Apart en mooi smeedijzer

Wij hebben het smeedijzer gevonden via google dat is heel mooi voor in de nieuwe aanbouw we hebben het besteld bij deco deurbeslag en het zit nu op het hout het geeft een mooie uitstraling apart

Erg goed !!!

Groot en fraai assortiment wat je niet vaak ziet, erg blij met de geleverde spullen, ga er zeker vaker bestellen !!

Geld terugstorten kan 2 weken duren!

Ik heb op 4-4 een bestelling die ik een uur van te voren heb gedaan telefonische geannuleerd. Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en ben daar door decodeurbeslag zelf op gewezen. Dat is goede service. Na 5 dagen ben ik gaan bellen waar mijn geld blijft. Ik kreeg een zwak verhaal dat dit tot twee weken kan duren! Letterlijk werd me verteld dat de mensen die de terugstorting doen maar eens in de zoveel tijd terugstorten. Bizar voor een webshop, en enorm ouderwets in 2024.

Hartelijk dank voor uw review en vervelend te lezen dat u langer dan gewenst op uw terugbetaling moest wachten. We begrijpen gezien de annulering van uw bestelling dat dit vervelend is. In onze algemene voorwaarden staat dat we bij een retour het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen zullen terugstorten. Maar in de praktijk handelen we dit uiteraard altijd zo snel mogelijk af. Onze excuses dat dit in uw geval toch 14 dagen geduurd heeft. Team van DecoDeurbeslag

Vlotte, snelle levering tegen een goede prijs

Duidelijke web-site, vlotte levering, goede prijs

Mooie pakket/brievenbus helaas door onzorgvuldige behandeling kwam deze beschadigd aan.

Mooie pakket/brievenbus. Hij is gemaakt van relatief dun staalplaat dus zal niet vandaal bestendig zijn. Dit maakt hem ook kwetsbaar voor beschadiging tijdens vervoer (neem ik aan). Er zat een duikje in een zijpaneel en aan de onderkant was hij zo hard neergezet/gevallen dat een hoekpunt was beschadigd en zelfs drie popnagels waren los gekomen. Gelukkig heb ik zelf een popnageltang dus dat was snel gefixed, even de hoek met zarte verf gespoten en klaar. Dus ik zou hem de volgende keer zelf ergens afhalen en niet laten bezorgen.

Hartelijk dank voor uw review en wat vervelend om nu te lezen dat uw pakket met brievenbus beschadigd is aangekomen! Natuurlijk heel fijn dat u de pakketkast zelf hebt kunnen herstellen, maar dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer u ons direct had geïnformeerd hadden we kunnen zorgen voor een vervangend exemplaar. Fijn dat u ons alsnog hierover informeert, want dit stelt ons in staat om contact op te nemen met de leverancier omtrent de verzendverpakking om deze te verbeteren. Wij wensen u ondanks dit alles heel veel gebruiksplezier toe van uw pakketkast! Team van DecoDeurbeslag

Snelle, correcte en mooi verpakte levering!

Topper

Mooi deurbeslag

De kwaliteit is top. Past precies bij ons deurbeslag dat we al hadden. Snel geleverd ook.

Nette snelle bezorging

Brievenbus vlot geleverd en handig in gebruik.

Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

prima kwaliteit en duidelijke communicatie

prima spul voor redelijke prijs

Snelle verwerking en vlotte communicatie

Omdat een artikel niet meer op voorraad was werd gevraagd of ik mijn bestelling wilde aanpassen of volledig annuleren.

Fijn dat u ondanks dat het gewenste artikel niet meer voorradig was, toch tevreden bent over onze werkwijze. Dank voor dit compliment! Team van DecoDeurbeslag

Product als verwacht.

Snelle verzending, alleen moeizame aflevering door UPS. Heeft 4 dagen/ pogingen geduurd (terwijl we wel thuis waren)

Dank voor de moeite van het schrijven van een review. Vervelend te lezen dat de aflevering niet soepel verliep. Dit is een aandachtspunt voor de pakketdienst. Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeurbeslag

Mooi kwaliteitsproduct

Het product is van een mooie kwaliteit. Er is een heel ruime keuze. Helaas was het product niet op voorraad. In plaats van een teleurstelling is deze is binnen een week alsnog in productie genomen. Goed opgelost en pluim voor de service.

Hartelijk dank voor uw mooie review! Daar doen we het voor :) Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeurbeslag

Snel en niet duur

De prijzen zijn gemiddeld iets lager dan die bij de concurrenten. En ook nog gratis verzending, die snel en soepel verloopt.

Goed product echter zonder montagehandleiding

Product is snel verstuurd/ontvangen. Echter de meegeleverde QR-code tbv een montage handleiding blikt alleen naar een onderhoudshandleiding te verwijzen. Ook op de website van Hardbrass ( leverancier) was niks terug te vinden. Na 1 mailtje is de montagehandleiding gelijk ontvangen. Dus wel prima aftersales!

duidelijke site en plezierig mailcontact

Bij vragen over een product ben ik telefonisch goed en plezierig geholpen. Het product nummer werd mij door gegeven zodat ik het zelf online kon bestellen. Vertraging van de levering werd via de mail aan mij door gegeven + wanneer ze denken dat het binnenkomt. Kortom, ik ben duidelijk en heel plezierig geholpen.

Nette levering

Snel en netjes geleverd, de klink van het huismerk zien er netjes uit

Snelle correcte levering

Goede waar voor redelijke prijs

Veel keuze uit alle categorieën van beslag Snelle levering

Was goed

Bestelling snel en goed geleverd, track and trace kan mooie toevoeging zijn

Mooie deurklinken

Hele mooie klinken goede kwaliteit en staat prachtig op de deuren. Wat ik heel jammer vind is dat er geen sluitplaatje bij zat. Ik ben al dagen aan het zoeken naar een plaatje in dezelfde kleur. Helaas niet te vinden. Het is daarom geen mooi setje geworden. Geen 1 geheel

Hartelijk dank voor uw review! Uw opmerking verbaasd ons enigszins, want zover wij kunnen nagaan heeft u bij ons scharnieren besteld en geen deurklinken. Misschien kunt u even contact met ons opnemen, mochten we u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn? Team van DecoDeurbeslag

Instructie ontbreekt

Er zit geen instructie bij voor montage, website van producent geeft ook ondoldoende info.

Dank voor uw moeite om ons een review te sturen. Vervelend te lezen dat de montage handleiding ontbrak. In de verzenddoos had een kaartje moeten zitten met hierop een QR-code welke leidt naar de website pagina van de fabrikant waarop de handleidingen te vinden zijn. Hierop wordt per artikel van de gekochte set uitgelegd hoe deze gemonteerd dient te worden. Onze excuses dat dit kaartje ontbrak in uw zending. Uiteraard kunt u ons ook altijd telefonisch of per mail benaderen wanneer u vragen heeft omtrent de montage. Wij wensen u desondanks veel plezier toe van uw aankoop! Hartelijke groet, Team DecoDeurbeslag

Professioneel en voorkomend!

Goed product tegen een scherpe prijs

Meermaals hier huismerk deurbeslag gekocht dat niet onderdoet voor het duurder merk, maar wel een stuk voordeliger is. Snel verzonden en goed verpakt.

Duidelijke website

Duidelijke website met top kwaliteit deurbeslag!

Over DecoDeurbeslag

DecoDeurbeslag is de online deurbeslag specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, leveren maatwerk en deskundig advies.