Goed, snel en voordelig

Goed advies over de keuze van het product en de verschillen tussen huismerk en duurder merk. Daarna snel verzonden en ontvangen. Product is nergens zo voordelig als bij DecoDeurbeslag, dus helemaal top!

prima product

goed product, zeer goed verpakt, volgens afspraak verzonden en bezorgd. Wel erg lastig te monteren: eerst gaten boren met speciale boor en dan schroeven vanuit de binnenkant waardoor je niet kunt ziwn wat je doet

Hartelijk dank voor uw reactie. Dit geeft ons de mogelijkheid om de informatie op onze website verder te optimaliseren. De Bobi brievenbussen hebben inderdaad geen voorgeboorde montagegaten. De plekken waar de gaatjes zelf geboord dienen te worden, zijn in het metaal gemarkeerd. Om de montage van de Bobi brievenbussen met of zonder statief te verduidelijken, zijn we thans bezig om een montage instructie toe te voegen aan de productinformatie. Wij wensen u ondanks dit veel gebruiksplezier toe van uw Bobi brievenbus op statief! Team DecoDeurbeslag

Mooie producten voor een nette prijs

Ook deze levering conform verwachting. Kan sneller, na 3 dagen geleverd, maar verder zeer tevreden.

Licht teleur gesteld

We hebben langer dan voorzien op ons pakket moeten wachten. De levering was alles behalve goed. Nooit aangemeld op opgegeven adres. Zelf naar een punt moeten gaan om op te halen. Licht beschadigd. Toch pluim voor Sybren die zeer vriendelijk en professioneel ons steeds te woord heeft gestaan en naar oplossingen gezocht en gevonden.

Hartelijk dank voor uw review en heel vervelend dat dit zo verlopen is. Helaas zijn wij afhankelijk van de pakketdiensten en hun medewerkers en verloopt dit in uitzonderlijke gevallen niet goed. Onze excuses nogmaals hiervoor. Wij wensen u voor nu veel gebruiksplezier toe van het product! Team van DecoDeurbeslag

Snel, goed en fijne service

Snelle levering en goede kwaliteit. Bij een gebrek wordt er snel, klantvriendelijk en adequaat gereageerd.

Degelijk, functioneel en stijlvol

Mooie, functionele en stevige brievenbus. Snel geleverd en goed verpakt. Enige minpuntje is dat er geen bevestigingsmateriaal bij wordt geleverd.

Veel keuze, goede prijs. Goed contact. Helaas niet alles op voorraad.

Veel keuze in deurbeslag en voor een goede prijs. Communicatie met de klantenservice is ook erg prettig. Helaas ben ik nog steeds aan het wachten op een deel van mijn bestelling die niet op voorraad was.

Goeie service!

Wij hebben de brievenbus afsluiter gekregen en helaas ging het schroefje kapot omdat je deze dus op maat kan afsnijden. Gebeld met decodeur en Binnen 2 dagen een nieuw pakketje gekregen kosteloos opgestuurd. Dit keer ging het goed. Mooie brievenbus afsluiter!

Goede en snelle levering

Duidelijke site. Levering is snel. Bestelling meer dan mijn verwachting, top.

Positief

Vlotte bestelling met correcte en snelle levering

Ik had de verkeerde kleur besteld en dit is netjes en snel opgelost

Kwalitatief prima brievenbusafsluiter, makkelijk te bestellen, netjes afgeleverd!

Ruim assortiment, scherp geprijsd en vlotte levering.

Nette prijs, goed artikel en snel geleverd. Weer snel de brievenbus gerepareerd.

Goed advies en service

Bij het bestellen van een raamboom werd ik telefonisch goed geadviseerd over welke uitvoering ik moest bestellen.

Goede en snelle levering

Product doet aan verwachting en ziet er mooi uit

Prima service en mooie raamhandels

Positief: denken goed mee; mooie en goede kwaliteit spullen. Minder: het is lastig om specifieke handels te zoeken op de website. En deze webshop werkt als dropshipper, spullen komen niet uit eigen voorraad. En de verpakking is uiterst niet-duurzaam. Voor een bescheiden aankoop een hele berg plastic en onnodig veel papier en kartonnen doosjes. Dat moet en kan echt veel beter! Vanwege dit laatste toch geen aanbeveling.

Fijn dat u dit meldt! Wanneer wij artikelen uit onze eigen voorraad verzenden, werken wij enkel met papieren verpakkingsmaterialen. Wij hebben uw opmerking besproken met onze leverancier en zij gaan hier de nodige aandacht aan geven. Wij wensen u veel plezier toe van uw aankoop! Team DecoDeurbeslag

Prima collectie en snelle levering

Formani garnituren besteld. Betrouwbare levering en niet te duur.

Goede service mooi en degelijk product

Snelle bestelling bij decodeur. Werd direct gebeld dat mijn huisnummer nog ontbrak in de order waardoor alsnog snel geleverd kon worden.

Bijna retour gezonden. Toch maar zelf schroefdraad bijgevijld om pen te kunnen monteren.

Hartelijk dank voor uw review, maar wat vervelend te lezen dat de scharnieren niet goed waren. Jammer dat we hiervan niet op de hoogte waren, want dan hadden wij uiteraard andere scharnieren naar u verzonden. We wensen u ondanks dit toch veel gebruiksplezier van de scharnieren! Hartelijke groet, Team van DecoDeurbeslag

Good variety and easy to order

Found what i was looking for, overall a good variety of options. Would recommend to others. Only downside, the high cost of shipping, but we chose to pick up our order from the store.

Ik ben goed geholpen, snelle reactie en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en prijs. Ik ben goed geholpen na een klein probleem. Ben er echt blij mee.

Prima service, correct geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt ter bescherming

Super service, snelle levering en uitstekende prijzen

Hele goede telefonische hulp en hulp via de mail bij productkeuze. Er wordt meegedacht om artikelen op elkaar af te stemmen qua matchende kleuren. Super snelle leveringen en goede prijzen.

Over DecoDeurbeslag

DecoDeurbeslag is de online deurbeslag specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, leveren maatwerk en deskundig advies.