volledig volgens afspraak.

Supergoede service

De tandenborstel die ik bestelt had was niet meer leverbaar. Snelle en goede oplossing geboden. Snelle levering daarna. Mails worden heel snel beantwoord. Echt aan te bevelen, dit bedrijf.

Snelle, correcte service en levering.

Bestelling en levering correct gelopen. Goede prijs-kwaliteit.

Goede prijs, overzichtelijke website, snel en netjes geleverd. Top!!

Correct

Weer een gestroomlijnde orderafhandeling. Hopen dat mijn glimlach zijn werk gaat doen@

Prima webshop

Prima spullen. Snelle levering. Redelijke prijs, vooral als transportkosten kunnen worden vermeden.

Snelle levering, goede produkten

Levering was de volgende dag met track and trace code. Produkten zoals beloofd en nog een gratis tandpasta sample als bonus.

keurig geprijsd, supersnel in huis

Supersnel geleverd en keurig geprijsd.

Levering netjes en correct

Geweldige service levering binnen 1dag

Prima voor de verzorging van de tanden

Op verzoek van de tandarts gekocht en tevreden

Mijn dag start met een glimlach

Bestelling altijd volledig geleverd. Netjes verpakt. Levering binnen 1 dag.

Ik had een probleem met 1 tandenborstel en is netjes opgelost door meteen een nieuwe te sturen.

Alles was piekfijn in orde, super service

perfect

duidelijke frisse website, scherpe prijzen en vlotte levering. Fijn!

perfecte service en concurrende prijzen

Op vragen wordt vrijwel direct geantwoord. Bestelling direct de volgende werkdag ontvangen

Deels positief

Tevreden over tandenborstel, maar 1 bezorgmoment is te weinig! Mail met tijdspanne voor de volgende dag. Maar smorgens een bericht dat hij op een postnl afhaal punt was bezorgd!!!!!!!! Dus dat zou naar mijn mening een stuk beter kunnen. Mvrg Nicole Braakhuis

helaas slechte ervaring tandenborstel was 15 euro goedkoper elders en retour moest ik zelf betalen

Helaas is de service van hele slechte kant . Ik heb een tandenborstel gekocht die ergens anders 15 euro goedkoper was. Ik wou hem graag retourneren maar dan moest ik de verzendkosten betalen, iets wat ik tegenwoordig niet meer zie bij online verkopers. Door de corona crisis letten we nu eenmaal op de eurootjes. Omdat we de verzend kosten moesten betalen heb ik hem maar gehouden. slechte service !

Besteld, en de volgende dag weer afgeleverd

Gewoon goed!

Duidelijke site, grote sortering, goede prijs, volgende dag geleverd en goed verpakt. Kortom: gewoon goed!

Duidelijke site, nette en snelle levering

Elke keer weer supersnel en netjes verpakt geleverd! Fijne site

Laagste prijs, snel geleverd

Duidelijke site, laagste prijs die ik kon vinden & snelle levering

Lage prijzen en snelle levering

Lage prijzen en snelle levering

Snelle levering, keurig verpakt.

Gewoon perfect..!

3 electrische tandenborstels besteld, volgende geleverd..! Prijs is goedkoper, dan bij andere webshops. Gewoon perfect