Lange verzendtijd en maar deel geleverd

2 items besteld, eentje geleverd en andere na 5 dagen vernomen dat het niet op voorraad was. Na 6 dagen pas geleverd.

Online besteld, toch niet op voorraad

Voor het eerst een bestelling gedaan en ik kreeg een mail dat de betaling niet goed was gegaan, maar wel afgeschreven. Gebeld, netjes te woord gestaan en zij zag ook dat het goed was gegaan en ze zouden het ‘S middags inpakken. 2 dagen later krijg ik toch een mail dat het niet op voorraad was. Dit was voor mij al de 2e webshop in 1 week waar ik later te horen krijg dat iets niet op voorraad is. Dan denk ik? Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de voorraad in de winkel en online up to date te houden?

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Goede kwaliteit!

Moeilijk om te bestellen

Zeer onhandig

Vandaag besteld morgen in huis. Top geregeld.

Ik kocht van het merk Feetje een leuk pakje, helaas was één item te klein. De bestelling deed ik online, dus bij ontvangst gebeld met de klantenservice. Hier werd ik net te woord gestaan, het item werd met een maat groter omgeruild. Na dat ik het te kleine item geretourneerd had. De nieuwe levering duurde even door een post-nl fout maar daar kan Humpy zelf ook niks aan doen. Top winkel, met goede service. Ik raad Humpy zeker aan!

Perfecte kwaliteit en service!

Super snelle levering! Mijn bestelling is van super kwaliteit, Heel mooi en duurzaam! Mijn zoontje straalt met zijn prachtige winter jas! Bedankt.

snelle levering, dag na bestelling geleverd

minpuntje; het bedrag voor gratis verzending aan de hoge kant

Enthousiaste medewerkers

Leuk om via social media op de hoogte te blijven van nieuwe collecties en kortingen.

Goede webshop

Verzending prima, 3 feetje pyama s besteld. Ik had op internet gezien dat je gratis pop shirt kreeg van Feetje, maar na een telefoontje met jullie bleek dat je dat shirtje bij jullie moet kopen, vind ik een beetje jammer, vooral omdat ik 3 pyjama’s heb gekocht!

Snelle levering, netjes verpakt.

Bestelling boven verwachting snel in huis. In de avond besteld en anderhalve dag later had ik het binnen. Netjes verpakt. Zeer tevreden! Enige inimini kleine nadeel is het koeriersbedrijf die ze gebruiken. Daar ben ik totaal geen fan van. Maar dat doet verder niks af aan de bestelling en website. Ga zo door!

Gevonden wat ik zocht geleverd volgens afspraak

Product gevonden wat ik zocht. Bestellen verliep snel. Afgeleverd volgens verwachting.

super

met Humpy kon ik een kraamcadeau bestellen vanuit België om te leveren bij een collega in Nederland, iets wat bij Wehkamp niet mogelijk was.

Prima webshop, jammer van de hoge verzendkosten

Heb hier al een paar x wat gekocht en over de levering en kwaliteit etc ben ik tevreden. Wel jammer dat er vrij hoge verzendkosten gelden zelfs bij een brievenbus pakketje. Pas vanaf 79 euro ofzo gratis verzendkosten. Jammer! Tegen kosten iets retourneren is een ander verhaal dat snap ik wel.

Snel besteld via handige site. Snel geleverd.

Leuke kleding, snelle levering!

Ik heb nu al een paar keer iets besteld, en altijd de volgende dag in huis! Ook is het aanbod super leuk!

Retour kosten bij ruilen voor eigen rekening is niet meer van deze tijd

Levering in orde. Helaas item te groot dus moet deze geruild worden. Jammer dat de retour kosten bij ruilen dan voor eigen rekening komen. Als ik dat vooraf had geweten had ik hier niet besteld. Ik heb het jurkje dan ook in andere maat bij andere winkel besteld en deze retour gedaan.

Goede ervaringen

snelle levering en mooie kleren

Tevreden met het product

Ik ben tevreden met het product wat ik heb ontvangen. Ik vind het wel heel jammer dat er tijdens het online winkelen artikelen uit mijn mandje verdwijnen. Rare manier van online winkelen is dat. Ik had binnen een paar minuten 5 artikelen in mijn mandje, toen ik wilde gaan afrekenen nog maar 2. Ik baalde echt heel erg. Hoe had ik sneller kunnen winkelen? Uiteindelijk heb ik 2 artikelen afgerekend. Na enkele dagen kreeg ik een mail en geld terug omdat een artikel niet meer leverbaar was. Weer een teleurstelling. Ik vind jullie een leuke winkel maar dit online systeem werkt echt niet, het is niet klantvriendelijk. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen maar niet in de uitverkoop. Dan lopen winkel en online verkoop door elkaar heen en ben je als online aankoper de klos.

Leuke kleding

Leuke merken, veel keuze voor zowel jongens als meisjes. Bezorging is niet snel, het duurde een paar dagen voordat de bestelling thuis was.

Snelle levering!

Snelle levering. Tevreden met aankoop.

Mooie website , makkelijke bestelprocedure. Snelle verzending en je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail over je bestelling. Fijne webwinkel om te bestellen

Snel en vriendelijk

Snelle levering, duidelijke info en foto's op de website en vriendelijke mensen. Sommigen vinden het een probleem dat je niet gratis kunt retourneren. Buiten dat dat bijna nergens meer het geval is, snap ik het ook heel goed. Wanneer iedereen dan maar allerlei maten bestelt om te bekijken wat er wel en niet past en dan de rest maar weer gratis terugstuurt, loopt een winkel hierop leeg. Geen probleem dus voor ons en zeer begrijpelijk. Binnen een week je geld retour is ook snel, daar kunnen anderen nog veel van leren :-) Op naar de volgende bestellingen

Retourbetaling mag wat sneller van mij

Jurkje gekocht maar paste niet goed. Levering zelf is prima opzich Retourkosten zijn dus voor eigen rekening wat ik al heel jammer vind dat dat niet gratis oid is. En duurt 5 werkdagen voor je je geld terug hebt