Het duurt alleen even voordat je het in huis hebt. Maar ik ga er niet meer bestellen, want je kan niks gratis retour sturen. Ik snap dat sommige bedrijven niet anders kunnen, maar ik vind het zonde om dan zelf 3,95 kwijt te zijn als een broekje toch niet goed op maat valt.

Fijne webwinkel

Ik bestel voornamelijk sturdy bij jullie omdat hij bij jullie vaak als eerste online staat, snel geleverd is en netjes verpakt. Enige nadeel vind ik dat jullie niet met PostNL verzenden.

Goede kleding, snel ontvangen

De bestelling was snel in huis. Ik vind het altijd alleen jammer dat je zoveel retourkosten hebt, wanneer er iets niet past... Heb persoonlijk meer voorkeur voor "gratis retour"

Uitstekend!

Bestellen, afhalen in Leiden. Staat altijd keurig klaar en het ziet er verzorgd uit!

Snel en betrouwbaar

Kleding is snel verzonden, goed verpakt en van goede kwaliteit

Snelle verzending

Mega tevreden!

Wij zijn mega tevreden met de bestelling. De bestelling was snel verzonden en hierdoor dus erg snel in huis. Daarnaast ook een extra canvas tas ontvangen, wat de bestelling natuurlijk nog leuker maakt!

Goed en snel bezorgd

Goed en snel bezorgd

Super fijn!

Contact gehad met de klantenservice ivm broekje dat later Werd geleverd! Werd super snel en vriendelijk geholpen! HelAas paste het broekje niet maar de service Was top!

Fijne site, netjes binnen gekregen

Fijne site, mijn bestelling netjes binnen gekregen. Ik ben tevreden!

Snel geleverd, mooi ingepakt

Fijne webshop. Reageren snel. Verzoek om in te pakken erbij gezet en dit was geen probleem. Erg fijn!

Leuk en gevarieerd aanbod

slechte bezorging

Je betaald voor aan huis bezorgen!!! er wordt niet op mail gereageerd? en vindt de bezorging erg lang duren jammer

Beste Marco, Dank voor je beoordeling. Ik heb je order van 19/3 er even bij gepakt en zie dat we jouw bestelling op 21/3 verstuurd hebben. We zijn in het weekend altijd gesloten en pakken de maandag alle bestellingen van het weekend op. Volgens de gegevens bij DPD zien we dat de afleverpoging niet succesvol was en dat het pakketje daarom bij een DPD parcelshop in de buurt bezorgd werd. We kunnen helaas niet inzien wat de reden hiervan is geweest, wellicht was er niemand thuis? We zijn aanwezig op de mail, maar het kan vanwege de drukte een aantal dagen duren voordat we een reactie kunnen geven op jouw e-mail. Ik zal hier meteen een reply op geven. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Goed verpakt, betaling goed,product goed.

Snel, maar vreemd verpakt

Online bestellen ging top, redelijk snel bezorgd. Mn dochter pakte het zelf uit...maar de pyjama die ik had besteld zat in een aftreksel van plastic binnenin de zak verpakt. Verder gelukkig goed en onbeschadigd, maar wel een beetje een vreemde eerste indruk. Pyjama bevalt goed! En is erg fijn.

Slecht!

Vorige week zondag bestelling geplaatst! Bestelling nog steeds niet ontvangen. Terwijl er nu wel wordt gevraagd hoe mijn ervaring was??? Als Ik de link volg waarmee mijn pakket te volgen is, is er na 15 maart niets meer te zien......

Hoi Patrcia, Dank voor je beoordeling. We hebben je al telefonisch gesproken. Helaas is je pakketje kwijtgeraakt bij de post! Er is een terugbetaling ingeboekt. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Alles zeer correct

De eerste keer dat ik bij jullie bestel maar zeker niet de laatste keer. Bedankt

Niets ontvangen nog tot op heden!!

Niets ontvangen

Hoi Stephanie, Dank voor je beoordeling. Ik neem gelijk even contact met je op. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Wacht nog steeds

Ik wacht nog altijd op onze bestelling dus een aanbeveling kan ik nog niet geven.

Hoi Jessie, Dank voor je beoordeling. Ik neem even contact met je op via de e-mail. Groetjes, Marjolein van Humpy.nl

Top, ook retourneren was super snel geregeld en door Humpy verwerkt.

Doen wat ze zeggen

Product besteld en netjes afgeleverd binnen een paar dagen.

Snel binnen en goed verpakt

Bestelling was erg snel binnen en netjes verpakt.

Geweldig zoals altijd

Al jaren vaste klant, zulke fijne service, kan het ophalen en retourneren in Leiden, in coronatijd kwam Melchior het langsbrengen in Zoeterwoude

Goede en snelle service

1 artikel was uiteindelijk niet voorradig. Dit is snel en op persoonlijke wijze opgelost met een alternatief.

Over Humpy

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!