Super levring

Besteld en was binnen de lever tijd al binnen. Word goed op de hoogte gehouden. En blijven ook zeker onderdelen bestellen

Slecht product

één van de spoilers heeft nog een opstaande rand waardoor deze niet past. En er zit een soort van knik in waardoor je eerst moet gaan plamuren voordat je er iets moois van kunt maken. Geen product om aan te raden.

Response from the business owner

Beste Barend, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de geleverde koplampspoilers een oneffenheid hebben. We hadden niks van je gehoord hierover. Uiteraard mogen ze geruild of geretourneerd worden. We horen graag van je. MvrG. Car Fantasy

makkelijk contact, duidelijke website en zeer snelle levering

Grote keus aan onderdelen, simpele wijze van bestellen en snelle levering exact zoals op de site staat vermeld. Er is geen kans op verbetering, Alles werkt 100%

uitstekende service geleverd

alles verliep goed en snelle levering. daar houden we van

Topkwaliteit

Had wat stress aangezien dit de eerste keer bestellen op deze site maar nu zal ik dit zeker vaker doen! Heel snelle levering,je wordt goed op de hoogte gehouden van waar je pakketje is, correcte bestelling met documentje met goede uitleg hoe te installeren, veilig en proper ingepakt voor verzending, Echt top. Zeker een aanrader en safe om te hier te kopen. Product zelf is goede stevige kwaliteit,maakt mijn auto'tje mooi af. Is net zo als op de site gezet, ook met certificaat erbij voor de keuring.

Super product

Ondanks dat de levertijd iets langer was ben ik zeer maar dan ook zeer te vrede. Een zeer klantvriendelijke klantenservice en een zeer goede service. Product netjes verpakt en precies zoals omschreven

perfect

perfect

De koplampen zijn precies custom gemaakt voor mijn auto.

Zeer goed ontvangen en heel goed verpakt en beschermd. Ik heb de lampen perfect kunnen plaatsen zonder enige aanpassing te moeten uitvoeren. Het zijn zeer mooie koplampen en zou deze zeker aanraden. Heeft aan de buitenkant van de lichtreflectie een kleine blauw/groene schijn en past perfect bij mijn voertuig.

goed geregeld keurig

Goede service zelf incl nazending!

Er zat iets niet bij mijn bestelling, tekstueel foutje op de website of een ander ding. Maar 1 mailtje en ik kreeg een nazending. Top

snelle levering en goede kwaliteit

universele racefilter met intake besteld. snelle levering.. precies zoals aangegeven en ook degelijk. makkelijk aan te passen en in te bouwen. car fantasy levert snel en goed service zo ook telefonisch als je een vraag hebt.top

Gewoon goed.

Ik was op zoek naar een nieuwe set achterlichten voor mijn auto. Eenmaal gevonden meteen besteld en na 1 dag bezorgd. Ik had nog wat vragen over de lampen en ben daarmee ook snel via e-mail geholpen. Al met al een goede ervaring.

Het bestelde was precies wat ik bedoelde. Goed prijs/ kwaliteit verhouding.

Goede levering. Overige info minder

Ik had 2 led achterlichten gekocht voor mij golf 4 uit 2000. Past perfect en doet het goed. Maar omdat het led is. Knippert me rechter kant snel. Ik vind jammer geen opmerking tussen staat zoiets van. Kan toevoeging tot u stroom verdeler hebben in u stroom circuit. Nu moet ik een oplossing verzinnen om snel knipperen te stoppen. Mvg danny.

Goede custommersservice

Ik heb 3 vershillende onderdelen gekocht voor mijn auto ik heb 2 van de 3 onderdelen binnen tot nu toe ik heb 2 dagen na de verwachte aankomst gebeld waneer dat het binnen zou komen ik heb toen tehoren gekregen dezelde dag nog uiteindelijk ben ik het 3 dagen later op wezen halen in de winkel de service is goed aleen het verzenden van bestellingen zat er niet helemaal goed in

Zeer snelle service!

Momo sportstuurtje gekocht, 2 dagen later was alles al thuis en aan een zeer correcte prijs!

Verdaderos profesionales

Un verdadero acierto comprar en la tienda CAR FANTASY! La ficha del producto, las imágenes detalladas, la facilidad de compra, poder pagar con Paypal, la factura te la mandan al día siguiente, con la confirmación del envío y el seguimiento del envío.... Es difícil enumerar todos los buenos detalles El envío ha sido increíble, todo perfectamente embalado, imposible tener problemas y en 3 dias estaba en casa, en España, simplemente no lo podía creer Pero por encima de todo la calidad del producto, el coche ha rejuvenecido 10 años! La gente se para a mirar los pilotos y hace comentarios SIN DUDA VOLVERE A COMPRAR EN CAR FANTASY!! Gracias por todo

• ¿Nos recomendarías?

Prima service!

Geleverd volgens verwachtingen. Lastig te vinden onderdeel kon geleverd worden door CarFantasy!

Niet volgens verwachtingen!

R400 body kit bestelt… Achterbumper is goed. Voorbumper is heel slechte kwaliteit! En ververmingen in waardoor deze nog helemaal geplamuurd moest worden. De zilvere opbouw voor op de voorbumper is helemaal geplooid.. Ga ik nog bestellen? Ik betwijfel het, zal afhangen van eind resultaat!

Response from the business owner

Beste Kenny, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de kwaliteit van de voorbumper tegenvalt. De R400 bumper is inderdaad wel een bumper waar wat aanpassingen nodig zijn. Hou ons op de hoogte naar het resultaat, we zijn erg benieuwd. MvrG, Car Fantasy

Goede service en snelle levering

Ik ben netjes behandeld en de service en het materiaal is goed netjes en degelijk. Ben er zeer blij mee.

Tevreden klant

Product is netjes volgens de levertijd geleverd.

Goed product voor een lage prijs

Zelf verkeerd besteld, top opgelost

Had koplampen besteld voor mijn G500, compleet niet naar het jaar gekeken, veels te groot, gebeld en retour en niks geen gezeur en de juiste besteld, top opgelost Gr Raymond

Goed en snel geholpen

Bij bestelling wat vragen gesteld die onmiddellijk beantwoorden werden. Pakje goed en wel ontvangen.

Snel verzonden. Goed van kwaliteit.

Snel verzonden. Goed van kwaliteit. Alleen jammer dat je verzendkosten betaald bij een bestelling van €400+

8 Archimedesweg Elst 6662 PS