Altijd top service & snelle levering!

Geweldige service!

Super leuke winkel, aardig personeel en snelle levering.

Super.

Snelle levering, geen bezorgkosten. Blij met het leuke pakje, en een leuk kaartje erbij. Top.

geweldig snelle levering

ze leveren snel netjes en een vriendelijk kaartje erbij top bedrijf

Leuke site en makkelijk te bestellen vooral in deze tijd

Ik vind het altijd erg leuk om in de winkel te shoppen. Helaas gaat dat nu niet meer zo gemakkelijk, dan maak ik graag gebruik van de overzichtelijke site.

Snel geleverd en makkelijke site

Prima levering

Goed en snel geleverd !!

Helemaal TOP

Hartstikke klantvriendelijk, mooie kwalitatieve kleding en een hele snelle levering. Een snelle en GRATIS levering :-)

Onwijs blij met onze bestelling

Snelle levering ! Hele fijne pyjama Liam is er blij mee dus papa en mama ook !

Super service!

Super snelle bezorging mét een mooie bos tulpen! Geweldig!

Fijne en snelle service

Zaterdagochtend mijn bestelling gedaan en ‘s avonds werd het bezorgd met een mooi bosje tulpen erbij! Helemaal top!

Geweldige service

Een shirt en broek online voor mijn zoon besteld. De volgende dag al thuis bezorgd met een bosje tulpen erbij😀

Super service in deze gekke tijd

Kleding besteld een jurkje in de aanbieding, de volgende avond gratisbezorgd met een bosje tulpen en een kaartje. In deze tijd zijn het de kleine dingen die het doen. Goede service altijd al gewend van deze winkel!

Netjes op tijd bezorgd.

Ik had drie dingen besteld in maat 62. Helaas werd het jasje geleverd in maat 50. Na contact te hebben gehad met jullie, had ik de volgende dag al de goede maat binnen. Mijn complimenten!

Geen verzendkosten, snelle verzendkosten en goede prijzen 😊

Geen verzendkosten, snelle verzendkosten en goede prijzen 😊

Snelle levering en leuke producten

Geweldige service!

Een winkel met een ruim assortiment en een super goede service!

Snelle service. Mooie producten

Leuke kleertjes en prima service. Wij komen hier al meer dan 35 jaar, eerst voor onze eigen kinderen en nu voor kleindochter.

Super fijn

Makkelijk online bestellen snelle en persoonlijke bezorging en zelfs met een bosje bloemen!

Goed op de hoogte gehouden per mail

Fijn dat je mailtjes ontvangt hoe de status van de bestelling is. Snelle verzending vind ik geen must maar wel heel fijn! Alles in orde!

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling van mijn retour!

onvolledig

Mijn bestelling was 2x pyjama maat 86 en 1x een grotere maat. Bestelling was afgevinkt maar er bleek maar 1 pyjama maat 86 in het pakket te zitten. Wacht nu al 4 dagen op de volgende bestelling. Dus beveel dit keer niet aan.

Jammer dat retour geld moet kosten

Opzich redelijk goede service alleen had meerdere dingen besteld , & moest iets langer wachten dan verwacht, geen probleem. Alleen daarna moest ik retour wel zelf betalen. Dat vond ik wat minder