Nooit en nooit meer Sterrenhoudt!!!!!!

Heb artikelen gekocht. Door Sterrenhoudt zijn de verkeerde artikelen geleverd. Heb gebeld en teruggestuurd. Na diverse telefonades heb ik eindelijk de portokosten terug, maar tot op heden nog steeds niet de juiste artikelen. Heb tig keren gebeld en heb aangegeven mijn geld terug te willen. Ruim een week terug werd mij beloofd (na tig telefoontjes, die niet opgenomen werden) heb ik met een ander nummer gebeld en ja hoor de telefoon werd opgenomen!! Maar nog steeds geen geld!! Schandalig.

Zeer slecht

Armband vab my jewellery in de winkel in sluis gekocht. Na enkele dagen dragen al kapot. Hier contact over gehad via de mail, kreeg direct antwoord dat ik niet meer kon retourneren gezien het langer dan 1 week na aankoop was (8dagen). Meerdere mails gestuurd over het feit dat ik niet kan retourneren en hoor vervolgens niks meer van de winkel. Daarom zeer slechte service en bieden slechte kwaliteit spullen, zijn niet bereid tegemoed te komen.

• Would you recommend us? No

Teleurstellend

Helaas was de bestelling niet compleet en meerdere artikelen waren stuk. Na netjes contact opgenomen te hebben, zou het bedrag van de niet geleverde en stukkende artikelen terug gestort worden op mijn rekening. Tot op heden niks ontvangen en het bedrijf reageert niet meer op mijn mailtjes. Ik betreur dit echt enorm.....

• Would you recommend us? No

Hele snelle verzending/levering. Netjes en heel goed verpakt! Leuk persoonlijk kaartje erbij ontvangen. Bedankt!

Mooi aanbod en klantvriendelijk

Mooie producten en zeer klantvriendelijke benadering. Producten snel in huis ook en ook nog een kortingscode erbij cadeau. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot een volgende bestelling!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

communicatie

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed verpakt.

Omgang met klachten. Het ging om een riviera maison product die ze niet wilden ruilen ivm handgemaakt glazuur maar dit antwoord heb ik nog nooit gehad van bol, riviera of wehkamp. Die handelen het gewoon netjes af. 10% korting op de volgende bestelling heb ik niets aan. Ik bestel hier dus ook niet weer.

zeer slecht, onaanvaardbaar