Snelle service, leuke producten

Ik bestelde op maandag en kon mijn bestelling dinsdagochtend al ophalen in Leiden. Heel fijn!

slecht

Geen bestelling ontvangen. Zou hier graag spoedig iets over vernemen van u.

Goedemorgen, Oh wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling. We zijn bang dat er iets niet goed is gegaan bij DPD, we zijn er mee bezig en nemen z.s.m. contact met je op. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes, Doreen van Humpy.nl

Pakket niet bezorgd

Pakket niet bezorgd

Hi Alie, Wat vervelend dat je pakket niet aangekomen is. Wij gaan er meteen even achteraan bij DPD en nemen z.s.m. contact met je op. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Doreen van Humpy.nl

Ruim assortiment, leuke kleding. Al uitverkocht bij de leverancier, bij Humpy hadden ze het nog wel!

Mega snelle levering, goed verpakt!

Heel mooi en goede kwaliteit !

Super goed!

Fijn en netjes geholpen

Ik wilde graag een shirt ruilen voor grotere maat, deze was alleen aanwezig in Leiden. Netjes en vriendelijk geholpen, shirt al omgewisseld zodat ik de dag erna dit alleen hoefde af te halen. Snel en nette service van de winkel.

Super goede service

Het vest dat we binnenkregen was super leuk. Goed verpakt. Met nog een persoonlijke noot erbij. Dat maakt het voor mij wel waardevol om bij Humpy te bestellen. Dank dames!

Snel, en netjes

Een mooi Noppies jasje besteld. Snelle levering en prima optijd. Het jasje is naar verwachting.

Alles klopt, snel en leuk.

Handige website, snelle bezorgservice

Super snelle en goede service

Zeer goed netjes en heel snel binnen.

Super fijne site en overzichtelijk

Netjes geleverd

Mijn bestelling was compleet maar het duurde wel even voor ik mijn bestelling had.

Snelle reactie op bestelling. Kon mijn pakje al na 2 dagen ophalen. Vriendelijk ontvangst. Pakje was met zorg ingepakt!

Top winkel met vriendelijk personeel!

Altijd goede service! Zowel online als in de winkel. Kom er geregeld, niet leuk voor de portemonnee haha, maar er is altijd zoveel leuks!

Snelle levering!

Snelle Levering. Ik had 2 items besteld, waarvan er 1 retour ging. De retour verwerking was ook heel snel. Top!

Leuk winkel, goede service

Leuke winkel, goede service

Retouren slecht

Ben alb2 weken bezig om een pakketje retour te sturen retourlabel erop en komt weer gewoon tot 2 keer toe bij mij in de brievenbus.

Hoi Elly, Dat is gek, via welke bezorgservice probeer je jouw pakketje retour te sturen? Dit kan via Post NL, DHL en DPD. Op hun sites staat aangegeven hoe je jouw retour kunt terugsturen naar ons. Mocht je vragen hebben laat het ons gerust weten. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Niet tevreden

Pakket nog steeds niet aangekomen na 2 weken, achteraf bleek die ergens anders aangekomen te zijn. Communicatie is niet snel, dit had ik beter verwacht. Qua kleding hebben ze hele leuke dingen en goede prijzen. Maar het zou wel leuk zijn als wat ze op de site zetten snelle levering ook werkelijkheid maken.

Hi Fleur, Ah dat is vervelend, dit is inderdaad een fout van ons geweest. Ik heb vernomen dat mijn collega dit met jou heb opgepakt en dat het pakketje inmiddels opnieuw naar je verstuurd is. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Bestelling was netjes verpakt. Helaas duurde het versturen wat lang en bleek 1 artikel niet meer voorradig. Dat is jammer. Verder tevreden.

Helemaal blij met de twee paar Havaianas! Jammer dat Humpy geen gratis retourbeleid heeft. Ik zou dan zeker vaker bestellen omdat ik vaak over maten twijfel.

Snelle levering Jammer dat wij het moeten omruilen Is te klein meteen een maat groter besteld

Snelle goede levering, genoeg keus op de website

Over Humpy

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!