Goede site. Snelle levering Mooie kleertjes

Zie hierboven

Gewoon goed

Bestelling gedaan van een tas met 50% korting. Overal nog volle prijs, dus dan hier bestellen! Eerst winkel gecheckt op internet na een aantal negatieve ervaringen. Geen slechte berichten dus besteld. Liep allemaal prima met betalen en bevestiging enz. Verzonden via DPD... weinig ervaring mee en levering duurde lang dus vond ik niet zo top maar dat lag niet aan de winkel.

Vlotte afhandeling super snel bezorgd

prima service!

Prima geholpen was fijn dat het allemaal zo kon. Afhalen in de winkel was goed geregeld.

Super mooie kleding!

Super mooie webshop! Wij zijn van België en ook hier was het pakketje zeer snel. Ik ben een boysmama en hier is een zeer ruim aanbod aan te leuke boyskkeding! Echt een aanrader om hier te bestellen! Ik ga hier zeker nog bestellen!!!!

1 keer wat besteld en ben ik Super tevreden.

Heke fijne ervaring

Humpy is een hele vriendelijke en prettige winkel. Onlangs nog gebeld omdat mijn oudste zoon zijn happy horse knuffel in de bus had laten liggen. Melchior kwam zelf een nieuwe bij ons brengen. Geweldig! Ok met click en collect heel netjes geholpen en werd gebeld toen de bestelling klaar stond. Ze hadden er een leuk cadeautje van gemaakt.

Snelle levering aan huis

De ene dag besteld en de vlgd dag in huis

Snel geleverd en goede kwaliteit

Leuke winkel snel geleverd

Erg vriendelijk en oplossingsgericht!

Naast enkele geweldige artikelen van goede kwaliteit, was er in 1 kledingstuk een foutje geslopen. Ik werd hiermee meteen verder geholpen op een heel correcte, vriendelijke en fijne manier! Dit boezemt vertrouwen in!

Snelle levering en snelle afhandeling van retour

Erg positief over humpy

Goed service, snelle levering

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, snelle levering

Goede overzichtelijke site en een snelle levering

De bestelling was in orde

De verpakking kon zorgvuldiger, wit gewoon in een plastiek zak...

Een super fijne webshop

Snelle levering Veel keuzes Klacht super snel en heel netjes opgelost!!! Had een “klacht” wat via de leverancier ging dus Humpy kon er niks aan doen. Wat een top service geeft dit bedrijf

Mooie kleding, net even anders en exclusiever. En dan ook nog snelle levering! Super!

Leuke merkjes voor mijn kindjes. En snelle verzending/bezorging!

Goede service en zeer snelle levering!

Goede service en zeer snelle levering!

Netjes op tijd geleverd

Goed geregeld

Was snel binnen, werd gebeld en was keurig ingepakt.

Een persoonlijke geweldige benadering!!

Staan helemaal voor je klaar! Professionele hulp. En ook zeer kindvriendelijk!!

Top bedrijf

Snel afgeleverd

Super klantvriendelijk!

Ondanks dat ze op zaterdag gesloten zijn mocht ik na een mailtje toch mijn pakketje ophalen!

Super makkelijk! Snelle levering!

Snel en eenvoudig!

Goede website, zelfde dag nog thuis!

Supersnel bezorgd, ondanks dik pak sneeuw