Netjes en snel bezorgd

Lampen werden keurig en snel bezorgd. Ziet er allemaal netjes uit.

Service is top , alleen lampen retour

Snel geleverd en mooi kwaliteit lampen met rdw goedkeuring. Jammer genoeg zat er een fabrieks foutje in de lamp en heb ik deze retour gestuurd. Na wat heen en weer gemail waar netjes en snel op geantwoord werd, ben ik nu aan het wachten op andere , en als deze wel naar verwachting is . Dan kan ik niks anders zeggen dan top service met goeie kwaliteit lampen .

Perfect!!

Snel geleverd goed ingepakt makkelijke instructies er bij

Kennis, vriendelijk en super snelle service!!

Contact opgenomen, snel antwoordt en geholpen met juiste advies en nog eens super snelle verzending naar België!! TOP!!

Goede levering. Pasvorm goed.

had een onderdeel nodig voor mijn polo.

Op de site een centrale deur vergrendeling gezocht besteld en ging zonder problemen verder . Ga zo door

Snel geregeld goede service

Bumper en toebehoren besteld, snel verstuur en ontvangen. Ook de telefonische service is goed en duidelijk. Bedankt voor de service

Prima bedrijf

heel tevreden

iI had persoonlijk een beetje moeite met de track and tracs, heb hiervoor Car Fantasy gecontacteerd en zij hebben meteen geholpen. mijn koplampen zijn ondertussen gemonteert en ik ben er heel blij mee ik zal zejer bog eens terug bestellen. Bedankt☺️

Product kwam ontzettend snel binnen en werkte naar behoren. Erg tevreden

Product kwam ontzettend snel binnen en werkte naar behoren. Erg tevreden

Goede service en snel.

Binnen afgesproken tijd mij bestelling ontvangen. De lampen waren zoals je ze op de internetsite ziet. Ze waren goed ingepakt en snel bezorgd.

Goede spullen snel bezorgd

Goede spullen snel bezorgd zoals het hoort.

Super geregeld , goed bedrijf !

goed bedrijf en wordt altijd netjes geregeld

Helemaal tevreden met mijn nieuwe wielbouten

Pakketje netjes geleverd.

Goeie service en snelle levering zeer tevreden over mijn product

Supergoede telefonische ondersteuning op diversen vragen van mijn kant uit

Goed advies ook meteen de bestellinks toegestuurd gekregen. Weten Waar ze over praten.

Een feestje om de doos te openen

Snelle levering Producten zien er mooier uit als op de site Prima kwaliteit

Product was zorgvuldig ingepakt en snel geleverd

Snel en een scherpe prijs!

De bestelling was makkelijk, ook duidelijk wat het verschil was tussen de verschillende soorten die zouden passen

Helpful support and fast shipping

The support via e-mail was quick and very helpful.

Wel aan te bevelen aan mijn kennissen

Zeer slechte kwaliteit

R32 achterbumper besteld pasvorm is rondom slecht achterklep gaat niet dicht omdat de bumper niet breed genoeg is waardoor de klep tegen de bumper aanloopt en aan bijde kanten sluit hij niet netjes aan tegen de schermen En dan krijg ik het excuus dit zijn tuning onderdelen Ben inmiddels bij een schadebedrijf geweest met de bumper en hij geeft ook aan dat dit nooit gaat passen

Beste Nicky, Bedankt voor je review. Wij hebben elkaar gesproken via de telefoon en hebben u uitgelegd dat een "duurdere" versie van deze bumper een perfecte pasvorm heeft. De goedkope versie past wel maar heeft wel wat werk nodig. Je gaf zelf aan dat je voor de goedkopere versie wilde gaan omdat dat al veel geld voor u was. Uiteraard mag het achteraf geruild / geretourneerd worden als u zich toch bedenkt. MvrG, Car Fantasy

Correct and accurate

Correct and accurate

Helemaal perfrct

Wist eerst niet wat ik precies is moest hebben na wat mail contact hadden we het juiste gevonden. Levering was snel en product was perfect paste top en monteren ging top.

Snelle levering, ziet er netjes uit.