Nette bezorging, fijne producten

Zoals de titel het al weergeeft ;) Blij ermee

De Castorolie werd heel snel geleverd. 's Avonds op je navel en buik smeren en wat masseren in wijzerzin helpt echt tegen een opgezette buik.

Wat fijn Marie, bedankt voor het delen!

Goed kwaliteit en snelle levering

Mooi, netjes, snel

Mooie producten, netjes en snel geleverd. Kan niet wachten tot er een fysieke winkel is :)

Bedankt voor je mooie review. Wist je dat een heel aantal Etos filialen onze producten fysiek verkopen?

Super producten, blij mee.

Super fijn in glazen flesjes. Castor oil, super… jojoba olie super, vitamine E super kort gezegd SUPER… :-)

Altijd goede service en heerlijke producten

Ik heb al erg vaak bij Natural Heroes besteld. Geweldige, overzichtelijke site met heerlijke producten. Alles wordt altijd heel snel geleverd, keurig verpakt. De producten zitten in stevige, donkerbruine, glazen flessen. De verpakkingen zijn mooi rustig. De producten zijn heerlijk. Ik ben fan!

Tevreden!

Ik hou van olie en zijn helende kracht. Bij Natural Heroes kan ik olie bestellen voor eigen gebruik dat koudgeperst, biologisch en puur is. Ik hoop snel ook andere oliën te kunnen bestellen dat nog niet verkrijgbaar zijn in Nederland

Geweldig service

Heb probleem met pakket ontvangen door PostNL. Twee keer hulp gekregen van Natural Heroesen is het snel opgelost.

Fijne producten

Betrouwbare kwaliteit, snelle levering. Al meerdere keren iets besteld en erg tevreden!

Quick and quality

Super quick to deliver and high quality product

fijne producten, snel geleverd

Wat een verademing, deze pure producten. Goede snelle levering.

Altijd goed en positief

Ik heb een tweede grote bestelling geplaatst. Ben nu aan het experimenteren met alle producten. Het motiveert enorm om alles zelf te maken. Een ruime keus aan lekkere ingrediënten. Aan alles is gedacht. Fijne webshop.

Top produkten, Top levering

Aan te bevelen

Heb de biologische castorolie gekocht van 1 liter en ben er heel tevreden mee. Zal het zeker de volgende keer weer bij NH kopen.

Fijne producten. Goed verpakt.

Snelle levering en goede producten

Erg blij met mijn producten! Gebruik het nu bijna 2 weken en tot nu toe nog geen nieuwe onzuiverheden op mijn gezicht gehad!

Heerlijke producten

Snel geleverd, heerlijke producten. Enige minpuntje is dat de literfles castoroil en de 500 ml jojobaoil niet met een pompje geleverd worden ( dit was mijn eerste aankoop bij NH)

kreeg snel , wat ik wilde

ik ben tevreden

ik ben blij met deze producten en zal er uitgebreid gebruik van maken

kwaliteit, snelle levering, service top

Bestelling was heel snel geleverd, goed verpakt, kwaliteit is top en het staat prachtig in het bruine glas!

helemaal tevreden!

Ben Zeer tevreden over de olie en over de behandeling , die was super snel! En heel snel geleverd!

Erg fijn om te horen! Bedankt voor je review.

Natuurlijke producten en eerlijke omschrijvingen

Twee producten gekocht omdat ik op zoek ben naar natuurlijkere huid-/haarproducten en de eerlijke omschrijvingen op de website hebben me veel geholpen. Blij mee!

Gewéldig

Heerlijke eerlijke producten! Een aanrader om met Natural Heroes aan de slag te gaan! Het zijn fijne producten en makkelijke recepten. Geen troep meer op je lichaam, gezicht en oksels!

Top site

Alleen maar natuurlijke producten..je huid knapt er echt van op

zeer snelle levering

zeer snelle levering, product moet ik nog gaan ervaren