Na slechte advies, is het probleem toch nog goed opgelost.

Omdat ik twijfelde of het product zou passen heb ik advies gevraagd. Dit advies bleek na aankoop onjuist. Na retourzending heb ik het geld terug ontvangen.

Bedankt voor uw review. Maar heel vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent. Uiteraard had u het volledige aankoopbedrag met de verzendkosten ook retour moeten ontvangen. Wilt u contact met ons opnemen hierover? Dan gaan we dit alsnog aan u vergoeden. Hartelijke groet, Team van DecoDeurbeslag

De bestelling werd vlot afgeleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Perfecte service, goede professionele communicatie

Zie boven

Ruime keuze, goede service

Een groot aanbod voor een scherpe prijs! Snelle levering en heldere communicatie.

Uitstekende service !

Ik had de verkerde besteld, dit was snel opgelossd en de verschil gecrediteerd.

Goede winkel, beroerde trage levering

Zie hierboven

Hartelijk dank voor uw reactie. Onze excuses dat de levering iets vertraagd is en binnen 5 werkdagen geleverd is. Wij wensen u veel plezier toe van het aangekochte beslag! namens het team van DecoDeur

Prachtige Produkten

Prachtige produkten, zeer ruim assortiment, snelle levering, perfect verpakt

Snel efficiënt, kundig en conform afsprak geleverd.

Mooie producten.

Prima!!

Zeer klantvriendelijk én helder!!

Briefplaat besteld. Deze sluit niet goed, geen oplossing geboden.

Briefplaat besteld. Deze sluit niet goed af. Reactie: de andere briefplaten hebben hetzelfde euvel.. 110 euro uitgegeven aan een niet sluitende briefplaat en verder geen oplossing voorgesteld. Ik koop hier nooit meer wat! Slechtste service-ervaring beleefd sinds tijden.

Super service!

Voor een oude voordeur met sierlijsten zocht ik beslag voor binnen en buiten. Super bij geholpen en extra maten opvragen was geen probleem.

Perfecte service!

Raam- en deurbeslag besteld voor ons nieuwe huis. Erg goed geholpen door Reinier en Miranda aangezien we niet alles in de goede maat hadden besteld. Zeer flexibele service en snelle correspondentie. We zijn heel bij met het eindresultaat! Dank!

Niet alleen perfecte service maar ook meedenken met de klant

Zeer goed!

Zeer goede service

Makkelijk,snel, goed verpakt. Alles zoals het hoort. Een aanrader 👍

Top service, correcte prijzen

Promo-prijs voor brievenbus correct gehandhaafd. Met de gevraagde uitgestelde levering in opmerking bij bestelling werd ook rekening gehouden. Contact via e-mail werd snel en accuraat beantwoord.

Helemaal top

Prima volgens afspraak

Hartelijk dank voor uw bestelling bij decodeurbeslag.nl. Zoals wij u na ontvangst van de bestelling hebben laten weten was het bestelde artikel helaas niet voorradig. Naar verwachting zou u dit rond 25 juni ontvangen. Volgens onze gegevens is het pakket afgelopen vrijdag 21 juni bij u bezorgd. Wij wensen u alsnog veel gebruiksplezier toe van het deurbeslag! DecoDeur

Precies zoals ik verwacht had.

Prima en correct contact en levering

Prima en correct contact. Ondanks geen directe levering toch eerder geleverd.

Niet blij

6 binnendeuren besteld en laten afhangen. Ten eerste werden de deuren 6 weken later dan voorspeld geleverd. Zonder communicatie. Zelf naar moeten vragen. Vind ik erg slordig. Vervolgens heeft de timmerman die de deuren af heeft gehangen, de paumellegaten verkeerd geboord. Beneden ging dat net goed. Maar boven moest er een oplossing bedacht worden. Dat heeft hij met ringetjes gedaan. Hier ben ik niet blij bepaald mee. Op sommige zitten 2 ringen. Ook alle sloten zijn vervangen. En bij een deur staken gewoon twee schroeven uit die dwars door een houten beschot waren geschroefd. Tot slot had hij per ongeluk een sleutelplaatset meegenomen (die ik zelf had aangeschafd). Moest hem nog overtuigen ook dat het niet anders kon dan dat hij hem had meegenomen. Toen vond ie de set ineens in zn gereedschapskoffer. Kortom: de afhangservice is echt benedenmaats. Vooral voor de prijs die ze vragen, echt belachelijk. Ik zou nooit meer voor deze partij kiezen.

zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Beslag besteld, paste niet (mijn fout). Beslag geretourneerd, en betaald bedrag zonder morren terug gekregen.

Pluspunten

De bestelling werd snel geleverd, helaas het verkeerde artikel. Probleem werd binnen een dag opgelost en omgeruild. Wat een service!

Geen, aan jullie service kan menig bedrijf een voorbeeld nemen

Pluspunten

Korte wachttijd klantenservice, duidelijke product informatie.

Pluspunten

Veel keuze en keurig volgens afspraak geleverd.

Bevestiging dat product is verstuurd, naast de track&trace code

Over DecoDeurbeslag

DecoDeur is de online deuren specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, maatwerk en deskundig advies.