2 tot 3 dagen levertijd aan me hoela

Slechte service een keer en nooit meer flut bedrijf

Perfect product voldoet aan verwachtingen goede service

Perfect product voldoet aan verwachtingen goede service Snel levering

Topservice!

1st had ik de verkeerde veren besteld bij jullie maar na een paar mail's met jullie te sturen heb ik de juiste veren dankzij jullie kunnen verkrijgen. Me een mooi resultaat en de windschermen passen perfect dus kan niet beter. Alvast bedankt!

Snelle levering & top kwaliteit!

Bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit is top! Ook de verpakking was goed en stevig.

Snel en makkelijk

Ik kon mijn nodige producten gemakkelijk vinden op de website. Zelf had ik iets verkeerds gekocht en kon het met het retourformulier gemakkelijk terug sturen. Ik zou er nog eens gaan bestellen.

Foute levering

Na niettemin zeer efficiente email correspondentie met de klantendienst om toch bevestiging te krijgen over details (maat en kleur) van de wielbouten die als accessoire bij wielspacers kwamen, werden toch de verkeerde geleverd. Onbruikbaar dus. Bij mijn wens om het geheel terugsturen, kreeg ik als antwoord dat dat op mijn eigen kosten moest gebeuren. Dat vind ik niet ok.

Pakket keer op keer vertraagd, vertrouwen mindert met de dag..

Wacht nu al ruim een week op mijn achterlichten. Zit inmiddels op de derde poging om de levering te ontvangen na al een lange vertraging. Ben nu voor de tweede keer thuis gebleven om te wachten op mijn levering en elke keer na het einde van het aangegeven tijdvak is hij ineens verplaatst naar de volgende dag. Hier kan ik niks mee. Krijg verder geen terugkoppeling en kan op dit moment niks anders doen dan wachten en hopen dat het ooit nog binnenkomt. Volgende poging staat opnieuw voor morgen maar durf bijna wel te zeggen dat mijn bestelde achterlichten morgen weer "vertraagd" zullen zijn. Tot nu toe nog zeer ontevreden.

Zeer slechte service!!!!!

2 stukken besteld waar de levertijd 3dagen van zou zijn, uiteindelijk 3de dag kreeg ik een mail dat de levertijd 3weken ging duren daar ben ik dan ook mee akkoord gegaan. Ondertussen zijn we al 7/8 weken verder, nog niets ontvangen. Stuur ik ze een mail krijg ik er zelfs geen antwoord niet meer op. Dit is al de 3de keer dat producten niet aankomen, vorige keren waren ze nog vriendelijk om mijn geld terug te storten maar deze keer antwoorden ze zelfs niet meer op mijn mails!!!!

eerste keer, maar ook laatste keer

Twee items gekocht die geadverteerd stonden als passend voor mijn auto, om dan tot de constatatie te komen dat de items helemaal niet pasten. Na een eerste mail kreeg ik de raad een ander type item te kopen, wat een beetje moeilijk was aangezien dat type helemaal niet werd aangeboden. Op eigen kosten de bestelde items retour gestuurd, om dan te horen te krijgen dat één van de items zou beschadigd zijn. zelfs op de bijgestuurde foto's was geen beschadiging te zien, wat ik dan ook meldde. Desalniettemin werd 30% van het totale bedrag van dat ene item achter gehouden. verweer was niet mogelijk, "Wij hebben het al door gezet naar onze administratie en er zal 30% in mindering gebracht worden." Einde discussie. Ik kan alleen maar concluderen dat dit bedrijf niet echt op de hoogte is van de artikelen die ze aanbiedt en verkoopt. Ik heb bijna uitsluitend goede ervaringen met online aankopen, alleen nu dus niet. Jammer.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Zoals we gecommuniceerd hebben mag een artikel altijd binnen 14 dagen geretourneerd worden. Er zijn echter wel voorwaarden aan verbonden. Onder andere dat het artikel zicht in nieuwstaat verkeerd en geen beschadigingen hebben. Het artikel welke u retour stuurde had diverse beschadigingen. We kunnen zoiets niet retour nemen. Echter, om u tegemoet te komen hebben we slechts 30% in rekening gebracht. Dit hebben we gedaan om u tegemoet te komen maar zijn wij dus niet verplicht. Nu heeft u het restant retour ontvangen en gaat u er toch over klagen. Dat is wel een beetje jammer. We hadden ook niks retour kunnen geven. U heeft het product immers zelf beschadigt. Met vriendelijke groet, Car Fantasy

Snel service

Snelle service zoals het hoord en pas perfect op auto

Gewoon super!!!!! TOP SERVICE

Niks aan te zeggen gewoon super van de bestelling tôt de eindmontage!!!!!!!

zeer te vredeNiet lang moete

Niet lang moeten wachten, snel geleverd.

zeer te vredeNiet lang moete

Niet lang moeten wachten, snel geleverd.

Zaterdag ochtend besteld en maandag middag in huis. De koplampen zien er geweldig uit. Beter dan verwacht.

Niet echt blij mee

Spoiler had paar plekken krassen.

Goeie service !!

Ik had een product besteld nu had ik het verkeerde postcode ingevoerd berichtje gestuurd het pakketje is nu nog wel onderweg maar zeer netjes opgelost nooit geen probleem geweest

Eerste keer dat ik bestel via Car fantasy

Ik ben zeer tevreden en zal zeker nog bestellen via car fantasy in de toekomst!

Zeer vriendelijk en snelle reactie wanneer je ze nodig hebt...

Je voelt je klant, dan mis je vaak bij de hele grote aanbieders.

Goede producten, goed verpakt

Hallo , Ik hoop dat het goed met je gaat . Ik werd heel goed bediend. Zeer snel, onberispelijk, aangenaam. Gefeliciteerd goed gedaan. Pas op en ga zo door. Vriendelijke groeten . Robert Wartic (Luik).

Snelle en nette service

Snelle en nette service.

Onlangs verlichting voor mijn voertuig aangeschaft via Car Fantasy. Super snel geleverd en voldoet aan de juiste prijs kwaliteit verhouding. Ik zal hier zeker vaker bestellen

Geweldige service

Had achterlichten voor mijn focus mk3 besteld . Bleken niet te passen (andere aansluiting) Telefonisch contact opgenomen en werd prima geholpen. Samen gekeken naar een oplossing en ook gevonden . Nogmaals bedankt voor de goede en snelle service

Bestelde artiekel snel verzonden, fijne webwinkel om te bestellen

I did not receive my package

I ordered tail lights for my car and it did not come

Dear Nicolas, Thanks for your message. Your package to Cyprus is still on its way to you. We already send you the tracking link. Shipment to Cyprus can take a little longer than shipments closer to our location. It will arrive soon! Regards, Car Fantasy