Goede service snel geleverd pasvorm klopte exact dik tevreden goede ervaring met dit bedrijf is zeker aanrader en prijstechnisch ook mooi

1-3 werkdagen levering, 2 weken later heb ze nog steeds niet

1-3 dagen geleverd aan huis volgens de website . Nu 2 weken verder en heb ze nog steeds niet! Al 3x gebeld met de service hotline, steeds beloven dat het in orde komt maar nog niets van te zien.. kortom niet gediend met de service.

Beste Pieter, Bedankt voor je reactie. Jou pakket is inderdaad ergens in België blijven hangen bij DHL. Zij geven aan dat het huisnummer niet correct is. We hebben hier een paar keer contact over gehad. Het lijkt er op dat je zending deze week alsnog geleverd wordt. Erg vervelend inderdaad maar het komt uit eindelijk vast goed. We zitten er boven op. MvrG, Car Fantasy

Ik had voor mijn broer zijn verjaardag een grill besteld maar ik had helaas de verkeerde besteld. Toen ik daar achter kwam meteen gebeld. En de bestelling kon nog aangepast worden en heb de juiste grill ontvangen.. echt een super service.

geweldig

zeer snel probleem opgelost. super bedrijf.

snel geleverd bmw diffuser keurig verpakt. mooi van kleur.

Oké product met te hoge verzendkosten

Toen ik een bumpermontageset voor mijn Peugeot 205 bestelde, had ik niet een setje van Van Wezel verwacht. Enfin, dit werkt ook. Echter bij het afrekenen kwam er ineens bijna het dubbele bovenop voor verzendkosten! Bizar hoog bedrag voor verzending voor een normaal pakketje (doorgaan kost dit ~ €8,00). Nu is het een geval liever duur dan niet te krijgen, dus toch maar gedaan, maar zeker niet blij mee. (Order: SW279203)

Product was snel geleverd, er was iets mis met de stekker en dat is snel opgelost.

Goed product en snelle levering..

Philips h7 led lampen besteld en ben zeer blij met het product. Levering was snel, een tevreden klant.

Correct product, Top Klantenservice

Product klopt met de beschrijving, Klanten dienst vriendelijk & snel. De ene dag vanuit België besteld, volgende dag thuis! Kleine opmerking, je kan niet zien of het product in stock is of niet dus je krijgt later een mailtje over met een alternative.

Top zaak

Ik heb led lampen besteld voor mijn auto heb goede info gehad en een zeer snelle levering. Mocht ik nog iets nodig hebben ga ik beslist naar deze winkel toe.

Uitstekende kwaliteit BA9S Osram en snel

BA9S 4000 LED past precies als een oud model en gebruikt in oldtimer

Uitermate tevreden

Precies wat het beschreef en een goede levering, werkt perfect en een net bedankje bij het pakketje.

Snel verzonden

Keurige persoonlijke service, voelt goed en product is keurig. Aanrader!

Denken mee

Lampen voor de auto besteld. Helaas waren de lampen die ik wilde hebben niet meer leverbaar. Dus contact gehad. In overleg andere gekregen. Wel jammer dat de lampen die ik wilde hebben maar niet meer leverbaar waren (voor hun ook niet meer te bestellen) nog wel in de webshop staan.

Perfect geholpen!

Ik wist niet wat voor maat ik moest hebben. Ik heb ze een bericht gestuurd en ze hebben mij héél snel en héél goed geholpen. Bedankt!

Slechte ervaring

Spoiler besteld , paste niet , via mail probleem gestuurd, antwoord gekregen , dat ik verkeerde had besteld , terwijl ik toch juiste voertuig had welke klopte bij beschrijving, alles terug gestuurd , hopelijk krijg ik mijn geld terug ,afwachten

Beste Rene, Bedankt voor je review. Tuurlijk krijg je jou geld retour zodra we jou retour ontvangen hebben. Vreemde aanname dat dit niet zo zou zijn. Je had echter wel de verkeerde spoiler besteld voor jou auto. Dat hebben we je reeds ook per mail uitgelegd. Kennelijk begrijp je het niet. Maar maakt verder niet uit. We zien de retour graag tegemoet. MvrG. Car Fantasy

Geen service

Mtech Powertec SuperWhite H11 tijdens eerste rit al defect een van de twee. Car Fantacy gaf aan dat het een piekspanning moest zijn. Zeer bijzonder, alle andere lampen gaan al 5jaar mee. Geen vervangend lampje alleen deze slappe smoes.

Onderdeel binnen anderhalve week binnen past precies en is een meerwaarde voor mijn auto

Professioneel bedrijf

Alles is goed overzichtelijk online! Goede klantenservice! En zeer goed producten!

Snel verzonden en goed product

Product is zoals omschreven. De bestemming werd dezelfde dag al met DHL meegegeven! Snelle service.

snelle levering en correcte producten

De producten die ik heb gekocht lijken van goede kwaliteit voor hun prijs en ze vervullen hun functies, ik raad ze aan. en ze nemen onmiddellijk contact met u op

Goede service met technische ondersteuning. Correcte en duidelijke procedure tbv retour.

Universeel die niet past

Expres opgezocht of dit type zou passen op mijn auto maar helaas.. Ik moest zelfs het rubber insnijden om het te laten passen op mijn passaat. Echter paste het nog steeds niet. Dus voordat je erop zet op welke auto's ze passen, probeer het ook echt te testen voordat je toezegt dat het past. Nu zit ik met een luchtfilter en kapotte rubbers wat ik dus niet kan retourneren en mijn geld kwijt ben. Zonde! Bezorging was wel snel.

Beste Machim, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent het het bestelde product. Een universeel filter betekend niet dat hij op iedere past. De filter heeft een bepaalde afmeting en pasringen zodat hij voor meerdere toepassing gebruikt kan worden. Het is altijd handig om eerst even na te meten of het wel past alvorens je deze besteld. Mede om teleurstelling te voorkomen. Ik begrijp dat hij nu met aanpassingen wel op de auto zit. Ik hoop dat je er ondanks de aanpassing toch veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Car Fantasy

Mooi product maar te grote pasmaat...

Ik heb chromen uiteinde besteld voor op mijn Porsche. De uitlaat uiteinden hadden een diameter van 62 mm ipv de 58mm zoals de originele uiteinden... De meegeleverde bevestigingsbouten heb ik volledig vastgedraaid en kon ik de uiteinden er zo uittrekken... Ik heb dan andere bouten gebruikt en zelf een plaatje er tussengestoken zodat het kwam vast te zitten.. Ik ben er zeker van dat mensen die niet handig zijn, dit niet voor mekaar krijgen en dit aan een garagist moeten overlaten.

Beste Sven, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het sierstuk niet past. Zou je ons eens de gegevens van jou auto kunnen doorgeven? De sierstukken moeten namelijk gewoon passen met de juiste maatvoering. Misschien is er een verkeerd sierstuk besteld of iets dergelijks. We horen graag nog even van je. Met vriendelijke groet, Car Fantasy

Top service wow en heel snel moeilijk zo iets te vinden;););)