Had golf 8 grill besteld, 2 dagen geleverd in België. Super service

Super snelle levering. Netjes verpakt. Artikel klopt zo als het vermeld staat op de site.

Ik ben zeer tevreden. Alles netjes verpakt. Artikel klopt zoals vermeld op de site.

Benieuwd..

Bestelling ruim 2 weken geleden verzonden , krijg via de sales medewerkers 2 verschillende links met verschillende koeriersdiensten. Op het ene staat er afgeleverd en op het ander is het al een week onderweg met de bezorger. Nogtans totaal geen pakket aangeboden gekregen. Hopelijk word het correct opgelost !

Beste Bryan, Uw bestelling is reeds verzonden en geleverd. Wij verzenden met DHL echter in België is bPost de DHL partner. Dus pakketten in België worden met bPost geleverd. Misschien is dat voor u verwarrend maar als u vaker online besteld heeft in België dan zou u hier van wel op de hoogte zijn. Wij hebben u daarom ook de tracking link gestuurd van bPost. MvrG, Car Fantasy

Had hier eibach veren gekocht kwamen in nette staat binnen en het juiste setje veren ook was het snel bezorgd en past het goed

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik kocht onlangs een luchtfilter bij Car Fantasy. Het product kwam al na 2 werkdagen aan en was niet beschadigd. Het heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Zeker waard om een kijkje te nemen.

Perfecte ervaring

Echt een goede service,en heel beleefd.

Duidelijke info

Duidelijke info snel bezorgt, kortom aan te raden

Vlot geleverd

Top service en goede materialen

Mooi en degelijk materiaal

Online besteld en niet veel later ontvangen in België. Mooi en degelijk materiaal. Doe zo verder

Snelle levering. Prima prijs.

Auto wax besteld en volgende dag in huis. Keurig en voor juiste prijs. Er was een fles stuk maar die is de volgende dag al vervangen door een nieuwe.

Helemaal super

Alles snel en netjes afgeleverd

Goede levering

Goeie service leveren wat er word omschreven. En goede levering.

Goeie klanten service

Ik had mist lampen besteld helaas de verkeerde binnen gekregen De klanten service heeft netjes geholpen om de verkeerde retour te nemen

Bumper

Alles is goed

Goede levering.

Ben zo ontzettend blij met mijn angel eyes! Ze passen perfect en maakt mijn auto veeelmooier goed licht!

netjes en snel geleverd voor een mooie prijs

top prijs en snelle levering

Goeie keuze

Goede spullen

Een supertoffe verbetering van mijn auto

Was 10 min werk om het aan de auto toe te voegen en een hele vooruitgang.. Helemaal happy er mee

Onderdeel niet op voorraad, notificatie ingesteld en zeer spoedig bericht gekregen dat onderdeel weer beschikbaar was, besteld en zeer snel geleverd gekregen.

zeer goed

een goede kwaliteits prijs verhouding, netjes afgehandeld, levering zou ietsje sneller kunnen.

Duidelijke site en prima service.

Correcte en duidelijke site. Snelle levering. Goede service. Komt beloftes en afspraken na.

Snel en correct geleverd

2 verschillende items besteld via internet in één bestelling. beide tegelijkertijd en correct geleverd binnen een week. top!

Goede service snel geleverd pasvorm klopte exact dik tevreden goede ervaring met dit bedrijf is zeker aanrader en prijstechnisch ook mooi

1-3 werkdagen levering, 2 weken later heb ze nog steeds niet

1-3 dagen geleverd aan huis volgens de website . Nu 2 weken verder en heb ze nog steeds niet! Al 3x gebeld met de service hotline, steeds beloven dat het in orde komt maar nog niets van te zien.. kortom niet gediend met de service.

Beste Pieter, Bedankt voor je reactie. Jou pakket is inderdaad ergens in België blijven hangen bij DHL. Zij geven aan dat het huisnummer niet correct is. We hebben hier een paar keer contact over gehad. Het lijkt er op dat je zending deze week alsnog geleverd wordt. Erg vervelend inderdaad maar het komt uit eindelijk vast goed. We zitten er boven op. MvrG, Car Fantasy