Goede service snel in huis

Zeer vriendelijk te woord gestaan.Zeer snel gereageerd!

Zie hierboven Ik hoop alleen dat mijn bestelling snel in orde mag komen.

Goede kwaliteit

Ik misten alleen de pakkertjes voor de rozetten vast te zetten,als je het op de deur wil schroeven

Prima geholpen

Had verkeerde beslag gehad Is keurig opgelost

Prima spullen

Duidelijke website, prima spullen en ook nog snel geleverd. Aanrader.

Aanrader!!

Zeer snel bezorgd en ziet er goed uit!

Reageren alert op telefoontjes

Er leek iets niet compleet te zijn. Een klein boutje. Na melding werd het enkele dagen later nagestuurd. Bij de montage bleek - ik schaam me diep - dat het boutje toch aanwezig bleek te zijn. Klanten hoeven niet altijd professioneel te zijn en DecoDeurbeslag blijkt daar adequaat me om te kunnen gaan. Chapau.

verkeerde product geleverd

Besteld was de messing kogellagerscharnier 89 x 89 met rechte hoeken. Geleverd scharnier met ronde hoeken !!!

Hartelijk dank voor uw review en wat vervelend nu te lezen dat u de verkeerde scharnieren ontvangen heeft. Helaas is dit mis gegaan in ons magazijn, onze excuses hiervoor. Uiteraard kunnen wij u alsnog de juiste scharnieren sturen, als u dit wenst. Team van DecoDeurbeslag

super goed op tijd ingeleverde...........mooi je product

super goed op tijd ingeleverde.

Goede, betrouwbare winkel

Goede service en kwalitatief goede producten

Vriendelijk en denkt goed mee

Prima ervaring gehad, vragen worden vriendelijk opgepakt en snel behandeld. Zeer tevreden .

Levering en product prima

Product was er op de afgesproken tijd

Pakket snel geleverd, deurkruk was fout geleverd één belletje en alles werd keurig opgelost, de volgende dag de goeie in huis TOP!

Apart en mooi smeedijzer

Wij hebben het smeedijzer gevonden via google dat is heel mooi voor in de nieuwe aanbouw we hebben het besteld bij deco deurbeslag en het zit nu op het hout het geeft een mooie uitstraling apart

Erg goed !!!

Groot en fraai assortiment wat je niet vaak ziet, erg blij met de geleverde spullen, ga er zeker vaker bestellen !!

Geld terugstorten kan 2 weken duren!

Ik heb op 4-4 een bestelling die ik een uur van te voren heb gedaan telefonische geannuleerd. Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en ben daar door decodeurbeslag zelf op gewezen. Dat is goede service. Na 5 dagen ben ik gaan bellen waar mijn geld blijft. Ik kreeg een zwak verhaal dat dit tot twee weken kan duren! Letterlijk werd me verteld dat de mensen die de terugstorting doen maar eens in de zoveel tijd terugstorten. Bizar voor een webshop, en enorm ouderwets in 2024.

Hartelijk dank voor uw review en vervelend te lezen dat u langer dan gewenst op uw terugbetaling moest wachten. We begrijpen gezien de annulering van uw bestelling dat dit vervelend is. In onze algemene voorwaarden staat dat we bij een retour het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen zullen terugstorten. Maar in de praktijk handelen we dit uiteraard altijd zo snel mogelijk af. Onze excuses dat dit in uw geval toch 14 dagen geduurd heeft. Team van DecoDeurbeslag

Vlotte, snelle levering tegen een goede prijs

Duidelijke web-site, vlotte levering, goede prijs

Mooie pakket/brievenbus helaas door onzorgvuldige behandeling kwam deze beschadigd aan.

Mooie pakket/brievenbus. Hij is gemaakt van relatief dun staalplaat dus zal niet vandaal bestendig zijn. Dit maakt hem ook kwetsbaar voor beschadiging tijdens vervoer (neem ik aan). Er zat een duikje in een zijpaneel en aan de onderkant was hij zo hard neergezet/gevallen dat een hoekpunt was beschadigd en zelfs drie popnagels waren los gekomen. Gelukkig heb ik zelf een popnageltang dus dat was snel gefixed, even de hoek met zarte verf gespoten en klaar. Dus ik zou hem de volgende keer zelf ergens afhalen en niet laten bezorgen.

Hartelijk dank voor uw review en wat vervelend om nu te lezen dat uw pakket met brievenbus beschadigd is aangekomen! Natuurlijk heel fijn dat u de pakketkast zelf hebt kunnen herstellen, maar dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer u ons direct had geïnformeerd hadden we kunnen zorgen voor een vervangend exemplaar. Fijn dat u ons alsnog hierover informeert, want dit stelt ons in staat om contact op te nemen met de leverancier omtrent de verzendverpakking om deze te verbeteren. Wij wensen u ondanks dit alles heel veel gebruiksplezier toe van uw pakketkast! Team van DecoDeurbeslag

Snelle, correcte en mooi verpakte levering!

Topper

Mooi deurbeslag

De kwaliteit is top. Past precies bij ons deurbeslag dat we al hadden. Snel geleverd ook.

Nette snelle bezorging

Brievenbus vlot geleverd en handig in gebruik.

Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

prima kwaliteit en duidelijke communicatie

prima spul voor redelijke prijs

Snelle verwerking en vlotte communicatie

Omdat een artikel niet meer op voorraad was werd gevraagd of ik mijn bestelling wilde aanpassen of volledig annuleren.

Fijn dat u ondanks dat het gewenste artikel niet meer voorradig was, toch tevreden bent over onze werkwijze. Dank voor dit compliment! Team van DecoDeurbeslag

Product als verwacht.

Snelle verzending, alleen moeizame aflevering door UPS. Heeft 4 dagen/ pogingen geduurd (terwijl we wel thuis waren)

Dank voor de moeite van het schrijven van een review. Vervelend te lezen dat de aflevering niet soepel verliep. Dit is een aandachtspunt voor de pakketdienst. Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeurbeslag

Bedrijfsgegevens

Binnendelta 9 D

1261 WZ Blaricum

035 760 5601

[email protected]

Over DecoDeurbeslag

DecoDeurbeslag is de online deurbeslag specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, leveren maatwerk en deskundig advies.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.