Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Ron :)

Zoals altijd prima service en mooie producten

Prettige website, mooie producten en altijd snelle levering. Verpakking van de producten vind ik ook super qua ontwerp.

Ah wat leuk om te horen Ellen :)

Hele goeie service ik ben daar heel blij mij ik ga vaker hier bestellen!

Superleuk om te horen Helena! Bedankt voor je review :)

Goede service en heel betrouwbaar

Ik heb nu een paar keer over de mail contact gehad. Vragen werden zeer snel beantwoord en een probleem met de ontvangen bestelling snel opgelost. Heel fijn!

Ah wat onwijs leuk om te horen Christien :) we beantwoorden je vragen graag!

Mooie producten, leuk verpakt en goede prijs kwaliteit verhouding

. Makkelijk zelf lippenbalsem maken, lekker en als je uit zou rekenen ook nog eens heel goedkoop! Heel erg blij mee!

Wat leuk dat je aan de slag bent gegaan met het maken van je eigen lippenbalsem Janneke!

Goede, snelle bezorging en erg fijne producten. Netjes verpakt ook.

Bedankt voor je review Manon!

Geweldige olie

Leuk dat jullie wat over de olie schreven . Was voor mij niet moeilijk om gelijk te bestellen . Enook fijn dat het er zo snel was . Manon Westmijze

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent :)

hoopgevend

Ik ben pas begonnen met cactusvijgolie en .......mijn wallen nemen al iets af, ik kan het haast niet geloven, ik heb al zoveel geprobeerd!

Wauw dat klinkt goed! Cactusvijgolie is inderdaad heerlijk en een zeer geliefd product onder onze klanten. Bedankt voor je enthousiaste review!

Snelle levering van een goed product

Kwaliteit is goed, snelle levering

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Erna :)

Mooie kwalieit en goede service

Zeer tevreden over de producten die ik heb besteld. De kwaliteit van de producten is goed. Ik zal zeker vaker bestellen bij Natural Heroes. De staat waarin mijn pakket arriveerde was niet geweldig. Een aantal van metalen blikjes was beschadigd tijdens het transport. De klantenservice pakte mijn terugkoppeling hierover heel attend op. Dus dat verdient alsnog een big tumbs up.

Bedankt voor je review Anne :) we proberen onze producten altijd zo goed mogelijk te verpakken maar heel af en toe wil er iets mis gaan tijdens de zending. Fijn om te horen dat het zo snel was opgelost!

Fijne natuurlijke producten.

Snelle levering volgens afspraak, producten zoals omschreven en top.

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent Anton :)

Zero Steeren - Charged for Postage without Explanation and Incomplete Order

Charged for Postage without Explanation and Incomplete Order. Order over postage free amount. Told to order and cost would be refunded. One item apparently was to be sent separately so postage was added. No mention of such. Only after complaining was told. Currently no promised refund nor has the separately send item been recieved!

I'm sorry to hear Paul! We've been in touch via e-mail and you've let me know we have refunded you the shipping costs. As stated on the website, the Natrium Hydroxide is a product that is always sent separately from a different location (for safety reasons). For this reason we unfortunately have to charge €3,99 shipping costs for this product, regardless of the total amount of the order. The Natrium Hydroxide is always sent on Fridays, your order is still on the way. If I can be of any further assistence, please let me know. I'm happy to help!

Heb verschillende producten besteld. Goed verpakt, snelle bezorging. Ben ook tevreden over de producten zelf

Fijn product: jojoba olie

Top.

Mooie site en snel geleverd.

Goede producten, snelle en prettige service.

De webshop is overzichtelijk en bied goede producten aan. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en de bestelling wordt snel en netjes geleverd.

Snel, vriendelijk en kundig geholpen!

De bestelling en levering verliepen heel makkelijk. De service was vooral heel goed: het mailcontact verliep snel, ze staan open voor alle vragen die je kunt verzinnen en reageren heel vriendelijk en kundig, zeker een aanrader!

Ik ben blij met de producten zijn van goede kwaliteit en je krijgt goede tips...

Goede kwaliteit en snelle service.

Goede kwaliteit spullen en een snelle service.

Fijne producten, goede prijs zeer snelle levering

Fijne producten, goede prijs zeer snelle levering

Fantastisch op alle gebieden.

Alles gaat zo vlot, bestelling, levering,... Top producten en zeer fijn en handig om alles zelf te maken. Ik ben fan vanaf de eerste moment!

Levering was snel ben tevreden

Goede product in gebruik

Fijne producten

Het werkt goed

Product was goed.

Levering was snel en naar tevredenheid.

Fijne producten

Heb al een aantal keren een bestelling gedaan bij Natural Heroes. Fijne producten en een snelle levering!