Prettig, deskundig geholpen.

Een autoritje naar de Stella vestiging in Joure. Met de centrale vestiging in Nunspeet een afspraak gemaakt .om een trike te bekijken in Joure. Er dreigde iets mis te lopen- geen trike aanwezig- maar de verkoper kon het basismodel wel laten zien. Hij was deskundig (en heel aardig). Eind van het gesprek: een bestelling geplaatst, en we werden het ook nog eens over het kostenplaatje . Nu wachten op de aflevering! Mijn vrouw kan haast niet wachten!

Zeer slechte ervaring.

Fiets kan niet geleverd worden, ik wil graag een fiets kopen ergens anders, dit kan niet omdat ik een koopbevestiging heb getekend. Gevraagd of ze dit willen regelen, wordt er niet op gereageerd en als je dan iemand spreekt:" ja kan ik niet, volgende week wordt je daar over teruggebeld". Ik heb een fiets nodig om naar m'n werk te gaan. Toch een kleine moeite om op papier te zetten dat de koop ontbonden is?

Jammer om te moeten lezen dat je de koop wilt ontbinden! Ik zie inderdaad dat er een melding is aangemaakt voor de afdeling die de annuleringen behandelt. Zij streven er naar om binnen 16 werkuren na het aanmaken van de melding contact met je op te nemen. Je kunt dus maandag of dinsdag een telefoontje verwachten! ^Marjon

Goeie ervaring

Goed geholpen door de verkoper. Duidelijke uitleg en een leuke zweer. Zeker een aanrader.

Wat fijn om te lezen Kevin, bedankt voor je positieve review! :-) ^Marjon

Zeer slechte communicatie, nieuw aanbod van andere fietsen gekregen maar daarna blijft het stil

Eind juli twee voorwielaangedreven fietsen gekocht. Na het bestellen van de fietsen is ons toegezegd dat de fietsen binnen 10 dagen geleverd zouden worden. Na meerdere malen contact te hebben gehad met Stella bleken dit 10 weken te worden. Na het afleveren van onze fietsen bleek het een en ander niet te kloppen, zoals instelling in snelheid en kapotte onderdelen. Over de aandrijving die op deze fietsen zitten, waren wij niet tevreden. Na contact te hebben gehad met Stella, wilde ze ons graag helpen dit probleem op te lossen. Begin november zijn we een hele middag wezen proeffietsen. Hieruit bleek dat een andere fiets beter aan onze wensen voldeed. Daarom hebben we fietsen met een middenmotor besteld, hiervoor hebben we een nieuw voorstel gekregen met bijbetaling (uiteraard, middenmotor is andere prijsklasse), maar tot nu toe horen wij niets meer (het is inmiddels al eind november). Al meerder keren telefonisch contact gezocht, maar tijdens dit contact blijkt dat onze bestelling niet in behandeling is genomen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd, en niemand weet of onze fietsen besteld zijn, wanneer ze komen en of ze uberhaupt wel komen.

Wat een ontzettend vervelende situatie René! Ik kan me voorstellen dat dit voor veel verwarring en frustratie zorgt. Bedankt dat je ons hierover informeert. Ik heb je bericht direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij streven er naar om binnen 16 werkuren contact met je op te nemen zodat we dit op een passende manier kunnen oplossen. ^Marjon

Niet klantgericht

Kwam voor de servicebeurt voor onze stella. Bij stella vestiging zwolle Gisteren mijn vrouw geweest ook servicebeurt toen wel verkoper gesproken kay volgens haar Vandaag waarschijnlijk een ander benaderde mij totaal niet . Veel bellen met wie dan ook. Maar ik keek ook bij de fietsen en kwam totaal niet. Ik wou ook wel info over de verschillende acties en evt. Proefrit . Maar toen de beurt klaar was en hij eindelijk net even vrij was had ik er geen behoefte meer aan. Wie weet zaterdag nog voor proefrit maar dit gaf geen goed gevoel.

Bedankt voor je bericht Theo. Goed dat je ons hierover informeert. Natuurlijk is dit niet de normale gang van zaken! Ik heb je bericht direct doorgezet naar de betreffende afdeling, zij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op. Zij kunnen kijken wat we hierin voor je kunnen betekenen. ^Marjon

servicebeurt wel erg snel uitgevoerd.

Onze fietsen kregen thuis een service beurt. De kosten wisten we vooraf, 70 euro per fiets, totaal 140 euro. Vriendelijke monteur, keurig op tijd, fietsen mee de bus in en binnen de 30 minuten ging de bel van de voordeur. De 2 fietsen waren klaar. Afrekenen volgens afspraak. Op de vraag wat er gedaan was: alles een beetje nagekeken , geen materialen gebruikt, prettige dag nog. In eerste instantie een beetje een "katergevoel" aan deze servicebeurt overgehouden, te snel en daardoor te duur. Vervolgens enige dagen later dit telefonisch besproken met een medewerker/manager van Stella die ons "katergevoel" (en het waarom) begreep, daarop bood hij een passende oplossing. Wij zijn tevreden hoe Stella het opgelost heeft, snel en correct!

Wat jammer om te horen dat jullie dit gevoel hebben overgehouden aan deze onderhoudsbeurt Jan. Wil je een mail sturen naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh, met hierin jullie postcode en huisnummer? Dan nemen we graag even telefonisch contact met jullie op om dit te bespreken en te kijken wat we voor jullie kunnen betekenen. ^Marjon

Eerlijke en duidelijke verkooptechniek

Het budget en de wensen van de klant worden gerespecteerd. Ik zal Stella zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Thomas! Geniet van je aankoop en nog veel plezierige kilometers gewenst. ^Marjon

Positief

Zijn bij de aankoop van onze twee elektrische fietsen zeer plezierig en deskundig geholpen. Aanvankelijk wat problemen gehad met een aflopende ketting, maar onze klacht uitstekend opgepakt en met grote inzet opgelost door verkoper Erik Hoosbeek. Alle hulde. Houd die man in ere, zou ik zeggen. Hij krijgt van ons 5 sterren. Loes en Ronald, Almere

Wat een mooi bericht Loes en Ronald, bedankt! We geven het compliment uiteraard door. Geniet van jullie aankoop en heel veel plezierige kilometers gewenst! ^Marjon

slechte service.

Als u geen Handy persoon of niet handig bent met uw handen en dus geen klusjes kunt verrichten aan een fiets koop dan geen fiets bij Stella Waddinxveen want….. Ik heb een elektrische demo fiets gekocht bij Stella Waddinxveen. Volgens de verkoper was dit gewoon een nieuwe fiets die perfect was. Gebleken is dat o.a. de hydraulische achterrem van deze fiets defect was. Driemaal heef Stella dit geprobeerd te repareren maar dat is niet geslaagd. Omdat ik wel selfmade handy persoon ben heb ik dit zelf gerepareerd. Onderdelen besteld op internet en gemonteerd. De rem werk nu perfect. Dit is mijn ervaring bij Stella Waddinxveen.

Goedemiddag Jan, bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend om te moeten lezen dat dit je ervaring is met Stella! Ik zie dat je melding inmiddels in behandeling is genomen door de afdeling Customer Service. Zij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen. ^Marjon

Gisteren 2 fietsen gekocht. Prima geholpen door de verkoper en mijn broer die werkt op de vestiging Wijchen. Op 2 fietsen een proefrit gemaakt. Heerlijk gefietst. Een midden en voor motor geprobeerd. Gekozen voor een voor motor. Onder het genot van een kop koffie met koek, de beslissing genomen om voor een Stella fiets te kiezen. Hoop dat het snel geleverd gaat worden. Complimenten Stella Wijchen voor de informatie en klantvriendelijkheid.

Wat goed om te lezen Ingrid, bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Alvast heel veel plezierige kilometers gewenst op de Livorno Gold en de Vicenza, goede keuze! ;-) ^Marjon

service is slecht

mijn fiets is prima voor wat ik hen gebruik, de service daarintegen ben ik helemaal klaar mee. ze maken fouten waar ik uiteindelijk voor opdraai. wat ze letterlijk heeft gezegd: "of de fout nou bij ons ligt of bij jou, je moet het toch betalen, dat kunnen wij niet ongedaan maken." en dan sta je machteloos tegen de muur he.... dit is wat er nu speelt, maar heb al gezeur vanaf dag 1 dat ik daar die fiets heb gekocht.

Update 05-12-2019 Beste Linda, Inmiddels heb ik vernomen van mijn collega van de administratieve afdeling dat er contact met je is geweest en dat er is besproken dat wij de kosten voor onze rekening zullen nemen. Wij zullen het bedrag naar je terugstorten. Ik vertrouw erop dat je tevreden bent met de geboden oplossing. ^Stefanie ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bedankt voor je bericht Linda, goed dat je ons hierover informeert. We willen natuurlijk graag tevreden klanten. Ik heb je bericht direct doorgezet naar de betreffende afdeling, zij streven er naar om hierover binnen 16 werkuren contact met je op te nemen. ^Marjon

Werd netjes geholpen en kreeg het juiste advies

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Jacomien, zo horen we het graag. Alvast heel veel plezierige kilometers gewenst op de Fiore! :-) ^Marjon

Goede uitleg

Fijne winkel in goes goede uitleg kon mijn oude fiets inruilen.

Bedankt voor je positieve review Gerard! Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Heel veel plezierige kilometers gewenst! ^Marjon

fiets is goed, service is slecht

Fiets fietst goed, helaas service is bagger. in April 2 fietsen gekocht bij Stella, sindsdien is er elke keer wel wat mis met de fiets van mijn man. te late levering, levering zonder spatborden, levering met slechte afwerking, verkeerde gebruiksaanwijzing in het boekje vermeld, waardoor de fiets weer teruggenomen wordt, dan duurt het weer weken voordat de fiets weer wordt afgeleverd. fiets blijkt alsnog niet helemaal goed afgesteld, weer een afspraak. weer vrij nemen van werk. gevraagd om een half uur van te voren te bellen. belt de monteur 1 x anoniem op, kon toen niet opnemen, en werd niet meer terug gebeld. nu WEER een nieuwe afspraak moeten maken. ECHT belachelijk.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer om te moeten lezen dat dit niet naar wens is verlopen. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten via 0341-252266 of info@stellafietsen.nl zodat we je direct verder kunnen helpen! ^Marjon

Goed advies bij aankoop

Onlangs een e-bike gekocht. De verkoper nam ruimschoots de tijd om me te adviseren. Ook kon ik op m'n gemak een testrit maken. Om het verschil te ervaren tussen een voor- of middenmotor werd er zelfs min of meer op aangedrongen om beide systemen te testen.

Wat goed om te lezen Ineke, dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Heel veel plezierige kilometers gewenst op je nieuwe e-bike. ^Marjon

Jong dynamisch

Warm, hartelijk, vriendelijk en vrolijk Je voelt dat je er welkom ben 2 gezellige dagen gehad. Voor herhaling vatbaar Nog bedankt

Bedankt voor je komst Joyce, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Alvast heel veel plezier gewenst van de nieuwe Livorno's en hopelijk tot snel! ^Marjon

Prima testcentrum, uiterst vriendelijk personeel, Resultaat: twee fietsen gekocht!

Topervaring met het testcentrum van Stella!

Bedankt voor je positieve review Rina! Alvast heel veel plezierige kilometers gewenst op de nieuwe Livorno's! :-) ^Marjon

Super weer geholpen bij stella goes

Voor onze derde en vierde fiets opnieuw naar stella goes geweest. Weer zeer vriendelijk geholpen door Matthijs zodat we ook in Zeeland van onze stella fietsen kunnen genieten.

Wat goed om te lezen Henk. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring en natuurlijk voor de 10 sterren review! :-) Geniet van jullie aankoop en veel plezierige kilometers gewenst namens Stella. ^Marjon

Vriendelijk en leuke stagiaire!

Duidelijke uitleg van Bian. Beetje commercieel maar dat is te begrijpen. Duidelijke uitleg en het proefritje met de fiets geeft een goede indruk. Stagiaire deed ook erg zijn best. In het geheel een aanrader! Groet Harrie

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Harrie, zo horen we het graag. Geniet van je aankoop zodra je hem in ontvangst hebt mogen nemen! ^Marjon

Topverkopers Jouke & Rik in Helmond

Net mijn eerste e- bike aangeschaft bij Stella in Helmond. Hartelijk ontvangen door Jouke met een lekkere cappucino, goeie uitleg gekregen over de verschillende fietsen en aan de hand van zijn advies en proefrit een mooie Livorno uitgekozen. !!! Ben supergoed geholpen 👍🏻

Bedankt voor de 10 sterren Amelia! Geniet van de voorpret, en alvast heel veel fietsplezier gewenst op de Livorno! ^Marjon

Goede reparatie door monteur in Spijkenisse

Had een tik in de motor. Vakkundig opgelost door de monteur in Spijkenisse. Hoewel de garantietermijn net verlopen was, was de reparatie toch gratis! Tevens werd de zadelpen gratis vervangen door een exemplaar met een betere bevestiging. Dit gebeurt bij alle fietsen die in de werkplaats komen. Maar de fietsen die daar niet belanden? Misschien een idee voor een terugroepactie?

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Tim! Fijn dat de monteur in Spijkenisse het kosteloos voor je heeft verholpen. We wensen je nog veel fietsplezier toe! ^Marjon

Heel goed!!

Net voor het eerst een E-Bike gekocht, We zijn super goed en vriendelijk geholpen door Daan van Adrichem. Bij Stella in Rijswijk. Ook heel fijn dat je een proef rit kan maken. Nu nog een paar dagen wachten tot de fiets bezorgd wordt. Happy

Wat een leuk vooruitzicht Emmie! Geniet van jullie aankoop, en alvast heel veel plezierige kilometers gewenst samen! ^Marjon

Erg behulpzaam, leuke geholpen, tevreden de deur uit.

Erg goed geholpen door Nils Schiphof ( Heerhugowaard).Goed uitgelegd , niks was te veel. Toppie!!!

Bedankt voor het mooie compliment Clare, zo horen we het graag. Geniet van je aankoop en veel fietsplezier gewenst! ^Marjon

Hele goeie uitleg

De aanschaf van mijn stel la fiets bleek niet de goeie keus te zijn Heeft stella m ingeruild en kon ik de goeie keus aanschaffen

We willen uiteraard graag tevreden klanten Hanny, bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Geniet van je aankoop en heel veel plezierige kilometers gewenst! ^Marjon

Fietsen 8.5 jaar Stella prima fiets

Nu weer 2 nieuwe Stella fietsen gekocht. Dit mede door de zeer prettige wijze waarop wij in Apeldoorn zijn geholpen. Zowel door de verkoper Seb Roelofs als de monteur. Wij hopen met de Vicenza MDS Premium net zoveel fietsplezier te beleven als met de voorgaande Stella fietsen

Bedankt voor je positieve review Theodorus! We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Geniet van de nieuwe Vicenza's, en veel plezierige kilometers gewenst! ^Marjon