Fijn bedrijf snelle levering!

Mooie producten om DIY aan de slag te gaan. Leuke recepten met filmpjes. Zal zeker meer bestellen.

Snelle levering, goede producten

Snelle levering en goede producten

Fijn om te horen Sabah :)

Tof

Leuke DIY lipenbalsem met blikken doosjes!

Wat leuk om te zien dat je aan de slag bent gegaan met het maken van je eigen lippenbalsem Stijn :)

Zeer positief

Goede producten, snelle levering en goede communicatie

Goed om te horen Rosalie :) veel plezier met de producten!

De dom was stuk

De fles was verstuurd met een kapotte dop. Hierdoor is deze gaan lekken in de doos. De helft van de inhoud ben ik kwijtgeraakt.

Wat zonde Hanane! Schroom in zulke gevallen alsjeblieft niet om contact op te nemen met ons want we helpen je graag!! Ik ga je mailen zodat we het in orde kunnen maken :)

Erg blij met de producten!

Onlangs ben ik overgestapt op bio producten. Heb altijd al een probleem huid gehad (acne). Heb onlangs de jojoba olie besteld en gebruik daarnaast aleppo zeep voor mijn gezicht. Mijn huid is veel rustiger nu, ben er erg tevreden over! Mijn huid kan vaak niet veel hebben maar deze olie is licht en niet vettig en past goed bij mijn huid. Product had ik de volgende dag al in huis. Aanrader!

Wauw dat klinkt goed! Bedankt voor je review :)

Hele fijne leverancier

Snelle levering en als er problemen zijn worden ze snel en netjes opgelost. Ook uitgebreid assortiment.

Wat fijn om te horen Manja :) we helpen je graag!

Snel en makkelijk besteld en een snelle levering, super

Goed om te horen Patricia :)

Leuk product!

Leuk product, de shea butter heeft wel een sterke geur. Maar dat maakt niet veel uit!

Bedankt voor je review Morris :) De Shea Butter is ongeraffineerd waardoor de geur en kleur tijdens het extractieproces zijn behouden. Hoewel de Shea onwijs voedende eigenschappen heeft is de geur inderdaad niet iedereens smaak...

De producten de volgende dag al binnen gekregen (besteld voor 23:30u)! Erg fijn als je last-minute nog wat nodig hebt. Ook erg goed dat de producten duurzaam verpakt zijn.

Leuk om te horen! Bedankt voor je review Celine :)

Wat een service! Pakketje besteld en de dag nadien al in huis. 1 artikel was gebroken, de volgende dag heb ik van Natural Heroes al een nieuwe toegestuurd gekregen. Een aanrader

Fijn om te horen Cindy :) we helpen je graag!

Fantastisch!

Met Natural Heroes is er een 'natuurlijke wereld' voor me open gegaan. Met mooie (eerlijke) producten, handige DIYs en nuttige reviews van medegebruikers kan je zelf in no time ook een "natural hero" worden. Mijn huid reageert er fantastisch op! Echt een aanrader! Snelle levering!

Wat enorm leuk om te horen :)

Goede producten en snelle levering

Goed om te horen Marchano :)

Als ik een cijfer tussen de 0 en 10 moest geven, gaf ik een 12

Super goede kwaliteit én prijs! Ik ben zooo blij met dit bedrijf! Dankzij naturalheroes ben ik overgestapt (nu bijna 2 maanden) op 100% natuurlijke verzorging voor heel mijn lichaam en WAT MERK IK EEN VERSCHIL!*heart eyes* Mijn huid en vooral mn gezicht hebben er nog nog nooit zo mooi, egaal en gezond uitgezien. Ook fijn is dat er bij elk product een uitgebreide omschrijving staat. Wat doet welk product en waar is het goed voor. De Witch Hazel, cactusvijgolie, vitamine E olie, black soap en sheabutter zijn mijn Ride or Die for life geworden. Binnenkort ga ik mijn eigen zonnenbrand en tandpasta proberen te maken. Ik kom wat enthousiast over maar ik ben gewoon intens blij dat ik nu weet wat ik op mijn lichaam smeer en dat het geen troep is:)

Wauw Shereen! Wat een enorm lief bericht :) Ik heb het echt met een grote glimlach zitten lezen. Je enthousiasme spat van het scherm af, zo leuk!

Netjes en snel geleverd

Netjes, behulpzaam en snelle levering

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Olinda :)

Ben al n tijdje zeer enthousiast over Naturel Heroes, ook nu weer, en super snel qua levering, super producten en daarbij, fantastische recepten ideeën en tips, dank jullie wel

Superleuk om te horen Mariël!

Prima service!

Tevreden klant.

Goed om te horen :)

Fijn spul die arganolie

Wauw stralend gezicht dank vh ontdekken

Klinkt goed Miriam :) bedankt voor je review!

Top product

Het is een top product. Ik en mijn kindjes willen geen andere lippenbalsem meer. Heb er nu een aantal op voorraad met verschillende geurtjes. Op naar het volgende product!

Wat leuk Karin :)

Goede producten en zeer goede service

Goede producten en zeer goede service

Bedankt voor je review Kim!

Goede kwaliteit

Goede kwalitatieve producten, en je hebt er een goed gevoel bij want het is fairtrade.

Bedankt voor je review Trynke :)

Goed produkt, snel geleverd!

Mooie producten en niet te duur! Levering gaat soepel.

Fijn om te horen Ine!

Hele fijne producten en heel snel geleverd!

Fijne producten, de diy fluffy sheabutter is heerlijk in gebruik

Wat goed om te horen Ellen!

Nette en snelle levering ziet er allemaal goed uit

Producten nog niet tot eindproduct gemaakt dus kan verder nog geen oordeel geven

Toch bedankt voor je review Nanda :)

Fijne website met veel informatie over de producten. Snelle levering en uitstekend verpakt voor de glazen flesjes. Zonder onnodige extra plastic bescherming. Heel milieu vriendelijk!!!

Enorm leuk om te horen Era :)