Fijne producten

Fijne producten, snelle bezorging!

goede kwaliteit en snelle levering

Producten worden meteen verzonden wat handig is als je dingen snel nodig hebt, de producten zijn van goede kwaliteit. Enige nadeel vindt ik soms de verpakking ( bij klei bijvoorbeeld) er gaat product verloren alleen door de onhandige verpakking.

Bedankt voor je waardevolle feedback. Dit zullen wij oppakken. Laat het ons weten als we je ergens nog mee kunnen helpen!

Snelle service, netjes ingepakt, prijs/kwaliteit goed

Op en top snelle en fijne service

Altijd snel geleverd en prettig en professionele communicatie!

Hele fijne producten en ongekend goede service

Ontzettend fijne producten in een mooie verpakking. Ik kan er veel zelf mee maken, maar het ziet er ook prachtig uit zoals het is. De levering was heel snel, helaas is bij het bezorgen een van mijn flesjes kapot gegaan. Na één berichtje daarover, kon ik al binnen een dag een nieuwe ontvangen.

Snelle levering, producten van goede kwaliteit. Ook heel tof dat jullie veel duurzame verpakkingen gebruiken zoals glazen flessen. En zorgvuldig verpakt, ik heb nog nooit iets gebroken of gelekt ontvangen

Snel duidelijk direct

Een prettige ervaring en kom weer terug

Mooie en fijne oliën

Hele fijne producten

Super. Graag weer.

Alles perfect, super product en super service.

Fijne natuurlijke producten

De sheabutter, African soap, monoi en witch hazel zijn mijn dagelijkse rituelen, wil niet meer zonder!! Nu de all purpose balm binnen gekregen, ben benieuwd of deze ook bij mijn favorieten gaat behoren.

Wat leuk om te horen! We zijn erg benieuwd wat je ervan gaat vinden. Laat je het ons weten?

Excellent

It is the best!

Al jaren lang koop ik bij Natural Heroes en ben zo tevreden over alle producten!! Kom op voor de natuur !!!

Echt top!!!

Ben sowieso fan van de producten van Natural Heroes, hele fijne producten, gewoon goed. Tijdens de verzending van mijn laatste bestelling was er wat misgegaan, kan gebeuren. Per omgaande werd eea op uiterst coulante wijze opgelost. Hele positieve ervaring!

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je review.

Fijne producten; snel geleverd en goed verpakt.

Ik kan goed vinden wat ik nodig heb, ook de recepten. Als er toch iets is wordt dat gelijk op een goede manier opgelost. Ik ben zelf alleen niet zo handig met de community. Dat ligt meer aan mij, denk ik.

Hi Hennie, Bedankt voor je fijne feedback! Laat ons weten als we je kunnen helpen met uitleg over hoe de community (technisch) werkt, we helpen je met alle liefde verder.

Fantastische producten

Prachtige website met enorme veel uitleg mbt producten en of DIY. Prijskwaliteit bijzonder goed. Supersnelle levering.

Snelle levering en mooie producten

De bestelling had ik de volgende dag al in huis en de producten zijn top! Ik zie mijn huid met de dag vooruit gaan.

Wat fijn om te horen Esmiralda!

Snelle verzending

Ik weet het nog niet

Hi Peter, Bedankt voor je feedback, laat het ons weten als we je ergens nog mee kunnen helpen!

Bestelling werd snel geleverd

Site was overzichtelijk en de betaling liep makkelijk

Goede en nette oplossing

Natural Heroes heeft het goed aangepakt en opgelost. Ik kon foto's sturen van de beschadigde artikelen. Gelukkig zijn de beschadigde artikelen opnieuw verstuurd en de volgende dag had ik deze al in huis. Top opgelost.

Hi Hanny, Wat vervelend dat je je bestelling beschadigd is aangekomen en vertraging heeft opgelopen. Zoals je zeker per mail hebt gezien is jouw bestelling op tijd naar je verzonden, maar helaas heeft PostNL vertraging opgelopen en is onderweg je pakket beschadigd. Maar maak je geen zorgen want we bieden je graag een nieuwe oplossing hiervoor, je hebt een mail van ons ontvangen!

Nog niet de beoogde resiltaar

Ik heb onlangs een aantal artikelen bij jullie besteld,onder ander caster,jojoba,rozemarijn en argan olie. Het is namelijk zo ik heb een niertransplantatie ondergaan in 2002,het gaat gelukkig goed maar sinds een paar maanden heb ik last van eczeem op mijn hoofdhuid ik ben bij de dermatoloog geweest crème en shampoo gekregen maar helpt niet,toen zag ik op een site dat casterolie hier goed voor is maar ik heb nog steeds ontzettend last van schilfers op mij gezicht en hoofdhuid en jeuk. Wie weet hebben jullie wat tips voor mij dat hoor ik graag. Met vriendelijke groet, M.Daniell

Hi Mervin, ik heb je gemaild.

Snelle levering, niet teveel verpakkingsmateriaal

Blij mee

TOP

Altijd tevreden met Natural Heroes; fijne shea butter en snelle levering. Dit keer ook nog met een online tegengekomen kortingscode :)

Wat fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review.

Na 2u ruik ik al naar zweet

Jammer, had gehoopt dat het een alternatief zou zijn voor mijn deo, maar helaas

Hi Kristel, wat jammer dat het product niet werkt zoals je had verwacht. Maar maak je geen zorgen, soms als je overstapt naar een natuurlijk alternatief vraagt dit voor wat meer voorbereiding. We sturen je graag meer info hierover, je hebt een mailtje van ons ontvangen! Is overigens de service naar wens geweest?

Super fijne service weer!

Alles was netjes verpakt, snel verzonden en zorgvuldig geleverd. Altijd fijn dat er zo een uitgebreid aanbod is zodat ik eigenlijk alles hier kan bestellen wat ik nodig heb!