Super klantvriendelijk en behulpzaam.

Nick heeft ons in de vestiging in best geholpen Nick heeft mij goed geadviseerd bij het kiezen van een fiets. Ik heb uitgebreid de tijd gekregen om een aantal fietsen te testen. Nick was klantvriendelijk deskundig en professioneel. In een woord was de ervaring die ik heb gehad bij stella top! Ik meen als ik zeg dat ik mensen stella zou aanraden.

Een goed gevoel

Tweemaal een Avalon Premium mds gekocht Wij zijn prettig en met vakkundige uitleg geholpen bij de fabriek in Nunspeet. Netjes en met goede uitleg afgeleverd bij ons aan huis,door een vriendelijke verkoper. De eerste grote tocht gemaakt,een heel prettige fiets vooral ook de automatische versnelling. Voor ons gevoel een goede keus gemaakt

Super geholpen in vestiging Nuth

Zeer goede uitleg werd er gegeven tot in detail. Zou deze vestiging direct aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk geholpen door een nette jongeman genaamd Andrew in Schiedam. Waren alle verkopers maar zo vriendelijk en bekwaam.

Prettig geholpen, goed advies in de vestiging Houten.

In Houten zijn wij vlot en prima geholpen door Erik. Dank je wel! Erik had een antwoord op al onze vragen, hij luisterde goed en was klachtgericht en attent. Ook de levering van de fiets verliep prima. Hij werd thuisbezorgd door Hugo. Ook Hugo wist waarover hij het had. Erg prettig.

goede fietsen en goede service

ook de garantie goed geregeld

Bedankt voor je positieve review Henk! Veel plezierige kilometers toegewenst. ^Marjon

goede verkoopster

Ik ben geholpen door Lucienne echt een goede verkoopster binnen 15 min een prachtige fiets uitgezocht

Wat een mooi compliment Gertjan! We geven het uiteraard door aan onze collega :-) Geniet van je aankoop en alvast heel veel fietsplezier gewenst op de Vicenza! ^Marjon

Klantenservice is echt slecht

Wij wilde in termijnen betalen Zij sturen niet de goede document op geven ons de schuld. Fiets opnieuw moeten bestellen omdat de fiets tot 2 keer toe is geprobeerd te leveren en na de 2de keer hebben ze gezegt dat ze de bestelling annuleren (terwijl hun hun zaakjes niet op orde hebben) klantenservice zegt ja dan moet je weer naar de winkel en daar de factuur via daar weer actief maken. Factuur al verwijderd. Nieuwe factuur moeten maken maar inmiddels niet meer in de aanbieding dus ik moet wel meer betalen.... Wachten tot hun de mails sturen voor het aanvragen van de termijn betaling maar wacht al een week.

Beste Diana, Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat dit zo is gelopen. We willen natuurlijk graag tevreden klanten, dus willen graag met je meedenken en meekijken hoe we dit kunnen oplossen! Wil je een mail sturen naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh, met hierin je postcode, huisnummer en telefoonnummer? Dan ga ik er direct persoonlijk voor je achteraan. ^Marjon

Perfecte service in Best

Klantvriendelijkheid is top

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 9 Peter! ^Stefanie

Service is top

Heb in november een nieuwe Stella Livorno met midden motor gekocht samen met mijn vrouw dus 2 fietsen de fiets van mij ging al gauw de midden motor van stuk maar is top opgelost door Stella Naarden naar Nunspeet en daar gerepareerd vandaag weer geweest na afspraak vrijdag j.l. met aanlopende Schijfrem voorwiel En ook nu weer top geholpen dank daarvoor Stella Fietsen.

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 9, daar worden we ontzettend blij van! Ook vinden we het fijn om te horen dat ongemakken aan de fiets naar tevredenheid voor je zijn opgelost. Op naar nog heel veel plezierige kilometers! ^Stefanie

Slechte klantenservice

Bij aflevering van twee fietsen extra accu's gekocht. Pinautomaat leek te weigeren en opnieuw betaald. Echter bleek dat er wel degelijk betaald was. Gelijk gebeld met Stella. Geld zou teruggestort worden en vandaag binnen zijn (ruim 5 dagen later), echter geen geld ontvangen. Weer gebeld. Zou echt binnen komen. Krijg het idee dat het ze ook niet zoveel kan schelen, waar maak ik mij druk om, is toch maar 400 euro. Echt schandalig

Beste Marjon, Ontzettend vervelend om te moeten lezen dat dit niet goed is gegaan. Wij kunnen ons voorstellen dat je hierover erg ontevreden bent! Inmiddels is er meermaals telefonisch contact geweest, en heeft mijn collega aangegeven dat er helaas een menselijke fout is gemaakt, mede door de huidige omstandigheden en lagere personeelsbezetting waar wij momenteel mee kampen. Wij willen daarvoor onze welgemeende excuses aanbieden. Wij doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen en je kunt er vanuit gaan dat de bedragen spoedig op je rekening zullen verschijnen. ^Marjon

Zeer slechte service

De Service van Stella is echt beneden nul. Wat men aan de telefoon beloofd klopt niet in de werkplaats hebben ze weer een ander geluid. Een naam van de persoon wie geholpen heeft krijg je niet want je zult eens verhaal halen. Ieder een verschuilt zich achter een collega en zegt dan dat ze dit niet hadden mogen beloven, Maar uiteindelijk ben je als klant niet geholpen

Beste H. Elders, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad met Stella. Dat is natuurlijk niet de normale gang van zaken en wij kijken uiteraard graag met u mee naar een passende oplossing. Aan de hand van uw gegevens heb ik direct een melding aangemaakt voor de betreffende afdeling. Zij nemen zo snel als mogelijk verder contact met u op, om u hier verder bij te helpen. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de tussentijd toch nog vragen hebben, kunt u ons bereiken via het volgende telefoonnummer: 0341-252266. ^Joep

Verkoop ging prima

We hebben twee fietsen gekocht ze bevallen prima gr stef

Update: Bedankt voor je positieve review Stef, we willen jullie natuurlijk heel veel fietsplezier toewensen! ^Marjon Beste Stef, Wat jammer om te lezen dat de Ophaal Experience anders is verlopen dan je had verwacht. Uiteraard hadden wij er ook graag een feestje van gemaakt, helaas hebben wij de geplande onderdelen van de Ophaal Experience in verband met de huidige situatie enigszins moeten inperken. Onze excuses hiervoor. Ik heb een melding aangemaakt voor de betreffende afdeling. Zij gaan hierover zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, om te kijken of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen. ^Marjon

Heel prettig ervaren

Vandaag 21 Maart 2020 mijn nieuwe Stella Livorno E-bike opgehaald . We zijn heel fijn en prettig geholpen door Erik Hoosbeek in de vestiging Naarden . We komen zeker terug voor mijn man om een tweede E-Bike te kopen .

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 9 Willem! Gefeliciteerd met de aanschaf en op naar heel veel plezierige en veilige kilometers. ^Stefanie

uitstekende service

Vandaag in Naarden voor een nieuwe e-bike geweest. Ondanks het virus toch gewoon geopend. We zijn zeer vriendelijke en deskundig geholpen. Ook hebben we gebruik gemaakt van een aantrekkelijke aanbieding.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons filiaal in Naarden Astrid. Gefeliciteerd met de aanschaf en alvast heel veel plezierige kilometers toegewenst. ^Stefanie

service meer dan 100%

Storing van de accu. Gebeld. Meteen de volgende dag een afspraak. Al na 5 minuten: geen gezeur, maar - na meer dan een jaar - hup, een nieuwe accu, gratis, garantie. Ondertussen een lekker bakkie, en gezellig contact. Stella Naarden, jullie doen het top!

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons servicecenter in Naarden Erik! Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen. Op naar nog heel veel plezierige kilometers. ^Stefanie

Hoef ik niet lang over na te denken, een dikke 10!!!!!

De service is altijd top,de monteur die mij geholpen heeft, Marco den Bakker, daar moet Stella zuinig op zijn. Het is een vakman en een zeer vriendelijke man.Geeft goede informatie als je wat te vragen hebt . Een dikke 10 voor Marco!!!!!

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met één van onze collega's Nicolien. Dat vinden we fijn om te horen. Namens Stella wens ik je nog heel veel plezierige kilometers toe. ^Stefanie

Niet zo positief

Net fiets opgehaald in Breda. Na ongeveer 3 km fietsen maakte mijn fiets een onverwachte beweging. Stuur bleek los te zitten. Gebeld met klantenservice omdat ik er niet mee terug kon lopen naar de winkel. Adviseerde mij om met imbissleutel nr 5 stuur vast te zetten. Gelukkig bij nabij gelegen garage imbissleutel kunnen lenen. Gelijk terug naar de winkel gefietst. Daar vonden ze het ook maar vreemd dat stuur loszat. Tevens was accu niet helemaal vol. Moest 20 km op de fiets naar huis waarbij de laatste 5 km dus met lege accu. Ik hoor alleen positieve reacties en ik wil niet negatief zijn. Ben blij met mijn nieuwe fiets maar ze hadden mij in de winkel kunnen wijzen op het feit dat de accu niet helemaal vol was en los stuur kan echt niet.

Dag Diana, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te moeten lezen dat dit je ervaring is geweest met Stella, dat hadden we natuurlijk graag direct goed gezien. Aan de hand van je e-mailadres heb ik je gegevens erbij gevonden en direct een melding aangemaakt voor de juiste afdeling. Zij nemen hier nog telefonisch contact met je over op om deze gang van zaken te bespreken. In ieder geval heel veel fietsplezier toegewenst! ^Stefanie

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe e-bike vouwfietsen. In eerste instantie vonden we ze licht fietsen, na overleg met de monteur die thuis was wezen kijken, is er overleg geweest. Nu een kleiner tandwiel gemonteerd en wij zijn super blij met het resultaat. STELLA bedankt hiervoor, misschien kunnen jullie hier andere vouwfiets eigenaren deze oplossing ook adviseren.

Graag gedaan Wilma, we vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. We willen jullie heel veel fietsplezier toewensen! ^Marjon

Vriendelijk en zakelijk. Oplossingsgericht

Bij vestiging Naarden buitengewoon vriendelijk en professioneel geholpen bij de keuze van een fiets (twee fietsen) Verkoopadviseur (Erik Hoosbeek) denkt mee en heeft ons, ondanks de drukte (toen nog), prima begeleid in het maken van een verstandige keuze. Gisteren onze fietsen opgehaald in Nunspeet, wat gezien de omstandigheden best goed ging. Vriendelijke en hulpvaardige mensen die ook niet precies weten hoe het dezer dagen allemaal voor elkaar moeten krijgen. Vandaag hadden we toch al wat eerste service nodig en was ook nu weer de service en begeleiding in de vestiging Naarden optimaal. Dank voor het opvrolijken en verbeteren van onze eerste rij-ervaring!

Beste Anton, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10! You just made our day. We vinden het fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen in ons filiaal in Naarden en dat je blij bent met de aanschaf. Namens Stella wil ik je heel veel fietsplezier toewensen! ^Stefanie

Zeer slecht, Trap niet in beoordelingen op de site van Stella

Op de site van Stella zie je geen lagere beoordeling dan een 5, terwijl op de site van Kiyoh veel meer lagere beoordelingen over Stella te vinden zijn. Als je een lage beoordeling geeft krijg je via de mail reactie dat ze het vervelend vinden dat iemand niet blij is, vervolgens vragen ze om een telefoon nummer zo dat ze terug kunnen bellen. Ik heb mijn telefoon nummer terug gemaild, maar nog geen reactie gehad, deze had ik ook niet verwacht, maar toch. Ze beloven in reclames van alles, de hoogste kortingen, maar als je vervolgen bij een zaak binnen loopt kom je van de koude kermis thuis. Niks geen 35% korting, hooguit 15%. Deze beoordeling zal zeer waarschijnlijk ook niet op de site van Stella te zien zijn, maar ik ben mijn verhaal kwijt. Nogmaals TRAP ER NIET IN.

Wat vreemd dat je de vorige keer niet bent gebeld, dat is zeker niet de normale gang van zaken. We willen uiteraard graag tevreden klanten! Ik heb van mijn collega begrepen dat zij je vanmorgen kort gesproken heeft, en dat zij met je heeft afgesproken je hierover vanmiddag terug te bellen. Mochten er na afloop van dat gesprek nog vragen of opmerkingen zijn, laat het ons dan gerust weten. Alleen door de ervaring en feedback van onze klanten kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Je kunt ons dan het snelst bereiken via 0341-252266 of info@stellafietsen.nl ^Marjon

Super vriendelijk en behulpzaam

We zijn bij het filiaal in Apeldoorn geweest en daar zijn we erg vriendelijk te woord gestaan. De verkoper heeft alles goed uitgelegd. We zijn blij met onze nieuwe aankoop.

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons filiaal in Apeldoorn Stefan en gefeliciteerd met je nieuwe Stella fiets! Namens Stella wil ik je heel veel plezierige kilometers toewensen. ^Joep

Prima service en vriendelijk personeel

We hadden een servicebeurt voor onze fietsen in Zoetermeer en maakten een proefritje op een paar verschillende fietsen. Na een gesprek met de verkoper besloten we onze 4,5 jaar oude fietsen in te ruilen en 2 nieuwe te kopen.

Zelf de fiets komen ervaren en daarna aanschaffen, zo zien wij dit graag bij Stella. Dan zijn wij er zeker van dat de juiste fiets wordt gekozen. Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe Stella fietsen en op naar heel veel plezierige kilometers Hans! ^Joep

Gewoon een goede ervaring in Spijkenisse

In Spijkenisse geholpen door Ryan de Brouwer. Ik kwam met vrij specifieke vragen en wensen binnen maar Ryan wist mij goed te helpen en wist precies wat ik zocht. Ook kon Ryan mij overtuigen door het mooie verhaal van Stella vol passie te vertellen. Ook voor de fiets van mijn vrouw gaan we terug naar Spijkenisse

Fijn om te lezen dat je zo goed geadviseerd en geholpen bent in ons testcenter Spijkenisse. Veel plezier met je nieuwe aankoop en met het maken van al je kilometers! ^Joep

Stella Joure

Verkoper begreep ons direct wat we zochten. Na een proefrit overtuigd. Na een kleine onderhandeling besteld. Fietsen worden als het goed is binnen een week afgeleverd

Fijn om te lezen dat jullie goed geadviseerd en geholpen zijn in ons testcenter André. Veel plezier met jullie nieuwe aankoop en met het maken van al jullie kilometers! ^Joep