Zoals het hoort

Zoals het hoort. Heb alleen een hekel aan bedrijven die steevast goed gevonden willen worden, en je telkens een beoordeling sturen. Dat gebeurt mij ook niet bij een fysieke winkel, dat de verkoper mij vraagt om mijn mening in zijn winkel. Niet bij de Jumbo, Kruidvat, Jan Linders, Automaterialenzaak, niet in de kroeg, enz. En daarom 'maar' een 9

Snel toegestuurd

In korte tijd heb ik besteld product gekregen.Tevreden met levering

Goed product, snelle levering

Topbedrijf

Snelle levering, alles in orde

Prima. Snelle levering, goed informatief begeleid.

Prima. Snelle levering, goed informatief begeleid.

Snel en goed geleverd.

Heel tevreden over de snelle levering van de borsteltjes. Goede prijs ook!

Goed, goedkoop en snel

Product was goed en de levering volgens adspraak

Razend snel voor een mooie prijs.

Zie boven!

vertrouwd

goede prijzen, snelle levering, website duidelijk

Gewoon top!

Snel, betrouwbaar en prijsgunstig. Fantastische website met alle hulpmiddelen om het juiste artikel te kiezen. Ik kom zeker terug.

goede service

We hadden gebeld waar onze zending bleef vrij snel terug gekoppeld dat ze op een artikel nog op nalevering stond.

Snel leveren

Goedkoper dan op andere site voor tandenstokers

Spijtig!!

Aan de verpakking te zien heb ik een geretourneerd toestel ontvangen. op zich is dat niet zo erg maar er ontbrak ook een nederlandstalig instructie boekje. Spijtig dat jullie dat niet nagezien hebben. Daarom maar 3 sterren

Snelle bezorging!!

Van jullie zeer tevreden, goede service , goed produkt. Van de koerierdienst zijn we echter niet tevreden, helaas.

Snelle bezorging

Prima borstel

De borstel voldoet aan de verwachting

Snel levering en oog voor detail!

Producten met hoge kwaliteit en goedkoop. Top winkel, vanaf het begin al klant. Bevalt prima. Geen enkele slechte ervaring.

Slecht

De levering is snel maar mijn boodschap met foto`s over een verkeerd geleverd artikel lezen ze schijnbaar niet goed, terug sturen niet mogelijk i.v.m. geopende verpakking, dat kan ik nog begrijpen, na advies van hun een nieuw onderdeel bestellen met het door hun geadviseerde artikel nr. is weer niet het juiste. dat vind ik een slechte zaak.

Snelle levering en correcte probleem afhandeling

Mijn bestelling werd binnen enkele dagen geleverd, echter het apparaat bleek niet te functioneren. Na contact met de klantenservice en het opsturen van een filmpje over het defect is er direct een nieuw apparaat opgestuurd met een franco retour adressticker om het defecte apparaat terug te sturen.

Duidelijke website, artikel tijdig en goed verpakt ontvangen

Duidelijke website, artikel tijdig en goed verpakt ontvangen

Slechte dienstverlening

Verkeerde artikel geleverd en daarna willen niet de juiste artikel sturen.

Weer mondverzorgingsspulletjes in huis

De order is door Tandenborstel.com weer adequaat uitgevoerd.

Ik ben fan. Goede website met een ruim assortiment. Snelle levering ook!