Laden reviews...
Laden reviews...
587 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consistent de kwaliteit van de producten en de snelle levering. Ze waarderen betrouwbare verzending, nette verpakking en duidelijke productinformatie. De reviews laten een sterke algehele ervaring zien met vriendelijke service en nuttige begeleiding in de community. Herhaalbestellingen tonen veel tevredenheid en loyaliteit.
De produkten waren mooi op tijd, helemaal tevreden. Ik moest even wennen aan de geur van de ongeraffineerde sheabutter, en ik zou de volgende keer misschien de geraffineerde versie kiezen. Maar ik ga er wat lavendel olie door doen, dan komt het vast helemaal goed. Verder vind ik het top produkten. Mijn zeer droge huid voelt heerlijk aan na gebruik van de all purpose balm, echt een aanrader. Ook de klantenservice vind ik zeer helpend en vriendelijk.
Beveelt aan
15 December 2025
Mischa
Bussum
Hi Mischa,
Hartelijk dank voor je bericht en je eerlijke feedback over de geur van onze Shea Boter. We snappen helemaal dat de geur van pure, ongeraffineerde Shea Boter soms even wennen kan zijn. Het is een van de meest pure en ‘eigenwijze’ natuurproducten die er bestaan, en dat maakt het juist zo bijzonder!
Ik heb je een mailtje gestuurd met wat meer informatie Als je het mailtje beantwoordt, doen we ons best deze ervaring nog om te buigen in een positievere ervaring.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Voorheen kocht ik ze bij *****. En wat een gigantisch verschil. Ik ga weer terug naar ***** want zo horen ze te zijn! Die ik nu heb gekocht bij Natural Heroes komen bijna als water uit het flesje en de geur is niet krachtig. Wel is er goed en adequaat gereageerd op mijn feedback, wat ik zeer waardeer!
Beveelt niet aan
14 December 2025
S
Roosendaal
Hi Saskia,
Bedankt voor het delen van je review. We hebben ook al via de mail contact gehad ivm je ervaring. Zoals aangegeven, verschillen essentiële oliën sterk in viscositeit en vluchtigheid; een lichte, “waterachtige” textuur is bij veel zuivere essentiële oliën volkomen normaal en zegt niets over verdunning of kwaliteit. Wij werken met 100% pure, onverdunde essentiële oliën die voldoen aan de geldende kwaliteitsnormen.
We zouden het dan ook bijzonder waarderen als je je review zou willen aanpassen als we met onze oplossing je ervaring hebben kunnen verbeteren!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Dankjewel voor de natuurlijke producten!
Beveelt aan
14 December 2025
Evy
Harderwijk
Ik heb iets besteld wat ik niet heb gekregen door een fout in hun systeem, na contact te hebben gehad hebben ze de systemen aangepast en mijn bestelling alsnog geregeld met een extraatje! Had voor mij niet gehoeven maar vanuit eigen initiatief wordt dat altijd gewaardeerd. Mijn volgende bestelling mogen ze ook weer verwachten!
Beveelt aan
13 December 2025
Dennis
Goes
Hi Dennis, wat vervelend dat je niet helemaal tevreden was. We hebben sindsdien contact gehad en een goede oplossing gevonden samen. We zouden het bijzonder waarderen als je je review zou willen aanpassen als we met onze oplossing je ervaring hebben kunnen verbeteren.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Goed geholpen toen ik bij mijn bestelling de kortingscode niet kon invoeren
Beveelt aan
12 December 2025
Gerrie
Monster
Meerder producten besteld. Erg blij mee. Netjes bezorgd en verpakt
Beveelt aan
12 December 2025
Danielle
Voorschoten
Zeer vlotte service en duidelijk beschrijving in de website, de olie die ik kocht ben ik heel tevreden mee. Jammer dat er geen nog geen app bestaat zou nog sneller worden bezichtigd denk ik voor mezelf
Beveelt aan
12 December 2025
Joke
TEMSE
Zaterdag kwam het pakje aan. Helaas was 1 fles gebroken. In het pakje lag dus 300 ml olie. Het was een smeerboel. Ik heb meteen een mail gestuurd met foto's. We zijn nu twee weken later. Er is inmiddels contact geweest met Natural Heroes. Van de week kwam er een nieuw pakketje aan en daar zat een nieuwe fles in die het vervoer gied heeft doorstaan. Inmiddels heb ik enige ervaring opgedaan met de olie en de huid is heerlijk zacht. Van harte aanbevolen.
Beveelt aan
11 December 2025
Rina
Emmen
Hi Rina, wat vervelend dat je niet helemaal tevreden was. We hebben sindsdien contact gehad en een goede oplossing gevonden. We zouden het bijzonder waarderen als je je review zou willen aanpassen als we met onze oplossing je ervaring hebben kunnen verbeteren.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik heb castorolie gekocht en het is een geweldig product. Top
Beveelt aan
11 December 2025
Lut
Heusden-Zolder
Op de website staat te lezen dat wanneer je besteld voor 23.00 uur je bestelling die dag nog zal worden verzonden. Na 3 dagen had ik nog steeds niks gehoord en ontvangen, dus erachteraan gebeld. Ze hadden wat vertraging opgelopen. Kan gebeuren natuurlijk, maar had het fijn gevonden als ze dat even hadden gecommuniceerd via de mail. Ben overigens wel erg blij met de producten!
Beveelt aan
10 December 2025
K.
Oudehorne
Hi Karin, wat vervelend dat je niet helemaal tevreden was van de communicatie over je bestelling. We hebben je een mailtje gestuurd om te kijken of we het op kunnen lossen voor je, maar helaas nog niks gehoord. Als je het mailtje beantwoordt, doen we ons best deze ervaring nog om te buigen in een positievere ervaring!
Goede kwaliteit producten
Beveelt aan
10 December 2025
Angelique
Hoorn
De shea butter van Natural Heroes is zo fijn. Ik gebruik 'm voor mijn gezicht en mijn handen maar ook voor mijn Lichen Sclerose(werkt veel beter dan vaseline/paraffine want dat sluit de huid af). Het is gewoon vertrouwen op de natuur.
Beveelt aan
10 December 2025
Marie-Anne
Oss
De producten zijn op tijd en netjes bezorgd. Alle producten zijn heel goed en puur. Ik ben heel tevreden. Ik ben heel blij dat deze online winkel zijn die deze natuurlijke producten en recepten verkoopt. Mijn complimenten!!!
Beveelt aan
9 December 2025
Yara
Capelle aan den IJssel
Wat fijn om te horen, dankjewel Yara!
Hallo, Helaas heb ik mijn producten nog niet ontvangen. Misschien kunnen jullie me enige informatie geven wanneer het geleverd gaat worden . Groet, Cindy Bongers
Beveelt aan
9 December 2025
Cindy
Weert
Hi Cindy, wat vervelend dat je niet helemaal tevreden was. We hebben sindsdien contact gehad en een goede oplossing gevonden samen. We zouden het bijzonder waarderen als je je review zou willen aanpassen als we met onze oplossing je ervaring hebben kunnen verbeteren.
A+++
Beveelt aan
9 December 2025
Anthony
Brugge
Mijn familie en ik zijn blij met die goede producten en kwaliteit
Beveelt aan
8 December 2025
Ting Kuei
Den Haag
Enorme keuze in producten op natuurlijke basis. Fijn om zelf dingen mee te maken of kant en klaar te kopen.
Beveelt aan
8 December 2025
Eva
Dongen
Wordt netjes en correct geholpen. Krijg ook netjes terugkoppeling als produkt niet op voorraad is met daarbij verwachte vertraging. Wat mij wat verbaasd, en dus ook ruimte voor verbetering, dat sommige produkten niet te bestellen zijn als ze niet op voorraad blijken te zijn. Vervolgens heb ik iets besteld dat ook niet op voorraad blijkt te zijn, maar dat kan dan binnen een paar dagen wel geregeld worden. Ik mijn beleving kan dat dus ook met de produkten die op de site al niet op voorraad zijn. Ik zou meer besteld hebben als dit wel had gekund.
Beveelt aan
8 December 2025
A.A.
Dwingeloo
Bedankt voor je mooie feedback! Wat fijn om te horen dat je onze service en terugkoppeling waardeert.
We snappen helemaal wat je bedoelt over producten die tijdelijk niet op voorraad zijn. Het zou inderdaad fijn zijn als je ook deze alvast zou kunnen bestellen. We nemen je suggestie zeker mee en kijken hoe we het bestelproces voor onze klanten in de toekomst nog makkelijker kunnen maken!
Dankjewel dat je dit met ons deelt en voor je vertrouwen in ons!
Fijn product en snelle levering
Beveelt aan
8 December 2025
Aad
Hoofddorp
Je eigen producten maken is zowel mijn hobby als ook jaren mijn werk ( geweest). Dus nu thuis mijn voetenbadje te vullen met zelfgemaakte mengsel met olie is dubbelleuk! Gisteren mijn vriendin ook met een glazen potje verrast voor haar verjaardag.
Beveelt aan
8 December 2025
Foka
Hoogeveen
De crème is idd toepasbaar voor vanallez en nog wat. Ik vind alleen de geur niet zp aangenaam.
Beveelt aan
8 December 2025
Ellis
Krimpen aan de Lek
De producten die ik al heb ontvangen zijn super. Ik kijk nog uit naar mijn deelbestelling en vooral kijk ik uit naar mijn Frankincense, want mijn gezicht heeft het nodig, hifi.
Beveelt aan
8 December 2025
Miereille
Amersfoort
Hi Meireille, wat vervelend dat je niet helemaal tevreden was. We hebben sindsdien contact gehad en een goede oplossing gevonden samen. We zouden het bijzonder waarderen als je je review zou willen aanpassen als we met onze oplossing je ervaring hebben kunnen verbeteren!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Snel en netjes, niks om op aan te merken!
Beveelt aan
7 December 2025
Noura
Bergen op zoom
Lekkere geurende geurolie voor in mijn diffuser❣️
Beveelt aan
6 December 2025
Sonja
Balk
De abrikozenpit olie is superzacht en trekt heel goed in de huid. Zo ook de borage olie! Voelt heel fijn en goed voor mijn droge huid!
Beveelt aan
6 December 2025
M
Nijmegen
Nijverheidsweg 23 H
3534 AM De meern
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops