Zeer slechte kwaliteit

R32 achterbumper besteld pasvorm is rondom slecht achterklep gaat niet dicht omdat de bumper niet breed genoeg is waardoor de klep tegen de bumper aanloopt en aan bijde kanten sluit hij niet netjes aan tegen de schermen En dan krijg ik het excuus dit zijn tuning onderdelen Ben inmiddels bij een schadebedrijf geweest met de bumper en hij geeft ook aan dat dit nooit gaat passen

Response from the business owner

Beste Nicky, Bedankt voor je review. Wij hebben elkaar gesproken via de telefoon en hebben u uitgelegd dat een "duurdere" versie van deze bumper een perfecte pasvorm heeft. De goedkope versie past wel maar heeft wel wat werk nodig. Je gaf zelf aan dat je voor de goedkopere versie wilde gaan omdat dat al veel geld voor u was. Uiteraard mag het achteraf geruild / geretourneerd worden als u zich toch bedenkt. MvrG, Car Fantasy

Correct and accurate

Correct and accurate

Helemaal perfrct

Wist eerst niet wat ik precies is moest hebben na wat mail contact hadden we het juiste gevonden. Levering was snel en product was perfect paste top en monteren ging top.

Snelle levering, ziet er netjes uit.

Geweldig product!

De achterlichten hebben een prachtige uitstraling! Daarnaast ook een geweldige pasvorm! Uniek product voor de transporter wereld! Zeker aan te bevelen als je van iets unieks houdt wat niet iedereen heeft!

Goede service goed product

Snelle levering van de producten .en goede kwaliteit van de producten. Niks op aan te merken .zal zeker vaker iets bestellen .en het vrienden en kennissen in de autobranche zeker aanraden .goed product ook goede prijs/kwaliteit verhouding.

Spijtig dat jullie alleen plastieke centerringen hebben

Ik zoek dezelfde dat ik gekocht had maar in aluminium niet plastiek.

10 wielbouten gewoon goede kwaliteit voor een normale prijs. De verzendkosten zouden wel lager moeten kunnen; 10 bouten kunnen ook wel per brievenbuspost ipv een pakket

Goeie hulp bij bestelen

Super geholpen snel bestelellen snel geleverd voor anderen zeker een aanrader

Top ervaring!

Goede levering en artikelen goed verpakt!

Website niet up to date

Bestelling geplaatst hiervan waren niet alle producten leverbaar na telefonisch contact terwijl de shop dit niet aangaf uiteindelijk toch verzendkosten berekend. Niet tof.

Response from the business owner

Beste F, Bedankt voor je review. Helaas was niet alles van je order leverbaar. We hebben daarvoor ook onze excuses aangeboden. Jammer dat je het als zo negatief hebt ervaren. Graag tot ziens bij Car Fantasy MvrG, Car Fantasy

Leuk betrouwbare winkel

Leuke en redelijk goedkoop winkel Bestelling heel snel geleverd Goede communicatie Ben echt te vreden Ik raad iedereen aan

Snelle levering en een mooi product en goed bedrijf (dachten mee)

De koplampen passen perfect bij mijn auto en zien er super strak uit >

Een aanrader snelle correcte levering

Top geleverd en product is goed

Bestelproces ging soepel en de levering was snel. De zijknipperlichten waren netjes en zitten al op de Mini. Zowel CarFantasy als de LED retro fit Mini R55 knipperlichten zijn aanraders.

Top jongen ga zo door.

Sneller kan t niet

Toppers

Prima service en advies

Telefonisch om advies gevraagd, prima geholpen. Daarna bestelling geplaatst en twee dagen later het onderdeel netjes verpakt in huis.

Was gewoon top

De website was duidelijk snel en makkelijk. Levering was top goet ingepakt. Dit produkt was goede en duidelijke fotos van die overeen komen met het produkt . Gewoon goed

Prima artikel

Ik heb hier de Powertec retro yellow H4 lampjes gekocht. Geven zeer goed licht, gaan lang mee en zorgen voor een zeer goede zichtbaarheid in het verkeer (weet ik uit ervaring). De service, prijs en leveringstermijn van de webshop waren prima. Zeker aan te raden.

Prima aankoop ervaring!

Alles was makkelijk te vinden te bestellen en de levering was ook zeer vlot.

Duidelijk en binnen aangegeven tijd geleverd.

Artikel zoals behoren binnen gekregen en binnen de aangegeven levertijd.

Netjes geleverd.

Mijn ervaring is goed. Vlotte levering goed verpakt.

Super levring

Besteld en was binnen de lever tijd al binnen. Word goed op de hoogte gehouden. En blijven ook zeker onderdelen bestellen

Slecht product

één van de spoilers heeft nog een opstaande rand waardoor deze niet past. En er zit een soort van knik in waardoor je eerst moet gaan plamuren voordat je er iets moois van kunt maken. Geen product om aan te raden.

Response from the business owner

Beste Barend, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de geleverde koplampspoilers een oneffenheid hebben. We hadden niks van je gehoord hierover. Uiteraard mogen ze geruild of geretourneerd worden. We horen graag van je. MvrG. Car Fantasy