Super goed

Super snelle levering, 100 procent tevreden!

Hoi Medina, bedankt voor jouw compliment. Veel plezier met de producten!

Goeie kwaliteit producten

Ik koop al een tijdje mijn ingrediënten voor mijn diy conditioners bij natural. Ben tot nu toe nog steeds dik tevreden met de kwaliteit en ook de prijs.❤️

Hoi S., bedankt voor jouw positieve woorden. Hier worden we blij van. Veel plezier met jouw bestelling!

Snelle service. Fijne natuurlijk en/of biologische producten:

Hoi Esther, bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je er blij mee bent. Veel plezier met de producten!

Snelle levering, top producten

Hoi Diana, bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Hier worden we blij van. Veel plezier met jouw bestelling!

Uitstekkend

We zijn ontzettend blij met de magnesium chloride. Het is een geweldige supplement.

Hoi Nuria, bedankt voor jouw positieve review. Veel plezier met het product!

Snelle levering en het product zat goed verpakt.

Hoi Lizet, wat fijn om te lezen! Veel plezier met je bestelling.

Snel geleverd en goede producten

Ik ga hier zeker nog bestellen.

Hoi Els, wat leuk! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Veel plezier met de producten.

Slecht heb nog niets ontvangen

Slecht want heb nog steeds niets ontvangen

Bedankt voor jouw bericht. We hebben inmiddels contact gehad en dit is opgelost. Helaas was er iets niet goed gegaan met de bezorging!

Snel en zorgvuldig!

Hoi Ines, Bedankt voor het delen van jouw positieve woorden. Veel plezier met jouw bestelling!

Ik ben tevreden

Makkelijk te bestellen en snel thuis.

Hoi Mariëlle, bedankt voor je positieve review! Veel plezier met de producten.

Erg voedend.

Ik had nog niet eerder hier besteld, maar ben zeer verrast! Ik ga zeker hier vaker bestellen en ben heel blij met de olie

Hoi Laura, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Veel plezier met de producten!

Caster olie

Deze castor olie is geweldig. Het is namelijk erg voedend voor mijn haar.

Hoi Syenna, bedankt voor je positieve review. Veel plezier met jouw bestelling!

Produkt top

Produkt top. Maar dan de bezorging als je gewoon thuis bent en ze komen niet langs maar geven alles af bij een afhaalpunt dan kunnen we beter naar de winkel gaan om te kopen. De. bezorgkosten en dan met deze service jammer. De internetwinkel zal moeten optreden tegen deze maffia praktijken

Hoi Leo, bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de bezorging op deze manier is verlopen. Graag vernemen we dit altijd via support@naturalheroes.nl. We kunnen dan meekijken met de levering en het oplossen met je. Dit is ook belangrijke informatie voor ons, zodat we dit als klacht door kunnen zetten naar de bezorger. We maken uit jouw review op, dat je wel nu in het bezit bent van het pakket. Anders vernemen we dit graag via support@naturalheroes.nl. Voor alsnog veel plezier met jouw bestelling!

Keurig op tijd spullen zoals verwacht

Dus :) alles heel netjes op tijd en spullen zijn fijn en snel geleverd

helemaal goed! Snel en netjes geleverd.

altijd snel in huis, fijne producten, netjes geleverd

Hoi Liane, bedankt voor jouw positieve review. Veel plezier met de producten!

Heel snelle en goede service

Snelle en goede service, alleen ander potje tandpasta tabletjes geleverd dan besteld, maar dat was op zich geen probleem voor ons.

Hoi Esther, bedankt voor jouw review. Graag vernemen we het altijd via support@naturalheroes.nl als er iets niet goed is gegaan met een bestelling. Zo kunnen wij ook checken of alles goed staat in het depot. Ik heb je even via mail benaderd!

Producten zijn puur, zonder teveel toevoegingen!

Ik heb al jaren producten van NH gebruikt. Ik heb er geen spijt van. Het is puur en niet gemengd met onnodige producten. Vooral op olie basis. Ik ben echt tevreden. Gewoon eerlijk zijn, daar houden wij van!

Hoi Y.S., Bedankt voor jouw complimenten. Dit is precies waar we voor staan. Wat fijn dat onze producten jou bevallen! Veel plezier met jouw bestelling.

Leuke Webshop, goede producten, snelle verzending. Ik bestel daar vaker en blijf dat ook zeker doen.

Ingrid, bedankt voor je positieve woorden! Veel plezier met je bestelling.

Precies wat ik had verwacht en snel geleverd

Mijn artikel werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Hoi Michel, bedankt voor je positieve review, veel plezier met de producten!

Heel fijne winkel

Heel fijne website met niet alleen producten maar ook heel fijne beschrijvingen en recepten om de producten te gebruiken. Ook de etikettering ziet er superstrak uit!

Hoi Nathalie, bedankt voor je positieve review! Veel plezier met de producten.

Top!!

Goede producten tegen betaalbare prijzen

Hoi Petra, bedankt voor je compliment. Veel plezier met jouw bestelling!

Duidelijk website, snelle levering

Producten in goede staat ontvangen, tevreden

Hoi Esmeralda, bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Hier worden we blij van! Veel plezier met jouw bestelling.

Blije klant hier

Goede fijne natuurlijke producten. Snelle levering, helemaal top

Bedankt Rinske voor je positieve review, veel plezier met de producten!

Snel aflevering

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en veel plezier met de bestelling.

Goede producten, snelle levering, goede klantenserivice

Hoi Nathalie, Bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier met jouw bestelling.