Slechte fotos & 7 euro voor retour?!?!

Had een piratenhoed besteld, kwam binnen een aantal dagen later en moest ten eerste met klittenband vast worden gezet (dat zo los van elkaar ging), ook de hoed was gemaakt voor iemand met een hele grote hoofd omvang. Wil je het terugsturen kost dit 7 euro?? En voor wat? de hoed was zo klein, maar die doos paste mijn hond wel in. Erg slechte service + productlijn, ga hier nooit meer wat kopen. Update: ben gebeld door feestwinkel en zij hebben mij een aantal oplossingen gegeven (nieuwe ontvangen/gratis terugsturen/50% geld van item terug). Ik heb gekozen voor het laatste en krijg een goede 4 euro terug.. Heb uiteindelijk de hoed zelf aan elkaar gelijmd en werkt perfect nu nog inkleinen..

Goedemiddag, Vervelend dat het zo gelopen is. Wij hebben uw bestelling meteen dezelfde dag opgestuurd. Als u contact met ons had opgenomen hadden wij u een retourlabel kunnen sturen zodat u het gratis terug had kunnen sturen of wij hadden u een nieuwe gestuurd. Als u wilt kan dit alsnog. Met vriendelijke groet, feestwinkel.nl

Een van de weinige bedrijven die idd volgende dag levert

Ik heb een zeer goede ervaring met feestwinkel.NL want ik vind dat momenteel maar heel weinig bedrijven zijn die doen wat ze beloven als ze op de website hebben staan dat ze volgende dag leveren. Dus dat krijgt in deze tijd waarin dat blijkbaar heel lastig is om voor elkaar te krijgen toch echt wel een compliment krijgen :-)

Prima service, prima produkten

Ik had een kerstpakje besteld voor mijn dochter. Dit was snel geleverd door Feestwinkel, echter, DHL heeft dit bij een 'vriendin' (?) afgeleverd. Het pakket was dus bij iemand anders bezorgd maar onvindbaar. Na een aantal keer contact te hebben gehad met DHL beweren zij dat volgens de GPS het wel bij ons was afgeleverd (wat niet zo is), en dat we het maar met Feestwinkel zelf moesten oplossen. Belachelijke service van DHL. Feestwinkel heeft dit echter professioneel en direct opgepakt en heel snel, kostenloos, een nieuw pakje gestuurd. Echt top!

Bestelling is snel geleverd. Ik kon de bestelling volgen met een track-and-trace nummer.

Geld niet waard

Het begon nog goed met een belletje dat 1 product niet leverbaar was. Andere product netjes op tijd geleverd. Bij het uitpakken bleek de bestelde broodplank veel kleiner dan verwacht dan op de foto. Afmetingen ontbraken bij advertentie. Het ontbrekende product zou nageleverd worden. Op de site was het alweer leverbaar maar na paar weken nog niks ontvangen. Na een mailtje dat we nog een product zouden moeten ontvangen kregen we het ruim een week later toch. Op mijn klacht/opmerking geen reactie meer gehad. Ook niet na nog een herinnering. Daarnaast is ook de kwaliteit van dit product matig. Kortom nooit meer daar iets bestellen. Kwaliteit en service ontbreken. Voortaan weer gewoon bestellen bij een bedrijf dat z’n klanten wel serieus neemt

U heeft op 21 januari ons een mail gestuurd dat u nog steeds niets gehoord over het artikel dat u nog niet ontvangen had. Het artikel is echter op 16 januari afgeleverd. Dit heb ik ook geantwoord in een mail naar u samen met een kopie van DHL waarin dit stond. Het kan zijn dat de mail in uw spambox terecht is gekomen, u heeft hier niet meer op gereageerd. Feit is dat het te lang heeft geduurd voordat u het artikel ontvangen heeft. Helaas waren wij hierin afhankelijk van de leverancier die ons keer op keer beloofde dat het artikel snel weer op voorraad was. Wij hadden u hierin sneller over moeten informeren dat het langer zou duren. Dit is iets wat we nu in onze procedures hebben aangepast.

Bijna perfect ;-)

Op 27-01 een bestelling gedaan van diverse artikelen waarvan de site zei dat ze op voorraad waren. Vrijdagmiddag even achteraan gebeld omdat buiten de bestelbevestiging nog niets had gehoord, apparaat ingesproken. Maandagochtend een mail gestuurd omdat ik nog geen antwoord had gehad, snap ik ook, het weekend zat ertussen en de dag was nog lang niet om maar aangezien er best veel reviews zijn dat het niet zo best geregeld is bij feestwinkel toch maar gedaan. Binnen het uur al een antwoord, er was onverhoopt 1 artikel vrijdag (29e) pas binnen gekomen en daardoor was de boel wat vertraagd. Vrijwel direct daarna de track en trace binnen gehad en de bezorger komt straks alles brengen volgens DHL. Wat zou er beter kunnen, even een berichtje dat er door een artikel wat niet op voorraad is de levering een dag vertraging oplevert. Zou ik de volgende keer hier weer bestellen? Ja, zeker weten.

Bedankt voor het positieve bericht en het advies. Door de corona zijn het aantal bestellingen gigantisch toegenomen waardoor we bij aan paar klanten te laat waren om direct actie te ondernemen wanneer wij een artikel later binnen kregen dan gepland. We gaan hier nog meer aandacht aan geven om het nog beter te doen. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Johan de Jong

Top!!

geweldige service, mooie producten

Indianen jurkje besteld. Men informeerde heel netjes, ruim op tijd, dat de levering iets later werd. Heel goed!! Vriendelijke mensen, snelle reactie/handeling.

Alles Super!

Snelle reactie, snelle levering. Alles super!

Erg ontevreden, geen bestelling en geen contact mogelijk

Zondag 10 mei een kapiteinspetje besteld. Het is nu 19 mei en nog niets binnen. Ik heb ze gemaild waarop ik geen antwoord krijg en heb ze gebeld waarbij ik voicemail krijg. Erg ontevreden!

Slechte communicatie en bestelling veel te laat verstuurd

Diverse spullen besteld op vrijdag. Maandag erna krijg ik keurig een mailtje dat er één artikel nog niet leverbaar is, maar dat dit uiterlijk de woensdag erna zal komen en of dit oke is. Ik vraag ze of, als het niet binnenkomt, de rest dan woensdag sowieso op willen sturen, want dat is voor een verjaardag. Dit zullen ze doen, mailen ze. Woensdag? Geen bericht, geen track-and-trace. Ik stuur ze een mail of mijn (deel)bestelling verzonden is, zoals afgesproken. Geen enkele reactie. Donderdag stuur ik nogmaals een mail, maar wederom geen reactie. Op tijd versieren voor de verjaardag van mijn zoon lukt dus al niet meer. Donderdag eind van de middag komt er een geautomatiseerde mail dat mijn bestelling is verzonden via DHL. Vrijdagmiddag 17.28 uur komt dan eindelijk mijn bestelling binnen. Een week ervoor besteld en helaas dus niet aan de afspraken gehouden dat ze het woensdag uiterlijk zouden versturen. Dus alles kwam te laat. En of ik reactie gekregen heb? Totaal niet! Dit was eens maar nooit meer, wat een slechte communicatie!

Niet goed

Ik bestelde afgelopen week feestartikelen voor Koningsdag, ruim op tijd. Het is nu zaterdag voor Koningsdag en ik zie bij mijn ongewenste e-mails dat er gisteren is gemaild dat de bestelling foutief is verstuurd en in mijn geld terug krijg. Het was duidelijk dat het voor Koningsdag was, als ze gewoon even gebeld hadden had ik gisteren nog voor een alternatief kunnen kiezen. Slechte service! Ik had en zou het zelf wel even op willen halen.......

Terrible!

I ordered 2 pruiken houder for my wife as a small gift. Both of them broke when being assembled the day they arrived. Plastic material is cheap, weak and design is poor.

• Would you recommend us? No

Zeer goede service

Een heel vlotte afhandeling, van een beschadigd product

Spullen snel en netjes ontvangen! Hierna 2 stuks retour moeten sturen. Ook dit proces verliep zeer voorspoedig.