Top website en levering volgens afspraak

Gewoon goed en betrouwbaar, zo hoort het

Ik kan niets bedenken wat beter zou moeten.

Uitstekend. Alles naar wens.

Snelle levering, scherpe prijs, niks op aan te merken!

uitstekend

Uitstekende prijs en bijzonder snel geleverd!

Snelle levering en goed geprijsd

goede servies

Ales is perfect verlopen

Goede winkel snel geleverd

Op zoek naar een nieuwe elektrische tandenborstel kwam ik via google terecht bij Tandenborstel.com. Ze hebben een groot assortiment en zijn scherp geprijsd. Ik heb uiteindelijk gevonden wat ik zocht en besteld. De veilige betalingsmogelijkheden zijn ook super. Mijn bestelling werd de volgende dag keurig verpakt geleverd in een erg leuke doos. Het enige wat ik miste was de mogelijkheid om meerdere modellen met elkaar te kunnen vergelijken aangezien er zoveel modellen en opties zijn.

Snelle service en goede producten

Prima bedrijf met vlotte levering

De website is zeer overzichtelijk net als de bestelprocedure van de Oral-B PRO 2 2500 Black & Beauty DUOPACK. Vlotte communicatie en levering. Perfecte tandenborstels voor een goede prijs.

Prima bedrijf

Netjes op tijd verstuurd en geleverd met leuke attentie.

slechte bezorgservice Post.NL

Ik ben erg teleurgesteld in de bezorgservice. Zou vrijdag 6 dec geleverd worden zonder indicatie van tijd; briefje in de bus en via tracking gepland voor zaterdag 07 dec, niet geleverd. Nu maandag 9 dec gepland tussen 10.30 en 12.30 uur weer niet geleverd en pas dinsdag 10 dec vanaf 15.00 uur op pickup locatie! Waarom niet gewoon na eerste maal niet thuis bij pickup punt einde dag? scheelt 4 dagen!

Prettig

Prettig geprijsd, groot assortiment en snelle levering

Super snelle levering en zeer goede prijs

Zeer snelle levering aan een goede, concurrentiële prijs

Gewoon goed

Snelle levering, concurrerende prijs

Snel, voordelig en correct.

Snelle levering tegen een voordelige prijs.

De bestelde oral-b opzetborstels cross-action zijn snel geleverd tegen een lage prijs.

Top!!

Altijd wel wat huiverig bij een voor mij nieuwe webshop iets bestelling. Snelle levering en goede prijs. Had wat problemen met Post.nl(geen code ontvangen voor postauromaat) ook dan geven ze je service en denken met je mee. Ja zeer tevreden over tandenborstel.com!

goede prijsstelling en prima aflevering van de bestelde producten

mijn bestelde producten waren van een goede concurrerende prijs en de artikelen werden vlot geleverd met goede bezorginformatie.

Nette snelle service met een scherpe prijs

Na jaren een Philips Sonicare te hebben gebruikt nu overgestap op de EverBright van Tandenborstel.com. Erg fijne elektrische tandenborstel

Betrouwbaar

Al een paar keer eerder bij tandenborstel.com besteld, goede prijs/ kwaliteit en alles snel geleverd

Besteld, geleverd, en alles was binnen no time geregeld 👍

Alles volgens belofte op de website

Bestellen ging makkelijk door overzichtelijke website, product was er de volgende dag zoals beloofd, en paste ook door de brievenbus doordat het slim was verpakt. Dus graag tot de volgende keer!

prettig en zeer acuraat

afspraken zijn duidelijk uitgevoerd volgens afspraak Prima

Snel besteld, snel in huis.

Eenvoudig besteld en snel in huis

Prima, keurige afhandeling

Tevreden klant