Indianen jurkje besteld. Men informeerde heel netjes, ruim op tijd, dat de levering iets later werd. Heel goed!! Vriendelijke mensen, snelle reactie/handeling.

Alles Super!

Snelle reactie, snelle levering. Alles super!

Erg ontevreden, geen bestelling en geen contact mogelijk

Zondag 10 mei een kapiteinspetje besteld. Het is nu 19 mei en nog niets binnen. Ik heb ze gemaild waarop ik geen antwoord krijg en heb ze gebeld waarbij ik voicemail krijg. Erg ontevreden!

Slechte communicatie en bestelling veel te laat verstuurd

Diverse spullen besteld op vrijdag. Maandag erna krijg ik keurig een mailtje dat er één artikel nog niet leverbaar is, maar dat dit uiterlijk de woensdag erna zal komen en of dit oke is. Ik vraag ze of, als het niet binnenkomt, de rest dan woensdag sowieso op willen sturen, want dat is voor een verjaardag. Dit zullen ze doen, mailen ze. Woensdag? Geen bericht, geen track-and-trace. Ik stuur ze een mail of mijn (deel)bestelling verzonden is, zoals afgesproken. Geen enkele reactie. Donderdag stuur ik nogmaals een mail, maar wederom geen reactie. Op tijd versieren voor de verjaardag van mijn zoon lukt dus al niet meer. Donderdag eind van de middag komt er een geautomatiseerde mail dat mijn bestelling is verzonden via DHL. Vrijdagmiddag 17.28 uur komt dan eindelijk mijn bestelling binnen. Een week ervoor besteld en helaas dus niet aan de afspraken gehouden dat ze het woensdag uiterlijk zouden versturen. Dus alles kwam te laat. En of ik reactie gekregen heb? Totaal niet! Dit was eens maar nooit meer, wat een slechte communicatie!

Niet goed

Ik bestelde afgelopen week feestartikelen voor Koningsdag, ruim op tijd. Het is nu zaterdag voor Koningsdag en ik zie bij mijn ongewenste e-mails dat er gisteren is gemaild dat de bestelling foutief is verstuurd en in mijn geld terug krijg. Het was duidelijk dat het voor Koningsdag was, als ze gewoon even gebeld hadden had ik gisteren nog voor een alternatief kunnen kiezen. Slechte service! Ik had en zou het zelf wel even op willen halen.......

Terrible!

I ordered 2 pruiken houder for my wife as a small gift. Both of them broke when being assembled the day they arrived. Plastic material is cheap, weak and design is poor.

• Would you recommend us? No

Zeer goede service

Een heel vlotte afhandeling, van een beschadigd product

Spullen snel en netjes ontvangen! Hierna 2 stuks retour moeten sturen. Ook dit proces verliep zeer voorspoedig.