Leuke website Met leuke tips and diy recepten Ga zeker nog een keer bestellen

Mooie producten en snel in huis!

I love the Calendula oil

Will definitely order again.

Mooie pure producten.

Handig werkende webshop met mooi en zuivere producten en een leuk aanbod.

De witch hazel zonder alcohol heeft mijn huid binnen een week SUPER schoon gekregen!!

x

Goeie producten

De jojoba olie is erg fijn, zeer geschikt voor de extreem droge en gevoelige huid

Mooie producten en snelle levering

Fantastisch dat er bedrijven zijn die duurzaamheid in veel aspecten uitdragen en toepassen.

Snelle levering, producten van goede kwaliteit.

De producten die ik besteld heb werden snel geleverd. De prijs kwaliteitsverhouding klopt. Zeer tevreden!

gewoon goed.

Alles is snel geleverd, en keurig verpakt. Producten zijn goed, prijzen zijn redelijk.

Hetgeen ik tot nu toe heb besteld is van goede kwaliteit.

Snelle levering en leuke mails met goede tips om zelf cosmetica te maken.

goeie poducten, snelle levering, goeie prijs/kwaliteit verhouding

goede ervaring, zie boven

De levering was vlot. De artikelen goed verpakt en van hoge kwaliteit.

Goedkoop en snel geleverd

Mentol kristallen besteld en die zijn goed, wij gebruiken ze voor in de sauna. Een paar gram voor één opgieting is al voldoende. Wij lossen ze op in lauwwarm water. Tijdens de opgieting niet in je ogen wrijven.

Super service!

Een fout ontstaan tijdens de levering werd keurig en snel rechtgezet door de klantenservice. Fantastisch! Goede service, prima producten, betrouwbare winkel.

Goed product en tevreden met totale plaatje. Het enige misverstand was dat ik het product moest afhalen i.p.v. dat het afgeleverd werd, zoals wel was aangegeven bij de bestelling. Verder alles prima!

Top bedrijf!

Bestel er al lange tijd verschillende producten. Uitstekende service. Snelle levering. Producten van goede kwaliteit. Keep up the good work, Natural Heroes!

Goede eerste kennismaking

Prijs / kwaliteit verhouding van het product was goed. Levertijd van 3 werkdagen vind ik tegenwoordig aan de lange kant

Bedankt voor de positieve reactie Jan. We vinden het inderdaad vervelend dat jouw pakket even op zich liet wachten. Helaas had de bezorgdienst te maken met een storing, waardoor dit de oorzaak kon zijn. Onze excuses voor het ongemak in ieder geval en veel plezier met de producten!

Allereerst zijn dit uitstekende producten die ook nog een snel accuraat en correct worden verzonden Wat kun je dan nog meer wensen

Ik heb nu voor de eerste keer bij Natural Heroes bestelt. Ik had nog een vraag over de Zwarte Komijnolie die ik wilde bestellen. Ik werd door een hele aardige mevrouw terug gebeld en zij heeft mijn vraag prima beantwoordt. De bestelling heb ik heel snel ontvangen en heel goed verpakt. Ik vind de producten die je bij Natural Heroes kunt kopen heel mooi, bijzonder en ze zijn heel natuurlijk. Een leuke site om te snuffelen en ideetjes op te doen, zodst die mijn regulieren producten kunnen vervangen.

De ruimste en beste keuze!

Ik ben ongelooflijk fan van jullie site. Ruime keuze aan natuurlijke producten, allemaal met een duidelijke uitleg waarvoor ze gebruikt kunnen worden! Ook de herbruikbare verpakkingen vind ik helemaal super! Misschien een klein "cadeautje" bij de bestellingen zou nog een leuke extra zijn. ;)

Hartstikke bedankt voor deze leuke reactie. We zijn erg blij dat je zo tevreden bent! En wat de cadeautjes betreft: wij vinden dit ook een heel leuk idee en zijn hier op de achtergrond mee bezig. Veel plezier met onze producten!

Hele fijne producten

Vriendelijke medewerkers en goede service. Iets later mijn producten ontvangen maar zeker begrijpelijk voor de afstand. Producten die ik ontvangen zijn super! Ik ben fan.

Fantastisch!

Hele goede service! Ik heb een keer een mail gestuurd met vragen en kreeg dezelfde dag nog een heel uitgebreid en vriendelijk antwoord. En alle producten, die ik heb, zijn geweldig.

Heel tevreden. Snel bezorgd, goed ingepakt mooie producten.

super!!

voor het eerst besteld alles snel binnen en Milieuvriendelijk verpakt

Milieuvriendelijk ingepakt

Erg tevreden. Snel bezorgd, goede producten. Je merkt dat het met liefde bereid is van begin tot eind.

Over Natural Heroes