Top, snelle levering, mooi materiaal

Prima. Er ontbrak alleen wel een handleiding, waardoor we veel tijd kwijt waren met het monteren.

Goede kwaliteit, vlotte levering

Namens onze particulieren opdrachtgever hier beslag besteld. Heldere orderbevestiging, en vlotte levering via GLS. Onze timmerman heeft het beslag na ontvangst probleemloos kunnen monteren.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zien u graag weer terug op onze website. Team van DecoDeurbeslag

Goede site en snelle levering

Op de website wordt beweerd dat levering binnen 1 tot 2 werkdagen gaat plaatsvinden. Dit is niet zo.

We hebben slot besteld voor onze brievenbus. Levering zou binnen 1 tot 2 werkdagen zijn volgens de website. We kregen bericht dat de levering op 2 januari zou plaatsvinden. Dat was al later dan de beloofde termijn op,de website. Uiteindelijk werd er op 4 januari geleverd. Zonder berichtgeving dat de levering later zou zijn. Op zich niet wereldschokkend, maar niet volgens belofte van de website en de bevestiging van de bestelling. Het product is overigens prima.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw review en vervelend te vernemen dat uw bestelling later geleverd is dan vermeld op onze site. Bij dit artikel staat vermeld dat wij leveren binnen 1 tot 3 werkdagen. Gezien de feestdagen is uw bestelling op 2 januari direct verwerkt en op 4 januari geleverd. Onze excuses dat dit niet duidelijk vermeld was. Goed te lezen dat het product naar tevredenheid is! Team van DecoDeurbeslag

super snel geleverd en product van goede kwaliteit

De site van DecoDeurbeslag is overzichtelijk en ze leveren super snel. Het product wat wij ontvangen hebben was van goede kwaliteit.

Alles conform verwachting

Snelle en accurate levering. Goed en onbeschadigd geleverd

Duidelijk en snelle service

Prettig contact

Fijn dat ik - voor ik mijn bestelling definitief maakte - twee varianten in de showroom kon bekijken en per mail details kon afstemmen. Een tip is deze: ik heb bij mijn bestelling aangegeven dat ik mijn bestelling graag in de winkel wilde komen ophalen. Toen ik na een paar dagen belde wanneer mijn bestelling werd verwacht, bleek ie al in de winkel te staan. Een berichtje had fijn fijn geweest. Verder helemaal tevreden met de bestelling, mooi espagnoletten, blij mee.

Prima geregeld

Wat ik besteld heb heb ík volgende dag ontvangen. Zoals het hoort

Beschadigd product snel vervangen

Super snelle levering!

Super snelle levering en ziet er goed uit!

goede service, voldoet aan de verwachtingen

goede service, voldoet aan de verwachtingen

Goede uitleg en snel geleverd

Passend advies, goed product

Snelle en heldere communicatie

Heldere website, daarna snel contact met Decodeurbeslag. Bestelling en levering snel en keurig. Decodeurbeslag een dikke 10

Vertrouwen is bevestigd.

Er ontbrak iets. Daarover gebeld. De importeur zou het naleveren, maar dat gebeurde niet. Weer gebeld met DecoDeurbeslag en twee dagen later lag het alsnog in de brievenbus. Perfect, zo'n afhandeling. Schept vertrouwen.

Makkelijk besteld en ontvangen

Bestelling ging zeer makkelijk. Ook fijn dat er nog staffelkorting werd toegepast. Levering is (denk ik) door hun leverancier gedaan. Hierdoor geen informatie gehad over levermoment. Aangezien onze pakketbezorgers in een afleverbox bezorgen die net niet volledig waterdicht is, was ons pakket toch vrij vochtig geworden. Waarschijnlijk heeft het er al langer gelegen omdat ik niet door had dat het er al was.

perfect geregeld

snel antwoord op vragen en op tijd het juiste geleverd.

Vriendelijk aan de telefoon en heel snelle levering.

Niets op aan te merken.

Snel , goede berichtgeving, en goed product

Zeer mooie producten van goede kwalteit.

Alle producten zijn op tijd geleverd. Zeer mooi deurbeslag van goede kwaliteit.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw review! En fijn te lezen dat u helemaal tevreden bent. Wij wensen u veel plezier toe van het deurbeslag! Team van DecoDeurbeslag

Slecht

Ik heb het verkeerde beslag wat niet past in de webshop lees je niet waar je rekening mee moet houden

Response from the business owner

Bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat de deurkruk niet past op uw deur. Bij het artikel staat een maattekening vermeld. Wij zouden graag weten waarom deze niet past om u verder te kunnen helpen. Uiteraard kunt u het artikel retourneren en krijgt u uw aankoopbedrag terug, zoals u ook op onze website kunt lezen. Team van DecoDeurbeslag

Gewooon goed

Omdat ze ver uit de goedkoopste zijn

Service en product in één woord, fantastisch

Kwaliteitsproducten, snelle levering en zeer goede klantenservice!

Response from the business owner

Namens het team van DecoDeurbeslag hartelijk dank voor deze positieve review! Hier doen we het voor ;) Veel plezier gewenst van het deurbeslag!

Deurbeslag

Tevreden over de levering en snelheid van leveren. Mooie greepjes en blij met de aankoop. Voor het bevestigen zaten er geen schroefjes bij om de schilden te bevestigen, hier nog separaat naar de winkel gegaan. Een uitleg of instructie bij dit type deurbeslag zou welkom zijn.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw review en goed te lezen dat u blij bent met uw aankoop! De bevestigingsmaterialen voor de deurkrukken leveren we altijd mee in de doosjes. Vervelend te lezen dat deze er niet bij zaten. We hadden ze anders ook kunnen nasturen. Excuses voor het ongemak! Voor nu veel gebruiksplezier gewenst van het mooie zwarte deurbeslag! Team van DecoDeurbeslag

Artikel goed te vinden, snelle levering

Prima, website duidelijk, snelle levering. Goede ervaring:)

About DecoDeurbeslag

DecoDeurbeslag is de online deurbeslag specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, leveren maatwerk en deskundig advies.