Snel besteld via handige site. Snel geleverd.

Leuke kleding, snelle levering!

Ik heb nu al een paar keer iets besteld, en altijd de volgende dag in huis! Ook is het aanbod super leuk!

Retour kosten bij ruilen voor eigen rekening is niet meer van deze tijd

Levering in orde. Helaas item te groot dus moet deze geruild worden. Jammer dat de retour kosten bij ruilen dan voor eigen rekening komen. Als ik dat vooraf had geweten had ik hier niet besteld. Ik heb het jurkje dan ook in andere maat bij andere winkel besteld en deze retour gedaan.

Goede ervaringen

snelle levering en mooie kleren

Tevreden met het product

Ik ben tevreden met het product wat ik heb ontvangen. Ik vind het wel heel jammer dat er tijdens het online winkelen artikelen uit mijn mandje verdwijnen. Rare manier van online winkelen is dat. Ik had binnen een paar minuten 5 artikelen in mijn mandje, toen ik wilde gaan afrekenen nog maar 2. Ik baalde echt heel erg. Hoe had ik sneller kunnen winkelen? Uiteindelijk heb ik 2 artikelen afgerekend. Na enkele dagen kreeg ik een mail en geld terug omdat een artikel niet meer leverbaar was. Weer een teleurstelling. Ik vind jullie een leuke winkel maar dit online systeem werkt echt niet, het is niet klantvriendelijk. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen maar niet in de uitverkoop. Dan lopen winkel en online verkoop door elkaar heen en ben je als online aankoper de klos.

Leuke kleding

Leuke merken, veel keuze voor zowel jongens als meisjes. Bezorging is niet snel, het duurde een paar dagen voordat de bestelling thuis was.

Snelle levering!

Snelle levering. Tevreden met aankoop.

Mooie website , makkelijke bestelprocedure. Snelle verzending en je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail over je bestelling. Fijne webwinkel om te bestellen

Snel en vriendelijk

Snelle levering, duidelijke info en foto's op de website en vriendelijke mensen. Sommigen vinden het een probleem dat je niet gratis kunt retourneren. Buiten dat dat bijna nergens meer het geval is, snap ik het ook heel goed. Wanneer iedereen dan maar allerlei maten bestelt om te bekijken wat er wel en niet past en dan de rest maar weer gratis terugstuurt, loopt een winkel hierop leeg. Geen probleem dus voor ons en zeer begrijpelijk. Binnen een week je geld retour is ook snel, daar kunnen anderen nog veel van leren :-) Op naar de volgende bestellingen

Retourbetaling mag wat sneller van mij

Jurkje gekocht maar paste niet goed. Levering zelf is prima opzich Retourkosten zijn dus voor eigen rekening wat ik al heel jammer vind dat dat niet gratis oid is. En duurt 5 werkdagen voor je je geld terug hebt

Vriendelijk bedrijf,

leuke acties en mooie kleding.

Goede service en Snelle levering

Snelle levering, kleding top kwaliteit

Ik had mijn product snel binnen en de kwaliteit was super! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

super

snelle bestelling

Vlotte bezorging in top staat!

Laten bezorgen in dichtstbijzijnde winkel. Kon het de volgende dag al ophalen. Netjes verpakt, met leuke folders erbij voor het opdoen van nieuwe ideeen. Tevreden klant!

Makkelijk, snel, top!

Makkelijk, snel, top!

Service

Goede kwaliteit snelle levering Klantvriendelijk

Mooi spullen en supersnelle levering!

alles heel vlot!

Supersnelle service!

Uiterst tevreden over de snelheid van de bezorging en de kwaliteit van het product!

Vriendelijke medewerksters, goeie service!

Helaas was mijn product niet meer op voorraad maar na een keurig mailtje was ik daarvan op de hoogte. Ondanks de uitverkoop snelle levering!

Leuke kinderkleding!

Leuke site en snelle verzending.

kreeg netjes een melding dat 1 van de artikelen niet meer on voorraad was. Met hun excuses Goeie site ,duidelijk en snelle levering

Alles super, immer wieder gerne

Schneller Versand, nach Kontakt mit dem kundenservice schnelle hilfe. Vielen Dank!

Kleding leuk, en service uitstekend.