Zeer fijn en prettig.

Zeer fijn en prettig in service overall.

Het pakketje was door post-NL verkeerd verwerkt, waardoor ik het niet binnen kreeg. Ze hebben dit gelijk opgepakt en het opnieuw verstuurd!

Snelle levering van top product!

Goede keuze kunnen maken op basis van een overzichtelijke website met uitgebreide omschrijving van het product. Dankzij de snelle levering van hoogwaardig deurbeslag tegen een billijke prijs was ons probleem snel opgelost!

Eindelijk een plek voor een compleet assortiment.

Na verschillende websites met bijzonder deurbeslag bij jullie ook het gemak van een samenhangende set gevonden.

Vlotte levering van de bestelde produkten.

Fijne service, goed contact

Fijne service, goed contact

Duidelijke site

En ze denken ook mee

Helemaal goed

Goede kwaliteit en de volgende dag al bezorgd.

Snelle levering!

Ik ben tevreden over de klinken die geleverd zijn geworden. een kleine handleiding voor de plaatsing was wel wenselijk geweest.

Mooie shop met topprodukten

Fijne navigatie en een webshop met fraaie produkten. Snelle orderafhandeling en levering vd bestelde artikelen.

Fijn.dat ik mijn bestelling heb

Jammer.dat de bezorger niet aan de deur is geweest. Maar dat ik naar t afhaalpunt moest.

Kwaliteit! Ik had jaren 30 deurklinken voor 25 euro per stuk gekocht, zagen er prachtig uit maar vielen er telkens af en bleef wiebelen… Al die problemen zijn nu verholpen!

Prima hang en sluitwerk.

Ik miste alleen een set schroefjes en zou een tekening van het bepalen van de maat wel handig hebben gevonden.

Geen duidelijke communicatie

19 januari heb ik een bestelling gedaan. Op de site werd NIET aangegeven dat de bestelde artikelen niet op voorraad waren of dat er langere levertijd was. Op 20 januari contact gehad met jullie en toen werd mij toegezegd dat de zending op maandag 23 januari verzenden zou worden. 24 januari weer contact met jullie opgenomen, toen werd mij medegedeeld dat de verwachting was dat de bestelling 1 februari verzonden zou worden. OP 2 februari weer contact gezocht. Toen kreeg ik bericht dat het 3 februari bezorg zou worden. Dat klopte. Over de producten ben ik zeer tevreden.

Communicatief vaardig en deskundig personeel

Deskundig advies over product en goede communicatie bij verdere afhandeling. Onderhoudt correct contact met klant ook als de levering (door omstandigheden) vertraging oploopt.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Brievenbus van goede kwaliteit en snelle levering. Top!

Ruime keus en goed geholpen

We hebben een aantal deurkrukken en raambeslag bij deze winkel besteld voor onze nieuwe badkamer en wc. Snel geleverd en geen probleem bij het retour sturen toen een van de uitzetters niet paste. Goed telefonisch advies voor een alternatief dat ook snel werd geleverd. Helemaal top

super

snelle service en kwaliteit !!!

Goede service; snelle levering

Snelle service; duidelijke website; snelle levering.

Alles perfect en volgens verwachting geleverd

Punctuele levering confirm verachting. Alle materiaal correct ontvangen

Mooi en snel geleverd!

Goed materiaal en goede service

Product besteld op de website. Deze was helaas niet snel leverbaar. Er werd gelijk contact opgenomen en meerdere opties voorgedragen. Prima geregeld!

Goed en snel

Snelle levering en veel keus.

Goede prijs kwaliteit en levering

Prima bestelling en levering

Binnendelta 9 D

1261 WZ Blaricum

Over DecoDeurbeslag

DecoDeurbeslag is de online deurbeslag specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, leveren maatwerk en deskundig advies.