bestelling leveren ok

Bestelling en levering was ok maar heb de pech gehad dat een van de toestellen defect was na een maal gebruikt te hebben, deze heb ik dan moeten terug sturen naar Braun online repair Service zelf. we zijn bijna 14dagen verder en heb nog niks gehoord!!! Jammer

Goed, betrouwbaar en zeer snelle levering !

Eenvoudig bestellen aan goede prijs ! En daarbij nog eens supersnelle levering van product. vbvrijdag 15:00 uur besteld, zaterdag middag afgeleverd. Wow.

Super snel geleverd.

Correcte en snelle bestelling

Heel correcte en snelle levering

Duidelijke uitleg en een snelle levering.

Op advies va de tandarts bij jullie terecht gekomen en dit heeft geleid tot een bestelling bij jullie.

Prima merk prima prijs

Onze dochter wilde graag die tandenborstel voor haar verjaardag. Gelijk besteld en betaald en dat is verder vlot in orde gemaakt. Weer een blije dochter

Helemaal top. Supersnelle levering. Ik ben zeer tevreden.

snel, ccuraat en goedkoper dan de rest

Bestelproces was prima en levering werd goed en gedetailleerd getoond. Blijvertje!

Weer top geregeld en snelle bezorging!

Weer super snel bezorgd en voor een hele nette prijs. Bedankt!

Snelle levering en wat ik ook heel fijn vind dat de het geleverd kan worden via post afhaalpunt.

Tevreden, maar ....

Maar ... alles in plastic verpakt. Volgende keer minder plastic hoesjes om de producten??

Gewoon goed

Snelle levering, Prijzen zijn goed. Een foutje bij de levering, over gebeld, en direct opgelost.

Helemaal tevreden

Snelle levering en helemaal tevreden.

ronduit slecht

Genoeg redenen om niet bij Tandenborstel.com te kopen maar belangrijkste is dat ze oneerlijk zijn in hun beleid. Een aantal producten door ons besteld zaten bij elkaar in een ondoorzichtige papieren zak die verzegeld was. Daardoor kan je niet zien wat in de zak zit en of dat klopt en of dat is wat je verwacht. Na openmaken van de zak ben je de sigaar. Opengemaakt is niet meer terug of het nu juist is of niet. Waarom ze de spullen, die allemaal in orginele plastic zakjes zaten, verpakken in een ondoorzichtige zak, snap ik nu wel. Op de doos van een geleverde waterpik zit een sticker waarop staat: "wanneer u mij gebruikt dan blijf ik graag bij u en ga niet meer terug naar een nieuwe eigenaar". Maar je mag al niet meer terugsturen als je de doos alleen hebt open gemaakt. De sticker is geen zegel en zit aan de rand van de doos. Dus zelfs zonder gebruik geen retour. Hoe kun je het apparaat bekijken zonder open maken en waarom staat dat niet op de doos? Het is een hygiene apparaat, wordt gezegd. Welnu, wij hebben de stift, die in de mond gaat niet gebruikt en verpakt gelaten. Nee, niet retour, want al de doos zelf openmaken is genoeg om retour uit te sluiten. En! Besteld op vrijdag en gekozen voor levering woensdag (optie was al vanaf dinsdag (die dag konden we geen pakketen ontvangen), dus woensdag is zeker goed). Woensdag en dag erna absoluut nodig. Geen enkele email behalve bevestiging bestelling, terwijl je normaliter een email bij ongeveer iedere stap krijgt. Op dinsdag gebeld: levering was al gepakt en doorgevoerd, annuleren kon niet meer. Maar dat was niet te zien in de App en geen email. Binnen 30 min na telefoon email dat levering was aangemeld bij PostNL met woensdag als leverdag. Mooi niet dus. Aanmelden bleef staan tot donderdag. Terugsturen of weigeren kan maar dan betaal je wel retourkosten Tandenborstel.com heeft geen zin in retour, tandenborstel wil je graag een doos laten openmaken zodat retour niet meer mogelijk is.

overzichtelijke site, vlotte levering, scherpe prijzen

overzichtelijke site, vlotte levering, scherpe prijzen

Alles perfect verlopen bedankt voor de service

Goed product, weinig geld

Snel geleverd. Product doet wat moet. Jammer van de gebruiksaanwijzing, geen Nederlands, Engels of Duits. Goedkoop.

betrouwbaar en vriendelijk

Snelle afhandeling, doen wat ze beloven, vriendelijk in klantcontact.

snelle levering mooie website

snelle levering mooie website zeker een aanrader

Goede prijs en website en snel geleverd

Snel gedaan

Bestellen en leveren ging snel.

Goede prijzen en snelle leveringen.

Ik heb een scheerkop besteld, verwerkt, betaalt en vlak daarna binnen gekregen. Wat wil je nog meer? Geweldig dus..

Prima prijs, snelle levering

Hoge korting op door mondhygiëniste aanbevolen product. Snelle levering.