Zeer vriendelijk personeel

Ben erg goed geholpen met mijn vraag.

Ruim assortiment, snel geleverd. Puntenspaarsysteem is een fijne extra. Bestellen gaat makkelijk.

De niet geleverd zonder aankondiging

Bij het afleveren bleek een rokje niet geleverd (niet op voorraad). Maar twee andere items heb ik speciaal bij dit rokje gekocht en die zijn wel geleverd. Een eerdere aankondiging was fijn geweest. Dan had ik msch nog kunnen afbestellen?

Mijn pakketjes stond klaar. Binnen een dag kon ik het ophalen. Super kwaliteit betreft de pyjama. Alleen jammer dat het niet verder gaat dan maat 152. Mijn zoon heeft nu maat 170 maar mist de feetje pyjama's.

Super snel!

Ik heb laatst 2 pyama’s besteld voor mijn dochtertje. Deze waren helaas beide te klein, dus ik heb een nieuwe bestelling geplaatst en de andere retour gestuurd. De retour was al binnen 1 dag verwerkt, en de nieuwe binnen 1 dag verzonden. Helemaal top!

Prachtig setje precies zo hoe het omschreven stond ,en goede kleur. Binnen 2dagen binnen.

Redelijk

Pakket in goede orde ontvangen. Echter is de levertijd langer dan staat aangegeven en daardoor mijn pakket te laat ontvangen dan waar het voor gepland was. Levertijd 1 dag maar na 4 dagen nog niets 5 dagen nog niets ontvangen. Telefonisch contact met humpy’s was goed en daarna ook direct geregeld. Broek was verder prima.

Beste Sharon, Dank voor de beoordeling. We streven er inderdaad naar om alle bestellingen binnen één werkdag te versturen. Echter stond er bij het bestelde artikel aangegeven dat dit een webonly artikel is en daardoor een langere levertijd heeft van 1-3 werkdagen. Wellicht was je hiervan niet op de hoogte, maar het staat aangegeven in de productomschrijving ☺. Onze excuses voor het ongemak. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Prima geholpen. Bestelling telefonisch afgezegd geld snel terug gestort.

Super shopsensatie!

Attente , liefdevolle, geduldige, professionele, volle aandacht, hulpvaardige dames die werken bij Humpy. En dat in combinatie met de geweldige kleding en sfeervolle winkel maakt het winkelen tot een feestje met altijd een tas vol kleding als ik weer naar buiten loop..

Wederom tevreden!

Leuke kleding netjes ontvangen

Is goed! Mooie kinderen kleding

Top winkel!

Geregeld loop ik even binnen of bestel ik wat online, altijd is de service top! Hele leuke merkjes! Wat alleen niet goed is voor de portemonnee haha

Prettig en ruime keuze

Mooie en duidelijke site ruime keuze groot assortiment Duidelijke info over de bestelling en vervolg wanneer je de pakketje kunt verwachten

Leuke kleding, snelle service

Veel keus, leuke setjes, snel geleverd en met zorg ingepakt

Goede ervaring

Bestelling was er snel

Fijn bedrijf

Snel en product is naar verwachting

Heel tevreden

Mooi babypakje ontvangen! Snel geleverd en netjes verpakt

Altijd snel en top service

Ontzettend leuke shop met geweldige medewerkers

Goede ervaring

Overzichtelijke website, makkelijk besteld, snel verzonden en keurig verpakt aangeleverd. Een aanrader!!

Humpy altijd met we shop als het gaat om z8 kleding voor (nu helaas,alleen nog maar) m'n jongste zoon! Hard werkende medewerkers die altijd even vriendelijk en gezellig zijn mocht ik een vraag hebben over een bestelling! Ze zoeken alles even uit en alles wordt altijd netjes opgelost!:

Snelle levering en prima prijs

Het vestje in de juiste maat gevonden en ook nog eens afgeprijsd.

Vriendelijke service!

Reageren snel op vragen per e-mail en gewoon hele vriendelijke behandeling van de klant!

Snelle probleemoplossing

Er was een product niet bijgevoegd in de levering. Één mailtje en het was opgelost! En uiteraard mooie producten..

Over Humpy

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!