ik hebt mijn bestelling de volgende dag ëën huis. Goed service gewoon goed.

Duidelijke webwinkel. Scherpe prijzen. Na bestelling snel verzonden.

Mooi aanbod, scherpe prijzen en razendsnelle verzending. Met heel goede track & trace info. Zeer tevreden!

Snel geleverd, goede prijs

Snelle en goedkope levering (doordat het in de brievenbus past). Goede prijs!

Snel en goedkoop

Voordeel pakket van borstels oral B zijn de goedkoopste die er waren na bestellen werden ze idd binnen een dag geleverd.

Zeer goede probleemloze afhandeling Snelle levering, complimenten

uitstekend

besteld en kreeg het 2 dagen daarna al keurig ingepakt geleverd super

Braun Clean & Refill cartridges besteld. Scherpe prijs en snelle levering

tandenborstel.com was veruit de voordeligste aanbieder van dit product. Het zat goed verpakt in een herkenbare doos. Mijn bestelling werd 1 dag na bestellen al bezorgd.

Scherpe prijzen, snelle levering

Elektrische tandenborstel moest vervangen worden. Weer uitgekomen bij tandenborstel.com, vanwege de scherpe prijzen. Bovendien nog eens snel geleverd ook. Prima webwinkel.

Inmiddels trouwe klant vanwege goed assortiment, prima prijs kwaliteit en vooral: super service.

Voordelig en snel

Voordelig en snelle bezorging. Het enige wat ik vreemd vond is dat ik geen bestel bevestiging of bericht van verzending in de mail kreeg waardoor ik me even afvroeg of alles wel goed was gegaan.

Snel en goed geleverd

Gemakkelijk besteld, duidelijke info. Snel en netjes geleverd. We zijn er erg blij mee.

Met mijn bestellingen ben ik zeer tevreden Met vriendelijke groet, A. Mangal

Snel en goeie verpakking

Eerste levering is goed bevallen. Goeie keus gemaakt met tandenborstel en houder voor borstels..!

Snel

Snelle levering. En doen wat ze beloven.

Prima leverancier !

Veel keus; nette prijzen; keurig verpakt en snel verzonden

Goede webwinkel

Goede prijzen, duidelijke communicatie over bestelproces en snelle levering. Product zeer netjes verpakt. Ga zo door!

Heel tevreden hoe ze de bestelling hebben afgehandeld

Alles goed en snel

Alles goed verlopen

Helemaal Top!

Sinds kort een elektrische tandenborstel,op dringend verzoek van mijn tandarts. Moet er wel even aan wennen maar dat het goed is voor mijn gebit,weet ik inmiddels! Ben er blij mee!!

Snel en wel!

Site overzichtelijk en veel keuze. Met PayPal gemakkelijk en veilig betalen. Volgende dag geleverd. Prima!

Snelle levering en prima prijs!