Prima service maar de hoogste prijs

Colbertjasje van Baker bridge besteld. Levering prima. Alleen niet correct dat een jasje van een wintercollectie van vorig jaar overal enorm in de uitverkoop is (max 35 euro) en bij jullie nog de hoogste prijs heeft van 89,95. En dat van een collectie van een jaar oud. Ik heb m bij jullie genomen omdat ik die maat nodig had, maar het verschil in prijs met alle andere webwinkels, zelfs met de website van baker bridge zelf kan echt niet! Zal ook niet zo snel nogmaals bestellen hier.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Alleen jammer dat je moet betalen om het terug te sturen.

2 x een bestelling gedaan en is er een artikel niet op voorraad

Ik kan mij best voorstellen dat een artikel niet op voorraad is maar bij 2 bestellingen achter elkaar en dan ook nog eens een mail een paar dagen later ontvangen vind ik niet helemaal ok

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Fijne site, snel geleverd helemaal top 👍🏼

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel verzending, altijd goede prijs met mooie korting.

Leuke kleren!

Website met veel leuke kleren. Snelle service.

Leuke kleding en super snelle service

Leuke kleding en super snelle service

Mooie kleding, snel verzonden

Mooie kleding, snel verzonden, alleen erg jammer dat het niet gratis retourneren of ruilen is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik kan het nog niet beoordelen omdat ik de bestelling na een week nog niet heb ontvangen

Na een week nog geen bestelling ontvangen terwijl er staat de volgende werkdag in huis. Mijn zoon zit te wachten op zijn boxershorts. De ene helft van de bestelling was niet meer aanwezig (begrijpelijk) maar de andere helft kan dan toch wel verstuurd worden?

Topservice!

Ik heb hier meerdere keren besteld en dit ging altijd vlekkeloos. Supervriendelijke klantenservice!! En hele snelle afhandeling, ik kon de bestelling dezelfde dag nog ophalen 😊

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Twee t-shirts voor mijn zoontjes besteld. Een shirt was per ongeluk in de verkeerde maat geleverd (labelfout). Na vriendelijk en goed contact kon ik deze kosteloos retour sturen en een nieuw in de juiste maat t-shirt had ik twee dagen later al in huis. Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik beoordeel jullie top maar de bezorging waardeloos

Mijn pakket via DPD op een heel ander adres bezorgd. Wel hetzelfde huisnummer maar een hele andere straat. Hier zijn we echter pas achter gekomen na heeeeeeeel veel telefoontjes en na opoffering van mijn vrije middag............Vervolgens is het pakket wel gebracht door de chauffeur. Heerlijk met een sigaret in zijn mond........... Jullie hebben het keurig gedaan maar door de waardeloze bezorging twijfel ik of ik nogmaal bij jullie wil bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service, mail als iets niet leverbaar is

Er was 1 kledingstuk uitverkocht, keurig gemaild en geld terug. Andere kleding prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtig aanbod, razendsnelle service en allervriendelijkste afhandeling.

Mijn bestelling in de ochtend kon ik diezelfde middag al ophalen bij het afhaalpunt in Leiden, keurig ingepakt. Dank en complimenten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vriendelijk personeel en super snelle service

Ik belde in de ochtend om te checken of ik via internet een bestelling kon plaatsen en deze in de middag kon komen ophalen. En dat kon! Ontzettende snelle en vriendelijke service.

Erg goed

Snelle service, veel keus en leuke aanbiedingen. Voor iedere smaak wel wat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vind dit een hele fijne winkel om te shoppen via de site. En bij vragen ook fijn contact. Ik bestel hier regelmatig en met veel plezier

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima kwaliteit en keurig op tijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en levering

Verzendkosten voor retourneren voor eigen kosten. Doe dan bijv. voor 3,95 een pakket retourneren, anders ben je €6,95 als klant kwijt, vind ik veel te veel!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke site, makkelijke bestellen en snel geleverd.

N.v.t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en klantenservice ook altijd goed bereikbaar en snelle reactie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering duidelijke site

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Humpy

Filter op Taal