Ontzettend goede en snelle service

Prima produkt en tegen een hele goede prijs.

Snelle levering en goede prijs

Bestelling zoals geplaatst kwam snel en volledig Goede prijs voor de producten en prima verpakt

Helft ontbreekt

Alle opzetborstels 6 in totaal ontbreken

vlotte bezorging

De bezorger belde netjes aan zei mijn naam gaf het pakket weg was hij coronaproof

Prima service, snel en overzichtelijk

Duidelijke website, eenvoudige aankoopprocedure, snelle afhandeling, op tijd geleverd. Top ervaring!!

Correct

Artikel en voorwaarden beschreven zoals werd aangegeven. Snelle levering. 1 dag na betaling reeds in huis. 1 min-punt: kon niet dadelijk afrekenen. Ik moest eerst de bestelling plaatsen, kreeg dan een mail om te betalen en eens betaald kreeg ik een mail met de verzending.

Zeer tevreden met oplossing!

Na bestelling bleek het product niet op voorraad te zijn. Zij gaven een nette en passende oplossing, want we hadden het product snel nodig. Snel geleverd! Zeer tevreden met de afhandeling.

Voor 15:00 besteld en de volgende dag werft het bezorgd.

snel en goed

snel en goed

Vlot en goed

Snel bezorgd. Goeie prijs. Artikelen prima.

Snel geleverd voor een scherpe prijs

Niets op aan te merken

Hun slogan is correct. Besteld op vrijdagvoormiddag, zaterdag geleverd. Ook een duidelijk antwoord gekregen op een vraagje over de link om de bestelling te volgen. Kwam weliswaar pas nadat het toestel geleverd was.

Snelle levering en scherp geprijsd

Prima levering en snel

Prijzen zijn redelijk. In ieder geval beter als bij een kruidvat want die zijn duur.

Heel goed.

Totaal geen problemen bij het bestellen, alles volgens afspraak. En geen grote verpakkingen als het niet nodig is zoals sommige bedrijven doen.

Makkelijk te bestellen en een super snelle levering

Bedankt!

Snelle levering, goede kwaliteit tandenborstel:-)

Snelle verzending

Product snel verzonden. Alleen zonder nederlandse handleiding geleverd. Voor de rest prima webshop.

Zeer positief

Goed verpakt en geleverd op de gewenste dag en tijd!

Goed product, nette prijs, snelle levering.

Prima product voor een nette prijs. Snelle levering.

Conform toezegging

beter kan ik niet verwachten

Volgende dag geleverd in perfecte verpacking.

Komen afspraken na

Datgene wat ik besteld heb werd de volgende dag conform de afspraken geleverd

snel,vlot en correct

bij de betere webwinkels.

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering, Goedkoop aanbod.