Xxx

Makkelijk eenvoudig te bestellen, goede uitleg. Zeer tevreden met de bestelde producten.

Top bedrijf!

De aloe Vera tonic besteld, maar mijn huid reageerde hier niet goed op, kreeg gelijk goed advies, maar ook mijn geld terug. Wat een top service! De amandelolie is heel fijn, gebruik hem op huid en haren.

Bestelling is niet aangekomen

8 dagen geleden besteld, maar nog niks binnen.

Hi Jiska, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen, excuus voor het ongemak! We hebben je gemaild en gaan je casus dieper onderzoeken. Uiteraard komen we zsm met een oplossing!

Heerlijke oliën

Snelle levering en heerlijk in gebruik

Goed product

Ik vind het echt een goed product. Het is heel zuiver van kwaliteit en wat ook fijn is is dat het heel betaalbaar is. Top! Alle sterren dubbel en dwars waard.

Bedankt voor je mooie review!

Fijne eerlijke website

Heerlijke olie besteld, die 100% natuurlijk is, dat is wat ik wil!

Natural Heroes heeft fijne producten en een goede service

De afgelopen maanden heb ik een aantal keer producten van Natural Heroes besteld. Altijd een snelle levering. Bij de laatste bestelling is er iets kleins mis gegaan en dat heb ik gemeld bij de klantenservice. Ik kreeg heel snel een reactie en ook een tegemoetkoming. Daar had ik niet om gevraagd, ik wilde ze puur op de hoogte stellen. Dat ze uit zichzelf een korting hebben gegeven op mijn volgende aankoop vind ik heel attent.

Heerlijk spul

Het product is prima de bezorging waardeloos Ik heb dagen zitten wachten tot een meneer uit een andere straat het bij mij bracht. Deze meneer was boos dat ik het niet kwam halen. Zonder een berichtje waar het pakketje was afgeleverd weet ik niet waar ik het moet halen.

Super goed!

Snelle levering! Super blij met het product.

Snel en goede service

Snel en goede service

zowel producten als levering zijn Top

Naturel producten zijn moeilijk te vinden zeker jullie uitgebreid assortiment voor de schappelijke prijs. Met bij elk product een gedetailleerde uitleg welke gezondsheidaspecten die bevatten. Daarboven op de snelle levering na plaatsen van een order. Helpt goed met mijn zelfcleansing waar ziekenhuizen mij in de steek lieten. grtjs Ncs

Fast delivery

Excellent products in proper glass bottles where home day after I ordered. Company very professional , go on like this !

Geweldige producten!

Hele fijne producten, castor/arganolie zit in een glazen flesje en met een handig pipetje erin, love it!!

Top services

Snel geleverd goed verpakt

Alles oké!

Bestelling netjes verpakt en op tijd ontvangen. Ik vind alleen de lavendelolie niet lekker ruiken terwijl ik gek ben op lavendel … Echt jammer. Ook de geranium vind ik niet prettig ruiken maar die heb ik niet eerder gehad dus geen ervaring mee. Daarom dus geen 5 sterren.

Eerlijke zuivere producten, goede kwaliteit!

Tot nu toe de producten die ik heb aangeschaft zijn erg fijn in gebruik, zoals omschrijving en doen wat ze moeten doen. Ben er helemaal blij mee! :)

Goed product, snel geleverd

De bestelde Castor olie werd snel geleverd. Ben geen olienkenner, maar lijkt me prima olie.

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, producten hoge kwaliteit.

Het werkt!!!

Heb al heel wat (op natuurlijke basis ) deodorant geprobeerd. En steeds bleek toch na een poosje dat het niet afdoende werkte. NH heeft echter tot nu toe goed gewerkt, dus na een dag ruik ik nog steeds fris. Ook vind ik het opbrengen heel goed te doen. De verpakking blijft goed ook in een vochtige badkamer of mee op reis.

Wat fijn om te horen, dankjewel voor je mooie review!

Snelle levering, mooie producten met kortingen

Prima bedrijf.

Fantastische olie’s

Goede heldere uitleg en daardoor de mogelijkheid om zelf te kiezen wat goed is voor mij huid. Snelle service ook.

Goede service , en de Krappa creme is top!

Een aanrader .

Fijne producten en een snelle levering

Fijne producten

Hele fijne producten, duidelijke website. Overal staat goede uitleg bij. Top!

Dank voor je mooie review!