Betrouwbaar en voordelig voor Oral-B borstelkoppen en Braun Clean-and-Renew

Betrouwbaar en voordelig voor Oral-B borstelkoppen en Braun Clean-and-Renew. Meerdere keren dit aangeschaft en altijd tevreden.

Perfecte service

Bestelling geplaatst, hierop direct de datum en tijd door gekregen en binnen 48 uur in huis.

Goede service, ga zo door!

Goede service, komen afspraken na en leuke omdoos.

Aan te bevelen

Goede prijs en Goede ondersteuning bij vragen. Hier krijg je gewoon iemand aan de telefoon.

Uitstekend.

Advies gevraagd en deze ook ontvangen binnen een nette termijn. Naar aanleiding hiervan een tandenborstel gekocht. Leuke duidelijke website. Snelle verzending. Goed verpakt. Dichte verpakking.

Top kwaliteit/prijs en topservice

De bekende topkwaliteit van tandenborstel.com. Ik blijf een tevreden klant

perfect !

perfect !

Fijne winkel

Ruim assortiment gebruik tanden rsgers van lactona Alleen heb ik nu een nieuwe zending g ontvangenen En nou vindt ik dst de blauwe wel erg snel breken 2x gebruikt en het borsteltje brak al af

Beste prijs voor wat ik zocht

Voor het eerst bij Tandenborstel.com terechtgekomen, omdat ik de meest gunstige prijs van een artikel zocht. Enkele dagen later zat mijn bestelling goed verpakt in de brievenbus.

Geweldige Produkten en snelle levering

De produkten zijn altijd naar tevredenheid en worden ook snel geleverd.

Duidelijke site

Duidelijke site, snelle levering.

Snel en netjes geleverd.

Duidelijke site en snel geleverd

Producten volgens verwachting en snel bezorgd

De producten waren volgens verwachting, een goede prijs-kwaliteit verhouding. En de verzending was erg vlot.

Heel tevreden

Snel bezorgd, goede informatie, goed product.

Slechte omschrijving van product

Daardoor verkeerd product ontvangen.

Makkelijk te bestellen via de website en snelle levering

prima materiaal, zeer goed voor mijn Braun

goedkoop, snel geleverd en op het juiste moment door dpd gebracht

Snel en goedkoop

Slechte communicatie

Slechts een gedeelte ontvangen. Geen communicatie over restant melding. Wacht nog steeds op terugbetaling niet geleverde producten. Voor mij de laatste keer geweest dat ik hier heb besteld.

Geen directe verzending

Item op voorraad én voor 15uur besteld maar niet direct verzonden zoals men wel suggereert.

Flitsend telefonisch contact

Goed telefonisch bereikbaar, toen bleek dat ik verkeerd huisnummer had opgegeven. Dat werd razendsnel gecorrigeerd. Chapeau!

snel en exact geleverd wat gevraagd werd

snel, accuraat en laagste prijs

Goed gevoel bij de bestelling

Prima zaak

Doen wat ze beloven

geweldig

snelle levering en niet duur

Ketelmeer 25 A

5347 JX Oss