Wat een slechte en onbetrouwbare organisatie

In november 2022 heb ik in het Stella experience centre van Roermond een fiets gekocht, type Livorno Grey MDBAL Si 28" N8D U S. Tijdens de verkoop is expliciet besproken dat ik de fiets o.a. kocht vanwege het kleine display en bediening links bij het handvat (zelfde bediening als de Gazelle van mijn vrouw). De fiets zou geleverd worden op 30 november, ik heb daar vrij voor moeten nemen. De op die dag aangeboden fiets had een volledig andere bediening en display (afneembaar midden op het stuur), welke ik niet heb aangenomen. De verklaring van de persoon welke de fiets afleverde was vaag, ze wisten nooit van te voren welk type bediening bij de fiets kwam (??!!). Een nieuwe levering werd middels de telefoon gepland op 10 januari (vandaag tussen 10.44 en 12.44), ook daar heb ik een dag vrij voor genomen! Op donderdag 5 januari heb ik een bevestiging van de levering gehad, en ook vanmorgen hierover nog een bevestiging via SMS!! Maar..... geen fiets geleverd vandaag. Toen ik ging bellen bleek dat er helemaal geen fiets klaar stond om te worden geleverd! De e-mail en SMS zijn blijkbaar "door het systeem" verstuurd.....?? Voor mij geen Stella fiets meer, ik ga liever naar een betrouwbare leverancier. Ik raad Stella niemand aan!

STELLA=ELLENDE

nadat mijn fiets op 20 oktober tijdens een 2 jaarbeurt vernield is door een ,,deskundige"monteur van Stella, heb ik mijn fiets nog niet weer kunnen gebruiken, wat is er gebeurd; de ,,deskundige"monteur heeft tijdens deze jaarbeurt ongevraagd de achterband van mijn fiets vernieuwd,en daarbij de kettingkast vernield. ook heeft hij tijdens deze werkzaamheden diverse onderdelen niet weer vast gezet,waardoor er een gevaarlijke situatie kon ontstaan. contact gezocht met Stella,maar zoals bekend is het bijna onmogelijk om de klantenservice aan de lijn te krijgen, je staat zomaar 25 minuten in de wacht, de app stelt alleen maar onzin vragen, en mail krijg je geen antwoord op. toch op een gegeven moment contact gekregen en mijn klacht verteld. hierop kreeg ik te horen dat als de ,,deskundige"monteur vond dat de achterband moest worden,hij dat mocht doen. hier was ik het natuurlijk niet mee eens , want ik had helemaal geen klachten,en ben zelf goed technisch onderlegd. na heel veel berichten over en weer en ook nog telefonische gesprekken zou de schade hersteld worden op 02 december . ik had foto,s gestuurd van de vernielde onderdelen, dus ik dacht : dit komt goed. helaas , de monteur komt op 2 december, hoort mijn klachten aan m.b.t. hoe het de laatste 2 maand is gegaan, kijkt naar mijn fiets,en zegt dat hij geen onderdelen bij zich heeft,en de onderdelen gaat bestellen. HOE DAN????. we zijn 3 weken verder en nog geen monteur gezien, opnieuw geprobeerd om contact te krijgen met Stella; krijgt ze gewoon niet te spreken;bellen niet terug , maar je krijg alleen een appje dat ze er ook niets aan kunnen doen. hierop aangegeven dat Stella mijn fiets vernield heeft,en niet ikzelf. hierop geen antwoord meer op gehad. ik kan mijn fiets dus al vanaf 20 oktober niet gebruiken omdat Stella mijn fiets vernield heeft!!!! het is te belachelijk voor woorden. zoals ik al eerder geschreven heb: mensen koop aub geen fiets van Stella,want je bent aan de goden uitgeleverd.

Alles keurig en volgens afspraak afgehandeld

15 november Livorno Matt blue gekocht bij filiaal in Nuth gekocht. Zonder afspraak. Wij werden uiterst vriendelijk geholpen door Ludo. Zeer correct en wij werden voorzien van duidelijke en goede informatie. Diverse keren kunnen proefrijden om de maat ed. Goed te kunnen beoordelen. Mijn vorige fiets is afgebrand in een kelder brand. Dit was een Batavus fiets met Bosch motor. De 500 accu nam ik gelukkig altijd mee naar boven. Deze kan ik dus goed gebruiken op de Livorno. Levertijd zou in week 50 plaats vinden. Vandaag 14-12 ontvangen. Dus keurig netjes in week 50. Ook hier vriendelijke chauffeur/bezorger met goede uitleg. Kortom het hele proces uitstekend verlopen. Ook met dank aan de adviseur Ludo filiaal Nuth en de bezorger.

nooit meer

We hebben zeer slechte ervaringen met Stella. We kochten hier onze derde fiets omdat deze iets goedkoper zijn dan andere merkennamen wij de service voor lief. Echter bij onze derde fiets hadden we weer enkele klachten. We kunnen ze niet meer bereiken om onze klachten kenbaar te maken. Per mail of klachten formulier gewoon geen enkele reactie. Dit kan gewoon niet. Dus voor ons nooit geen Stella meer. Dan maar iets meer betalen, maar dan wel een service.

Er gaat nooit iets gewoon helemaal goed

Altijd is er wel weer wat mis bij Stella. Ze hebben goede fietsen, maar raken ook je Order kwijt. Je kan je fiets snel ophalen met korting, maar dan wel met een defect aan je stuur. Het personeel is aardig, maar je moet meer dan 9 maanden wachten op een nieuw stuur, nog steeds geen bericht. Reparatie "inplannen" kan makkelijk online dat je aangeeft op welke dag je zou willen. Of dat kan moet je nog even afwachten. 3 dagen wachten tot reactie, reactie is uiteindelijk dat je de volgende dag in de vroege morgen terecht kunt. Kans dat ik die reactie lees voordat het al te laat is, is erg groot. Sturen ze later een vragenlijst hoe je ze vindt: geeft die vragenlijst meerdere technische errors zodat die niet in te vullen is. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Niet verwacht van zo'n bedrijf, en zeker niet veel sterren waard.

zwaar teleurgesteld

Ik heb een fiets gekocht, en vol verwachting ging ik de volgende dag fietsen tot dat mijn achterwiel los schoot. De verkoper had nog aangegeven dat stella fietsen door 2 personen worden gecontroleerd. Maar helaas bleef het niet hierbij, de KM teller heeft een behoorlijke afwijking, en ondertussen zijn er 3 mensen van stella mee bezig geweest, maar kennelijk is men niet in staat om de juiste wielomtrek in de computer te zetten. De eerste monteur had het over het magneetje, de 2e bij hun servicecenter in Roermond gaf aan dat de omtrek verkeerd stond, maar hij had geen kabel. Dus ik moest een service afspraak maken, en duidelijk aangeven dat dit moest worden aangepast. Ik heb deze service afspraak gemaakt en begint de de monteur weer over het magneetje, duidelijk was dat ze niet begrepen hoe het werkte, en ook duidelijk is dat deze service center al een maand niet de juiste kabels heeft om een bosch fiets van de juiste configuratie te voorzien. Uitlezen lukte nog wel, en op deze afdraai komt duidelijk naar voor dat Stella niet in staat is om de configuratie van de boord computer goed in te stellen. Na diverse malen bellen naar de servicedesk waar je dan ook nog rustig een half uur in de wacht staat omdat het zo druk is helpt niet erg mee. Mijn ervaring is dan ook zwaar teleurstellend, en ik zou het een ieder afraden hier een e-bike te kopen, service en klantvriendelijkheid is ver te zoeken. En ik persoonlijk vindt het dan ook een zeer ernstige zaak dat een klant op een splinternieuwe fiets wordt geconfronteerd met een LOS achterwiel. Ik hoop dan ook dat Stella hiervan leert! en begint in te zien dat ze ook verantwoordelijkheid heeft!

Slecht: bestelde fiets wordt niet geleverd en vervolgens is Stella niet meer bereikbaar

Tot afgelopen juli was ik een tevreden klant van Stella. Binnen 4 maanden tijd is dat volledig omgedraaid. Afgelopen juni is mijn Stella fiets gestolen. Hij was bij Kingpolis verzekerd en eind juni onving ik bericht dat mijn diefstalclaim vervolgens was goedgekeurd. Ik heb toen direct een nieuwe fiets besteld (ordernummer 00583300). Deze zou 6 juli geleverd worden. Helaas kwam Stella (toen wel nog) langs, maar met de verkeerde fiets. Daarna zouden ze op 17 augustus langs komen met wel de goede fiets. Helaas kreeg ik één dag van te voren te horen dat een onderdeel onbrak. Ik moest toen weer een nieuwe afspraak maken. Dit keer duurde het wat langer, maar gisteren - 2 november - zou dan toch echt mijn nieuwe fiets komen. De ochtend zelf kreeg ik inderdaad nog een bericht dat ze diezelfde ochtend tussen 7:49 en 9:49 langs zouden komen. Toen om 11:00 nog steeds niemand was geweest ben ik gaan bellen (en mailen). Zoals afgelopen 4 maanden wel vaker het geval kreeg ik na lange tijd in de wacht de melding dat het te druk was en dat ik naam etc. moest achterlaten, zodat ik terug gebeld zou worden. Ik had inmiddels helaas al wat meer ervaring, dus hoewel toch maar gegevens achtergelaten, verwachtte ik niet daadwerkelijk terug gebeld te worden. Ik heb gisteren nog drie keer gebeld, steeds na lang in de wacht mijn gegevens achter gelaten, maar zoals gebruikelijk wordt je niet terug gebeld. Aangezien ik nogal vasthoudend ben, heb ik vanochtend om 9:00 direct weer gebeld. Vandaag krijg ik echter de gehele dag (nu ook nog) de mededeling dat "door een landelijke internet storing" ze 'even' niet bereikbaar zijn. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Eerlijk gezegd ben ik bang dat Stella op het omvallen staat. Zie ook berichtgeving over cash flow problemen en het cancellen van Stella van grote orders bij toeleveranciers. Enkele duizenden fietsen schijnen half afgemaakt bij aanleverende fabrieken te staan :-(

Zeer slechte kwaliteit voor veel geld, oplichters!

1e stella fiets veel problemen mee gehad mbt de ketting die er continu afliep. Door dit mankement bijna verongelukt omdat er geen controle meer over de fietst te krijgen is nadat de ketting er af schiet. Deze fiets is mij vorige maand afgestolen en verzekering technisch helaas weer voor Stella moeten kiezen. Nu voor de duurste optie gekozen want volgens de verkoper kon de snaar aangedreven fiets niet dezelfde klachten vertonen, wel dus!! Vandaag de nieuwe fiets ontvangen en al na 2.2 km liep de riem van het tandwiel af. Dit ding kost bijna 4500 euro! En word verkocht als premium!! Pas op voor deze club want je betaald veel te veel voor deze bagger kwaliteit!! Wat heb ik een spijt

Waardeloze klantenservice ,oplichten

Klantenservice zeer slecht bereikbaar monteurs vernieuwen onderdelen zonder toestemming. Klantenservice zegt dat ik zelf maar contact opnemen moet de monteur maar ik weet niet welke. Klantenservice helpt niet verder

Fijne uitleg over de fietsen en goede service

Over het algemeen vriendelijk personeel en goed contact. Het model fiets is super en de producten zijn van goede kwaliteit.

Klantenservice waardeloos

Wij hebben sinds 8 en 9 september een heerlijke Stella Vicenza met middenmotor. De aankoop in Houten en het afleveren op Lage Weide verliep prima. Enorm aardig en behulpzaam personeel. Maar de Klantenservice.... in een woord: Verschrikkelijk. Er gaat daar zo veel fout. Alleen al daarom 1x Stella en daarna nooit meer. Ik zal het iedereen afraden. - Geplande aflevering op 8 september voor beide fietsen is niet doorgegaan. Het is dat ik zelf belde anders had ik die verrassing daar pas. - Verkeerde stuur op de fiets van mijn vrouw. Wel netjes aan huis opgelost. - Telefonische bereikbaarheid is een ramp. Of je moet postcode en huisnumner inspreken maar wordt nooit terug gebeld - Als je ze al te pakken krijgt, in mijn geval over uitblijven van mijn factuur die ik nodig heb voor mijn fietsplan, kom je geen stap verder. Meermalen vaag verhaal dat hij nog bij financien ligt. Belofte terug te bellen.... niet dus. Vandaag weer gebeld. Nu weer het excuus van ict problemen. Ik ben dit bedrijf zo spuug zat. Koop er niet En als ik andere reviews lees hier en op social media, hoop ik maar dat ik gevrijwaard blijf van reparaties. Gisteren mail over tevredenheidsonderzoek ingevuld en aangegeven dat ik gebeld mag worden. Kan ik mijn hart eens luchten. Ik weet nu al dat ik niet gebeld ga worden.

Slecht bedrijf

Niet hier bestellen. Zeer slechte service en klantenservice neemt je niet serieus. Oplichterij. Ik heb een fiets besteld en omdat ik aan het lijntje werd gehouden heb ik het geannuleerd. Nu 1 week later bel ik terug naar Stella en vraag ik waar mijn aankoopbedrag blijft, want die is nog niet teruggestort.. Zegt de mevrouw van de klantenservice dat ze mij niet in het systeem kan vinden terwijl ik alle gegevens heb doorgegeven. NOOIT BIJ STELLA BESTELLEN MENSEN.

zoeken niet naar een oplossing

Nieuwe fiets gekocht bij stella omdat het verschil tussen nieuw en gebruikt zo klein was dat ik een nieuwe kocht,de levering was goed ook de eerste 400 km ging het goed na de servicebeurt is het begonnen ,de ketting lijkt los te liggen in de kettingkast aangegeven via de website als antwoord dat hun niks konden doen en ik maar een afspraak moest maken .Dit gedaan en de fiets in de werkplaats achtergelaten voor reparatie de eerste week ging het goed maar daarna weer het zelfde probleem weer maar mail gestuurd 8 dagen wachten op antwoord , toen weer het zelfde antwoord gekregen dat zij geen afspraak kunnen maken en ik dit zelf moet doen in mijn volgende mail maar gezegd dat ze de fiets maar terug moeten nemen en mijn geld terug op de rekening moeten storten, nog geen antwoord gehad op deze mail

Koop nooit een Stella Fiets !

Koop geen Stella is mijn advies Koop geen Stella is mijn advies. Zoals er op de reclame bergen wordt beloofd komt er niets van de service terecht. zodra het geld van de fiets binnen is ben je nergens meer. Heb nu 5 maanden een fiets met de middelste accu. Die is nog geen 1 dag goed geweest. van de 5 maanden ben ik op vakantie geweest en dus niet gefietst en is hij 1 maand bij hun terug geweest om gemaakt te worden, en nog was de fiets niet goed. Contact krijgen is moeilijk , als je belt 43 wachtende voor u. Met de app krijg je gewoon een automatisch antwoord en mail krijg je een korte onpersoonlijke mail terug. Ik heb er met al mijn haren op mijn hoofd spijt van dat ik deze fiets gekocht heb voor een luttele €1800,00 Het is toch niet niks ! Mijn advies doe het NIET!

Op dracht niet correct uitgevoerd

Op dracht niet correct uitgevoerd 28-08 -22 afspraak telefonisch aangemeld ,voor onderhoudsbeurt en enkel de achterband vervangen. Opdracht is 5 aug 09 door Stella Doetinchem uitgevoerd .Rekening ontvangen via de mail is er tot mijn verbazing ook de binnenband in rekening gebracht,ik vindt dit niet kunnen,heb hier geen opdracht voor gegeven. Verder geen klachten over Stella Doetinchem.

Rampzalig.

Vanaf eind juni bezig contact te zoeken met Stella, via mail, telefoon, chat en post. Helaas NIETS!! Er wordt zelfs ontkend dat de mail is ontvangen, ondanks een ontvangstbevestiging. Op 1 augustus een brief met kopieën, screenshots van de chat naar de heren (?) van de directie gestuurd, met de vraag of zij wel het fatsoen hebben om te reageren. Helaas NIETS!! "Doen we" is een loze kreet. Kortom Stella is rampzalig.

slecht

Na diefstal vorige fiets, heb ik een nieuwe fiets uitgezocht van het verzekeringsgeld, Op 26-7 heb ik een nieuwe fiets uitgezocht in Bemmel, ik had een fiets samengesteld met een frame wat toen op voorraad was, zodat ik de fiets snel kon ontvangen, op 26-7 heb ik een bevestiging van Stella gekregen dat het verzekerde bedrag van uitgekeerd wordt, op de order bevestiging stond een leverweek 33 vermeld, vandaag (week 35) heb ik gebeld, bijna een half uur in de wacht gestaan, toen is mij verteld dat de fiets pas in 31 oktober geleverd kan worden. Dat is dus een levertijd van 3 maanden!! in plaats van 4 weken. Ik zit nu dus al die tijd zonder, er is ook geen Leenfiets beschikbaar, allemaal erg teleurstellend. op aankoop mailtjes kun je niet reageren, deze zijn allemaal [email protected] ook zoiets vreemds!!

Komt afspraken niet na. Onbereikbaar

Goede ervaring met de verkoper in Veenendaal. Keurig mogen testen. Jammer genoeg was het model wat ik wilde hebben niet snel leverbaar zou zeker 5 weken duren. Na wat bellen zou een ander model na een week uit de fabriek komen en een week later geleverd kunnen worden. 2 weken dus. Na 2 weken niets vernomen te hebben van Stella eens gebeld, naar het filiaal van veenendaal. Tja dat gaat niet lukken na 25 min hetzelfde ben ik zat. Weetje wat dan maar email. Gelijk een ontvangst bericht dat het wel tot 5 dagen kan duren voor er antwoord komt. Is het dus ook niet hè.(nooit iets ontvangen na die 5 werkdagen) Whatsapp dan maar, dan kom je bij een bot met kunstmatige intelligentie. Wel voor mij dat van een ongeboren baby. Als je opgeeft leveren fiets wordt je gevraagd of je de fiets heb afgeleverd in het de winkel van Nunspeet? Sorry Deze KI heeft nog wat te leren. Dit betekent dus dat je persoonlijk langs moet gaan bij het filiaal omdat de telefoon een centraal nummer is. Goed dit bevalt me allerminst. Wat als er wat is met de fiets. Zoek eens op reviews. Aangekomen in de winkel worden we weer goed geholpen. Echter ook de verkoper kan niet echt achter de info komen en uiteindelijk komt het bericht over 2 weken wordt hij geleverd dat Ik dus die 5 weken die voor de eerste fiets stonden en ik deze kocht ivm levertijd Ik ben bang dat de directie van Stella toch eens het e.e.a. moet gaan verbeteren. De verkoper heb ik veel vertrouwen in maar de absolute mislukte communicatieve vaardigheden van Stella zijn een grove mislukking. Nu maar zien of de terugbetaling gaat lukken. Want hier heb ik ook geen vertrouwen in. Ja kan wel leuk adverteren dat er een busje lans komt dat je zo goed geholpen wordt en dat zal best vraag me alleen af hoe je de afspraak maakt. Bezint eer je begint! Tenzij je naast de winkel woont.

Een drama

Stella komt zijn afspraken niet na en als je vervolgens de klantenservice moet bellen krijg je na 13 minuten wachten het verzoek je gegevens achter te laten met de belofte dat ze terug bellen wat niet gebeurd.. Inmiddels heb ik ook al meerdere verzoeken via de mail ingediend en een klacht maar reageren ho maar. Als afdelingsmanager van een klantenservice zou ik me schamen.

Zeer slecht lange tijd in de wacht als je belt lange tijd op service wachten Fiets mankeert van alles 5 maanden oud Volgende weer een gazelle