indrukwekkend!

Heerlijke producten en een snelle levering

Heerlijke producten en een snelle levering

snelle levering, prima producten

Op de website een duidelijke omschrijving van natuurlijke producten, snelle levering.

Bent zeer te vrede over de producten en de snelle levering.

Ik gebruik de aleppozeep en de shea butter, prima producten. Maar sinds kort heb ik de vloeibare aleppozeep en ben geschrokken van de vele chemische ingredienten die daar in zitten. Sodium benzoate, potassium sorbate, potassium hydroxide😂 Liefst zou ik ze terug sturen. Dus niet alles zijn natuurlijke producten bij jullie. Gr. I. Essers

Zalige producten

Super fijne producten.Een hele goede service,snelle levering,ook heel blij mee dat je de bezorg opties kan aangeven.Ik vind avond bezorging handig. Alles is keurig verpakt.

snelle levering van een mooi produkt

Ik kreeg de olie precies wanneer ik het hebben wilde, alleen kijk eens naar de tijden die je mag kiezen, raar als je even daarna een andere tijd krijgt dan je aangeklikt hebt. Gelukkig kan je dat zelf zo weer veranderen. Super!

Top producten

De producten zijn erg fijn. Alles word netjes verpakt en is snel in huis. Op de website kun je veel informatie vinden over de producten waardoor je gemakkelijk een keuze kan maken wat het beste bij je past. Daarnaast vind ik de producten betaalbaar en de kwaliteit is hoog.

Altijd topkwaliteit, goed verpakt en snel geleverd

Het grote aanbod van NH maakt dat ik naast mijn standaard spulletjes ook nog eens nieuwe dingen ontdek die mijn beautyroutine nog beter maken. Voordat ik NH ontdekte moest ik bij verschillende webshops bestellen. Bij de een de African Black soap (kan niet zonder) en ergens anders de appelazijn (with mother) en weer ergens anders olie. (Ik mis enkel nog de chiazaadolie en hoop deze dan ook gauw te kunnen bestellen want die is steeds niet leverbaar helaas). En dan nog een dik compliment voor de verpakkingswijze, duurzaam én ook leuk uitpakken. En snel bezorgd. Thank god for NH!

Heerlijke oliën en een snelle levering! Top.

Producten zijn perfect👍

Prima ervaring met Natural Heroes. Fijne webwinkel met natuurlijke producten en een duidelijke omschrijving over de producten. Super snelle levering!

Top producten en snelle levering

Goede natuurlijke producten. Mijn huid is erg blij!!

Goede producten, goed verpakt

En beter voor de aarde :)

Mooie producten. De volgende dag in huis.

De producten die ik tot nu toe heb gekocht bevallen mij uitstekend!

Tevreden over producten, levering werd verschillende malen uitgesteld

Tevreden over de producten, verpakking was ook milieuvriendelijk! Levering werd telkens tot 3 dagen uiteindelijk uitgesteld... (waarschijnlijk lag dit aan de bemanning van bpost)

Duidelijke uitleg, fijne producten en een snelle levering!

Mooie producten voor een goede prijs, goed én mooi eco verpakt, supersnel in huis!

Ik ben heel blij met de aangeschafte producten. Ik maak graag zelf huidverzorgingsproducten omdat ik een lastige huid heb en sinds kort een haarolie op basis van jullie (gefractioneerde) kokosolie met mijn eigen blend olie voor een droge hoofdhuid, heerlijk. Ik ben heel tevreden en ik kom zeker gauw weer terug.

Snelle levering en goed product!

Heel blij met de ABS, werkt goed en de levering was snel.

Snel geleverd. Goede producten.

Goed en snel geleverd

redelijk tevreden

Snelle levering, milieuvriendelijke verpakking, leuk uitziende flacons. De Jojoba-olie was reukloos, wat ik een beetje vreemd vond. Ook vond ik het flesje van 30 ml aan de prijs. Jammer, had echt voor mijn bedrijf met jullie in zee willen gaan. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van.

Héél tevreden met de snelle levering én de producten

Mijn eerste bestelling bij Natural Heroes verliep vlot. Mijn dochter en ik zijn heel blij met de producten. Meukvrij en volledig natuurlijk. Bedankt !

zeer goed!

Ben zeer tevreden met de service en producten!

Goed en snelle levering

Leuk ook de tips die je erbij krijgt.

Organic ingrediënten - snelle levering

Top producten voor een betaalbare prijs. Ik heb cremes gemaakt en ben er erg blij mee. Het enige minpunt vind ik de bezorgkosten (4 euro).

Superwinkel met fijne eerlijke producten

Super winkel, ruime keus aan natuurlijke producten en grondstoffen, snel geleverd en fijne klantenservice.