pijn is weg

de pijn van mijn Neuropatie is weg.

We hadden gemaild voor Tens stickers. Helaas waren het toch niet de goede. Erna (op 2e pinksterdag) bel contact en mail contact gehad. Helaas had hij toch niet de goede en ik heb de toen retour gestuurd. (Moet daar nog aankomen). Maar ik verwacht het zeer snel terug te krijgen. Zo komt hij wel over.

Vermindert pijn in spieren

Onverklaarbare spierpijn waar ik al jaren last van heb. Met het Tens apparaat stimuleer ik de doorbloeding waardoor ik minder pijn heb

Werkt goed , goed materiaal en uitleg

Top services na 1 dag al in huis. Stevig materiaal en doet wat t beloofd waar voor je geld

snelle bezorging van goed werkend apparaat voor een redelijke prijs

ben blij met de Nederlandse handleiding, merkte wel dat de stimulator in Duitsland voordeliger te verkrijgen is!

Goede firma, maar de elektroden zijn een zwakke schakel

Onlangs kleine ronde elektroden besteld. Ze waren niet duur, maar vielen al heel snel van de huid af, alleen al door het gewicht van de draden. Je hebt pleisters nodig om ze op hun plaats te houden. Daar moet een beter systeem voor zijn. Het apparaatje zelf is prima.

Nog even te vroeg om mijn ervaringen neer te pennen

Ik moet nog verschillende standen uittesten. Mijn voorlopige mening is dat het apparaat dezelfde werking heeft als bij de uro-kini in het ziekenhuis.

zeergoed

goede uitleg en levering

één woord: Topapparaat.

Topapparaat, zou er alleen graag een reservesnoertje bij willen.

De scherpe randjes gaan van de pijn af!

Het verzachtte de pijn, dat is prettig! Één plakker moest aan de binnenkant van de hand. Lastige plek, dus snel vies en niet goed plakbaar. Ik had deze kort nodig tot aan de operatie. Maar het was even een prettige ondersteuning!!

Ik had geen bevestigingsmail gekregen en nadat ik heb gebeld zijn ze gelijk voor me bezig gegaan en had ik binnen een uur uitsluitsel

Goed Tens apparaat en snelle levering

Goed en snel geleverd

Super toestel

Toestel werkt super om pijn te bestrijden.

Snelle verzending. TENS-apparaatje met 2 pads; simpel in gebruik & zeer effectief!

De tens voelde aanvankelijk prettig aan maar was onvoldoende om de pijn te bestrijden

Ik heb het Tens apparaat aangeschaft voor mijn vader die een bklemde zenuw in zijn heup heeft, agv artrose. Vanwege zijn slechte nierfunctie kan hij alleen paracetamol slikken. De tens zou hopelijk verlichting brengen zonder d3 nieren te schaden. Mn vader heeft het apparaat enkele dagen gebruikt. Aanvankelijk vond hij het prettig, maar de pijn bleef. Na enkele dagen merkte hij dat het apparaat hem meer irriteerde dan dat hij er baat bij had en is ermee gestopt. Helaas..

Redelijk

Had verwacht dat de plakkers van iets zachtere kwaliteit waren.

matig tot slecht

Mijn vrouw heeft MS en ik heb de pijnlijke plekken op haar been behandeld met de tens maar ze heeft er geen of weinig baat bij gehad

positief

Snel geleverd, goed verpakt, goed produkt.

Alleen de elektroden laten snel los

Bij aansluiting bijna de pijn weg . Van een 10 naar 2.

heeft mij geholpen

Uitstekende communicatie met de winkel indien een product niet op voorraad is Zeer snelle verzending Vooral ook heel blij met mijn nieuwe tens toestel. Dit helpt echt de pijn onder controle te houden.

Is goed

Ik ben bekend met zo een apparaat, van bij de fysiotherapeut

Duidelijke website en goede service. Toen mijn apparaat niet op voorraad bleek, werd ik meteen geïnformeerd met optie tot annulering bestelling. Week later alsnog conform afspraak geleverd.