Na week nog niet geleverd

Op zaterdag 5 pyjama's besteld voor onze kleinkinderen voor pakjesavond die we vrijdagavond gevierd hebben. Nu zaterdag nog steeds geen pyjama's ontvangen. Heb zelfs woensdag nog gebeld met humpy om te vragen of ze op tijd geleverd zouden worden. Zeker wel mevrouw. Niet dus! Erg jammer

Hallo Heleen, Bedankt voor je beoordeling. We zien inderdaad dat je de bestelling in het weekend hebt geplaatst, wij hebben deze ook de eerstvolgende werkdag, op een maandag meteen ingepakt en verstuurd. De pakketten zijn ook opgehaald door DHL, alleen door de mega drukte met Black Friday en de decembermaand voor de deur hebben ze de pakketten pas een aantal dagen later kunnen scannen en een bezorging in kunnen plannen. We vinden het erg vervelend voor je en hadden uiteraard ook gehoopt dat het pakket eerder bezorgd zou worden. Helaas is dit voor ons onmacht en hopen we dat het een volgende keer uiteraard wel gewoon binnen een dag wordt bezorgd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Mooie kleding levertijd wat langer

Erge mooie kleding en pyjama’s, Levertijd kan iets sneller maar kan ook door De 5 dec tijd komen natuurlijk heel blij met de pyjama’s

Na online bestelling snelle levering.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Mooie collectie; snelle levertijden en goed geprijsd

Mooie kleding en snelle service

Snel geleverd en goede prijs!

Aanrader!

snelle en fijne levering

ik heb voor de eerste keer bij u besteld.. ik had nog geen ervaring met het merk Feetje. via mijn schoondochter dit advies gekregen voor mijn kleinkinderen.. super bezorging..fijn verpakt..en snelle levering.. ze krijgen deze pyamas met de sinterklaas..

Snel bezorgd en mooie kleren!

Fijne service

Mijn pakket was door DHL retour naar Humpy Kids gestuurd zonder dat ze überhaupt geprobeerd hebben het aan de deur te leveren. Na een mailtje naar Humpy hierover meteen een fijne mail terug dat ze dit gaan oppakken en het pakket opnieuw naar mij opsturen. Ondertussen het pakket ontvangen en heel blij met de Feetje Pyjama's!

Snelle verzending

Snelle verzending, helaas is de broek te lang.

Mooie kleren, goede service

Je spullen worden gewoon geleverd. Top

Prima winkel

Goede klantenservice, kortingen en website!

Hele goede ervaring bij dit bedrijf. Ze hebben heel veel leuke kleding en ook nog eens met veel korting. De website is ook heel duidelijk. En bij de klantenservice krijg je gelijk de zelfde dag al antwoord.

Super snelle levering.Top

's avonds besteld, de volgende dag geleverd

Zeer leuke en goede service

In mijn 2 e bestelling had ik een verkeerde maat gekregen. Snelle reactie op de mail gehad met een goede oplossing. Dezelfde dag nog de juiste maat toegezonden gekregen. En andersom.

Erg tevreden

Snelle levering! Telefonisch goed bereikbaar. Wanneer je wat wil retourneren verloopt dit ook erg gemakkelijk.

Heel goed!

Super fijn dat ik het af kan halen! Online iets uitzoeken en dan afhalen in Leiden. Het staat altijd netjes klaar als ik kom.

mooie spullen

alles verlopen vlgs afspraak

Erg Klant vriendelijk

Fijn personeel mooie kleding goede kwaliteit

Snelle levering en vriendelijk bij vragen!

Super slechte levering

Op 4 juli besteld en een week later op 11 juli nog steeds niets binnen. Meerdere malen contact met cycloon, sorteerfout mw. Uw pakket komt eraan, nog steeds niets ontvangen en niet te traceren.

Hi Wendy, We zagen jouw review op Kiyoh voorbijkomen en balen daar erg van. We zien dat het pakket nog steeds niet bezorgd is en hadden dit graag eerder voor je uit willen zoeken. Ik heb daarom gelijk even naar Cycloon gebeld voor meer informatie over het pakket. Ze geven aan dat het pakket een sorteerfout heeft opgelopen waardoor deze nog niet bezorgd is. Allereerst zou het pakket door Cycloon zelf bezorgd worden maar door vele route wijzigingen van de fietskoeriers is dit niet gelukt en hebben ze het pakket meegegeven aan DHL 4You. Hier is het pakket helaas nog niet verwerkt, maar ze geven aan dat deze eind van de week zeker een nieuwe scan zou moeten krijgen. Ik ga dit ook persoonlijk voor je in de gaten houden zodat ik zeker weet dat het pakket afgeleverd wordt. Ik houd je dan ook op de hoogte via de mail. Onze excuses voor het ongemak. Mochten er vragen zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Goede service en snelle levering!

Al veel besteld hier, goede service, altijd mooie kwaliteit en snelle levering! Alleen de standaard verzendkosten vind ik jammer, gezien de afstand kan ik het niet zelf ophalen.

Ik heb nog geen bestelling

De website van Humpy is prima. Bestellen gaat ook makkelijk. Maar na een week heb ik nog niets binnen. De communicatie is niet zo goed. Het zou fijn zijn als ik na een paar dagen te horen krijg dat het langer kan duren. Hoe lang het nog kan duren, is ook prettige informatie, maar ik kan me voorstellen dat dit niet altijd bekend is. Mijn advies aan Humpy is om de communicatie naar de klant te verbeteren. Waarom loopt de bestelling vertraging op en hoe compenseren jullie een langere wachttijd? Misschien kunnen jullie iets met dit advies.

Goede snelle service

Tevreden je word goed op de hoogte gehouden met je bezorging snelle service

goede service

Pakket lastig om terug te sturen

Hallo, Bedankt voor de beoordeling. Humpy pakketjes mogen retour gestuurd worden met bijgeleverde retourformulier en afgegeven worden bij alle bezorgservices zoals Post NL, DHL, DPD en zo zijn er nog meer. Kun je aangeven waar je tegenaan liep? Dan kunnen we je hier wellicht mee helpen voor een eventuele volgende keer. Met vriendelijke groet, Marjolein van Humpy.nl

Rooseveltstraat 18 D

2321BM Leiden

071-36 199 91

Over Humpy Kids & Teens

Humpy Kids & Teens verkoopt de leukste en hipste baby- en kinderkleding voor jongens en meisjes. De winkels vind je in de Noordwijk en Katwijk en het kantoor/magazijn in Leiden. Combineer het shoppen met een dagje strand en geniet van de andere winkels in het leuke dorp. Wij verkopen exclusieve, bekende en hippe merken! Denk voor de liefste babykleding aan merken als Z8 Newborn, Feetje, GYMP, Quapi Newborn, Noppies, Petit Bateau en Emile et Rose. Voor de grotere kids hebben we o.a. NIK&NIK, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger schoenen, Z8, B.Nosy, Calvin Klein, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Geisha, Levi's, The North Face, Quapi, Tumble 'n Dry, Vingino en Indian Blue Jeans. Daarnaast verkopen we ook de leukste accessoires en kinderschoenen. Kom snel kijken!