Heel tevreden

Waren snel met bezorgen netjes en duidelijk ook met track and trace overzichtelijk

Fast delivered quality

Heel tevreden met mijn bestelling. Alle producten zijn van mooie kwaliteit. Ik ben vooral dol op de verpakking: eenvoudig, stijlvol ontwerp en kwaliteitsmateriaal

Hele fijne producten!

Maakt je huid enorm zacht hele fijne product enige nadeel is is dat het geurloos is ☺️

Maar 1x besteld, dus kan nog niet veel zeggen….

Duidelijke website/shop, snelle verzending en fijne producten.

Super goede service!

Ik had een bestelling geplaatst maar een van de producten, de castorolie, was kapot gevallen. Je raad het al, alle scherven inclusief olie op de grond. Ik heb een mailtje gestuurd en ze zijn me tegemoet gekomen door gratis verzending aan te bieden toen ik de olie opnieuw wilde bestellen. Heel fijn, want dat scheelt toch een hoop.. en ik ben super blij met alle producten!

Het is een prima service

Vind het fijn dat ik geen grote voorraad moet opslaan want ik bestel en de volgende dag wordt geleverd.

Snelle levering en fijne producten

Ik had 3 olieen besteld en ze zijn snel geleverd en ook zijn de producten heel erg fijn in gebruik. De informatie en de reviews op de website hebben mij goed geholpen met het vinden van een juiste product

Snelle verzending

Mooi stevig ingepakt en snelle verzending naar België!

Snel geleverd. En heel goed verpakt. En fijne producten, die ik voor het eerst gebruik. Fijn zonder troep !!

Ik ben erg tevreden. De pot sheabutter was helaas stuk gegaan met de levering. Ik ben echter snel en vriendelijk geholpen en kreeg binnen 2 dagen een nieuwe pot thuis.

Snelle bezorging en een super fijn product

Binnen 2 weken is mijn probleem huid veel beter.

Wauw, wat geweldig om te horen! Dank voor deze mooie review!

Positief

Positief

Nice products

Nice products. Packaged okay. Delivery was fine. I would consider ordering here again.

snelle levering en fijne producten

Ik heb de Krappa olie en Zeolietklei besteld. Beide producten zijn zeer fijn in gebruik. Een super zachte en rustige huid na zowel het masker als de Krappa olie.

Snelle levering en top producten. Je voelt dat het geen rommel is maar puur.

Vandaag besteld, morgen in huis

Heerlijk product

Kwalitatief goed product.

Castor oil gekocht

Castor olie gekocht voor mijn handen, ik heb last van een milde een vorm van psoriasis. Het verzacht en de handen zien er beter uit, rustiger, niet meer zo rood. Ik gebruik het 2x per dag, slecht een heel klein beetje en ik gebruik het pas een kleine week en ben nu al heel tevreden. Hoop dat het zo blijft. Het product was makkelijk te bestellen en binnen korte tijd bezorgd.

Heel fijn om te lezen dat het product zo goed voor je werkt, dank voor deze mooie review!

Niet ontvangen

Pakje niet ontvangen

Hi Marleen, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb in ons systeem gekeken en helaas is je pakketje onderweg beschadigd geraakt. Uiteraard ontvang je opnieuw je bestelling! We hebben je een mailtje gestuurd met alle nieuwe informatie. Excuus voor het ongemak en bedankt voor het laten weten!

Gewoon echt super gaaf en leuk

Super gaaf en leerzaam en gezellig weekend gehad samen met mijn zoon vam 19. . Touw leren maken van brandnetels, touw leren knopen,onderdag maken, vuur maken, leren omgaan met je mes enz. Onze instructeur Tars was super aardig, kundig en relaxed. Legde alles goed uit en hielp iedereen met alles. Echt een aanrader.

Geweldig, 100% puur.

Ik ben 65, en kan mijn hele leven niet tegen de creme’s die aangeboden worden door cosmetica, drogisterijen en apotheken. Binnen een dag hangen de vellen aan mijn handen en zit ik vol met eczeem. Helemaal blij met jullie 100% pure artikelen.

Zo mooi om te horen dat je zoveel baat hebt bij de producten!

De verpakking van het product is stuk.

Ik heb mijn bestelling, castorolie 300 ml, snel ontvangen. Het pompje werkt echter niet, en dit was een van de voirnaamste redenen om het product aan te kopen. Ik heb een email gestuurd naar het bedrijf met de vraag om dit op te lossen. Ik heb nog geenvreactie ontvangen.

Heel goede producten

Het bestellen en betalen was heel gemakkelijk. Snelle levering en heel goede producten.

Bedrijfsgegevens

Nijverheidsweg 23 H

3534 AM De meern

030-2271998

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.