geweldig

Top, dank u wel

Echt een top site

Heb al op verschillende sites gekeken en besteld maar jullie zijn echt één van de betere met een super goede en ook nog eens snelle service. Ook veel informatie over de producten, en wat voor mij de 5e ster krijgt is dat jullie ook recepten laten zien hoe je het zelf kan maken en wat je dan allemaal nodig hebt. Echt een aanrader.

Prima alleen miste iets op fles

Verder prima maar had bij de hele grote fles castorolie wel een pompje verwacht om de olie makkelijk te gebruiken.

Excellent overall

Excellent service. Customer service responds fairly quickly to queries. Shipped my order fast. Good prices. What more can one ask for? RECOMMENDED webshop.

Supersnelle levering, keurig verpakt.

Mooi product en fijne service

Sommige producten zijn aan de dure kant. Meeste producten zijn van goede kwaliteit. Levering over het algemeen snel. Website vaak erg traag (9 van de 10 keer).

Goede service en goed product

Mijn levering van de castorolie was half leeg. Na een mailtje gelijk een reactie terug en een nieuwe opgestuurd gekregen. Dat is echt een goede service. Product is ook heel fijn.

Snel en je word goed geholpen.

Pompje van de olie was afgebroken . Post was er wat wild mee geweest. Een belletje en er werd gelijk en nieuw pompje gestuurd .

Snelle levering van goede producten Behulpzame klantenservice Heel tevreden

Snelle reactie

Artikelen waren vlot in huis

Makkelijk te bestellen, of de olie wat doet voor mij moet ik nog afwachten.

Fijne producten en snel gekeverd

Pakje was niet aangekomen, niet jullie schuld. Gelijk een nieuwe bestelling gekregen de volgende dag. Nogmaals bedankt

Graag gedaan! Veel plezier met je bestelling!

uitstekend

Super snelle en correcte lvering.

Super fijne ervaring!

Goede producten, snelle levering en adequate reactie op mijn vraag op de mail. Dank!!

Verliep allemaal glasjes

Top klantenservice

Klantenservice is top!

Gewoon perfect !

Woon in België ,als ik iets bestel ,is het de dag erna bij mij thuis ,maar dan ook echt ! Geweldig ! ✅

Is top

De produkten zijn top en heel snelle verzending!

Fantastisch!

Snel levering van fantastische produkten.

Aanrader!

Mooie producten en snelle verzending. Ik bestel hier graag!

Mooie natuurlijke producten voor een fijne prijs en snelle verzending :-)

Werd snel teruggebeld

Goede ervaring. Zeer klant vriendelijk en blij met hun natuurlijke tandpasta.

Geweldige ervaring een echte aanrader

Duidelijke, informatieve website. Hele goede producten. Prima verpakt. Verzending zorgvuldig verzorgd. Lekker vlot geleverd. Een echte aanrader.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.