Leuk en gevarieerd aanbod

slechte bezorging

Je betaald voor aan huis bezorgen!!! er wordt niet op mail gereageerd? en vindt de bezorging erg lang duren jammer

Beste Marco, Dank voor je beoordeling. Ik heb je order van 19/3 er even bij gepakt en zie dat we jouw bestelling op 21/3 verstuurd hebben. We zijn in het weekend altijd gesloten en pakken de maandag alle bestellingen van het weekend op. Volgens de gegevens bij DPD zien we dat de afleverpoging niet succesvol was en dat het pakketje daarom bij een DPD parcelshop in de buurt bezorgd werd. We kunnen helaas niet inzien wat de reden hiervan is geweest, wellicht was er niemand thuis? We zijn aanwezig op de mail, maar het kan vanwege de drukte een aantal dagen duren voordat we een reactie kunnen geven op jouw e-mail. Ik zal hier meteen een reply op geven. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Goed verpakt, betaling goed,product goed.

Snel, maar vreemd verpakt

Online bestellen ging top, redelijk snel bezorgd. Mn dochter pakte het zelf uit...maar de pyjama die ik had besteld zat in een aftreksel van plastic binnenin de zak verpakt. Verder gelukkig goed en onbeschadigd, maar wel een beetje een vreemde eerste indruk. Pyjama bevalt goed! En is erg fijn.

Slecht!

Vorige week zondag bestelling geplaatst! Bestelling nog steeds niet ontvangen. Terwijl er nu wel wordt gevraagd hoe mijn ervaring was??? Als Ik de link volg waarmee mijn pakket te volgen is, is er na 15 maart niets meer te zien......

Hoi Patrcia, Dank voor je beoordeling. We hebben je al telefonisch gesproken. Helaas is je pakketje kwijtgeraakt bij de post! Er is een terugbetaling ingeboekt. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Alles zeer correct

De eerste keer dat ik bij jullie bestel maar zeker niet de laatste keer. Bedankt

Niets ontvangen nog tot op heden!!

Niets ontvangen

Hoi Stephanie, Dank voor je beoordeling. Ik neem gelijk even contact met je op. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Wacht nog steeds

Ik wacht nog altijd op onze bestelling dus een aanbeveling kan ik nog niet geven.

Hoi Jessie, Dank voor je beoordeling. Ik neem even contact met je op via de e-mail. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Top, ook retourneren was super snel geregeld en door Humpy verwerkt.

Doen wat ze zeggen

Product besteld en netjes afgeleverd binnen een paar dagen.

Snel binnen en goed verpakt

Bestelling was erg snel binnen en netjes verpakt.

Geweldig zoals altijd

Al jaren vaste klant, zulke fijne service, kan het ophalen en retourneren in Leiden, in coronatijd kwam Melchior het langsbrengen in Zoeterwoude

Goede en snelle service

1 artikel was uiteindelijk niet voorradig. Dit is snel en op persoonlijke wijze opgelost met een alternatief.

Makkelijk te bestellen & snel geleverd

Erg leuke winkel, maar ook online is het fijn winkelen. Jammer dat de winkels alleen in Noordwijk en Katwijk zitten ;)

Retourkosten extreem hoog

Jeansjasje Le Chic besteld maar 122/128… dochter draagt maat 122, maar dit jasje valt erg klein. Gekeken of het ik een maat groter verkrijgbaar was, maar was uitverkocht. Nu moet ik het dus retourneren vanuit België nr Nederland, maar de verzendkosten bedragen dus 11€!! En dit is voor eigen rekening! Bij de meeste webshops kan je gratis retourneren… Hier zal ik dus nooit meer bestellen! 11€ moeten betalen en heb niets in de plaats.

Hoi Kim, Bedankt voor je beoordeling. Het is voor ons helaas nog niet mogelijk om gratis retourneren aan te bieden. We hopen dit uiteraard in de toekomst wel aan te kunnen bieden op onze webshop. We laten onze klanten hun pakketjes retoursturen op eigen manier, er mag zelf een bezorgservice gekozen worden. Hierin zit zeker een prijsverschil. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Duidelijke beschrijving. Snel geleverd

Goed!

Vlotte, snelle levering. Netjes verpakt.

Ik had mijn bestelling met nieuwe kleertjes zo in huis!

Keurig geïnformeerd over de status van mijn bestelling en erg blij met de bestelde items!

De nieuwste collectie snel online en snel verzonden!

Lange verzendtijd

Bijna een week verzendtijd. Ik kies de volgende keer een andere website.

Hoi Rianne, Dank voor je beoordeling. Ik heb jouw order er eventjes bij gepakt. Doordat Z8 een nieuwe collectie lanceerde was het erg erg erg druk in ons magazijn. In het weekend worden er helaas geen pakketjes bij ons opgehaald door DPD. Doordat het bloemenpak van Z8 heel populair was, is deze in sommige maatjes dubbel verkocht waardoor we veel moesten nabestellen bij Z8, waar ook weer een werkdag extra overheen ging. Uiteindelijk is jouw pakketje na 2 werkdagen ingepakt en de volgende dag bezorgd. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Hele leuke winkel. Mijn dochter komt er graag!

Humpy is een hele leuke winkel met een goede collectie. Daarnaast zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam. Ook hun webwinkel werkt uitstekend en de service is goed en snel!

Fijn

Snelle verzending, goed verpakt.

Super service en mooie kwaliteit!

Kwam super snel en perfect bezorgd aan:-)

Snelle afhaalbericht,en mooi ingepakt met z8 tattoo’s.

Over Humpy

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!