Top producten, snelle levering

Ik heb teunisbloemolie en jojoba olie besteld was allemaal snel en goed geleverd goed verpakt ook. De jojobaolie is perfect gebruik ik voor mijn haar echt een verbetering maar de teunisbloem wat ik gebruik voor mijn mastopathie kan er niet aan wennen wat smerig als ik het in mijn toetje doe moet ik er nog van kokhalzen zelfs op mijn gezicht is de reuk niet prettig helaas dus die gebruik ik dan ook niet misschien ooit in capsule vorm maar of de werking daarvan zo goed is weet ik ook niet.

uitstekend

Goed contact en heel klantvriendelijk geholpen

Zeer snelle correcte levering!

Mooie produkten, snelle levering

Op tijd en beter dan verwacht

Ben erg blij met mijn gekozen producten, waren er super snel en ruiken heerlijk

heel goed

Heel goede service en producten

Het is nel geleverd en netjes binnen.de tijd .en goed verpakt want ik moest het zoekem.

Goed produkt, keurig verpakt in passende doos!!

supersnelle levering,netjes verpakt

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde maar ik ben supertevreden,snelle levering en waar voor mijn geld,voor herhaling vatbaar

Alleen mis ik een beschrijving van het product, wat het doet, hoe in gebruik.

Bedankt voor je review en feedback! Op de productpagina tref je informatie over het product en het gebruik hiervan. We hebben helaas maar een beperkte ruimte op de etiketten, maar zullen kijken of we hier iets mee kunnen doen! Veel plezier met de bestelling. Mocht je nog vragen hebben over het product, dan kun je ons altijd contacten via support@naturalheroes.nl.

Snelle levering en de kwaliteit van de shea is super. Echt raw zoals die hoort te zijn!

Perfektní/perfect

Doporučuji, kvalitní produkty a rychlé dodání. I recommend, quality products and fast delivery

• Doporučil byste nám? Ano

Snel, betrouwbaar en behulpzaam.

Laatst maakte ik zelf een fout in de bestelling. Dit werd meteen opgelost en ik kreeg de artikelen zonder enig oponthoud.

uitstekend

mooie producten en vriendelijke klantenservice

ik vind de websitr goed, de producten mooi en divers. het contact met de klantenservice verliep heel vriendelijk en ik kreeg goed advies. leuke lui met een hoge gunfactor!

Hartelijk dank voor je positieve review, hier worden we blij van! Veel plezier met je bestelling!

Uitstekende spullen!

Ik heb nog nooit nare ervaringen meegemaakt. Alles werkt heerlijk fijn altijd netjes geleverd en goede kwaliteit!

Goed!

Ik ben aangenaam verrast door dit product. Mijn huid voelt schoon en gehydrateerd aan.

Snelle levering en heel fijne producten!

Super snelle levering en ik ben heel tevreden van de producten! Ik vind het ook een mooie en overzichtelijke webshop! Jullie hebben er een vaste klant bij !

Goede service. Snelle bezorging en fijne rozenbottelolie

Goede service en snelle levering. Fijn product.

Süper snel bezorgd

Ik ben er blij met de produkten.

Perfect geregeld.

Makkelijk bestellen en ontzettend snel in huis.

Goed en snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en snel afgehandeld

Snelle levering, geweldige producten

Al verschillende keren producten besteld, altijd snelle levering en erg fijne producten.