Goede service!

Ik bestelde online een kraamcadeau en vroeg of het ingepakt kon worden. Het cadeautje werd leuk verpakt met extra cadeau item en kaartje geleverd, top service Humpy!

Er goed

Humpy is echt wel mijn favoriet! Bestel er erg graag. alles duidelijk, goede service en vooral hele leuke merken! Mijn zoontje was helemaal blij met het stickervel die bij de bestelling zat

Top winkel!

Super leuke kleding en altijd vriendelijk en behulpzaam personeel!

Foutieve kledij ontvangen en goed geholpen door de klantenservice

Heel goed geholpen geweest op de klantendienst na foutieve levering.

Hi Evelyn, Ik kan geen eerder gestuurde mail van jou vinden in onze mailbox (en spam), daarom hebben wij even contact met jou opgenomen. We hebben helaas een fout gemaakt en een verkeerde broek ingepakt bij jouw bestelling i.p.v. een shirtje. Inmiddels hebben we dit voor je opgelost en ben je hiervan op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Nadat mijn trui via internetbestelling thuis had gekregdn kwam ik erachter dat er een productiefout inzat. Na een heel prettig contact te hebben gehad al heel snel een nieuwe trui ontvangen. Echt super

Fantastisch!

Mooie producten, maar bovenal een heel vriendelijke en goede klantenservice! Fijne communicatie en geweldige service!

Fijne winkel

Uitgebreid assortiment. Snelle verzending.

Vriendelijk en behulpzaam, prachtige kleding!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Heel blij met alle prachtige kleding voor de kids!

Fijne webshop

Fijne winkel ook.

Alle bestellingen keurig en snel verzonden! Dochter lief is altijd blij met de pakketjes van jullie!

Uitmuntende klantenservice bij een klacht

Super levering

Bestelling super snel binnen

Korting niet gekregen!

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst en er stond als ik voor het nieuwsbrief inschrijf, dat ik een 5 euro kortingscode krijg bij de eerste aankoop. Dit was mijn eerste aankoop en tijdens het betalen kreeg ik geen kortingscode. Kan iemand helpen?

Hallo, Bedankt voor de beoordeling. We hebben je persoonlijk een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Mooie trui en snelle bezorging. Site met mooie merken

Helemaal super!

Super service, hele vriendelijke mensen! Snel geleverd, in een woord super!

Alle bestellingen keurig snel geleverd en bij problemen wordt er altijd mee gedacht. Ik bestel het liefst al mijn kinderkleding hier!

Snelle levering leuk kaartje erbij voor je bestelling!…. Ballon d’r bij doet toch leuk aan! Net dat kleine beetje extra!

Zeker bestellen

Hele snelle levering, en leuke aanbiedingen!

Ik bestel hier al jaren de heerlijke Feetje pyjama's voor mijn zoons. Ruime keuze, alle maten op voorraad en binnen een dag geleverd.

Zeer tevreden!

Mooie kleding & snelle levering!

Mooie aanbiedingen

Er was een mooie aanbieding voor babykleding. Het werd snel opgestuurd. Alleen jammer dat een product niet op voorraad bleek te zijn na het plaatsen van de bestelling. Het geld is netjes teruggestort, maar ik hoop dat het niet vaak voorkomt...

Toffe webshop

Zeer ruim assortiment en een hele leuke kinderkleding!

Optijd bezorgd. Mooie pyjama!

Na week nog niet geleverd

Op zaterdag 5 pyjama's besteld voor onze kleinkinderen voor pakjesavond die we vrijdagavond gevierd hebben. Nu zaterdag nog steeds geen pyjama's ontvangen. Heb zelfs woensdag nog gebeld met humpy om te vragen of ze op tijd geleverd zouden worden. Zeker wel mevrouw. Niet dus! Erg jammer

Hallo Heleen, Bedankt voor je beoordeling. We zien inderdaad dat je de bestelling in het weekend hebt geplaatst, wij hebben deze ook de eerstvolgende werkdag, op een maandag meteen ingepakt en verstuurd. De pakketten zijn ook opgehaald door DHL, alleen door de mega drukte met Black Friday en de decembermaand voor de deur hebben ze de pakketten pas een aantal dagen later kunnen scannen en een bezorging in kunnen plannen. We vinden het erg vervelend voor je en hadden uiteraard ook gehoopt dat het pakket eerder bezorgd zou worden. Helaas is dit voor ons onmacht en hopen we dat het een volgende keer uiteraard wel gewoon binnen een dag wordt bezorgd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Rooseveltstraat 18 2321BM Leiden

071-36 199 91

Over Humpy Kids & Teens

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!