Aanrader

Snelle levering! Alles perfect in orde

Super! Goede service

Super , snelle levering en Goede klantenservice

Snelle levering, duidelijke website

Duidelijke website en snelle levering. Leuk was dat er nog een tas bij de bestelling zat waar onze dochter onwijs trots op is

Snelle levering, netjes verpakt, zoals verwacht

Bestelling wordt snel verzonden en is netjes verpakt.

Altijd goed!

goede service, genoeg keuze, snelle verzending.

Word altijd super geholpen

Altijd onwijs goede service

Hele fijne (web)winkel, altijd vriendelijk.

Ik had een kledingstuk besteld die achteraf toch niet in voorraad bleek te zijn. Ik mocht wat anders uitzoeken. Dit was een paar euro meer, maar dat verschil hoefde ik niet bij te betalen. Dat vind ik top.

Makkelijk, snel, goed

Fijne webshop

prima !!

Vlotte service!

goede service!!

snelle levering en netjes verpakt!!

Heel fijn aangegeven of ze de bestelde baby kleding wilde inpakken en kreeg het erg leuk verpakt toegestuurd

Altijd netjes en snel

Fijne webwinkel!

Snelle levering, duidelijke site

Snelle en perfecte levering. 1 artikel was niet beschikbaar maar daar werd snel een mail voor gestuurd om een alternatief en mogelijke oplossing.

Topp

Kan zeker beter

Bij de eerste bestelling niks gehoord of ik het kon ophalen. Toen zelf contact gezocht en zou het die ochtend op kunnen halen. Helaas was deze bestelling er niet. Super balen. Maar daarna ook weer niets gehoord of het al binnen was. Dus weer contact opgenomen en zei dat ze het niet meer hadden. Meteen een andere besteld waar ik nog steeds op wacht wanneer het opgehaald kan worden. Hopelijk gaat dit wel goed. We zullen zien

Leuke website met kinderkleding

Voor als je geen zin hebt om bij de grote websites te shoppen is dit een prima alternatief! Veel keuze en snelle goede service! Heel tevreden!

De label zat nog aan het vestje, nu een klein gaane

Goed, alleen label zat er nog aan bij vestje

Super! Snelle levering!

Fijn dat alles zo snel werd geleverd!

Super goede service en top bezorging. Zal zeker vaker gaan bestellen.

Top winkel!

Goede en snelle service!

Super snelle levering!

' S ochtends besteld, smiddags om 15u in huis! Super snel en goede levering.

Leuk, maar veel verzendkosten

Leuke spullen goed service. Minpunt: verzendkosten bij afrekenen plus bij terugsturen. In totaal €11,50 kwijt aan verzendkosten, omdat er bij de bestelling 1 artikel zat dat helaas niet paste.