Leuke kleding, aardige medewerkers en goede service!

Alles top!

Zowel in de winkel als ook online is Humpy heel professioneel!

Waanzinnig goede service

Groot aanbod en snel verstuurd. En een super snelle reactie van de klantenservice bij vragen.

Ge-wel-dig!

Super snelle service en goede kwaliteit! Mijn dochter is heel blij met haar jas! Echt een aanrader ;)

Goede service!

Besteld in tijden van corona via internet. 1 trui was te groot maar kon ik heel gemakkelijk bij de winkel retourneren!

Super leuke winkel met hele leuke kleding en goede service

Tot nu toe altijd top

Fijne winkel, goede service. Enige wat ik jammer vind is dat de verzendkosten pas boven de 75e gratis zijn. Dat is bij veel winkels veel lager.

Goed verpakt en een snelle levering!

Verzendkosten

Goede service. Alleen jammer dat er 2x verzendkosten betaald moeten worden. Dus kosten voor verzending en retourverzending. En dan ook nog kosten voor achteraf betalen. Pakketje nu retour gestuurd dat heeft ongeveer 10 euro gekocht.

Hallo, Bedankt voor je reactie, begrijpelijk. Op dit moment is het voor ons nog niet haalbaar zowel de retourskosten als de verzendkosten te gaan vergoeden. We hopen dit in de toekomst uiteraard wel ☺. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Goede, snelle, en duidelijke site.

Onze ervaring is prima. Na telefonisch contact over korting coupon werd dat direct en hulpvaardig opgelost. Super fijn.

Hele snelle levering! Mooie kwaliteit van de pyjama’s

Kraamkado

Zo leuk! Had mijn kado besteld via de website, omdat de winkels dicht waren. Bij Humpy pakken ze kraamkado's altijd zo leuk in! Dus vond het erg jammer dat het online moest. In de opmerkingen had ik gevraagd of ze het wilde inpakken voor 'kraamkado'. En er werd zo'n ontzettend leuk pakketje bezorgd! Wat een geweldig team!

Altijd goede service!

Besteld, volgende dag een mail dat de bestelling in de winkel is s'middags. Als het een kadootje is dan wordt het superleuk ingepakt. Leuke verkoopsters!

Ruim assortiment, veel op voorraad, snelle en complete levering.

Prima ervaring

Het enige minpunt vind ik dat in Noordwijkerhout niet gratis bezorgd wordt, Noordwijk en Noordwijkerhout zijn tenslotte 1 gemeente nu.

Super kwaliteit en snel geleverd

Kwaliteit, Service en een snelle levering.

Goede service!

Leuke kleding, mijn mailtjes werden snel beantwoord en de bezorging was ook top!

Bestellen en afhalen; goed geregeld

Ik heb besteld en bij vestiging opgehaald, goed geregeld zonder problemen dus top

Netjes en snelle verzending

Goede ervaring

Online besteld, snel in huis en netjes ingepakt.

Top shop!

Leuke kleertjes en netjes verpakt

Lekker makkelijk

Snel bezorging goede kwaliteit

Netjes optijd geweldig

Goede levering

Prima en snelle bestelling. Jammer dat je kosten hebt als je retour stuurt.

Over Humpy

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!