Altijd goed !!

Goede service, altijd bestelling op tijd!!! Zeer tevreden!!!

Ze hebben mooie kinderkleren. En goede en snelle levering

Goede snelle service

Goede ervaring met duidelijke informatie aangezien ons artikel vertraagd was. Zeer tevreden!

Super leuke kleertjes en goede service!

Super leuke kleertjes en goede service!

Vriendelijke en zeer snelle ophaal service!!

Altijd vriendelijk geholpen, kan altijd heel snel mijn bestelling ophalen. Echte aanrader!!

Perfect!

Product zoals omschreven en snel geleverd!

Fijne winkel, verstuurd snel

Mooie kleding. Goed verpakt en snelle verzending!

Website voorraad klopt niet.

Na de bevestiging van het betalen van mijn bestelling bleek het artikel niet meer op voorraad te zijn. Het is vreemd dat een artikel dat niet meer op voorraad besteld en afgerekend kan worden. Een teleurstelling voor de kids

Hoi Petra, wij hebben jou een e-mail gestuurd ☺.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Een makkelijke overzichtelijke website om kinderkleding van goede merken te kunnen kopen

Een winkel met veel keuze uit kwalitatief goede en mooie kleding. Het online bestelproces gaat makkelijk en de kleding wordt snel en in goede staat bezorgd.

Levering snel, klantenservice snel en vriendelijk

Jas besteld, sneller dan verwacht geleverd. Helaas niet de smaak van dochter, retour geen probleem en net zo snel (en vriendelijk) geregeld. Aanrader.

Mooie T-shirts tegen een goede prijs en snelle levering, kortom top!

vriendelijk en snel

goede kwaliteit kleding snelle service

Prima service.

Goede producten en goede service. Alleen de levering duurt me te lang.

Helaas

Helaas was het vestje toch niet op voorraad, dus ik heb geen bestelling ontvangen. Ik kreeg een mail met de keuze om iets anders uit te zoeken of geld terug. Helaas was ik op zoek naar een specifiek vestje, dus het ging niet door. Vriendelijke klantenservice en goede afhandeling, maar helaas werd ik toch gespamt om een review te schrijven.. dat is echt een minpunt. Dus wat betreft klantenservice beveel ik de webshop aan, over de rest kan ik niet oordelen.

Top service!

Mijn cadeaubon van 2019 is omgezet naar online cadeaubon! Super snelle service!

Goede kwaliteit en geweldige service. Had in de uitverkoop twee items besteld via website. Bleek dat zoonlief een item niet leuk vond. Toen ik items op kwam halen werd niet moeilijk gedaan om shirt om te ruilen met een ander.

Snelle goeie service

Super snelle service, volgende dag was alles al in huis! Hele mooie fijne producten en netjes verpakt.

Heel goed en snel

Snelle levering, mooi en uitgebreid assortiment kleding

Mooie webshop met snelle verzendservice binnen 1 dag al in huis!

Ik bestel vaak via humpy, omdat de verzendservice heel vlot is binnen 1 dag!, en hetis netjes ingepakt!

Super maar levertijd kan misschien korter

Super verpakt voor mij geen probleem maar als je wilt verbeteren is het misschien een idee om iets aan de levertijd te doen.

Fijne webshop

Fijne duidelijke webshop. Spullen worden snel en netjes geleverd

Hele goede service

Fijne webshop en ook telefonisch contact gehad na bestelling en werd heel prettig en snel geholpen!

Over Humpy

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!