Niet alleen perfecte service maar ook meedenken met de klant

Zeer goed!

Zeer goede service

Makkelijk,snel, goed verpakt. Alles zoals het hoort. Een aanrader đź‘Ť

Top service, correcte prijzen

Promo-prijs voor brievenbus correct gehandhaafd. Met de gevraagde uitgestelde levering in opmerking bij bestelling werd ook rekening gehouden. Contact via e-mail werd snel en accuraat beantwoord.

Helemaal top

Prima volgens afspraak

Hartelijk dank voor uw bestelling bij decodeurbeslag.nl. Zoals wij u na ontvangst van de bestelling hebben laten weten was het bestelde artikel helaas niet voorradig. Naar verwachting zou u dit rond 25 juni ontvangen. Volgens onze gegevens is het pakket afgelopen vrijdag 21 juni bij u bezorgd. Wij wensen u alsnog veel gebruiksplezier toe van het deurbeslag! DecoDeur

Precies zoals ik verwacht had.

Prima en correct contact en levering

Prima en correct contact. Ondanks geen directe levering toch eerder geleverd.

Niet blij

6 binnendeuren besteld en laten afhangen. Ten eerste werden de deuren 6 weken later dan voorspeld geleverd. Zonder communicatie. Zelf naar moeten vragen. Vind ik erg slordig. Vervolgens heeft de timmerman die de deuren af heeft gehangen, de paumellegaten verkeerd geboord. Beneden ging dat net goed. Maar boven moest er een oplossing bedacht worden. Dat heeft hij met ringetjes gedaan. Hier ben ik niet blij bepaald mee. Op sommige zitten 2 ringen. Ook alle sloten zijn vervangen. En bij een deur staken gewoon twee schroeven uit die dwars door een houten beschot waren geschroefd. Tot slot had hij per ongeluk een sleutelplaatset meegenomen (die ik zelf had aangeschafd). Moest hem nog overtuigen ook dat het niet anders kon dan dat hij hem had meegenomen. Toen vond ie de set ineens in zn gereedschapskoffer. Kortom: de afhangservice is echt benedenmaats. Vooral voor de prijs die ze vragen, echt belachelijk. Ik zou nooit meer voor deze partij kiezen.

Geachte mevrouw, Vriendelijk dank voor uw review. Jammer dat u niet geheel tevreden bent over de communicatie en de kwaliteit van montage. Uiteraard onze excuses dat er van onze kant uit ontoereikend is gecommuniceerd over de termijn van levering en montage. Voor wat betreft de montage: wij hebben hierover tijdens of vlak na de oplevering van u geen feedback gekregen en dus geen mogelijkheid gehad om e.e.a. samen op te lossen. Wanneer wij nog iets voor u mogen betekenen, dan vernemen we dat graag alsnog. DecoDeur

zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Beslag besteld, paste niet (mijn fout). Beslag geretourneerd, en betaald bedrag zonder morren terug gekregen.

Pluspunten

De bestelling werd snel geleverd, helaas het verkeerde artikel. Probleem werd binnen een dag opgelost en omgeruild. Wat een service!

Geen, aan jullie service kan menig bedrijf een voorbeeld nemen

Pluspunten

Korte wachttijd klantenservice, duidelijke product informatie.

Pluspunten

Veel keuze en keurig volgens afspraak geleverd.

Bevestiging dat product is verstuurd, naast de track&trace code

Pluspunten

Snelle correcte levering

Door gaan zo

Pluspunten

Uitstekend klantcontact, erg behulpzaam bij het uitzoeken van de mogelijkheden

Meer maat tekeningen toevoegen

Pluspunten

nette levering

Pluspunten

Snelle levering Prima service Goede kwaliteit

Eigenlijk geen

Pluspunten

contact na ik een verkeerde bestelling deed, ze kwamen met goed advies

Pluspunten

Prima service.

Pluspunten

Vlotte levering, zorgvuldig verpakt.

Kapstokhaken zijn grillig qua maatvoering, doordat het (kennelijk) gegoten materiaal is. Is fijn als dit vooraf duidelijk was geweest. Voor ons is het prima, maar als je strakke uitstraling wilt moet je andere haken nemen.

Pluspunten

Vlotte leverung, goede prijs

Pluspunten

zeer fijne service! Ik werd meteen gebeld omdat ze vermoedde dat ik enkele deurklinken bestelde waar dat dubbelen moesten zijn. Erg vriendelijke mensen.

Pluspunten

Snel en mooi spul

Over DecoDeurbeslag

DecoDeur is de online deuren specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, maatwerk en deskundig advies.