Bijna retour gezonden. Toch maar zelf schroefdraad bijgevijld om pen te kunnen monteren.

Hartelijk dank voor uw review, maar wat vervelend te lezen dat de scharnieren niet goed waren. Jammer dat we hiervan niet op de hoogte waren, want dan hadden wij uiteraard andere scharnieren naar u verzonden. We wensen u ondanks dit toch veel gebruiksplezier van de scharnieren! Hartelijke groet, Team van DecoDeurbeslag

Good variety and easy to order

Found what i was looking for, overall a good variety of options. Would recommend to others. Only downside, the high cost of shipping, but we chose to pick up our order from the store.

Ik ben goed geholpen, snelle reactie en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en prijs. Ik ben goed geholpen na een klein probleem. Ben er echt blij mee.

Prima service, correct geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt ter bescherming

Super service, snelle levering en uitstekende prijzen

Hele goede telefonische hulp en hulp via de mail bij productkeuze. Er wordt meegedacht om artikelen op elkaar af te stemmen qua matchende kleuren. Super snelle leveringen en goede prijzen.

Zeer mooi deurbeslag en snel geleverd.

Na bestelling werd het deurbeslag snel geleverd. Het deurbeslag zelf ziet er mooi en gedegen uit.

SUPER

product geleverd zoals omschreven en binnen de afgesproken tijd

Fantastische site met goede service

Snellere en accurate levering. Goede verpakking zonder overdadig te zijn

Uitstekende dienst zowel voor als na de verkoop

Voor onze woning hadden we huisnummers nodig om tegen de gevel te plaatsen. Na lang zoeken kwamen we op de website van DecoDeurbeslag huisnummers en -letters tegen die zeer mooi eruit zagen. Aangezien echter enkel een digitale foto aanwezig was en dus geen real life foto, alsook enkel de letter 2 kon bezichtigd worden stelde ik via de klantendienst van DecoDeurbeslag de vraag of ze mij toevallig een foto konden doorsturen van de cijfers en letter die wij nodig hadden. Ik kreeg het genoegen om met Miranda baas van de klantendienst te mailen hierover. Dezelfde dag als mijn aanvraag kreeg ik al een mailtje hierover dat ze dit bij hen leverancier ging navragen. Alsook kreeg ik dezelfde dag nog een foto toegestuurd van de realiteit. Het was nog mooier zo dan we gedacht hadden. We hebben dit dan ook dadelijk hierna besteld. Enkele dagen later werd ons pakketje met de materialen thuis geleverd. We stelden ons de vraag op welke manier de nummers en letter diende gemonteerd te worden, want een handleiding was er niet voorhanden. Hieropvolgend heb ik dan opnieuw een mailtje gestuurd met de vraag of ze mij hier meer info over konden verlenen. De dag zelf kreeg ik van Miranda een mailtje dat ze dit ging navragen bij hun leverancier. De dag nadien kreeg ik dan ook dadelijk de feedback over hoe dit geplaatst dient te worden. Ik wens Miranda Baas dan ook uitdrukkelijk te bedanken voor de uitstekende service die ze ons heeft geboden zowel voor als na de verkoop. Ik ben fan van DecoDeurbeslag en bestel hier zeker en vast nog opnieuw!

Van duidelijkheid op de website en bestelproces tot snelheid van aflevering niets dan lof!

Fijn en vlot geholpen met de details, snel geleverd

Op vragen komt snel antwoord, en heel fijn ook per telefoon. Dus was ik er snel uit. En het werd supersnel geleverd. Prima!

Mooi materiaal !

Keurige levering,

Goede, snelle communicatie en levering

Snelle reactie, duidelijke informatie en snelle levering .

Snel, compleet en aantrekkelijk geprijst

Snelle en complete levering Kwalitatief hoog en goed geprijst.

vriendelijke behandeling en afhandeling volgens afspraak

vriendelijke behandeling en afhandeling exact volgens afspraak

Juist voldoende

Het gebruik van de site is eenvoudig te gebruiken. De beloftes werden in mijn geval iets minder strikt uitgevoerd. Wel snel antwoord ontvangen op de vraag naar de status van mijn levering.

Snelle levering, goede klantenservice

Deurklink goed, maar vragen ook goed en snel beantwoord! Prima dus!

Goed kwaliteit. Snelle levering

Goes kwaliteit. Snelle levering

Mooi kwaliteitsproduct ontvangen!

Deurbeslag is met een kleine vertraging geleverd maar was v.w.b. de looks en degelijkheid wel precies wat we hoopten.

Volgens afspraak netjes afgeleverd

Goed en tevreden

Net service

Netjes en snel geleverd Mooi product

Nette afwikkeling en snelle levering.

Nette en snelle levering

Duidelijke website, goede foto’s, komen afspraken na.

heel goed

prima deurbeslag, netjes geleverd en ingepakt.

Zeer fijn en prettig.

Zeer fijn en prettig in service overall.

Binnendelta 9 1261 WZ Blaricum

Over DecoDeurbeslag

DecoDeurbeslag is de online deurbeslag specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, leveren maatwerk en deskundig advies.