Doen wat ze zeggen en doe wat ze zeggen.

Kwantiteit en kwaliteit prima

goed en correct geleverd

goed product

Zeer goede verzorging

Bestelling snel geregeld

Probleemloze service.

Bestelling geleverd conform verwachtingen. Scherpe prijzen. Ik ben tevreden.

Alles goed en snel geleverd tegen knappe prijzen

Prima shop!

Goede sortering met goede prijzen, super snelle levering.

Assortiment, prijs en levering is top

Oral B elektrische tandenborstel besteld. Door uitgebreide assortiment is de keuze moeilijk. Hier zou een vergelijking tussen b.v. 4 uitvoeringen behulpzaam zijn. Bestelling, levering en verpakking was dik in orde

Ben zeer tevreden over de bezorging van het pakketje

Werkt perfect

Doet zijn ding en merkbaar schonere tanden. Snel geleverd en zeer scherp geprijsd

Snelle levering, previes datgene wat ik zocht 5

Geweldige thuiswinkel

Altijd even netjes en correct en stipt met alles. Dikke verdiende 10 voor jullie!

Geweldige service en producten

Prix attractifs et livraison rapide

Prix attractifs et livraison rapide

Bezorging op tijd, goede klantenservice

Bel je de klantenservice, word je snel geholpen. Artikel heeft de juiste beschrijving. Bestelling optijd bezorg

Ruime sortering, zeer schappelijke prijs Snel geleverd Helemaal prima

Goede producten en snelle levering prima ervaring

Heel tevreden

Ik heb een eerste bestelling geplaatst en was heel tevreden over de afhandeling, de prijs. Super

Heel tevreden

Goede prijs-kwaliteit

Tandenborstel.com vind ik de beste-kwaliteit verhouding voor de spullen die ik bij tandenborstel.com heb besteld. Snelle levering.

Geen reactie op dubbele betaling

Snelle levering en prima artikelen. Tijdens het betaalproces ging er iets mis en nu is het betaalde bedrag dubbel van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb hierover al 3 mailtjes verstuurd, maar nog geen reactie. Dit vind ik niet klantvriendelijk. Zolang ik het dubbel betaalde bedrag niet retour heb ontvangen plaats ik geen bestellingen meer. Ik begrijp dat ze het bedrag niet à la minute kunnen terugstorten, maar een reactie zou toch wel op zijn plaats zijn geweest.

Beste heer/mevrouw Hendrikje, Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat u een dubbele betaling hebt uitgevoerd en deze nog niet retour is ontvangen. Wij hebben onze mailbox omgekeerd, maar zijn helaas geen enkele mail van u tegengekomen. Uiteraard hebben wij het verschuldigde bedrag direct teruggeboekt. Dit zal binnen 1-2 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening. Wij hopen u in de toekomst weer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke lach, Het Tandenborstel.com Team

keurig werk geleverd

op maandag bestelling geplaatst en werd nog dezelfde dag bij post nl bezorgd. Volgens post nl.zou de bestelling op dinsdag worden afgeleverd doch kreeg ik dezelfde middag nog een bericht van de post dat de bezorging de volgende dag zou plaatsvinden. Echter de volgende dag weer een bericht dat de volgende dag het pakket zou worden bezorgd. Ikheb daarop tandenborstel.com ingeschakeld en zij hebben onmiddellijk contact gezocht met de post. Dit heeft geholpen want op donderdag werd inderdaad het pakketje afgeleverd. Daarom bedankt voor de goede service van tandelnborstel.

Goede aanbieding en levering super!

Was een heel scherpe aanbieding en daarnaast was de levering super, dus kan niet beter.

Kopen!

Duidelijke website, lage prijzen, eenvoudig bestelproces, snelle levering. Aanbevolen!

Goede service.. ben tevreden

Bestelling is keurig ingepakt en snel verzonden. De verzenddoos zou best wat kleiner kunnen! Ben verder tevreden, zou hier nogmaals kopen.