Snelle levering,

Producten lijken goed te werken. Heb het nog niet zo lang, maar me huid ziet er wel wat beter uit.

De aleppo zeep bevalt prima al vaker besteld

Always on time and snel

Ik ben heel tevreden

Eenvoudige website , top Producten en snelle levering !

super rapido

o produto tem um preço elevado mas e de otima qualidade estou super satisfeito com tudo

• Você nos recomendaria? Yes

Delighted

Great, quality products, well packed and fast delivery.

PERFECT

Heerlijke producten, site is heel makkelijk om op te zoeken wat je er allemaal mee kan doen. Erg tevreden.

the products are very nice and delivery was also very good

I ordered products from your company for the first time and they look and smell great

Jammer.

Twee loofah sponsjes besteld +-€5 p/s om me mee te wassen. Op de (enige) foto van het product of in de beschrijving staat niet duidelijk weergegeven hoe groot de spons is. Bij levering van het product werd duidelijk dat het om een “sponsje” ging van nog geen 7 cm. Jammer dat de website niet duidelijk aangeeft over wat voor maat spons het gaat. Veel geld voor weinig spons.

Bedankt voor de review en feedback. De sponzen zijn 3.95 euro per stuk. Onze excuses dat de afmetingen niet vermeld stonden, dit hebben we meteen toegevoegd. Mochten er vragen over de producten zijn, dan horen we dit altijd graag via support@naturalheroes.nl.

Top, helemaal tevreden!

Goede service, snelle levering, natuurlijk product, hele goede kwaliteit!

Hele snelle service en de producten zijn zoals beschreven!

fantastische klantenservice

Toen ik een pakje aankreeg met uitgelopen rozenwater en dit meldde, kreeg ik heel snel terug antwoord van de klantenservice. Ik was al fan van hun producten, met hun vriendelijk antwoord en snelle hulp hebben ze mijn liefde voor natural heroes alleen maar doen versterken!

Uitstekend!

Duidelijke uitleg over de producten. Snelle levering, zeer netjes verpakt zonder plastic.

Website is duidelijk en het product voldoet aan de verwachting

Slecht

Er wordt niet gereageerd op mijn klacht, het product dat ik ontving zat niet eens volledig vol. Daarnaast zaten er vieze brokstukken in het flesje.. Nog steeds niet terug gehoord en zou graag een nieuw flesje ontvangen of mijn geld terugkrijgen.

Bedankt voor je review. Wij hebben het meteen hier overlegd zoals aangegeven in onze communicatie en een foto van het product bij jou opgevraagd. Helaas hebben we daar nog geen reactie op ontvangen vanuit jouw kant. Natuurlijk zoeken we altijd een passende oplossing! Dus we zien het graag tegemoet, zodat we het kunnen bekijken en het met je op kunnen lossen. Ik heb je nogmaals benaderd.

Goede verzending en goede spullen voor redelijke prijzen.

Prima !

Duidelijke site en snelle levering

Ben heel tevreden over de zeep.Was aangenaam verrast dat het zo snel geleverd werd.

Prima kwaliteit. Snelle bezorging. Correcte afwikkeling. BONUS: tips om zelf natuurlijke cosmetica ed te maken

Duidelijke site en goede bezorging

Prima Site en goede bezorging

Fijne producten en goed zaken mee doen.

Het hele proces Vanaf het moment van bestellen, totdat de producten binnenkomen, loopt vlekkeloos. Naast dit, zijn de producten goed en de prijs is prima.

Mooie pure producten

De site is zo informatief en fijn Enige verbeterpunt zouden de verzendkosten zijn Vanaf 35€ pas gratis dat is wel jammer kan ook verlaagd worden want zoveel heeft iemand niet elke x nodig Verder geweldige site en service

Perfect!

Bestelling snel verzonden en ontvangen, de producten zijn heerlijk! Echt een aanrader!

Vriendelijke benadering, snelle levering en het product voelt goed.

Fijne producten en een uitstekende service!

Ik gebruik al een tijdje verschillende natuurlijke verzorgingsproducten van Natural Heroes, tot volle tevredenheid. Bij deze bestelling was er helaas iets mis gegaan bij de vervoerder. Natural Heroes heeft het heel snel en netjes opgelost. Kortom, zowel de producten als de service van Natural Heroes zijn uitstekend!

Was al tijden op zoek naar mint kristallen. Nu gevonden.top kan ik weer mijn chocolade maken