Nu inmiddels 2 stella fietsen.

In februari onze 2e Stella fiets gekocht... ik was eerst erg positief helaas is dit na de koop wel erg achteruit gegaan en mijn review dan ook aangepast... Nu inmiddels 2 stella fietsen. Beide bevallen zeer goed. Vriendelijk personeel(in Assen) Enige bijzondere wat ik vindt is de enorme marge op electrische fietsen. Dus mensen vergeet niet goed te onderhandelen, dat scheelt je veel geld. De laatste fiets heeft een afneembaar display, wat ik dan weer jammer vindt is dat er niet een hoesje bij zit om je display te beschermen. Reactie van Stella gehad, hoesje is er wel... uiteraard tegen betaling ;-) ##update 23-09-2020 Nu een half jaar in het bezit van de 2e fiets. Wat een ramp. De elektrische versnellingen werken voor geen meter. Je bent overgeleverd aan Stella omdat elk ander bedrijf zijn vingers er niet aan wilt branden. 3 keer is er naar 'gekeken' op het service centrum hier in de stad, zie maar dat je de fiets daar krijgt. De 4e keer wil de monteur het niet meer repareren en wordt je fiets opgestuurd.. Zie maar hoe je thuis komt, geen leenfiets niets. Ja we gaan wat regelen vanuit het hoofdkantoor want die komen hier elke dag... we bellen je... nee dat doen ze niet. Ook Stella Nederland reageert niet op e-mails, offline chatberichten of bij de belofte om me terug te bellen. Nu vandaag dan eindelijk antwoord wat ze met de fiets gaan doen, en die leenfiets... tja daar mag ik nog eens 7 dagen op wachten. Oh en de eerste fiets, ja die heeft zn 2e onderhoudsbeurt gehad. De fiets had geen klachten, na de onderhoudsbeurt wel. Service aan huis of op je werk, ja dat kan als je 20 euro extra betaald, dus of betalen of vrij nemen... dus 2 sterren omdat de eerste fiets het wel 3000 km heeft gered zonder klachten... de 2e fiets nog geen 100 km Denk na waar je aan begint want de aftersales is niet wat ik voor deze prijs verwacht had... tot nu toe....

Beste Steffan, Vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses voor de gang van zaken! We zullen je feedback ter harte nemen om onze service te kunnen blijven verbeteren. Zodra er meer bekend is over de reparatie, wordt dit met je besproken. Mocht je in de tussentijd nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons via 0341-252266. ^Melissa

Zeer tevreden Top.

Stella Naarden bij deze ik ben heel blij met de aankoop van mij fiets en de hulp bij de keuze . Ook met Erik en de monteur ben zeer tevreden. Ga zo door.

Bedankt voor de 10 Dirk! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Namens Stella wens ik je heel veel plezierige kilometers toe. ^Stefanie

Waardeloos, zodra er iets mis is met de fiets.

Als je een fiets koopt bij Stella is de service prima, maar zodra je problemen met de fiets hebt geven ze letterlijk niet thuis. Tijdens een vakantie stopte de display en daarmee ook de trapondersteuning. We hebben de hele dag geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar kwamen er niet doorheen. Toen we ter afwisseling de optie voor het kopen van een fiets probeerden kregen we gelijk iemand aan de lijn. Ook zij heeft de servicedienst proberen te bereiken, maar eveneens zonder resultaat. Daarop zou ze een terugbelverzoek neerleggen. Maar teruggebeld werden we ook niet. Ondertussen was de fiets door de ANWB naar een servicepunt gebracht met het verzoek contact op te nemen. Ik ben benieuwd of we hem ooit nog terug gaan zien...... de fietsvakantie is inmiddels aardig verpest. De service die Stella pretendeert te geven is in werkelijkheid ver te zoeken!

Beste Adrie, Wat ontzettend jammer om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken! Op dit moment ligt het in behandeling bij de afdeling Technische Dienst. Vanwege de drukte streven zij er naar binnen 3-5 werkdagen contact op te nemen. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266. Keuze 2. ^Melissa

Technische dienst niet bereikbaar en al 3 x problemen met nieuwe fiets

Nieuwe Stella Avalon gekocht. Display valt uit tijdens fietsen naar mijn werk. De hele ochtend bellen totdat je eindelijk een centrale spreek en die je vrolijk verteld dat de technische dienst over 2-3 dagen terug belt. Hiervoor al een keer terug geweest omdat het stuur scheef los zat en een keer omdat de ketting slap hing en ratelde. En nu dus maar wachten en geen alternatief vervoer?

Wat een vervelende situatie! Mijn excuses hiervoor. Vanwege de drukte, kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, stuur dan gerust een e-mail met daarin je postcode en/of ordernummer naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh. Zou je daarbij je bericht mee willen sturen? Ik zorg er dan voor dat deze bij de juiste afdeling terecht komt. ^Melissa

belazerd

problemen met mijn voorrem van nieuwe Stella Kopenhagen ,binnen de garantie rem gemaakt maar moest wel 20 euro ONDERZOEKS kosten betalen ,ik was het hier niet mee eens want het valt binnen de garantie , het blijkt dus dat de garantie alleen geld voor de onderdelen de rest BETAAL je dus gewoon zelf ,walgelijk wat een garantie en gelijk ook mijn LAATSTE stelle

Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Mijn excuses hiervoor! Onze voorwaarden wat betreft garantie kan je altijd teruglezen op onze site. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons via 0341-252266. ^Melissa

Slechte kwaliteit

Veel problemen met mijn Stella Livorno . Display vervangen twee maal de achterbanden met scheuren in de zijkant moeten vervangen. Veel roestplekken. Zadelpen afgebroken tijdens het fietsen kortom voor mijn nooit geen Stella meer.

Beste Helma, Wat vervelend om te horen dat er meerdere mankementen zijn aan je fiets. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je hier inmiddels contact over gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, stuur dan gerust een e-mail met daarin je postcode en/of ordernummer naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh. Zou je daarbij je bericht mee willen sturen? Ik zorg er dan voor dat deze bij de juiste afdeling terecht komt. ^Melissa

Stella winkel perfect

De bus van Stella vond ik niet geweldig.Het moest allemaal erg snel,en bovendien bleek later dat ik de verkeerde maat fiets zou krijgen. ik werd gebeld dat de fiets veel later zou komen,terwijl ik het zelf al wat had uitgesteld,daar baalde ik enorm van en heb alles gecanceld.dat was trouwens geen punt. Ben naar de Stella winkel in Leeuwarden gegaan en werd daar fantastisch geholpen.het is wel is waar een geheel andere fiets geworden als dat ik in de bus had uitgezocht.Wel wat centjes duurder,maar dan heb je ook wat en de goede maat. dus mijn complimenten voor Liekele de Jong

Beste Marga, hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 8. Wat zijn we blij met dit prachtige cijfer! We vinden het fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen en wensen je heel veel plezierige kilometers toe op je nieuwe fiets! ^Stefanie

Fijn

Wij zijn fijn geholpen in zoetermeer door pascal , goede uitleg van pascal ,en gaf ons een algeheel goede indruk van zijn passie voor stella , ook leverings probleem werd door pascal goed opgepakt , note voor stella dat goede verkopers ook wel eens in het zonnetje gezet mogen worden ,want zij vangen de klappen op die het bedrijf creeerd , nog maals alle lof voor pascal fam heijgen

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 10! We vinden het fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze adviseur Pascal. Een mooie dag gewenst! ^Stefanie

Fiets n 10 is maar zie ervaring

Men doet alsof je bij levering een slot en een tas cadeau krijgt (ik zei nog: had dat net zelf aangeschaft, dus wat zonde) en later blijkt dat je die zelf duur moet betalen. Vind ik schandelijk. Ik had niets besteld, vraag dan even of ik die dingen wel of niet wil kopen en tegen welke prijs! Koop gerust een fiets maar houd je portemonnee en factuur goed in de gaten.

Dag Trudy, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te moeten lezen dat hier miscommunicatie over is ontstaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht je hier op dit moment nog contact over wensen ontvangen we graag je postcode, huisnummer en ordernummer in een e-mailbericht aan info@stellafietsen.nl, o.v.v. Kiyoh, samen met je klacht/review. Na ontvangst van de gevraagde gegevens zorgen we ervoor dat je hier zo spoedig mogelijk over gebeld wordt om dit verder te bespreken. In ieder geval willen we je heel veel fietsplezier toewensen! ^Stefanie

Snelle en vakkundige hulp

Wij kwamen net terug van een fietsvakantie en stonden op het punt te vertrekken voor een volgende. De fiets vertoonde echter vreemde kuren op de laatste fietsdag. Bij thuiskomst naar het Stella servicepunt in Helmond gegaan waar we meteen geholpen werden. Er bleken twee steentjes tussen de kettingkast te zitten die het probleem veroorzaakten. Dit werd snel opgelost door de aanwezige monteur. Chapeau

Wat fijn om te lezen dat het probleem zo snel voor jullie opgelost kon worden Toine. Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 9. Een fijne fietsvakantie toegewenst! ^Stefanie

Top team in Hengelo!

Afgelopen maand Stella Hengelo bezocht. Goed en duidelijk advies. Verkoper Marius neemt alle tijd en heeft ons de Stella middenmotor MDB geadviseerd. Inmiddels de 2 fietsen ontvangen en inderdaad: alles klopt zoals beloofd. Snelle levertijd en het fietst GEWELDIG!!. Kortom: dikke pluim voor team Hengelo. Marius, bedankt!

Beste M. Mulder, Hartelijk bedankt voor de 10 en het delen van je positieve ervaring met onze winkel in Hengelo. Hier doen we het voor! Geniet van je aankoop en op naar heel veel plezierige kilometers. ^Stefanie

hele fijne Stella fiets en prima geholpen in Goes bij een probleem

Ik ben erg blij met mijn Stella fiets. In Goes ben ik fantastisch geholpen door Mathijs Rullens bij een probleem dat ik had. Nogmaals bedankt!!

Wat fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen in onze winkel in Goes Nel, zoals het hoort natuurlijk. Graag gedaan en jij bedankt voor de 10! ^Stefanie

Klasse Almere

Ik had een stella e bike gekocht proefrit gemaakt mooi weer geen wind helling op prima ,werd geleverd na enige tijd begon het te waaien ,ben de jongste niet meer ik moest heel veel moeite doen om vooruit te komen ,naar de vestiging terug gegaan en het probleem uitgelegd ,na enige tijd kreeg ik bericht dat ik een proefrit kon maken op een ander type, uitgeprobeerd en top dit is service

Beste Els, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze winkel in Almere en de 10! Daar worden we erg blij van. Heel veel fietsplezier toegewenst namens Stella. ^Stefanie

Organisatie is iets te hard gegroeid

Een aantal maanden terug heb ik een Stella fiets aangeschaft. Een prima fiets die ontzettend fijn fietst. Ik heb hem aangeschaft om er mee naar maar werk te fietsen. Er komen nu echter rare geluiden bij mijn vooras vandaan. Het duurde een paar dagen om contact op te kunnen nemen met Stella. Nu blijkt dat ik een aantal weken moet wachten tot er tijd is om hem te repareren. Een Stella fiets is dus leuk voor erbij maar niet om elke dag te gebruiken. Als je hem iedere dag nodig hebt kom je in de problemen als hij gerepareerd moet worden. Daar is namelijk geen tijd voor. De fietsen zijn heel mooi, het personeel ontzettend aardig, maar de organisatie kan de groei niet aan. Te weinig mensen aan de telefoon, te weinig mogelijkheden om een reparatie uit te voeren. Stella Fietsen loopt compleet vast. Jammer van zo'n mooi bedrijf.

Beste Rob, Dat is zeker erg vervelend, mijn excuses hiervoor! We zullen je feedback meenemen om hiervan te leren. ^Melissa

De service van Stella is vanaf 2020 ronduit slecht

Het uitproberen van verschillende fietsen in Nunspeet is prettig. Stella is op voorhand nogal vaag over de prijzen en noemt alleen vanaf prijzen in advertenties. De echte prijs wordt pas in een gesprek duidelijk. Ook hanteren ze een bedenkelijk prijsverschil van 7 versnellingen tov 3 (+400) en 8 tov van 7 (weer +400). Een fiets is dan ineens EUR 800 duurder dan de advertentie prijs. Anyway, in 2019 twee Stella fietsen gekocht. Technisch prima fietsen, maar wel met wat mankementen. In 2019 kon je ze bellen en direct een afspraak aan huis maken om eea te repareren. De service monteurs aan huis zijn trouwens zeer vriendelijk en vakbekwaam. Als je ze in 2020 belt krijg je ze bijna niet meer aan de lijn. En als je ze te pakken krijgt dan maken ze eerst een terugbel afspraak. Tenminste, soms bellen ze terug, maar soms ook niet. Wanneer je dan eindelijk iemand te spreken krijgt wil deze dat je met de fiets naar een aangesloten servicepunt gaat, 15 kilometer verderop. Yeah right. Met veel tegenzin komen toch nog aan huis, maar een wachttijd van 10-14 dagen is nu heel normaal. Voor een gewone service beurt is dat uiteraard geen enkel probleem, maar pas viel de elektra volledig uit na een forse bui. Toen moesten we dus 10 dagen wachten tot er eens een keer een service monteur langs kon komen. En dan dan krijg je nog 'prioriteit' volgens Stella! 10 dagen de fiets niet kunnen gebruiken die voor het werk nodig is! En ook nog eens EUR 20 montage kosten moeten betalen terwijl het een defect onder garantie betrof! Stella heeft het bij ons goed verpest. De volgende fiets wordt dan ook geen Stella, maar een fiets bij de lokale fietshandelaar die tenminste snapt wat klantenservice is.

Beste Jeroen, Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Dat hadden we uiteraard graag anders gezien. Mijn excuses voor het ongemak wat hierin is ontstaan! We zullen de feedback ter harte nemen om onze service te kunnen blijven verbeteren. ^Melissa

Veel te lang wachten aan de telefoon voordat je geholpen wordt!!

Ik wilde een technische vraag stellen. Heb 15 minuten in de wacht gestaan geen reactie! Toen heb ik de verbinding verbroken. Jammer van Stella, dit vind ik slecht!!

Beste Joh, Dat is zeker erg vervelend, mijn excuses hiervoor! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, stuur dan gerust een e-mail met daarin je postcode en/of ordernummer naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh. Zou je daarbij je bericht mee willen sturen? Ik zorg er dan voor dat deze bij de juiste afdeling terecht komt. ^Melissa

Klantenservice en telefonisch contact

Diverse malen geprobeerd de klantenservice of het contact nr. te bellen. Diverse malen sta je 10 a 15 minuten in een wachtrij om vervolgens niemand te spreken te krijgen. Dit werkt echt heel frustrerend. Ik vind het pure tijd en geldverspilling.

Jammer om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg en de bereikbaarheid. Dat is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, stuur dan gerust een e-mail met daarin je postcode en/of ordernummer naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh. Zou je daarbij je bericht mee willen sturen? Ik zorg er dan voor dat deze bij de juiste afdeling terecht komt. ^Melissa

slecht mail contact

n.a.v. uw antwoord op mijn vraag zeg ik dat ik na een telefoontje op 14-9 nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag. het gaat erom dat er nog 2 displays van in totaal 300 euro ex btw nog na geleverd zouden worden. ik stuur dit via een ander eigen mail adres omdat u niet wil dat ik binnen 30 dagen kan of mag reageren. gr Barend

Beste Barend, Vervelend om te horen je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Zou je per e-mail je postcode/huisnummer en ordernummer willen sturen naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh. Zou je daarbij je bericht mee willen sturen? Ik ga er dan voor je achteraan. ^Melissa

Beroerde service Stella Veenendaal

Vanwege een defect voorlampje van mijn nog geen jaar oude fiets meldde ik me bij Stella Veenendaal in de veronderstelling dat vervanging in enkele minuten mogelijk zou zijn. Helaas, men meldde me dat daar geen tijd voor was. En dat noemen ze "service"

Beste Karel, Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Alles gaat bij ons op afspraak, hoe klein/groot het mankement ook is. Dit is om te zorgen dat de monteur niet in het werk omkomt en vanwege de huidige situatie met betrekking tot Covid-19. Mocht je alsnog een afspraak wensen in Veenendaal, stuur dan gerust een e-mail met daarin je contactgegevens naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh. Ik zorg er dan voor dat dit bij de juiste afdeling terecht komt. ^Melissa

Vlot en goed en vriendelijk.

Goede en vriedelijke service monteur. Leverd vlot en klasse werk. Stella ga zo door.

Goed om te lezen, Henk! Op naar nog veel plezierige kilometers. ^Melissa

goede service en vriendelijk personeel

Snelle service en altijd tijd en bereid vragen te beantwoorden

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Namens Stella wens ik je veel fietsplezier. ^Melissa

Service slecht.

24 aug. Bij stella Helmond met nieuwe fiets bij service afdeling geweest met voorlicht (werkte niet) monteur even gekeken kan ik nu niet maken, moet u een afspraak maken komt u maar op14 sept om 10 uur. Dat is 3 weken zonder verlichting fietsen. Ben daarna zelf maar aan de slag gegaan. Na veel zoeken los contactje gevonden. En daar moest ik 3 weken op wachten. STELLA SERVICE IS IN EEN WOORD SLECHT STELLA DOE WAT AAN DIE SERVICE WACHTTIJD .

Beste Jan, Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor! We zullen je feedback meenemen om onze service te kunnen blijven verbeteren. ^Melissa

Ik kan alleen maar complimenten geven aan stella

De motor van mijn Stella fiets maakte erg lawaai ging heel zwaar met trappen, en bleef dat doen toen ik afstapte. Bij filiaal Tiel werd Ik meteen geholpen. Er moest een nieuwe motor in. Ik heb hele goede ervaringen met het personeel van Stella Tiel, altijd vriendelijk en behulpzaam. Een grote pluim voor jullie!!

Goed om te lezen, Annie. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons filiaal in Tiel! Ik wens je veel veilige fietskilometers toe. ^Melissa

Levering en fiets oke maar???

Fietsen verkopen en afleveren is gewoon oké maar emails ( 5 september) beantwoorden daar doen jullie vele malen langer over dan dat wij besloten om een ebike bij jullie te kopen.

Beste Barend, Jammer om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de communicatie. Fijn om te lezen dat de fietsen goed bevallen! Het ligt in behandeling bij de Technische Dienst. Zij hebben je geprobeerd te bellen. Op een later moment nemen zij opnieuw contact met je op. Mocht je zelf contact op willen nemen, neem dan gerust contact op met ons via 0341-252266. Keuze 2. ^Melissa

Stella is zeer slecht bereikbaar

Ik heb een fiets afgehaald in Nunspeet,daarvan bleek de motor niet in orde te zijn,terug naar de fabriek ,een nieuwe fiets gekregen,daar weer mee op weg ,ook die motor is niet goed,weer naar de fabriek e.e.a. besproken met Maurice uit de showroom,er zou contact met mij opgenomen worden maar dat duurde nogal lang,dus zelf maar weer een mail gestuurd.Toen werden we gebeld ze laten de telefoon èèn keer overgaan en direct de verbinding verbroken zodat ik weer zelf moest bellen een half uur in de wacht,en de rekening tikt lekker door.uiteindelijk afspraak gemaakt,komt er een service monteur mij vertellen dat de motor niet in orde is en dat hij er niets aan kan doen terwijl de klacht bekend is,dus weer stella gebeld na tien minuten in de wacht weer iemand aan de telefoon ,mijn verhaal weer verteld,ik zou terug gebeld worden ,dus niet. wij naar service centre Houten, alles uitgelegd .die man belt even en het is direct geregeld helemaal top.en ik krijg weer een nieuwe fiets.dus stella zorg voor een betere bereikbaarheid

Beste Piet, Mijn excuses voor de gang van zaken. Gelukkig is het allemaal alsnog opgelost, maar dat is niet zonder slag of stoot gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen je feedback ter harte nemen en dit intern bespreken. Ik wil je alvast veel fietsplezier toewensen! ^Melissa