Het bestelling was op op tijd.

Top !

Prima snelle verzending met lage verzendkosten

Geweldig !

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Gewoon goed

Goede prijs, snelle prijs

Goede service en snelle reakties

Door klantenservice tevreden te woord gestaan.

snel en foutloos

Eerder geleverd dan op de website vermeld staat en exact datgene wat ik besteld had.

Good

The product was good,and i got it in the short time,I am happy about your service. Good luck

Fantastische ervaring!

Prima webshop! Duidelijke en overzichtelijke website. Wel veel mailtjes, 5 stuks. Zeer aantrekkelijke prijzen, volgens mij de goedkoopste. Binnen één dag geleverd. Origineel, leuk en keurig verpakt met kleine attentie erbij! Mocht ik weer iets nodig hebben weet ik waar ik het zal kopen/bestellen!!!

Snel

Binnen 48 uur en prijs /kwaliteit prima

Supersnel bezorgt

Makkelijk bestellen en bezorgt binnen 1 dag.

makkelijk besteld en snel ontvangen

snel geleverd,en prijs en product goed.

alles zoals het hoort snelle levering en goede prijsverhouding.

gewoon tevreden.

No nonsens

Wat ik fijn vond aan tandenborstel.com is dat alle producten goed beschreven zijn en zij verkopen tegen concurrerende prijzen.

Makkelijk gevonden, snelle levering

Bij een betalingsprobleem ben ik goed door de klantendienst geholpen. Hierdoor bleekt dat gemeten wordt met de menselijke maat

Snelle levering, goed verpakt

Snelle reactie, via de mail, op mijn vraag.

zeer snelle levering met goede informatie over product en verzendstatus.

Heel goede service

Het vertrouwde prestatieniveau

Vlot en voordelig geleverde mondverzorging, heb onverminderd van eten kunnen genieten en zelfs de tandarts was blij mij te zien.

Goede klantenservice

Mondkapjes besteld i.v.m. bepaalde type verplichting in Duitsland. Ik had een verkeerd afleveradres ingevuld, gemaild en netjes opgelost. Product was ook snel geleverd. Dus bestellen op deze site geeft geen problemen.

excellent

Excellent

Betrouwbaar,snelle sevice, en betaalbaar Top!

Doet wat je verwacht met een ruim aanbod

Prima website met een ruim aanbod aan producten, met een structurele beschrijving van de producten zodat je als klant duidelijk geïnformeerd bent. Dit is tevens noodzakelijk dat de "onderdelen" geschikt zijn voor verschillende types. Levering zoals aangegeven en goed verpakt.

100 % ok

snelle en juiste levering

alles op voorraad snel ik huis

alles op voorraad laagste prijs voor mijn aankoop snel in huis

Met een stralende lach.

Voor een stralende lach is dit het juiste adres voor alles wat de mond aangaat. Snelle levering en netjes verpakt. Aankopen voor een mooie prijs.