Positief

Ik denk dat de heer Lucas Vinck geboren is met een commercieel hart ! Als je echt de intentie hebt om een e-bike te kopen dat trekt hij je wel over de streep ! Echter een tip: Ben NOOIT negatief over de concurrent maar blijf de sterke punten van je eigen bedrijf aanhalen die je dan wel zeker in de toekomst moet waarmaken !

Positieve ervaring met Stella fiets, medewerkers en services.

Na 3 jaar Stella Livorno ingeruild. Stella Copenhague Light werd de nieuwe fiets. Ze voldeed aan mij lijstje. Stella en ik moeten nog wel aan elkaar wennen maar hoe meer kilometers ik met haar rijdt, hoe blijer we samen worden! Verbeterpunten: Geen. Ga zo door! Dat er veel Stella´s verkocht worden!

Bedankt voor dit fantastische cijfer, Berna! Heel veel fietsplezier gewenst! ^Angela

Degelijke fiets, maar erg tamme ondersteuning.

Nu ik ruim een jaar mijn Stello Livorno dagelijks heb gepakt voor mijn woon/werk ritjes moet me van het hart dat ik de Livorno erg 'tam' vind wat betreft de ondersteuning. De fiets is van zichzelf redelijk zwaar en als de ondersteuning bij ongeveer 26,7 km/h echt stopt met ondersteunen is het lastig om de vaart erin te houden of nog te versnellen. Ik ben een fitte jongeman met een goede conditie, maar lekker hard doortrappen is er dan niet meer bij. Het valt me ook op dat ik door veel fietsers op andere merken e-bikes veelvuldig met alle gemak wordt ingehaald. Het vermogen van de Stella motor blijft gewoon achter. Ik heb ook gemerkt dat de verhouding van de versnellingen verre van ideaal is. Wellicht voor wat oudere berijders prima, maar ik gebruik enkel de twee hoogste versnellingen (7 & 8). Wat ik verder erg jammer vind is dat Stella erg krampachtig doet over prijzen vermelden op hun site. Ze willen eerst al je contactgegevens van je hebben alvorens je maar iets van een prijs kunt zien. Niet van deze tijd en absoluut niet klantvriendelijk!

Ondanks startproblemen is het helemaal goed gekomen met onze fietsen.

1e fiets gelijk problemen. Na wat op en neer gebel een nieuwe fiets gekregen. Toen gedonder met de verzekering maar uiteindelijk alles opgelost. En dankzij Tonnie van vestiging Bemmel zijn we ook van de zadelpijn afgeholpen. De fietsen zijn we heel blij mee.

Bedankt voor uw positieve reactie. Veel veilige kilometers toegewenst! ^NB

Bout afgebroken bij zadel

Geheel nieuw zadel gekregen van reparateur Johan, tijdens reparatie van mijn zadel (fabrieksfout).

Wat vervelend dat dit is voorgekomen. Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen! Bedankt voor de 9! ^Rinaldo

Fijn geholpen in Houten.

In juli 2 nieuwe fietsen gekocht erg blij mee en erg goed en vriendelijk geholpen door Patrick. Je kan er rustig even fietsen om te kijken wat je prettig vind erg fijn. Wat ik wel jammer vind is dat je wel tekent voor een fietsverzekering wat je ook weer kan afzeggen als de fiets geleverd wordt, maar je weet niet wat voor een verzekering het is en welk bedrag er precies aan vast zit, als jullie als Stella daar iets aan willen bijdragen wat op zich erg fijn kan zijn geef dan meer informatie in de vorm van een website of papieren wat je even thuis kan doorlezen.

Heel erg bedankt voor dit fantastische cijfer. ^Rinaldo

Over Stella Fietsen