Prima en snel geleverd

Top winkel

Snel, goed en mooi geprijsd.

Voldaan aan de verwachting

Op tijd en een goede borstel tegen een zeer redelijke prijs.

perfect

Goede prijs, snelle levering, goede aftersale

Goed verzorgd

Snelle service, alleen jammer dat je voor meer dan €20 moet besteden. Voor de tandenstokers was dat een beetje veel. Ik heb nu voor jaaaaaren voldoende.

Goed product en goede ervaring Klantenservice

Tandenborstel.com heeft een ruim assortiment en concurrende prijzen. De levering was snel en na een vraag per e-mail kreeg ik direct en heel correct antwoord. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Goed product

Zeer goed product en binnen 24 aan huis geleverd perfect! Al jaren een tevreden client.

Bestelling snel geleverd

Wat ik gemist heb is een orderbevestiging per mail.

Onvoldoende

Bij oral b tandenborstel verkeerde opzetborstels geleverd. Ik zou niet goed gekeken hebben.

Spullen werden keurig verpakt de dag na bestelling geleverd. Prima dus.

Geweldig en snel

Supersnel geleverd

Gewoon alles oké

Alles super

Lekker goedkoop en supersnelle levering.

Lekker goedkoop en supersnelle levering.

Top webshop

Netjes verzorgd en snel geleverd. Mooi geprijsd.

Het klopt allemaal

Goeie site, prima levering en gewoon op tijd!

Juiste product voor redelijke prijs.

Makkelijke site. Snel vinden juiste product. Snelle en goede levering.

Mijn ervaring met Tandenborstel.com was zeer positief

Duidelijke website, gemakkelijk bestel en betaal proces, en snelle levering.

Alles prima

Tandenborstel ontvangen, duidelijke instructies en informatie van begin tot eind. Prima

Goede communicatie, vlotte levering

Alles is top!

Aantrekkelijke prijzen en snelle levering daarom bestel ik regelmatig van deze online winkel.

Top site

Prijs kwaliteit prima en snelle levering

Duidelijke site en supersnel en keurig nette levering

Al meerdere keren bestelling gedaan bij tandenborstel.com en altijd netjes en snel

Uitstekend!

Het was mijn ervaring dat de 'Huismerk-inkt' met enige regelmaat niet functioneerde. Daarom steeds toch maar 'Merk-inkt' besteld. Na een goede uitleg waarom het euvel met de 'Huismerken' zich bij Tandenborstel.com niet voordeed plus een aanbod om mij over de streep te trekken heb ik alsnog het huismerk besteld. Zeker geen spijt van gehad, werkt zeker net zo goed als Merk-inkt.

Alles voor een glimlach

Snelle levering en voordat ik de verpakking had opengemaakt had ik al een glimlach op mijn gezicht. Ik maak al meerdere jaren gebruik van Tandenborstel.com en vind het een betrouwbare leverancier.

Zo goed, niet te geloven

Bestellen en zeer snel leveren