Supersnelle levering voor een leuke prijs!

‘s Middags besteld, de andere dag al bezorgd. Echt super!

heel goed

al meer keren aankopen gedaan goed geregeld snel thuis

Snel besteld. En snel bezorgd.

Uitstekend, wat een snelle en correcte service!! Echt een aanrader voor elkander

Wat een top bedrijf en super snelle service… Ik raad het echt iedereen aan, ik geloofde het eerst niet dat het zo goedkoop kon zijn en een super kwaliteit. Erg blij mee!!

Zeer snel geleverd. Goede prijs. Keurig pakket.

De bestelling is optijd binnen

De bestelling was snel binnen echt top

Super! Daar het bij de eerste bestelling ook helemaal oké was, durfde ik zonder aarzeling opnieuw een bestelling te plaatsen: ook deze keer zeer tevreden. Snelle afwikkeling, goede service. In één woord: super! De volgende keer bestel ik dus weer bij tandenborstel.com

Prima prijs kwaliteit

Goede snelle levering. Uitstekende prijs en keuzes.

Prima communicatie

Je wordt goed op de hoogte gehouden. De volgende dag pakje opgehaald. Als extra service, twee kleine tubes tandpasta, top alles!

Snelle levering, acceptabele prijs

Vandaag besteld, morgen geleverd. Goede verpakking en product.

Prima verzorgd

Snel geleverd, mooi geprijsd. Top.

product in voorraad, goeie prijs en snel geleverd.

Ontzettend tevreden!

Tandenborstel hield er ineens mee op na een aantal jaar. 2 dagen met n gewone gepoetst maar vind dat niks dus zo snel mogelijk opzoek naar een nieuwe. Mooie tanden borstel gevonden echt ben er zo blij mee! Precies volgens mijn opmerkingen bezorgd. En ontzettend aardige levering met ook nog 2 tandpasta s extra erbij ik ben zéér tevreden en ik bestel voortaan alleen nog maar bij jullie! Bedankt!

Super snelle levering

11 doosjes Tepe easypick besteld. De volgende dag al geleverd. Super!

Snelle bezorging, goede prijzen.

Goede prijzen en snel bezorgd.

Zeer tevreden over de elektrische tandenborstel , snelle service, Goede prijs en kwaliteit

Lekker snel en keurig brievenbus pakketje

Prima site hadden leuke actie voor opzet tandenborstels voor het hele gezin.altijd handig

Prima service.

Vlugge levering, correct. Niets op aan te merken.

prima, veel keuze

Prima produkten. Helaas is brievenbuspakje formaat tijdschrift te groot voor een niet doorsnee brievenbus. Dit formaat was ook niet nodig voor mijn kleine bestelling die formaat sigarettendoosje had. verspilling karton.

Het ontbreekt niet aan service, kwaliteit etc.

Dit bedrijf doet wij men zegt.

In één woord SUPER!!

Nergens zo'n ruime keus, voor elk wat wls, ongeacht je portemonnee en je wensen.

snele levering

goed verzorgd en snelle levering blij zo door gaan

Geweldig, snel en makkelijk

Ik was aangenaam verrast toen ik de snelle levering kreeg. Alles wat ik besteld had zat erbij. Prima!

snelle levering. wat ik had besteld. Ik ben er blij mee.

Top internetbedrijf over de ganse lijn!!

Top internetbedrijf over de ganse lijn!! Fantastische prijzen, veel goedkoper dan ergens anders!! Steeds correcte en snelle levering!! Doe zo verder Tandenborstel.com en bedankt!! Ann