Heel Goed

Ruime keuze. Een goede uitleg en beschrijving, snelle levering

Prima producten geleverd

Prima bestelling een aflevering. Ik zou geen zaken meer doen bij DPD. Bij DPD kun je geen opties doorgeven. Zij zijn veel te omslachtige en levering duurde 1 week totaal.

Komen hun toegezegde voorwaarden prima na.

Zij zeggen in site voor 1700 uur besteld volgende dag in huis .

Keurig

Overzichtelijke webshop, snel geleverd!

Snel en voordelig

Zelfs met de bezorgkosten voordeliger dan de drogist. Alles voor de mondverzorging snel in huis

Binnen een dag in huis, keurig verpakt , heel tevreden.

Snel en goede prijs

Snel geleverd, wordt goed op de hoogte gehouden en prima prijs voor Interprox tandenragers

Vlotte levering

Goede kwaliteit- prijsverhouding

Volgens afspraak

Makkelijk

Duidelijke betrouwbare informatie.

Zoals gewend alles prima afgehandeld.

Voor het eerst meegemaakt bij tandenborstel.com, prima kosten en goede spullen. Snel geleverd. Erg top

Alkes verlopen zoals het hoort.

Ik woon in België en ik vind dat het snel bezorgd word en op aangegeven tijd. En je kan je pakket gemakelijk volgen op de tracking. Tevreden dus

Heel goed.

Ik bestel al jaren bij tandenborstel.com. Alles wat ik bestel is van goede kwaliteit. Het wordt ook snel thuisbezorgd.

Prima en snel geleverd

Top winkel

Snel, goed en mooi geprijsd.

Voldaan aan de verwachting

Op tijd en een goede borstel tegen een zeer redelijke prijs.

perfect

Goede prijs, snelle levering, goede aftersale

Goed verzorgd

Snelle service, alleen jammer dat je voor meer dan €20 moet besteden. Voor de tandenstokers was dat een beetje veel. Ik heb nu voor jaaaaaren voldoende.

Goed product en goede ervaring Klantenservice

Tandenborstel.com heeft een ruim assortiment en concurrende prijzen. De levering was snel en na een vraag per e-mail kreeg ik direct en heel correct antwoord. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Goed product

Zeer goed product en binnen 24 aan huis geleverd perfect! Al jaren een tevreden client.

Bestelling snel geleverd

Wat ik gemist heb is een orderbevestiging per mail.

Onvoldoende

Bij oral b tandenborstel verkeerde opzetborstels geleverd. Ik zou niet goed gekeken hebben.

Spullen werden keurig verpakt de dag na bestelling geleverd. Prima dus.