Laden reviews...
Laden reviews...
39 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten geven over het algemeen aan dat leveringen snel verlopen en dat de producten van goede kwaliteit zijn. Veel reviews prijzen de vriendelijke service en duidelijke communicatie. Enkele opmerkingen gaan over verpakking of wisselende leveringen, maar de meerderheid is tevreden over het assortiment en de service.
duidelijke website en mooie krukken, grote keuze, snel geleverd.
Beveelt aan
10 November 2025
Jens
Muiderberg
Goede zaak, vlotte levering, goed verpakt.
Beveelt aan
4 November 2025
Alex
Arnhem
Ik had meerdere producten op zicht besteld waarvan enkele dubbel, maar van verschillende leveranciers. De goedkoopste werden geleverd en de rest werd terugbetaald
Beveelt aan
27 October 2025
MJA
HEEMSTEDE
Dank! Dat is waar we ons in onderscheiden. Niet zomaar klakkeloos de bestelling versturen, maar vooral ook de bestelling beoordelen of het bij elkaar past en wat voor de klant het beste is.
Fijn dat u dit waardeert :)
Veel plezier van uw aankoop!
Team DecoDeurbeslag
Na 3 x aankondiging van ups om te bezorgen is dit na 5 dagen nog steeds niet gedaan
Beveelt niet aan
19 October 2025
Jim
Reeuwijk
Dank voor uw review en wat vervelend nu te vernemen dat u uw bestelling nog niet ontvangen hebt. Wij hebben direct contact opgenomen om te achterhalen wanneer uw bestelling opnieuw aangeboden gaat worden door de pakketdienst.
Wij vertrouwen erop dat u uw bestelling spoedig ontvangt en mocht dit niet het geval zijn, adviseren wij direct contact op te nemen met onze verkoopafdeling.
Team DecoDeurbeslag
de code ingetoetst en besteld klaar zonder enig probleem
Beveelt aan
18 October 2025
Wouter
Workum
alles correct geleverd volgens afspraak
Beveelt aan
4 October 2025
Hans
Raamsdonksveer
Producten zoals omschreven, mooi vlot geleverd
Beveelt aan
9 September 2025
JM
H***
Ik heb geen bericht gekregen van verzending en bezorging de bezorger stond ineens voor de deur.
Beveelt aan
15 August 2025
Ron
Leidschendam
Goede snelle service en bij een lacht snelle en goede oplossing!
Beveelt aan
15 August 2025
Timmo
Brummen
Ik heb een hele goede ervaring met Decodeurbeslag. De communicatie verliep snel en duidelijk, waardoor alles vlot geregeld werd. De producten zijn van mooie kwaliteit en precies zoals omschreven. Absoluut een aanrader
Beveelt aan
13 August 2025
Pieter
Volendam
Het Nee/Nee plaatje geeft de voordeur een mooie uitstraling. Blij!
Beveelt aan
21 July 2025
Linda
Tilburg
goede prijs/kwaliteitsverhouding. ik had wel graag eerder/meteen bij de bestelling een track en trace willen ontvangen.
Beveelt aan
10 July 2025
t
Gemert
Er waren niet veel goede brievenbus afsluiters tekoop. Deze van het merk 'stoer' gekocht. Werd wel geleverd met een krom boutje. Zelf nieuw boutje gaan halen.
Beveelt aan
9 July 2025
John
Amersfoort
Dank voor uw review en fijn dat de brievenbus afsluiter naar wens is!
Jammer dat het boutje krom was. U had ons dit gerust kunnen laten weten, dan hadden we uiteraard een nieuw boutje naar u verzonden. Maar het is gelukkig al opgelost.
Veel gebruiksplezier van uw aankoop!
Team van DecoDeurbeslag
Goed product en correct afgeleverd
Beveelt aan
4 July 2025
Albert
Berkel-Enschot
Ruim assortiment, fijn en overzichtelijke webshop. Uitstekend geholpen, ook met de communicatie achteraf !
Beveelt aan
13 June 2025
Jan-Sjoerd
Urk
Ik had een vraag en die werd via de klantenservice super snel beantwoord. Daarnaast werd de bestelling snel verzonden en zijn de producten precies zoals omschreven. Aanrader!
Beveelt aan
12 June 2025
Jessica
Rotterdam
De levering was onderdeel van een grotere levering van drie artikelen waarvan ik er twee ontving van een ander bedrijf. Daarna kreeg ik een melding dat deze levering afgehandeld was. Ik ontving geen verdere mededelingen dus ik heb een vraag gestuurd naar de leverancier van de eerste twee artikelen waarom het er niet bij zat. Ik kreeg uitgelegd dat het bij een andere leverancier vandaan kwam. Het kwam wat gek over dat alledrie als afgehandeld gemeld zijn voordat uw artikel aankwam.
Beveelt aan
11 June 2025
Ronald
Vlaardingen
Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft een review te schrijven.
Wij laten een deel van ons assortiment direct vanuit onze leveranciers naar onze klanten sturen, zodat we ook snel kunnen leveren. Wanneer er diverse artikelen van diverse leveranciers besteld worden, informeren wij onze klanten altijd dat het niet in één zending geleverd wordt. Helaas blijkt dat bij uw bestelling niet gedaan te zijn en we bieden onze excuses aan voor de verwarring die dit gegeven heeft.
Fijn te lezen dat u tevreden bent over de gekochte artikelen! We wensen u veel plezier van uw aankoop.
Team van DecoDeurbeslag
Doen wat ze moeten doen. Snelle reactie en snelle verzending.
Beveelt aan
8 June 2025
Graaffransje
Maarn
Entra is een mooi en degelijk merk voor deurbeslag
Beveelt aan
6 June 2025
Emiel
Ouderkerk aan den IJssel
Mooi en goed deurbeslag en snel te monteren
Beveelt aan
6 June 2025
Mark
IJzendoorn
Deurklinken Piet Boon, serie One kleur wit. Mooi en degelijk deurbeslag.
Beveelt aan
2 June 2025
Johanneke
Rockanje
Paar keer gebeld met vragen, vriendelijk en geduldig.
Beveelt aan
26 May 2025
Ineke
Vlaardingen
Correcte prijzen, groot aanbod, alleen levering kon sneller
Beveelt aan
22 May 2025
Pieter
Holsbeek
Mijn ervaring is zeer slecht te noemen. Op de website staat dat je binnen 14 dagen kan retourneren. importeur zegt dat dit niet kan, ook al zijn de fouten die gemaakt zijn met de BOBI pakketbrievenbus zeer zeker fouten die bij de importeur gemaakt zijn. Ze doen namelijk het pakket vak afsluiten. Hangen de sleutels aan een touwtje en gooien de sleutel in het brieven vak gedeelte. nu is er een "slimme" werknemer geweest die het touwtje veel te lang heeft gelaten, waardoor de sleutels bij vervoer achter het scharnierpunt terecht is gekomen en het touwtje zich gedraaid heeft om het asje tussen brieven- en pakket vak. Hieraan is niet te komen zonder sloopwerkzaamheden, daar een mensenhand met pols problemen niet tot onderin komt tot aan het scharnierpunt. "Oplossing" van fabrikant, knip het touwtje door en hou deze grote brievenbus maar even op zijn kop en rammel net zolang totdat de sleutels langs het scharnierpunt eruit komen zodat deze dan langs de klep te pakken is. Kunt u nog de blikken spaarpotjes van vroeger? Hoeveel geluk had je dat je de spaarpot geledigd kreeg zonder dat deze kapot of zonder deuken nog uit de strijd kwamen. Dus ik ben zeer zeker niet te spreken over BOBI en beveel deze dus ook niet aan. Echter kwam Decodeurbeslag wel met een voorstel daar zij ook verveeld zaten met de situatie. Wij kregen spontaan een Creditnota aangeboden met een bedrag dat heen en weer zenden van de brievenbus zou bevatten en een mooi plantje voor de moeite die wij toch gedaan hadden om de sleutels eruit te krijgen. Advies aan Decodeurbeslag. Geen contact met de importeur van BOBI laten nemen. Deze verkoper van BOBI verpest jullie reputatie. Advies aan mensen die een BOBI brieven-pakket bus willen kopen, koop deze NIET RECHTSTREEKS BIJ BOBI. Service en terugsturen is bij BOBI.nl niet van toepassing, ook al ligt de fout bij hun bedrijf. De bus zelf is wel van een goede kwaliteit.
Beveelt aan
14 May 2025
Ietje
Lanaken
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
prima, duidelijk en goede levering
Beveelt aan
3 May 2025
tania
zwijndrecht
DecoDeurbeslag is de online deurbeslag specialist en gevestigd in Blaricum. Naast deuren tevens aanbieder van hoogwaardig deurbeslag. Wij bieden een uitgebreid assortiment deuren en deurbeslag van mooie merken, leveren maatwerk en deskundig advies.
Binnendelta 9 D
1261 WZ Blaricum
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven