flitsende bestelling

Snelle levering ,precies wat ik nodig had om wat meer licht op het wegdek te hebben ,Top lampen

Geweldig product

Het product was zeer netjes ingepakt en heel aan gekomen . Dit product was makkelijk te bevestigen.

Goed geregeld

Snel geleverd alleen retourzending laat terugbetaald.

Heb hier Nokya Stage 2 H11 lampen gekocht maar deze lampen vallen mij erg tegen. Weinig lichtopbrengst ondanks de 80 watt en de lichtkleur kwam niet eens in de buurt van de 5000K zoals op de box staat. Dus ook te duur.

Top service en levering!

Super goed geholpen en levertijd was top!

snell en goede kwaliteit

ik heb twee keer gebrukt carfantasy. als ik iets nodig heb voor mijn bmw ik kijken eerste carfantasy.. bedankt voor alles

Leveren 2de hands producten tegen nieuw prijs.

Hun mening is dat zij alle producten testen. Daardoor komt er open, dichtgeplakte producten bij de klant. Klopt natuurlijk niets van. Ze geven gewoon niet de prijs van twedehands producten.

Prima Service

Verkeerde stekkers besteld, retour geen probleem en informatie gekregen welke ik moest bestellen. Direct weer verzonden. Service met hoofletter S..........

Prima materiaal en voldoet precies aan mijn verwachtingen

Ben super tevreden

Prima zoals het ook hoort

Ik word zelf een beetje moe van deze revieuws.. Als alle bedrijven nou eens zouden doen wat ze beloven en leveren wat op een afbeelding stond dan zou de consument deze reviews niet hoeven te schrijven , want dan zou iedereen 5 sterren krikgen.. Maar ff over dit bedrijf. Het product was correct alleen zou ik zwarte bouten krijgen en bij open maken waren ze toch zilverkleurig . ik heb zwarte wielen dus daarom ook voor jullie geen 5 sterren. Lever nou gewoon wat je zelf beschrijf in je advertentie.. Dat zou veeeeel meer goede revieuws opleveren.

snel en correct geleverd

duidelijke pagina waar ik mijn wielbouten op maat kon bestellen. en deze werden snel geleverd ondanks deze drukke tijd.

Helemaal top

Lampen waren zoals foto, en het kwam op de juiste levertijd aan!

Heel gaaf

Dit is de 3e keer dat ik donkere led achterlichten besteld heb bij jullie En deze laatste zijn wel heel erg gaaf Heb een Black Edition audi en nu is hij helemaal compleet met een set smoke ledlampen Super

Goede website !

Besteld en volgende dag in huis. Top. Ook werd ik goed geholpen, want ik had wat vragen over een product.

Zeer tevreden over de snelle levering. En de perfecte pasvorm van het product.

Great! Strongly Recommend

Got in touch with Car Fantasy and they've helped me with every single question i've asked. After having figured out what the proper parts were, i've purchased and everything went very smooth. Strongly recommend to everyone.

Duidelijk en snelle afhandeling

Prima spul voor weinig geld

Matten zien goed uit en voelen goed aan

Hier mijn koplampen gehaald voor mijn bmw f30 sedan pas vorm is perfect plug en play en het zijn hele heldere koplampen

Zeer snelle levering

Handige en leuke accessoires voor elke auto. Voor mij: windgeleiders op elke auto

Prima en snel

Snel en een goede kwalitijd

Mijn product is nooit afgeleverd

Het product wat ik had besteld is nooit geleverd. Beide DHL en CarFantasy zeggen onderzoek te hebben gedaan maar hebben uiteindelijk nooit meer iets van zich laten horen.

Snelle levering en precies goed

Wat men belooft wordt ook geleverd.

Goed bedrijf netjes een track and trace gekregen en bestelling was binnen 3 dagen bij mij thuis

Voldoet aan de omschrijving en verwachting.

Helemaal prima