Alles goed geregeld voor een 'goede' prijs.

Snelle en keurige levering!

Zeer snelle levering!

Uitstekende ervaringen

Altijd snelle levering en nooit fouten. Goedkope prijzen Soms ontvang ik gratis een product om te proberen Ben erg tevreden

Vlot en goed geleverd, prima

merkproducten en vlot geleverd

Nog te kort voor een mening.

Gewoon goed!

Snel besteld en snel geleverd, top!

Scherpe prijzen!

Scherpe prijzen,snelle levering en uitstekende aftersale service!.Ben zeer tevreden!

Snelle levering, goede prijs.

Giede prijs (laagste van webwinkels en fysieke winjels), snelle levering (dag na bestelling).

corecht

gedaan wat gevraagd was dank u

Keurig snel geleverd tegen nette prijs

Altijd zeer tevreden over het aanbod, prijs/kwaliteit en levering.

Al vaker iets gekocht bij tandenborstel.com. Zeer gevarieerd aanbod. Prijs/kwaliteit is goed. Altijd snelle levering. Ik zal hier nog vaker iets kopen en ik beveel het anderen ook aan.

Mondzorg belangrijke bijdrage voor een goede gezondheid.

Deze laatste bestelling was van het merk interprox 3,5 mm (licht blauw)borsteltje voor het reinigen tussen de gebitselementen. Deze zijn sterk waarbij handvat ook buigzaam is, om zo in de speciale hoeken te kunnen komen. Zeer tevreden over dit product.

Goed en voordelig

Voordeligste aanbieding van dure Braun-scheerkop en toch vlotte levering via brievenbuspost.

Goede producten en prijzen

Snelle levering van het bestelde product. Goede verwerking van de facturen. Ook goed en fijn is, dat men kan kiezen voor een afhaalpunt.

Pakket was naar mujn oude adres gestuurd door mijn fout. Is keurig en snel opgelost.

Bestelling compleet en op datum geleverd, ook ruim binnen de bezorgtijd van postnl. Info hierover was zoals het hoort.

Vanwege feestdagen kwam het pakketje iets later maar dat is geen enkel probleem want het is binnen leveringsperiode! Dat terzijde. Gelukkig hoef ik hiervoor niet thuis te blijven want het pakketje kon via brievenbus post geleverd worden! Ben er zeker blij mee. Kwa prijsverhoging was het hier de goedkoopste.

Keurig op tijd verzonden, prima artikelen

Keurig op tijd geleverd en de juiste artikelen ontvangen

Snelle en goede service

Duidelijke en snelle service. De tijd van de komst van de bezorger klopt.

Afspraak

Het product is geleverd zoals wordt vermeld

correcte afhandeling

Goede materialen gestuurd,maakt me dankbaar!

UITSTEKEND!

SNEL,CORRECTE SERVICE!

Snelle levering en scherpe prijs

Goede service en mooie prijs