Zeer slecht

Armband vab my jewellery in de winkel in sluis gekocht. Na enkele dagen dragen al kapot. Hier contact over gehad via de mail, kreeg direct antwoord dat ik niet meer kon retourneren gezien het langer dan 1 week na aankoop was (8dagen). Meerdere mails gestuurd over het feit dat ik niet kan retourneren en hoor vervolgens niks meer van de winkel. Daarom zeer slechte service en bieden slechte kwaliteit spullen, zijn niet bereid tegemoed te komen.

• Would you recommend us? No

Teleurstellend

Helaas was de bestelling niet compleet en meerdere artikelen waren stuk. Na netjes contact opgenomen te hebben, zou het bedrag van de niet geleverde en stukkende artikelen terug gestort worden op mijn rekening. Tot op heden niks ontvangen en het bedrijf reageert niet meer op mijn mailtjes. Ik betreur dit echt enorm.....

• Would you recommend us? No

Hele snelle verzending/levering. Netjes en heel goed verpakt! Leuk persoonlijk kaartje erbij ontvangen. Bedankt!

Mooi aanbod en klantvriendelijk

Mooie producten en zeer klantvriendelijke benadering. Producten snel in huis ook en ook nog een kortingscode erbij cadeau. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot een volgende bestelling!

Pluspunten

communicatie

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed verpakt.

Omgang met klachten. Het ging om een riviera maison product die ze niet wilden ruilen ivm handgemaakt glazuur maar dit antwoord heb ik nog nooit gehad van bol, riviera of wehkamp. Die handelen het gewoon netjes af. 10% korting op de volgende bestelling heb ik niets aan. Ik bestel hier dus ook niet weer.

Pluspunten

super service. heel vriendelijk. prachtige spullen.

Pluspunten

Leuk ingepakt

Pluspunten

Snelle afhandeling en levering, bestelling netjes verpakt ontvangen!

Niet voor het bedrijf, wel voor de leverancier van het door mij bestelde product. De papieren sterren van Delight Department, deze blijven na het in elkaar zetten niet in elkaar zitten met de aan het product bevestigde tape.

Pluspunten

Snelle service en gelijk super mooi verpakt en persoonlijk!!

Pluspunten

Bestelling via mail prima verlopen. De zwarte kerststerren keurig op tijd in huis. Echter na openen helaas snel kapot gegaan. Werd mij keurig een nieuw setje aangeboden. En meteen via mail snel contact met me opgenomen. Erg correct!

Ga zo door, erg tevreden over correct contact.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik betaal 9 euro verzendkosten voor een bestelling die met gemak door de brieven bus kan, en deze bestelling word voor die 9 euro in een doos gedaan waar nog een olifant zichzelf kan keren! Vooraf had ik hierover via de mail een vraag gesteld of ik het per brievenbus pakket kon laten leveren waar nooit een antwoord op gekomen is.

Pluspunten

Goed geholpen en zelfs de verzendkosten waren erbij gedaan omdat ik een waardebon in had geleverd en daarom onder de €40 zat

Pluspunten

Snelle levering Leuk en goed verpakt Persoonlijke boodschap Contact met de klant over de verzending van het product

Pluspunten

Verzorgd ingepakt en op tijd ontvangen. Feestje om uit te pakken.

Pluspunten

Zeer snelle reactie op vragen! Erg fijn geholpen.

Geen!

Pluspunten

Snelle service en mooi ingepakt. Leuk als je zelf een cadeautje krijgt.

Pluspunten

Snelle levering, goed bereikbaar via de mail

Pluspunten

Kundig advies, tijd om over mijn keus na te denken. Judith is erg gezellig!

Geen idee

Pluspunten

Goede en snelle levering. Ook leuk ingepakt. Toen er een kapot schaaltje bij zat heb ik gemaild, werd er gelijk gereageerd en een nieuwe opgestuurd!

Pluspunten

Alles

Geen! Vooral zo doorgaan

Pluspunten

Snelle service Persoonlijke contact via site Prachtige producten

Pluspunten

Had al een enthousiast mailtje gestuurd maar zeker niet aangekomen! Prachtige tas en super ingepakt!! Snel en attente afhandeling!