Heel fijn spul

Alles is heel puur en fijn om te gebruiken! Shea butter en castorolie erg fijn!

Mooie producten snelle levering

Heerlijke natuurlijk producten! Ruiken subtiel maar lekker en goed voor de huid!

prima, alleen was de deksel van het potje van de shea butter kapot.

Betrouwbaar

Altijd tevreden met de levering maar ook met de kwaliteit van de producten. Enige minpunt is dat de flesjes altijd plakken door de lijm waarmee de stickers op de flesjes worden geplakt.

Bedankt voor je review en feedback. Graag vernemen we het via support@naturalheroes.nl als er iets niet goed is met de bestelling, zodat we hier actie op kunnen ondernemen. De flesjes horen namelijk niet te plakken en hebben wij hier nog geen andere klachten over ontvangen. Dus excuses voor het ongemak!

Heerlijke producten en snel geleverd.

Kiezen bestellen ontvangen zonder poeha

Gewoon ontvangen wat je bestelt en eigenlijk ook vlot

Súper tevreden ik word zeker een vaste klant

Levering was super snel , en de producten wow ik ben zo blij. Afrikan zeep is fantastisch eerste dag resultaat gezien mijn huid super zacht schoon maar niet te droog. Shea boter butter Iets van hemel ik had dermatitis perioral , roodheid in de gezicht rond de mond nu is hellemaal weg. En ik smeer nu de shea boter in mijn hele gezicht als dat cream is super!

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je dit product hebt gevonden en het doet wat je ervan hoopte. Veel plezier ermee.

Ik vind de producten vrij prijzig.

Prima Webstore

Elk product biologisch en puur voor een goede prijs. De levering altijd snel en keurig. Ik bestel hier altijd graag :)

Fijne producten en snel geleverd

Er staat een duidelijke beschrijving bij de producten en wat ik heb besteld was snel geleverd. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Ik gebruikt voor exseem voor mijzelf, en ik zie nu al na een paar dagen dat het minder wordt. Ik vindt het fantastische.

Amazing

Great products and fast delivery!

TOP BEDRIJF!

Super bedrijf met behulpzame klantenservice!

Prima site om je natuurproducten te bestellen.

Door de uitleg op de website wist ik wat ik nodig had en moest bestellen. Vervolgens werd ik goed geinformeerd over de bezorging, wat ook goed verliep.

Alles zeer correct en vlot

Goede producten, vlot en correct geleverd

Alles op tijd ontvangen en ben tevreden over de producten.

snelle levering, goede verpakking milieu vriendelijk, goede service!

fijne, eerlijke producten

fijne producten en levering

Erg lekkere zeep, de Aleppozeep, maar zeer zeker ook de Afrikaanse zeep.

Ik dacht dat de zeep niet erg zou schuimen, maar dat viel heel erg mee.

Fijne natuurlijke producten!

Heerlijke natuurlijke producten, zonder toevoegingen, en in glazen potjes en flesjes!

Fijne site

De koop ervaring was prima, de producten ook! er werd echter gevraagd of ik af en toe mail wilde ontvangen over diy-projecten, om vervolgens achter elkaar mails te ontvangen, dat was echt te veel van het goede, daarom heb ik mij meteen weer uitgeschreven.

Keurige afhandeling van mijn bestelling en snelle levering.

Mooie en pure producten

Hele fijne site,eerlijke producten en super service. Kom zeker terug als klant.

Top webshop

Meerdere keren artikelen.gekocht altijd snel geleverd(volgende dag)en last but not least,top kwaliteit natuurlijke producten.

The products are excellent, everything I bought was useful and original. I will buy more products