Weet nog het nog niet

Heb de borageolie nog 1 x gebruikt en kan er nog niets over zeggen. Met warme groet. Wel goede service

Uitstekend service

Mijn fles rozenwater was gebroken geleverd, mailtje plus foto gestuurd en de dag erna was men nieuwe fles rozenwater geleverd. Voor mij is dit uitstekend service.

Super eerste ervaring

Op zondagavond een bestelling geplaatst en maandag bezorgd! Sneller dan verwacht en de bestelling was prima ingepakt.

Waar voor je geld

Professioneel en Persoonlijk

Wat een heerlijke organisatie. Je krijgt echt persoonlijke en professionele aandacht van mensen die even met je bestelling meekijken.

Altijd goed

Nvt

Goede producten en fijne service

Veel aanbod, goede producten en fijne (persoonlijke) service. Snelle levering ook! Alleen de soya was vrij prijzig en geen grotere hoeveelheid beschikbaar. Ook sommige essentiele oliën ruiken niet zo sterk als ik gewend ben van andere merken.

Zeer goed uitleg met geweldige artikels, en fijne producten

Snel geleverd, goed verpakt

Bestelling de volgende dag al in huis

Weinig ervaring maar ik heb goede resultaat gekregen

ik gebruik blauwe leem tegen artrose

Allround goed

Goede keuze met kwaliteit, goede service

Ging prima

Snel geleverd en probleemloos

geweldige klantenservice

de klantenservice vind ik geweldig! ik heb bij elke besteling wel een vraag over hoe de producten te combineren, en ik word altijd zo goed geholpen! de producten vind ik ook heel goed en het aanbod is enorm ruim. het wordt zeer goed ingepakt, en snel bezorgd.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Gefractioneerde kokosolie van dit bedrijf is een prima product om etherische oliën mee te mengen goede kwaliteit/prijs verhouding.

Leuk bedrijf, goede producten.

Veel keus, goede prijs en snelle afhandeling. Aardige mensen.

Snelle verzending!

Goede kwaliteit, snelle verzending. Ik werd netjes per mail van de bestelling op de hoogte gehouden. Ga hier zeker vaker bestellen!

Mooie natuurlijke producten. Puur natuur

Mooie producten, zonder toevoegingen welke helpen bij meer ecologisch te verzorgen en reinigen. Het enige kleine minpuntje, de doos was opgelucht met plastic bellenfolie. Dat is dan weer jammer…

Superrr

Snel uiterst vriendelijk en attent !

Top producten

Fijne eerlijke en natuurlijke producten wat je terug ziet in de conditie van je huid. Ik zweer bij jojoba olie en african black soap.

De producten zijn erg goed en werken uitstekend, wel was ik een beetje teleurgesteld dat er toch nog zoveel plastic gebruikt werd (zeep was verpakt in plastic en glazen potjes hadden een plastic deksel en flesjes een plastic dop) Ook stond in de beschrijving van Nature Care starterspakket dat er instructies op papier bij zouden zitten maar die mis ik. Ondanks dat ben ik erg blij met de producten en zijn ze zeker aan te raden

Very happy with the protucts and the service .

Very happy with the service Thank you .

Goede producten, goede prijs snel geleverd

Top product heel erg aan te raden. Zijn nog beter dan uit Marroko waaruit ik het normaal koop.

Supersnel

Supersnel levering en kwaliteitsvolle producten

Calendula olie

Heel fijne olie

Hoi Mineke, Bedankt voor je positieve reactie en fijn dat de Calendula olie je bevalt. Veel plezier ermee!