Lippenbalsem

Ben heel blij met de lippenbalsem en deodorant, aangezien er geen parfum in zit. Ik heb namelijk een contactallergie.

Fijn product aangeschaft, goed voor de natuur en snel verzonden!

Natuurlijke producten

Ik gebruik de amandelolie om mij te ontsminken, wat goed werkt, op een natuurlijke basis. De prijs is het zeker waard. De All purpose balm gebruik ik als dag en nacht creme. De geur Vanilla vind ik niet zo aangenaam, in het vervolg zal ik de geurloze nemen. Ik vind de prijs wel erg duur.

Mijn pompje was stuk toen ik de zending kreeg van castor olie. Direct antwoord gekregen op mijn melding. En de dag erna een nieuwe gekregen. Dat is nog is streven naar perfectie

Wat een heerlijke balsem!

Een advertentie op Facebook maakte mij nieuwsgierig naar dit product. Ik ben zeer tevreden over de balsem. Het maakt mijn huid zacht en laat haar glanzen. Ik vind het niet goedkoop, maar gelukkig is de balsem heel zuinig in gebruik

Netjes behandeld en opgelost

Fijne producten, goede prijs, snelle levering

Fijne producten, goede prijs, snelle levering

De bestelling was er supersnel, en alles zag er prima uit. Nu gaan kijken of het zijn werk doet.

Uitstekend !

Goede, pure producten en snelle levering!

netjes opgelost

Na 1 week dan toch contact gehad,i.v.m. gebroken fles in doos. En er is een nieuwe fles net bezorgd. Netjes opgelost bedankt Natural heroes. Ik hoop dat jullie het wel doorgeven aan postnl. want het kan niet anders dat er niet netjes met het pakketje is omgegaan,

Smooth

Bought the product. Melts in your hands. Use it pure as I have very sensitive skin.

Ik ben erg tevreden

Top producten! Ik heb rozenwater spray gekocht. Samen met de ultieme castor olie! En ik ben hier zoo super tevreden over! Mijn huid voelt veel strakker aan, de roodheid is verminderd en pukkeltjes blijven tot nu toe weg! Helaas, de dosering pipet functioneert niet bij me... weet niet of door een slechtere fles of door dat de olie zo dik is dat het niet echt beschikt is voor dit soort dosering systeem. Maar verder, top producten en ik zal hier nog bestellen als ik nog wat nodig heb ♡

Prima produkten

Castorolie en jojoba olie erg fijn

Snelle levering en mijn klacht van een lekkend flesje snel en goed opgelost

Goede en snelle levering

Tevreden klant

Snelle levering, goede producten

Ik ben super tevreden de beste producten bij dit bedrijf bestel altijd alleen maar bij jullie

Bestelling mooi op tijd en een goed product niks mee.

Hele fijne producten

Fijne producten, etherische olie met lekkere geconcentreerde geur, dus niet veel nodig. Persoonlijk vind ik een pipetje fijn bij etherische olie, dat hebben deze niet. Hele snelle verzending en vlotte communicatie met de klantenservice.

Top service!

Helaas door toedoen van PostNL mijn bestelling niet volledig geleverd. Mailtje gestuurd, meteen dezelfde dag nieuwe spullen gestuurd. Producten zijn echt top, heel erg blij mee!

Snelle levering, fijne klantenservice

Bestellingen worden heel snel geleverd (in mijn geval de volgende dag al). De klantenservice denkt graag mee in de juiste productkeuze. Al met al een hele fijne ervaring.

Fijne site

Goede producten, uitgebreide info over de producten en waar je het voor kan gebruiken. Ook fijn dat er veel diy recepten zijn. Jammer dat er geen of zeer weinig aanbiedingen zijn. Op bijvoorbeeld een 2e bestelling of zo

De producten zijn goed en ben heel blij met ze

Ik heb last van jeukende en prikkend huid en was op zoek naar natuurlijke producten kwam deze website tegen en dacht why not!? En ben blij dat ik ze hebt besteld, mijn huid is blij de jeuk is minder en de prikkend gevoel is weg en voel me frisser.

Zonder zorgen smeren!

Ik ben ontzettend blij jullie ontdekt te hebben. Dit is wat ik zocht. Kopen en weten dat het goed voor je is, 100% natuurlijk!

gewoon hartstikke goed !

Ik bestel er graag, Goede kwaliteit/prijs. En snelle levering !

Goed!

Het product dat ik heb besteld, voldoet aan de verwachting. Helaas ging de vlieger "Op werkdagen voor 23.59u besteld, is de volgende dag in huis" niet op. Ik heb een dag extra moeten wachten. Maar dat kan ook aan de pakketdienst hebben gelegen. Verder een goede ervaring met Natural Heroes!!!

Nijverheidsweg 23 H

3534 AM De meern