het kan ook anders, dit keer wel klantgerichte service

Wat een wereld van verschil, tussen de servicebeurt van onze 2 Stella fietsen vorig jaar en dit jaar. Vorig jaar was het bar en boos en afgelopen week was het TOP. Vorig jaar liep het contact met het servicecenter niet goed, lang wachten, onduidelijk, slechte planning, etc.etc. Eenmaal bij het servicepunt in Den Bosch kon er maar 1 fiets nagekeken worden, want ZE hadden verkeerd gepland. Bij het ophalen, toch 2de fiets gecontroleerd, maar moesten onderdelen besteld worden, hij mocht niet gelijk reparaties uitvoeren, daar moest een nieuwe afspraak voor gemaakt worden. Daar wachten we een jaar later nog op. Het servicecenter zou ea bevestigen in mail ivm garantie, maar wacht ook daar nog op, zelfs geen berichtje terug, ondanks ….. ! Afgelopen week fietsen toch weer naar Den Bosch gebracht en daar ging een wereld voor ons open. We werden te woord gestaan door Vincent, vriendelijk, klantgericht, luisterend oor naar de eventuele klachten, goede uitleg wat hij ging doen en enkele tips. Bij het ophalen heldere uitleg wat hij aan de fiets gedaan had. Dus nu wel kleine extra handelingen. Zo kan het dus ook. Bedankt Vincent. Waar ligt het nu aan? Kijkende naar de vele negatieve reviews, mag je stellen dat er toch iets mis is met het hele service gebeuren binnen de Stella organisatie. Ik kan mij niet voorstellen dat dit alleen maar ligt aan de werknemers. Er zal best wel eens iemand een slechte dag hebben, maar die zijn niet de oorzaak van de vele slechte reviews als het over service gaat. Het bedrijf Stella zou meer vanuit de klant naar zichzelf moeten kijken. Hoe zou ik(Stella) behandeld willen worden. De verkoopcijfers zijn dan wel goed, maar daar red je het op lange termijn niet mee. Stella moet op het gebied van service nog heel veel leren.

Meerdere afspraken worden niet nagekomen

Trustpilot-reviews Trustpilot Bedankt! Jouw review kan het verschil maken. Je hebt Stella Fietsen beoordeeld Voeg foto toe Je review wordt nu verwerkt — het kan tot twee uur duren voordat deze op Trustpilot verschijnt. Meer informatie Tim Tim 1 review NL Beoordeeld met 1 van de 5 sterren Afgesproken afspraken niet nagekomen. Ik heb een stella fiets gekocht met order nummer: 316702. De verkoper was bij mij langs geweest. Waar ik had aangegeven snel laden en een goede accu belangrijk Vind. De verkoper gaf aan dat ik op de hoogste stand 100km kon fietsen. nou blijkt dit eerder 60/70 te zijn. Ook zat er geen snel lader bij de order. Nou had ik de livorno maar die bleek niet op voorraad te zijn. Toen zei de verkoper genaamd kaj. Dat de Vincenza een vergelijkbare fiets is en als ik snel betaal, de fiets Deze week kon ophalen. Ik heb de fiets aangeschaft voor werk wat aankomende week voor mij begint. Ik zit hier met een pas geboren baby en de fiets is mij enige vervoer middel. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met stella de meeste mensen bij de klanten service zijn niet vriendelijk. Word je doorverbonden met de des betreffende afdeling sta je een half uur in de wacht om vervolgens voicemail te krijgen. Op mijn mail en appjes krijg ik ook geen reactie. Ik kwam erachter toen ik belde voor de snel lader en accu dat de fiets die ik koos omdat ik hem snel kon krijgen pas 7 september leverbaar is. Nu heb ik de afgelopen dagen gebeld en word het afgeschoven op de verkoper die mij niet terug belt. Ook word er niet gekeken voor een vervangende oplossing! Ik kan nog niet oordelen over de fiets zelf. Maar qua bedrijf en afspraken is dit helemaal niks. terwijl 2000 euro voor mij een hoop geld is!

Vriendelijke medewerkers, barslechte service.

Testrit en bestellen: geen probleem. Levertijd bij zelf afhalen: 1 maand. Levering aan huis: 2 maanden. Kan gebeuren in het piekseizoen. Op de dag van afhaling een bestelwagen gehuurd om ter plaatse te vernemen dat de fiets "er niet is". Oorzaak is een fout in "het systeem" en niemand die iets heeft laat weten. Extra wachttijd: 3 weken bij afhaling, 6 weken bij levering aan huis. Bestelling geannuleerd uit vrees dat de service na verkoop even "vlot" zou verlopen. Bevestiging v/d annulatie? 2 weken wachten! Vriendelijke mensen in testcenter en afhaalpunt, dat wel.

Nooit meer

Nooit meer! De service is zo slecht en de fietsen zijn inmiddels in verhouding niet meer voordelig. Klantenservice onbereikbaar, leveringsafspraken worden niet na gekomen. Ingediende klacht wordt niet op gereageerd. Tot handtekening voor koop prima, maar daarna slecht. Levering binnen 5 dagen is absoluut niet waar, ook al sturen ze tot de dag zelf berichten dat de levering plaats zou vinden ( de fiets was nog niet gemaakt!)

Leveringsproblemen

We hebben voor mijn dochter een fiets gekocht bij Stella in Nuth. Op zich is dat allemaal goed verlopen, en zijn we goed geholpen en geadviseerd. Vervelend is wel het continu pushen van een grotere accu, het is duidelijk dat hier een voordeel aan kleeft voor de verkoper als de klant 'erin trapt' De fiets zou op voorraad en binnen een week konden we deze ophalen in Roermond, bezorgen was geen optie (terwijl dit wel op de website staat). 2 uur voor de afspraak krijg ik een voicemail bericht dat de afspraak niet door gaat, omdat de fiets beschadigd is aangekomen. Via de mail krijg ik automatisch een nieuwe afspraak, wat uiteraard weer meteen een week later is. In deze afspraak staat ook meteen dat je wel uiterlijk 48uur van tevoren de afspraak kunt annuleren, anders krijg je kosten in rekening gebracht. Maar Stella zelf kan deze gewoon 2 uurtjes van tevoren annuleren met een smoesje zonder gevolgen. Deze afspraak heb ik moeten verplaatsen i.v.m. conflicterende afspraken, daarvoor moet je bellen en sta je 15 min. in de wacht. Het is een heel geregel om deze fiets op te halen in Roermond. Ik moest verlof nemen, de leen-fietsendrager ophalen in Nuth, thuis de inruilfiets ophalen, de fiets ophalen in Roermond, thuis nieuwe fiets uitladen, en dan de fietsdrager terugbrengen naar Nuth. Voor dit hele gedoe heb ik de hele middag verlof genomen, maar dat is allemaal voor niets geweest. Tevens hadden we gerekend op de fiets, en moeten we in de tussentijd maar weer kijken hoe we het vervoer opgelost krijgen. Ik begin al langzaam spijt te krijgen van deze aankoop, want de klantenservice is niet geweldig. Update: Uiteindelijk de fiets kunnen ophalen, maar helaas is ook dit niet goed afgelopen. De medewerker die de fiets heeft uitgeleverd heeft het verkeerde serienummer ingevoerd in het systeem, nu staat op de factuur en de verzekeringspapieren het verkeerde serienummer. Hier zijn we achter gekomen omdat de app van stella niet werkt, omdat deze ook het juiste serienummer nodig

zeer negatief!

Kort: Tip: koop geen Stella, je krijgt er alleen maar zorgen bij. Lang: in april kochten wij 2 Stella fietsen standaardprijs a €1900 per fiets in de winkel. Bij thuiskomst blijkt online €1600 voor de fietsen. Eerst dachten we nog dat we een nieuw model hadden gekocht, maar na enkele mails bleek dat we spraken over dezelfde modellen. Daarna telefonisch contact met de klantenservice. Naja iets wat Stella de klantenservice noemt. Na 2 uur!!!! en meerdere telefoontjes lieten ze de prijs zakken. Maar het was een hoop gedoe én de factuur zat vreemd in elkaar. Absoluut geen duidelijke factuur. Oké wij blij we hadden met 2 uur bellen €500 euro korting erbij (dus niet de eigenlijke €600 die we teveel hadden betaald). We spraken een datum af voor levering. Ze gingen komen voor 13u. Om 13u nog geen Stella. Dus maar eens gevraagd om 14u of ze nog kwamen? Ze zouden die dag nog terugbellen..... je raad het al geen telefoon meer die dag. Volgende dag gebeld, onduidelijke uitleg met veel uitleg wat overkwam als leugentjes. Die avond hebben we nog besloten om te annuleren. Volgens ons niet te vertrouwen Stella. We hadden een voorschot betaald, die hebben we teruggevraagd en we hebben een klacht ingediend. Ik lieg niet als ik jullie vertel dat we zeker 20x hebben gebeld, elke keer een nieuw leugentje aan de telefoon. Mails werden gewoon weg niet beantwoord, en we hebben heel veel mails gestuurd! Keer op keer werd ons beloofd dan en dan storten we terug. Er is geen communicatie vanuit de klantenservice, en als je ze aan de lijn hebt zijn ze er zelfs soms brutaal bij. Uiteindelijk na verschillende weken belde iemand van de klantenservice in België. Voor die tijd alleen maar contact met NL medewerkers. Deze medewerkster beloofde dat het geld binnen 3 dagen teruggestort ging worden en dat we een mail gingen krijgen met tijd en datum van terugstorting. Deze mail moeten we ook nog steeds krijgen, maar ondertussen hebben we wel ons geld terug. Blij dat we van deze firma af zijn.

2x Afspraken niet nakomen.

Op 25-6-22 een bestelling geplaatst. Werd tussentijd erg netjes op de hoogte gehouden. Op 5-7-22 daar aangekomen om het fiets op te halen, maar geen fiets aanwezig! Moest opnieuw een bestelling plaatsen, om het dan gratis te laten bezorgen. Op 22-7-22 zou het fiets afgeleverd worden. Maar te vergeefs. Ik werd op deze dag gebeld dat er geen fiets klaar staat en ook niet wanneer het eventueel geleverd gaat worden! Al met al 2x afspraken niet nakomen. Beide keren zeggen dat het systeem niet goed functioneerd. Doe er dan wat aan! Ik vind het uitermate schandalig, hoe een groot en gerenommeerde bedrijf als Stella, zo een zooitje van kan maken! Het enige wat je krijgt is sorry, los nou eerst de oorzaak van het probleem op, alvorens je nog meer schade en teleurstellingen veroorzaakt aan andere potentiële klanten! Voor mij nooit meer een Stella, je wordt er alleen maar teleurgesteld en wat je krijgt is een excuus waar je niets aan hebt.

Slechtste service die er bestaat, koop geen Stella Fiets.

2 fietsen gekocht bij Stella bij ophalen in de winkel was er een beschadigd en de andere Stella fiets bij thuiskomst eerste keer fietsen problemen met herhaaldelijk doortrappen, afspraak ingepland voor reparatie, naar reparatie bij Stella Goes een rondje gaan fietsen de reparatie was niet opgelost terug naar de winkel blijkt dat de monteur er niets aangedaan heeft en dat hij er ook niks aan gaat doen, chef erbij gehaald hij heeft belooft dat die onderdelen gaat bestellen zodra de onderdelen binnen zijn neemt die contact met mij op dat was de afspraak, wat denk je ik hoor niks zelf maar weer bellen met Stella (2uur) Stella klantenservice contact opgenomen met de winkel Stella in Goes winkel weet van niks, weer alles opnieuw verteld wat er aan mankeert ze gaan onderdelen bestellen en afspraak gemaakt wat denk je een dag voor de afspraak krijg ik een telefoontje afspraak gaat niet door want er zijn geen onderdelen besteld dus volgens de monteur heeft het geen zin om langs te komen. Ik denk dat het probleem aan mijn fiets nooit opgelost gaat worden, waarom ik dat denk Stella is te groot iedere keer spreek je met een ander persoon, er is niemand die je probleem opgaat lossen omdat de personen die je aan de telefoon krijgt er geen verstand van hebben. Mijn TIP is koop je fiets lokaal bij de plaatselijke fiets winkel want dan kom je wel in contact met de eigenaar, monteur die wel er alles aandoet om het probleem op te lossen.

Zeeer teleurstellend

Zou vandaag de fiets van mijn vrouw ophalen in Wijchen. Zeer enthousiast verkocht door verkoper en door mij gekocht. Tot zover het goede nieuws. Vandaag dus geen fiets. Zou pas de 20e komen. Niet afgebeld dus op mijn oude inruilfiets 40 minuten onderweg. Tot slot van rekening geen leen fiets, verkoper had alleen wat “oude barrels” staan die niet geschikt waren ? Ik kon 50 € euro krijgen voor de verloren dag. Heb de fiets dus maar geannuleerd maar wat blijkt, terugpinnen van mijn aanbetaalde 900€ niet mogelijk wordt terug gestort. Dus geen cadeau voor mijn vrouw veel frustratie en zelfs na n half uur te hebben geprobeerd de klachtenlijn te bereiken maar opgehangen. Al met al zeer teleurstellend vooral omdat er geen enkele moeite is gedaan om tot n oplossing te komen. Jammer maar mijn ervaring met Stella is dus hopelijk voor n ieder n waarschuwing. Gr Peter die zijn vrouw nu moet vertellen dat haar verwachte fiets niet geleverd is.

Ongeorganiseerde bende!!!

Proefrit aangevraagd......verkoper heeft de gevraagde fiets niet mee ...kan ik mee leven zo moeilijk ben ik niet. Afleverdatum 1 werkdag van te voren gecanceled....geen onderdelen ....kan gebeuren maar erg lastig ...half dagje vrij gepland en zo....... Is compensatie voor beloofd( nog niet ontvangen) Tweede aflever datum gepland....in de auto netjes aangekleed en zo ...op weg naar het verjaardags kado van vrouwlief...in bergen op zoom aangekomen bleek de beloofde fiets daar niet te staan.....uur in de auto middagje vrij genomen ?? In het filiaal aldaar wist men te vertellen dat dit geregeld zou worden met een goede compensatie en het thuisbezorgen de fiets....na een telefoontje bleek dit over 2 maanden te zijn.......je komt toch niet meer bij!!! Zeer onvriendelijk te woord gestaan en geen enkel begrip tonend mag ik nu gaan wachten of en waneer ik mn centen terug krijg..... Een reactie van stella kan er maar 1 zijn: onze excuus ....wat vervelend...blah blah.. Wat een slappe zooi daar!!!! Nooit iets kopen is zeer onbekwaam en niet te vertrouwen met een zeer groot personeels verloop... Ik ben in afwachting van een reactie en hoop op enige coulance maar vrees dat mijn gevoel iets anders zegt

Services nul.nul

Mijn vakantie niet meer fietsen doordat het stella niet lukt een versnellingskabel die binnen 3 weken is afgebroken te vervangen. Al hun mooie belooftes en praatjes voor aankoop worden dus gewoon niet uitvoerd. Bij service punt aangekomen eerste vraag, heeft u een afspraak...nee kabel zojuis afgebroken dit gebeurt niet op afspraak...eerst volgende mogelijkheid 27 juli...dan vakantie al weer voorbij. Dat noemen ze zorgeloos fietsen bij Stella. De unigarant verzekering met pechhulp ANWB zijn niet uitgerust om mij weer normaal fietsend op pad te helpen. Allemaal bla..bla.. maar ik kan tot 27 juli niet fietsen in mijn vakantie, maar daar maak ik mij alleen maar druk om, Stella in iedergaval niet, jammer dat ik zo moet uitlaten en spijt heb van mijn 2e Stella aankoop voor de vakantie. Advies...niet voor de vakantie een nieuwe Stella fiets kopen

Belachelijke klantenservice aankoop moederfiets

Moederfiets gekocht, 9 weken levertijd. Jammer maar helaas, dan maar wachten. Het was biiiijna zover, maar 2(!!) dagen voordat de fiets geleverd zou worden, werd ons verteld dat een onderdeel niet leverbaar was. De fiets wordt over 7(!!) weken geleverd. Hoe kan dit nu zo kortdag pas bekend zijn? Maar goed, dat is nog niet het ergste, want de klantenservice is pas echt de kers op de taart. Ze zijn via de telefoon/mail/whatsapp niet te bereiken, heb je dan toevallig toch eens iemand aan de telefoon bieden ze 0,0 opties voor tegemoetkoming of mogelijkheden om het op te lossen. Zo staan er twee moederfietsen in de lokale Stella showroom, maar eentje meegeven als leenfiets is geen optie want dat is voor de verkoop. Het is de klant zijn probleem en niet die van hun, zij kunnen niks. Hoofdkantoor stuurt je naar de lokale winkel en de winkel naar het hoofdkantoor. Maar pas op, als je naar de winkel gaat, 15 minuten voor sluitingstijd sta je gewoon voor een dichte Stella winkeldeur in Almere. Gelukkig geen aanbetaling gedaan, order geannuleerd. Liever bij een andere winkel misschien wat meer betalen voor een fatsoenlijke klantenservice. Nooit meer Stella!

Slechtste service naverkoop

Ik en mijn vrouw kopen begin juni beiden een fiets. Totaal bedrag +-4000 euro. Op moment van bestelling, geeft verkoper aan dat levering pas 27 juli zal plaatsvinden, maar dat we kunnen bellen naar de klantendienst om te kijken of er eventueel een vroegere levering kan plaatsvinden. Bellen doen we, persoon aan telefoon bevestigd dat er op 8 juli iemand tussenuit valt en dus vroeger kan geleverd worden. Wij blij uiteraard. Tot hier goede ervaring. Wij willen graag deels met Ecocheques (electronisch) betalen. De verkoper in Kampenhout liet al weten dat de machines tijdelijk niet werkten. Dus wij sturen mails naar klantendienst om 100% zeker te zijn dat de machines gemaakt zijn en electronische Ecocheques terug betaald kunnen worden. Dit kon enkel in Beerse of Kuurne (beiden +-1,5u rijden). Wij gaan naar Kuurne, verkoper ter plaatse meteen gegeneerd omdat alles nog plat ligt en wij een trip van 3u tevergeefs hebben moeten maken. Verkoper stelt ter plaatse een mail op naar de collega's om te kijken welke vergoeding wij konden krijgen, gezien een waarde van 350 euro aan Ecocheques de dag nadien (zondag en dus sluiting) vervielen. Die verkoper heeft ons goed en professioneel geholpen, waarvoor dank. 07 Juli 2022, ik heb de klantendienst nog niet gehoord over een vergoeding. Mezelf en mijn vrouw proberen een hele dag tevergeefs in te bellen. Uiteindelijk krijg ik een medewerker te pakken. "Ik zie dat uw levering niet werd ingepland voor morgen meneer. Vroegste levering dat ik kan inplannen is 18 augustus." Mijn vrouw heeft speciaal een dag verlof genomen, dit is opnieuw extra 'kosten' voor ons. Totaal zitten we met 350 euro aan verloren ecocheques, een tevergeefse trip van 3u en een dag verlof kwijt. EN we mogen nog eens een maand langer wachten op onze fietsen. Dit zal zeker de laatste keer zijn dat wij bij Stella een fiets kopen. We hebben onze fietsen nog niet en we hebben hier al geld aan verloren.

Beroerde klantenservice

Fiets kopen ging soepel. Werd ook relatief snel geleverd. Bij levering ontbraken accessoires. Zouden nageleverd worden. Na een paar dagen maar eens informeren. De accessoires zouden binnen 1 a 2 dagen geleverd worden. Na een week niks gehoord te hebben weer gebeld. De accessoires zouden nu echt binnen week geleverd worden. Gevraagd of dat dan via PostNL zou gaan. Zou verzonden worden zonder track & trace terwijl het een mand betreft, dus past niet door de brievenbus. Drie weken lang geen nieuws. Weer gebeld. Mand stond klaar om te verzenden, maar klantenservice wist ook niet waarom het niet verzonden was. Ze zou informeren bij afdeling verzendingen. Ze kon deze afdeling zelf niet bellen, alleen mailen. Gevraagd wanneer ik dan iets te horen krijg. Ze zou terug mailen zodra ze een mail terug kreeg van ‘verzendingen’. Tot op heden weer niks gehoord. Elke keer dat je belt sta je 45 minuten in de wacht. Klantenservice bestaat uit zoveel afdelingen en ze hebben van elkaar geen idee waar ze mee bezig zijn. Interne communicatie is heel beroerd. De aanschaf gaat prima; maar als je daarna een probleem hebt met de levering of met je fiets, dan wens ik je heel veel succes…

Stella liegt en bedriegt

Na een zeer vlotte verkoop bleek de service WAARDELOOS en werden we voorgelogen en bedrogen door medewerkers van Stella. Na gebruik van 40 km brak binnen 1 week mijn zadel af. Gebeld voor reparatie. Kunnen pas na 2 weken komen. Een nieuwe fiets nota bene!!!!!! Gebeld, nee 2 weken was allen indicatie zouden 'hun best doen' eerder te komen maar het was druk. "Ik heb even contact gehad met de man die uw gister heeft gesproken". Keiharde leugen want ik had een dame gesproken. Ik kon ook naar testcentrum Amersfoort met een reiskostenvergoeding van 50 euro. Prima. Na twee weken nog geen 50 euro. "Ja meneer, als wij het overgemaakt hebben duurt het 2 weken voor het op uw rekening staat'. Ben je echt een imbeciel als je dat in deze tijd durft te zeggen. Tig telefoontjes en allerlei smoezen maar nog geen geld en zeker geen service.

Stella belooft een korte levertijd om de order binnen te halen. Daarna wordt dit steeds opgeschoven.

Alles verloopt keurig bij Stella tot aan de betaling van de fiets. De fiets dient direct betaald te worden (de verkoper heeft zelfs al een pinapparaat mee bij een thuisbezoek). Er wordt een datum afgesproken voor levering van de fiets, in mijn geval binnen 4 weken. Ik heb duidelijk aangegeven bij de verkoper dat de levertijd het belangrijkst is. Vervolgens wordt vlak voor de leveringsafspraak contact opgenomen dat de onderdelen niet beschikbaar zijn en dat de levering 2 maanden later ingepland wordt. Hier was ik al zeer ontevreden over, maar ik heb Stella het voordeel van de twijfel gegeven. Vlak voor het tweede leveringsmoment werd ik vandaag weer gebeld, helaas zijn de onderdelen niet beschikbaar. De levering kan pas over 6 weken plaatsvinden. Wel toevallig dat bij de verkoop aangegeven wordt dat binnen 4 weken geleverd kan worden en dat er telkens vlak voor de levering gebeld wordt om te verplaatsen. Dit voelt niet goed! Wij hebben de bestelling nu geannuleerd. Stella wilde direct het geld hebben bij het thuisbezoek. Voor de retourbetaling heeft Stella minimaal 15 dagen nodig. Stella belooft bij de verkoop een korte levertijd om de order binnen te halen en vervolgens proberen ze dit steeds weer op te schuiven. Als dank voor het geduld houdt Stella je geld nog even minimaal 15 dagen vast. Als Stella echt niet kon voorzien dat de levertijd zo lang is, dan zouden ze er in mijn optiek alles aan moeten doen om het geld binnen zeer korte termijn terug te storten. Dit lijkt dus meer op een businessmodel.

Fiets niet geleverd. Geen contact mogelijk met Stella.

Mijn gekochte Stella fiets zou vandaag bezorgd worden. Levertijd van 5 werkdagen, werd 2,5 week. Echter krijg je last minute een mail dat de bezorging niet doorgaat door systeemfout. Ik kan geen contact leggen met Stella, mail blijft onbeantwoord, en telefonisch kom ik er niet door. Echter krijg ik een mail, dat mijn fiets is bezorgd vandaag. Ik probeer het dan middels een review, of jullie contact kunnen opnemen, wanneer ik mijn fiets kan verwachten. Is dat dagen, weken of maanden? Bij indienen van een aanvraag voor een proefrit, werd ik binnen no-time gebeld door Stella. Een klant die al binnen is, verwacht dit toch zeker ook. Het is een grote, niet alledaagse, uitgave voor de portemonnee! Dan mag je toch zeker antwoord verwachten.

Zeer slecht

Koop je een Stella die op voorraad is zeggen ze 2 x de afspraak af en moet je 5 weken wachten om hem op te halen. Waardeloos. En nu afwachten of deze afspraak doorgaat. En contant geld nemen ze niet aan is gewoon een wettig betaal middel . Nooit meer een Stella fiets .

Zeer slechte service

Zeer slechte service! Fiets zou op voorraad zijn, is echter na bestelling in de winkel niet het geval. Levertijd bedroeg 3 weken. Gezien ik op de genoemde data de fiets niet zelf kon ophalen moest er een nieuwe data gepland worden. Hier kwam vervolgens weer 2 weken overheen. Toen ik vroeg naar de mogelijkheid of ik de fiets kon laten bezorgen en zelf contact opnam met het filiaal waar de fiets geleverd om 2 dan later de fiets op te halen werd was de reactie: sorry mevrouw we hebben de oude data nu al verwijderd en deze kan niet meer terug gezet worden. Ik wacht nu dus 5 weken op een fiets die op voorraad zou zijn. Totaal niet flexibel, zeer slechte service en klantvriendelijkheid tot aan de verkoop. Al met al ik raad dit bedrijf niemand aan!

Wat een **t service!!

Op 13 mei 2022 met goede moed naar de winkel. Mooie fiets gevonden. Verkoper was een toppertje. Hij was echter 1 dag invaller in de winkel, helaas .. Aanbetaling gedaan, ging natuurlijk prima. Voor 20 mei 2022 een afspraak gemaakt om de fiets op te halen. Website geraadpleegd of ik mijn oude fiets kon inruilen. Geen probleem stond er. Ik moest terug fietsen van Waddinxveen naar Alphen ad Rijn. Toch maar even gebeld met Stella. Met de verwachting dat ik bij de winkel uit zou komen, kreeg ik de algemene lijn. Vriendelijk mevr. Aan de lijn zei 'geen probleem. Ik stuur een bericht naar de winkel dan laden ze uw accu op, kunt u rustig terug fietsen naar Alphen.' Aankomst winkel. Meegedeeld dat ik mijn fiets kom halen. Meneer in de winkel zegt dat is mooi. Ik zie dat u alles betaald Te eerlijk, ik zeg goh dat kan niet we hebben alleen een aanbetaling gedaan. Nergens in het systeem te vinden. Uiteindelijk gevonden na een kwartier wachten. Volgende vraag. Kunnen we gelijk de fiets hier laten en wat geeft u hiervoor? Mevrouw dat doen wij hier niet. Uitgelegd dat wij gebeld hebben en dat dit wel zo is. Na vijven en zessen toch geld ervoor gekregen wat van het nog te betalen bedrag werd afgetrokken. Konden we niet pinnen omdat het systeem het niet kon verwerken. Afstellen van de fiets ook een eeuwigheid. Kortom veel tijd en ergenis verder bleek ook de accu niet opgeladen! Nou zegt meneer ja die van de andere klant wel. Grrrr. Door het gerommel van het systeem alleen de pin bon binnen niet de volledige factuur. 30 mei 2022 gebeld met Stella waar blijft de factuur. (Ieder bedrijf stuurt die automatisch gelijk na betaling). Mevrouw u heeft nog een levering open staan op 2 juni. U kunt dan uw fiets ophalen, serieus!!!??? Ik zeg nou mevrouw die heb ik 20 mei opgehaald en u heeft 16 mei gemaild vanuit planning. Kortom weer 5-10 werkdagen wachten va 2 jun 21 juni 2022 de factuur, na twee keer bellen, nog niet binnen! Dussssss Dit was mijn eerste keer bij Stella NOOIT meer!!!

Super slecht!! Eens en nooit meer!!

Voor het eerst klant van stella... helaas ook de laatste keer. De communicatie is werkelijk om te huilen. Ik wacht al 2 weken op mijn geld dat terug gestort zou worden. Vele mails, telefoontjes, whatsapp berichten en zelfs via fb messenger maar nog steeds van het kastje naar de muur. Als je moet betalen dan weten ze je goed te benaderen, maar als ze terug moeten betalen dan mag je je baan wel opzeggen om er zelf achteraan te gaan. Bezorg service niet netjes, fiets niet afgesteld en de mand moest ik ook zelf maar vast laten zetten. De bonnnen van het nationaal nederlands fietsplan weigerde de bezorger aan te nemen, betalen met de pin en anders nam hij de fiets gewoon weer mee! Verkoper en bezorger schuiven elkaar de schuld in de schoenen, stella reageert nergens op en ik kan er zelf elke dag achteraan. Daarintegen ben ik wel zo eerljjk om te zeggen dat de fiets mij goed bevalt. Maar de service maakt dat ik nooit meer klant wordt bij stella

Slechtste aankoop ooit

We hebben een E-bike gekocht voor onze dochter, ook niet de goedkoopste, verzekering aangesloten en het verkoop ging inderdaad heel vlot en soepel. De E-bike was echter een bike, de E weggelaten, want electrisch fietsen werkte niet. Daar over gebeld, maar niet geholpen, de servicebeurt gepland en de monteur zag ook dat de fiets het inderdaad niet deed. Teruggestuurd naar Nunspeet en nu al een maand aan het wachten, de leenfiets is te groot dus dochterlief moet elke keer gehaald en gebracht worden. (Kosten lopen op) Bellen en mailen heeft weinig zin, elke keer zetten ze je verhaal in het systeem, maar ze doen er niks mee....belachelijk!!!! Denk asjeblieft twee keer na en kijk niet naar die 8.5 beoordeelde score, dat kan niet waar zijn!!!! Zo ga je niet om met je klanten!

Wat een waardeloos bedrijf

Wat een waardeloos bedrijf, het besturingssysteem systeem wat de motor aandrijft is kapot, fiets tweejaar oud 1100 km dus eigenlijk nog nieuw, de fiets staat nu al 14 dagen bij de stella reparateur. Onderdeel is nog niet binnen. Kunt u vragen of de beugel van mijn Stella op de leenfiets gezet kan worden, dit is voor onze honden kar. Nee daar beginnen wij niet aan,” mevrouw is 2 min werk voor de monteur. Klantenservice heel vriendelijk maar doet niets. Wat een waardeloos bedrijf voor ons nooit meer Stella.

Slechte service Stella

Na een snelle verkoop bij het ophalen werd ons verteld dat we wel een een hele kleine accu hadden gekocht en de levensduur laag was, weer 200 euro bijbetalen voor een betere accu. Nu na 3 weken de fiets uit elkaar valt: spaken kapot en schroeven die uit de fiets vallen, kunnen ze de fiets pas over 2 weken repareren!! Volgens de plaatselijke fietsemaker is het gevaarlijk om op de fiets te fietsen. Na drie weken kan m’n zoon dus nu al niet meer op zijn fiets van ruim 1800 euro naar school want het duurt ruim 2 weken voordat ze tijd hebben om de fiets te repareren!

De klant is niet de koning

Zeer slechte communicatie en geen empathie voor de klant. Half april heb ik een fietsmand gekocht in de webshop. Eind mei is er nog niets geleverd. Na ruim 10 telefoontjes verder met een wachttijd van >20 min per poging en kastje/deur beleid ten top kreeg ik het bericht dat het artikel niet op voorraad is . Dit in tegenstelling tot een eerdere reactie dat ik bij mijn buren moest nagaan of het artikel daar bezorgd zou zijn. Al met al een negatieve ervaring met als eindstand geen fietsmand. Hopelijk lukt het Stella fietsen wel om het geld te storten, want ik heb de bestelling intussen geannuleerd.

Oosteinderweg 95 7811 EJ Emmen