Vriendelijke klantenservice

Fijne webshop, vriendelijke klantenservice. Alleen is het jammer dat de verzendkosten pas vanaf een aardig bedrag gratis zijn. Bij veel winkels is dat al vanaf 30-40eur.

Snel en prima bezorgd!

Snelle service en leuk om hierbij ook nog een kortingsbon te ontvangen bij een volgende bestelling!

Mooie producten snel geleverd

We hadden onze Feetje pyjama's de volgende dag al in huis. Fijne service!

De site is er erg duidelijk, en super snelle service!!

Netjes en op tijd geleverd

Alles keurig en op tijd geleverd

Klantgericht en betrouwbaar

Snelle reactie na bestelling. Goed op de hoogte gehouden van verzending proces. Meerdere keren al besteld en altijd goed.

Super leuke winkel & altijd top service

Altijd heerlijk om te shoppen bij Humpy; zowel online als in de winkel! Hele leuke merkjes.

Zou zo weer kopen

Prachtig shirt, voor onze kleindochter gekocht, maar zal zeker vaker bestellen, ze was rsuperblij mee

Goede communicatie!

Ik had een drietal items besteld, maar helaas was er een niet op voorraad. Dit heeft Humpy mij zeer snel en adequaat laten weten waardoor ik ergens anders dit heb kunnen kopen. De afhandeling hiervan werd heel netjes gedaan en ik vond het zeer prettig hoe ze mij hebben geïnformeerd omtrent het ontbrekende artikel en aanbieden van oplossingen. Om deze reden zou ik Humpy zeker aanraden en ga ik hier vaker bestellen.

Goede service en mooie kleren

Ik slaag er altijd. En de kleren worden razendsnel geleverd. Ons kind ziet er deze zomer weer top uit

Snelle levering en super leuk broekje! Netjes verpakt.

Super service!

Ben heel goed geholpen aan een jurkje die ik graag wou hebben! Lieve en klantvriendelijke mensen!!

Goede snelle service

Online besteld en de volgende dag kon ik het afhalen goede, snelle en fijne service.

Het duurt alleen even voordat je het in huis hebt. Maar ik ga er niet meer bestellen, want je kan niks gratis retour sturen. Ik snap dat sommige bedrijven niet anders kunnen, maar ik vind het zonde om dan zelf 3,95 kwijt te zijn als een broekje toch niet goed op maat valt.

Fijne webwinkel

Ik bestel voornamelijk sturdy bij jullie omdat hij bij jullie vaak als eerste online staat, snel geleverd is en netjes verpakt. Enige nadeel vind ik dat jullie niet met PostNL verzenden.

Goede kleding, snel ontvangen

De bestelling was snel in huis. Ik vind het altijd alleen jammer dat je zoveel retourkosten hebt, wanneer er iets niet past... Heb persoonlijk meer voorkeur voor "gratis retour"

Uitstekend!

Bestellen, afhalen in Leiden. Staat altijd keurig klaar en het ziet er verzorgd uit!

Snel en betrouwbaar

Kleding is snel verzonden, goed verpakt en van goede kwaliteit

Snelle verzending

Mega tevreden!

Wij zijn mega tevreden met de bestelling. De bestelling was snel verzonden en hierdoor dus erg snel in huis. Daarnaast ook een extra canvas tas ontvangen, wat de bestelling natuurlijk nog leuker maakt!

Goed en snel bezorgd

Goed en snel bezorgd

Super fijn!

Contact gehad met de klantenservice ivm broekje dat later Werd geleverd! Werd super snel en vriendelijk geholpen! HelAas paste het broekje niet maar de service Was top!

Fijne site, netjes binnen gekregen

Fijne site, mijn bestelling netjes binnen gekregen. Ik ben tevreden!

Over Humpy

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!