Mooie producten goede service

Mooie producten en uitstekende service

Top, snel verzonden, goed verpakt

en goede prijs voor kwaliteit

Snelle levering en goed product

Ik heb een bril gekocht voor op de fiets omdat ik zeer gevoelige ogen heb. De bril werd snel geleverd en bevalt prima!

Heel positief

Snelle levering. Prima product

Alles goed

Fijne producten en snelle levering.

Helemaal volgens bestelling en snelle levering

Mooie,makkelijke website, mooie producten en mijn laatste bestelling donderdagavond rond 22.00 gedaan, vrijdagmiddag 13.00 al op het postnl punt geleverd, sneller wordt het niet.

zeer goed

zeer goed

Alles om zelf cosmetica te maken binnen handbereik

Fijne site waar alles op aanwezig is om zelf zeep of crème te maken. Makkelijk besteld , snel en goed verpakt geleverd.

Goede producten

Snelle en correcte levering Zalige producties en goede uitleg op site

Goeie kwaliteit snelle levering

prima!

fijne producten snel bezorgd.

Mooie eerlijke producten

Heerlijke oliën, snelle levering.

De website biedt alles waar ik al lang naar op zoek was tegen schappelijke prijzen! Bovendien een snelle levering!

Heerlijk spul!

Teveel goodness om te kiezen, where to start!?

Goede producten prima service

Fijne producten, snelle levering en prettige service!

Service zoals het hoort

Mooie eerlijke producten, een bedrijf zoals het hoort te zijn.

Zeer tevreden met Natural Heroes! Na mijn bestelling zag ik dat het pakket heel snel verzonden is. Vervolgens zag ik dat mijn pakket afgeleverd was, maar ik had niks ontvangen. Ik heb natural Heroes een mail gestuurd en zij stuurde me zonder vragen een nieuw pakket op. Deze kreeg ik ook snel geleverd. Nu blijkt dat de postbode van post.nl hier de pakketten gewoon voor de deur neerzet en ik heb geen voortuin. Ik vind dit echt schandalig, want iedereen kan dus het pakketje meenemen. Natural Heroes kan hier dus niks aan doen, maar het ligt dus aan post.nl. Ik ben zeer tevreden over Natural Heroes. Post.nl kan nog wat leren van hun service.

Mijn ervaring was goed

Wat heb ik gekocht dat kwam op tijd en snel.

Heel fijn product.

Ik heb twee flesjes pompoenzaadolie gekocht en ben er heel tevreden mee. Ik hoop dat de site zich nog wat meer zal uitbreiden.

Op tijd zoals aangekondigd

Op tijd zoals aangekondigd

Ervaring met de All purpose balm; zonder parfum, extra blij mee!

Prettig!

Een goed bedrijf, absoluut

Onderweg gebroken producten werden meteen opnieuw verstuurd en de volgende dag al aangeboden door de vervoerder. Dat hebben we byzonder gewaardeerd!

Teleurstellend

oliën voor je lichaam of gezicht, zijn niet vloeibaar, zou vermeld moeten worden !

Excellent Service

When I recieved my order from Natural Heroes, one product in the package arrived damaged. I sent an email with photos to customer support and within two days, I recieved an other package, with no damage. I am extremely happy with their customer support.

Nijverheidsweg 23 H

3534 AM De meern