Spiegel Expert - Een Review voor Briegitte Masselink's Klantenservice

Toen ik onlangs een op maat gemaakte spiegel bij Spiegel Expert bestelde, was ik onder de indruk van de professionaliteit en klantgerichtheid die ik ervaarde. Helaas werd de spiegel beschadigd geleverd, maar de manier waarop dit werd afgehandeld door Briegitte Masselink, de eigenaresse, was werkelijk voorbeeldig. Briegitte toonde niet alleen empathie voor mijn situatie, maar dacht ook actief mee in oplossingen. Haar aanpak was geruststellend en professioneel, waardoor ik me als klant echt gewaardeerd en gerespecteerd voelde. Wat ik bijzonder waardeerde, was haar aanbod van financiële compensatie voor het ongemak. Dit gebaar van goede wil toont aan hoezeer Spiegel Expert toegewijd is aan klanttevredenheid. Deze ervaring heeft mij ervan overtuigd dat Spiegel Expert een betrouwbare en klantvriendelijke onderneming is, met een leidinggevende die echt om haar klanten geeft. Ik zou Spiegel Expert, en in het bijzonder de diensten van Briegitte, ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve spiegels en uitzonderlijke klantenservice. Hartelijk dank, Briegitte, voor je geweldige service en steun!

• Afspraken nakomen

Dag Kaoutar, Dank voor je mooie beoordeling en aanbeveling. Fijn te horen dat wij je naar behoren hebben kunnen helpen. Helaas is er tijdens het aflevering een schade aan de spiegel geconstateerd. Uiteraard is het dan aan ons om het product opnieuw kosteloos bij je te herleveren. Ontzettend leuk dat je dit zo waardeert want een foutje kunnen wij natuurlijk allemaal maken. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Snelle leveringen

Goeie snelle service en levering.

Super vriendelijk

Ik ben super tevreden over Glaswebwinkel.nl . Ik had een Spiegel geerfd en deze is door ander mijn verhuizing kapot gegaan. Voor mij was het qua emotioneel belang en werd super geholpen telefonische. Nogmaals mijn dank!

• Afspraken nakomen

Dag Rani, Dank voor je mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn dat wij je hebben kunnen helpen. Daar doen wij het voor. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team 'Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Super vriendelijk, mooi product en netjes afgeleverd

Zijn vriendelijk en hebben een mooi afgewerkte product.

• Afspraken nakomen

Bestellen is eenvoudig, levertijd is kort

Artikel zelf opgehaald, werd perfect geholpen, dus alle lof voor , de glaswebwinkel

• Afspraken nakomen

Geweldige ervaring! Persoonlijk contact en heel behulpzaam

Geweldige service!

• Afspraken nakomen

Makkelijk bestellen en goed op de hoogte gehouden

Geweldige service

Dit bedrijf heeft goed met ons mee gedacht en prima service en kwaliteit geleverd. Heel fijn.

Goede leverancier.

Goede producten en prima communicatie.

• Afspraken nakomen

Precies dát gekregen waarom we hebben gevraagd!

Het ging om een hele precieze bestelling - kleine glasplaat maar heel precies

• Afspraken nakomen

Makkelijk bestellen en goed geleverd

Alles zoals gewenst En voordeliger kon ik het niet vinden

• Afspraken nakomen

Aardige en behulpzame chauffeur.

• Afspraken nakomen

Prachtige blikvanger in ons interieur!

Schitterende boogspiegel ontvangen in helder glas, heel blij mee. Er is goed meegedacht over de ideale afmetingen van deze spiegel. Echt een blikvanger in ons interieur.

• Afspraken nakomen

Perfect op maat gemaakte spiegel

Makkelijk te bestellen. Op tijd en zorgvuldig geleverd. Mooie kwaliteit en juiste afmetingen.

Prettige service op locatie Apeldoorn

Voor de tweede keer een spiegel besteld op de webshop en afgehaald bij de vestiging in Apeldoorn en wat weer opvalt is het vriendelijke personeel, geen moeite te veel!

uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekende productie. Ik wil nog eens kijken of het rendabel is om ze te laten leveren maar ivm de kosten hiervoor haal ik ze op in Apeldoorn

Super mooie spiegel!

Ik heb super mooie spiegel op maat laten maken voor een uitstekend prijs! Snelle levering en goede service!

Perfect aan de maat

• Afspraken nakomen

Ging gemakkelijk het bestellen. Alles duidelijk.

• Afspraken nakomen

Prima materiaal redelijke levertijd.

Een aandachtspunten. Ik kreeg op de dag van de levering een sms dat er dezelfde dag geleverd werd. Helaas was ik voor de SMS al zeker een uur op mijn werk. Gelukkig was mijn vrouw thuis. Zou mooi zijn alselding een of twee dagen eerder gestuurd wordt.

• Afspraken nakomen

Dag Frank, Dank voor de mooie beoordeling en feedback. Wij hebben gekeken naar je aangegeven punt of er iets mis is gegaan. Wij geven namelijk vooraf de levering altijd een aantal dagen een vooraankondiging via de mail; De levering heeft op 28-11-2023 plaatsgevonden waarbij wij op 22-11-2023 een mail hebben gestuurd met de afleverdatum en een tijdsblok. Vervolgens hebben wij op de dag zelf een sms gestuurd als reminder. Zou het kunnen dat de aflevermail in je spam is terechtgekomen? Gelukkig dat je vrouw aanwezig en het alsnog goed is gekomen en je verder tevreden bent. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Prima organisatie, prima spiegel

Prima organisatie. Waren communicatief pro actief met leveren en leverden volgens afspraak.

• Afspraken nakomen

Dag Sascha, Dank voor je beoordeling. Wat ontzettend leuk om te horen dat je tevreden bent. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Glaswebwinkel & Spiegelexpert

Perfect!

Heldere communicatie en snel geleverd!

Mooi afgewerkt glas

Mooi stuk afgewerkt glas, snelle levering.

Prachtige spiegel ontvangen

Van bestellen tot ontvangen, inclusief mailcontact met de klantenservice; top.

Aruba 13

7332 BJ Apeldoorn