te kort handvat ( steel )

de tandborstel is moeilijk vast te houden doordat de steel oftewel handvat te kort en ook te slap is

niets op aan te merken

goede prijsvorming, snelle bezorging en prima verpakt

Goede winkel

Alles zoals besproken geleverd. Goede prijzen. Contact met de klantenservice goed en snel.

c

Goede prijs, goede kwaliteit en snel geleverd

Goede prijs, goede kwaliteit en snel geleverd Net wat ik op het moment nodig had. Heel snel verzonden en ontvangen. Goede kwaliteit hoeft niet duur te zijn. Snel antwoord op mijn vragen.

Heel voordelige prijs en supersnel geleverd.@

Prima ervaring! Een aanrader!

BRILJANT

De juiste keuze om je tanden briljant schoon te poetsen.

Prima.

Snelle levering van de juiste producten.

Ik weet niet wat ik binnen kreeg...

Ik bestel best wel wat op internet dus er komen veel pakketjes per week binnen door de brievenbus, ik had bij jullie 2 x paarse pilletjes besteld om te kijken of je goed je tanden poetst.... Deze pillen komen dus per strip per papieren envelop door je brievenbus. Ik maakte deze envelop open en zag gelijk pillen ... Ik dacht hu!? Naar een paar minuten viel het kwartje dat ik tanden pillen had besteld, maar er zat dus geen beschrijving bij of een doosje met wat dit ook alweer was. En nu nog weet ik niet hoe ik deze pillen moet gebruiken, ze liggen dus in de kast te wachten op nog een beschrijving....... Jammer, teleurgesteld.

Beste mevrouw René, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Vervelend te horen dat u niet de juiste begeleiding bij het artikel hebt ontvangen. Dit is zeker iets dat wij intern gaan oppakken. De uitgebreide omschrijving van het artikel en gebruik hiervan kunt u terugvinden op onze website: https://www.tandenborstel.com/mondverzorging/dagelijkse-mondverzorging/plakverklikkers-plakcontrole/miradent-mira-2-ton-plakverklikkers-10-stuks/ Het onderste kopje bevat een gebruikshandleiding. Overigens gaan wij er wel vanuit dat in de geleverde envelop een pakbon en een kaartje van ons zaten bijgevoegd zodat u toch snel wist dat het niet zomaar pillen waren, maar die van Tandenborstel.com ;) Wij hopen u in de toekomst alsnog naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het Tandenborstel.com Team

Altijd snel en correct

Jarenlang klant bij tandenborstel.com. en altijd tevreden.

Groot assortiment en prima prijzen!

De producten die ik graag gebruik, vind ik snel en voordelig bij Tandenborstel.com!

snel en accuraat reagerend

zowel in communicatie als levering

Goede ervaring met deze aanbieder!

goed !

Ondanks het ontbreken van een Nederlandse handleiding voldoet de tandenborstel -na enkele dagen gebruik - goed.

ruime keuze en scherpe prijzen

snelle levering en scherpe prijzen.

Veel keuze en snel geleverd

Na mijn bezoek aan de mondhygiëniste ging ik op zoek naar een elektrische tandenborstel en ragertjes. Ik vond hier een ruime keuze tegen goeie prijzen. De volgende dag in huis, dus zeer tevreden!

Geweldig !

Vlotte overzichtelijke webwinkel , razendsnelle service en fantastische prijzen , wat wil je nog meer .

FANTSTISCH

DE LEVERING WAS PERFEKT

Ruime keuze aan producten voor een stralend schoon gebit

Producten die door de tandarts worst geadviseerd zij n aanwezig. Snelle en keurig verzorgde levering.

Uitstekende producten.

De producten/ accessoires voor mijn monddouche zijn uitstekend. Bovendien zeer snelle levering.

Blij met mijn eerste aankoop bij tandenborstel.com

Zéér snelle, nette bezorging, mooie set elektrische tandenborstels van ORAL B, mijn eerste, maar zéker niet mijn laatste aankoop hier!!

Goeie site

Goeie site, prima communicatie, snelle verzending en prima prijzen

Prima service. Voor 15.00 uur besteld idd volgende dag in huis

nu verwacht ik ook geen moeilijkheden met het versturen van een aantal op zet borstels. Maar de communicatie gaat netjes

Correcte afwerking van de bestelling!

Alles volgens de afspraken!