Snelle levering en goede service

Fijne producten

Mooie producten en goede communicatie over de verzending.

snel, makkelijk en goede producten

Natural Heroes biedt goede producten aan die je snel en makkelijk bestelt

Goede produkten

Snelle levering goede olien.

Topproducten

Topproducten en snelle levering

Prijs kwaliteit is goed

Prijs kwaliteit is goed. Levertijd is ook prima

erg tevreden

Ik gebruik al een jaar of twee verschillende producten van naturalheroes en ik ben elke keer weer heel tevreden

Bestelling niet ontvangen

Mijn bestelling zou op woensdag 1 april worden afgeleverd. Er is waarschijnlijk iets misgegaan, want ook al waren wij thuis, er is niets afgeleverd...

Great product, received next day

Great product, received next day

Super fijne artikelen

Het is fijn om op de website te kijken naar alle aangeboden artikelen.

Heerlijk product

De shaebutter is en héérlijk product om mijn droge huid en haar te verzorgen en ook nog eens snel geleverd. Ik ga zeker nog eens bestellen bij Natural Heroes

Mooie, betaalbare, eerlijke producten

Ik heb de startersset besteld, en hoewel ik al natuurlijke producten gebruikte, merk ik echt verschil! Daarbij doe je lang met de set en voelt het heel fijn aan. De levering is netjes en de communicatie heel duidelijk!

Uitstekende levering en fijne producten

Snelle levering ondanks corona crisis. producten zijn geweldig, gebruik het nu 4 dagen en ik zie nu al verschil. je voelt dat het natuurlijk is en mijn huid reageert er super op!!! 100% aangeraden! zou hier zeker nog vaker bestellen

Erg tevreden met de producten snel geleverd!

Fijne spullen

Verantwoord assortiment, goede service, snelle levering, niet duur.

Natural heroes is echt een topwinkel. De levering was heel snel. De producten zijn van goedde kwaliteit voor een mooie prijs.

Snelle levering en top producten!

Erg tevreden

Ik ben enorm tevreden over natural heroes. Ik vind het erg prettig dat je hier producten kunt bestellen die ook daadwerkelijk op natuurlijke basis zijn, en waar je huid dus goed op reageert. Ik ben erg blij dat ik ben overgestapt naar de producten van jullie, en ben er dan ook erg over te spreken.

Super good

Really like the products and loved the packaging.

Persoonlijk en snel

Mijn eerste bestelling leverde op dat, met mijn gekke Lelystadse adres, er even wat verwarring was. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en alles verliep alsnog heel snel. Super!

Bestelling is netjes verpakt. Misschien een tip om alternatieve wokkels te gebruiken voor bescherming (die oplossen op in water), ipv van plastic. Producten zijn goed.

Snelle verzending en mooie natuurlijke produktem

De producten bevallen prima. Mijn huid vaart er wel bij. Ook de tandpasta uit een glazen pot bevalt prima. De Shea butter gebruik ik haast overal voor. Op mijn gezicht, mijn handen maar ook mijn voeten. De pot met 100 procent Monoi crème staat al bij mijn dochter van 24 jaar in de kast. Als alles bijna op is, dan weet ik nu al zeker dat ik als een boemerang gewoon weer terugkom met mijn volgende bestelling.

Ik heb jojoba en tea tree olie gekocht. Zeer tevreden met allebei producten. Mooi verpakt, handig in gebruik. Ik vind ze ook lekker ruiken. Ik gebruik jojoba olie om mijn gezicht te reinigen en bij facial massages. Met een vochtige washand of papieren doekjes verwijder ik restjes olie op mijn gezicht. Daarna een dun laagje moisturiser op en mijn huid is zo zacht als nooit. Eindelijk een olie gevonden die bij mijn huid past. Tea tree gebruik ik op mijn puistjes. Hier ook tevreden met de resultaten.

Topproducten, uitstekende service en snelle levering

Topkwaliteit, mooie prijzen, doeltreffend voor gevoelige huid, ecologisch en fair, snelle service en mooie zorgvuldige verpakking >>> telkens supertevreden en intussen vaste klant - gedaan met dure gezichtscrèmes en op dieren geteste middeltjes 》》》 fijn back to basics and healty nature