Ik ben zeer tevreden en dankbaar!

Dat de producten met liefde en zorgzaamheid wordt verpakt en supersnel bezorgd. Nogmaals zeer tevreden en dankbaar.

Altijd top!

Totale ervaring is altijd positief bij Natural Heroes! Zowel de producten als de gebruiksvriendelijke website en verzending. Alles altijd tiptop in orde, dikke duim omhoog : )

Goed kwaliteit

Ik heb alleen een opmerking over de leverancier. Deze gaf elke dag aan dat ik pas de volgende dag mijn pakketje kon ophalen. Na 4 dagen ben ik naar het ophaalpunt gegaan en daar lag het al 3 dagen. Heeft dus niks met Natural Heroes te maken.

Goed product ,goede servive

Heb de advocadoolie van u en ben zeer tevreden over de kwaliteit ervan.

uitstekend

Werkelijk geweldig

Snelle levering, geen extra kosten naar België, zorgvuldig verpakt zodat alles onbeschadigd aan komt.

Altijd supersnel

Als je snel iets nodig hebt, moet je bij Natural Heroes zijn. Altijd supersnel geleverd, goed en duurzaam verpakt, mooie producten.

Wat leuk om te horen Marjo :) bedankt voor je lieve berichtje

Degelijk pakket, je krijgt wat je verwacht

Ik heb alleen nog maar de lippenbalsem gemaakt. Is heel zacht een prettig. Enige nadeeltje vind ik de onprettige geur van de karitéboter.

Bedankt voor je review Mieke :) de één vind de geur van de Shea boter helemaal niks en de ander vind het weer helemaal geweldig haha! Eventueel kun je zou je de ongeraffineerde Shea boter nog kunnen vervangen voor de geraffineerde versie. Hierbij is de geur en kleur van het product onttrokken.

Heerlijke producten en een goede snelle levering ik ben zeer tevreden.

Heerlijke producten en een goede snelle levering ik ben zeer tevreden.

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent Ann!

Vlotte afhandeling

Bedankt voor je review Riet :)

Huid is aanzienlijk verbeterd!

Ik ben 39 jaar en nog steeds last van verstopte poriën waardoor er veel onzuiverheden in mijn gezicht ontstaan. Na veel producten te hebben geprobeerd heb ik de producten van Natural Heroes gebruikt. De African Black Soap in combinatie met Witch Hazel is fantastisch voor mijn huid! Mijn gezicht is significant verbeterd en mijn onzuiverheden ontstaan eigenlijk alleen nog in de aanloop van mijn menstruatie. We hebben het dan over 1 á 2 pukkeltjes/puistjes. Ik gebruik de Shea Butter in een zeer kleine hoeveelheid op mijn gezicht en de Monoï de Tahiti (99%) voor op mijn lichaam. Ik ben helemaal tevreden!

Wauw Monique! Wat goed om te horen zeg. Ik ben blij voor jou dat de producten je huid zo hebben opgeknapt :) Leuk dat je dit met ons wilde delen! Ook ik heb nog wel eens last van onzuiverheden tijdens de menstruatie. Wat bij mij heel erg heeft geholpen is om dagelijks Teunisbloemolie te slikken! Hopelijk heb je wat aan mijn tip :)

Top webshop!

Snelle levering en goed aanbod. Ben erg tevreden

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent Maxie!

Volgende dag al geleverd! Ruikt goed!

Op een zondag besteld, maar toch al maandag geleverd! De essentiële olie 'Frankincense' ruikt goed!

Wat goed om te horen Christiaan!

Goede en pure producten

Snelle levering en netjes verzorgd!

Bedankt voor je review Annie :)

Prima snelle levering en fijne spullen

Heerlijke zeep en sheabutter

Wat fijn om te horen dat de zeep en de sheabutter zo bevallen Arjanne :)

Gewoon een goed bedrijf

Mooie producten, goed advies, snelle reactie op vragen en opmerkingen. Ik wordt er blij van.

Ah wat leuk om te horen Vonne :) wij worden blij van jouw lieve berichtje!

snelle levering en goede producten

ik heb 2 DIY pakketten besteld om samen met mijn dochter te doen. Naast goede producten en beschrijving was het leuk om samen te doen met goed resultaat.

Ah wat gezellig dat je lekker met je dochter bent gaan DIY-en Marijke :)

Snelle verzending, eerlijke prijzen en, fijn dat er rekening gehouden wordt met het mileu wat betreft verpakkingen

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent!

Zeer fijne producten maar bij de bestelling ging veel mis

De producten zijn tof, duurzaam verpakt, kortom super! De deocreme is een echte aanrader! Maar bij de bestelling gingen wat dingen mis: ik heb een link van een vriendin gekregen met producten die zij in haar winkelmaand had en heb mijn eigen producten eraan toegevoegd. Naardat de bestelling aankwam bij mij klopten maar de helft van de producten, die zij in haar winkelmand had. Er zijn 2 artikelen, die haar winkelmand bevatte, niet doorgezet naar mij. Ook stand er 1 artikel wel bij die ze niet besteld had. Er moet was mis zijn gegaan met delen van de winkelmand. Verder hadden we alle twee deocreme besteld (zelfde geur) maar we kregen twee verschillende cremes. Naardat we uitzocht hadden, wat er allemaal niet klopte, hadden we geen zin meer om bezwaar te maken. Klein beetje jammer maar we willen niet teveel tijd hieraan besteden. Daarom even we wat minder punten.

Hoi Kathrin, wat vervelend om te horen dat je bestelling niet klopte. Weet dat je in dit soort gevallen altijd contact met ons kunt opnemen want we helpen je graag! Ik ga contact met je opnemen via de mail zodat ik je een passende oplossing kan bieden.

zeer terug

ik heb de african black soap nu iets meer dan twee weken en ik ben er heel blij mee. Mijn acne scars zijn verminderd en mijn acne zelf ook. zie zeker verschil :)

Mooi assortiment en een snelle levering

Leuk dat je zo enthousiast bent Ingrid!

Duidelijk website

Makkelijk te vinden wat je zoekt en prijs is ook te doen en snel geleverd.

Wat fijn om te horen Corrie :)

Bedankt voor je review Kenneth!

Fijne producten en snelle levering!

Bedankt voor je review Paula!

Snel geleverd, goed en milieuvriendelijk verpakt. Mooie producten en duidelijke beschrijving. Gewoon hartstikke goed!

Superfijn om te horen Martina :)