Laden reviews...
Laden reviews...
43 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunder opplever rask levering og god kundeservice. Produktkvaliteten blir ofte nevnt som høy, og informasjonen er tydelig. Noen opplever forsinkelser eller returproblemer, men den generelle opplevelsen er positiv. Verdien av pengene blir gjerne sett på som god.
Pluspunten
Snelle en correcte levering, was 1 lampje gebroken, mail gestuurd en direct nieuw verzonden. Top!
Beveelt aan
11 April 2016
Francis
Zillebeke
Pluspunten
PERFECT geregeld en super snelle levering (binnen 24 uur na betaling) klasse!!
VerbeterpuntenGa zo door !! Gr Ben
Beveelt aan
11 April 2016
ben
gouda
Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling! Problemen groot of klein worden direct opgelost zoals het moet, ik raad iedereen aan hier te kopen!
Beveelt aan
11 April 2016
Jordy
Rijkevorsel
Beveelt aan
11 April 2016
Jon D
Den Haag
Pluspunten
Zeer grote keuze uit diverse artikelen. Kwaliteit. Duidelijk hoeveel iets kost en wat de verzendkosten zijn. Hulp nodig ? Direkt antwoord via e-mail en juiste hulp !! Ook telefonisch zeer goede en vriendelijke hulp !
VerbeterpuntenEr zal natuurlijk altijd wel iets verbeterd kunnen worden maar ik zou het nu zo even niet weten.
Beveelt aan
30 March 2016
Marco
Larochette
Pluspunten
Makkelijke site. Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering.
Beveelt aan
21 March 2016
Robby
Tongeren
Pluspunten
Levering prijs
VerbeterpuntenVerzendkosten
Beveelt aan
21 March 2016
robin
zoetermeer
Pluspunten
Snelle levering gelijk volgende dag in huis top
Beveelt aan
21 March 2016
Harun
Amsterdam
Pluspunten
Snelle levering en heel klantvriendelijk
VerbeterpuntenGeen opmerkingen
Beveelt aan
16 March 2016
Cools Tom
Wuustwezel
Pluspunten
Vriendelijk en correct snelle levering
VerbeterpuntenSuper doe zo verder
Beveelt aan
1 March 2016
Anthony
Diksmuide
Pluspunten
Goede en nette service ze staan je altijd te woord voor vragen en enz en laten netjes weten of iets op voorraad is of niet
Beveelt aan
25 February 2016
barry
zaandam
Pluspunten
Vlotte levering, goede service en goede informatie over de voortgang van de bestelling. Dik tevreden!
Beveelt aan
23 February 2016
Frank
Borger
Pluspunten
Correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Perfecte pasvorm van de bestelde artikelen.
Beveelt aan
23 February 2016
Stefaan
Aaigem
Pluspunten
Goeie afhandeling en snelle levering met het contact hebben voor vragen zijn ze ook heel goed ze geven je alle aanvullende informatie
Beveelt aan
23 February 2016
Corinda feukens
T zandt
Pluspunten
Ottimo servizio, spedizione celere e prodotti perfetti. Consigliato.
Beveelt aan
12 February 2016
Fabio
Italy
Pluspunten
Gisteren langs geweest om een indruk te krijgen van deze webwinkel. Super vriendelijk ontvangen en gelijk de onderdelen meegenomen die ik eerder via de webwinkel wou bestellen. Zeer uniek voor een webwinkel want ze hadden de delen op voorraad. Thuis gekomen bleek ik de bon vergeten mee te nemen maar weet zeker dat ze hier geen probleem van maken als er een defect optreed binnen de garantie periode.
Beveelt aan
7 February 2016
Louis van Breden
Alphen aan den Rijn
Pluspunten
Defect aan een product wat buiten de garantie viel is vlot en goedkoop verholpen Snelle en zeer goede service Uitstekend mailcontact
Beveelt aan
1 February 2016
Henk
's-Gravendeel
Pluspunten
Helaas geen enkele. Dit bedrijf weigert in te zien dat een klant eerlijk en netjes geholpen wilt worden. Schuiven de verantwoordelijkheid af op hun leveranciers en melden en passant ook dat ik er niet meer mag bestellen. Grappig, of ik dat ooit nog zou willen doen.
Verbeterpuntenbestelnummer: 46122 Bestelling gedaan op 03-01-2016. Voorraad klopt niet op het moment van bestellen. Gevolg, je krijgt een dag later een mail dat alles pas 5 dagen later verzonden gaat worden. Met het weekend erbij dus pas een week later. Na een mail gestuurd te hebben wordt er toegezegd de lampen sets meteen te versturen. 1 dag wordt helaas 2 dagen. Bij ontvangst blijkt 1 set lampen al gebruikt te zijn. Hierna gaat de afwikkeling en oplossing om een juiste set lampen te krijgen erg moeizaam. Na vele mails en ook beloften ontvang ik eindelijk na 11 dagen de tweede set lampen. Het artikel wat ervoor zorgde dat alles al vertraagd werd is nu opeens helemaal niet meer leverbaar. Dus die heb ik nooit gekregen. Zeer vermoeiend om voor en bestelling van 3 artikelen zoveel werk te hebben om uiteindelijk bestelling nog ook eens niet compleet te ontvangen. Ook erg jammer dat het bedrijf onwaarheden schrijft over onze correspondentie. En ja, ik beloof u om voortaan ergens anders te bestellen.
Beveelt niet aan
27 January 2016
D. H
Emmeloord
Er is inderdaad contact geweest tussen u en Car Fantasy. U had de bestelde lampen dringend nodig vertelde u, na bestelling. Mij collega heeft u vermeld de lampen vast te versturen zonder het Syntix product.
Nadat u de lampen had ontvangen melde u dat 1 setje gebruikt was. Erg onwaarschijnlijk, maar ja.....Geheel op onze kosten zijn de lampen omgewisseld, plus een GRATIS fles auto shampoo twv. 10,-. We mochten de lampen van u niet eerder vesturen omdat u op vakantie zou zijn.
Waarom vermeld u deze zaken niet in uw review? Dit geeft ook ongeveer uw houding weer.
Wij doen erg veel voor onze klanten maar klanten zoals u, mogen graag voortaan elders bestellen.
Car Fantasy
Pluspunten
alles dik in orde en op tijd. Zeer goede service tot een volgende bestelling.
Beveelt aan
20 January 2016
sammy
ronse
Pluspunten
snel geleverd , goede prijs
Verbeterpuntenblijf de artikel controleren op pas vorm , de achterlichten die voor mijn bmw e46 had besteld passen maar net na heel aandachtig de boel voorzichtig te hebben gemonteerd, de binnen kapjes ( bmw origineel ) passen niet op de achterlamp units waardoor je dus geen kofferbak verlichting meer hebt .
Beveelt aan
20 January 2016
m jongsma
norg
Pluspunten
Goede communicatie en snelle verzending.
Beveelt aan
5 January 2016
P Sparidaens
Tilburg
Pluspunten
klantvriendelijke klantenservice
VerbeterpuntenBestelling Xenon geleverd zonder gebruikshandleiding. Via internet alsnog gevonden. Verder Prima!
Beveelt aan
4 January 2016
Osman
Eindhoven
Pluspunten
Het is een goeie winkel en is zeer snel in leveren, ik bestel graag via deze winkel
VerbeterpuntenHouden zo top kwaliteit !
Beveelt aan
4 January 2016
Blomme Wesly
Oudenburg
Pluspunten
Nette communicatie met klanten. Goed assortiment.
VerbeterpuntenEr had wellicht sneller op mijn mail reageerd kunnen worden.
Beveelt aan
4 January 2016
anoniem
Pluspunten
was mijn 1e bestelling daar , vlekkeloos verlopen . snel en perfect .
Beveelt aan
18 December 2015
J.T.
Heerlen
Archimedesweg 8
6662 PS Elst
Branch
Automotive
Specializations
Parts, Accessories
Overige bedrijven