Prettige service

Vriendelijke klantenservice welke meedenkt en helpt! Mooi bedrijf!

Dag na bestelling reeds geleverd

Heel tevreden

Ik heb m nu een paar dagen en ben er tevreden van is nog wel even wennen omdat het een andere borstel is dan dat ik gewend ben

Voorbeeld voor anderen

Wat jullie zeggen doen jullie gewoon. Zeer vlotte en nette levering,dank daarvoor.

Snelle levering en goede prijs

Ik kreeg mijn tandenborstel Oral B pro 3 duo heel snel en goed ingepakt opgestuurd. Ruime keuze en goede prijs.

Tandenborstel.com doet wat het beloofd

Tandenborstel.com doet wat het beloofd + vandaag besteld, morgen in huis + prima verzending in een aparte doos

Aanrader

Bestel al een paar jaar naar tevredenheid. Op mijn aanraden ook andere familieleden. Die paar keer dat er een probleem was, is het naar tevredenheid opgelost.

Perfecte klantenservice

Goede prijs, snelle levering, goede service en communicatie, snelle rechtzetting foutje binnen de 24 u.

Perfect!

Geen op- of aanmerkingen. Het is goed bij der fa. geregeld! Het pakketje paste door de brievenbus. Thuisblijven is dus niet nodig.

goede kwaliteit

Ik had wat besteld en alles kwam op tijd binnen

zerr tevreden

prima levering

Heel snelle service.

Heel snelle service en goedkoper als andere firma's.

super fijne winkel

groot assortiment en prettig geprijsd. kortom een supershop.

Mijn eerste kennismaking is uitstekend

Het proefpakket draagt bij aan een goede keuze. Ik ben verkocht en blijf klant

Goed aanbod en snelle levering

Veel goede keuze

Groot aanbod, snelle levering

Ik had opzetborstels nodig die ze verder nergens meer verkochten. Prijs was goed en de levering heel snel. Heel tevreden!

Kwaliteitsproducten, duidelijke website en snelle service.

Goed aanbod en fijne service

Een aanrader voor je poets voorraaf

Meestal prima.

Bestel vaak en veel , laatste bestelling, rager elektrische tandenborstel. Maar omdat ik in ,t voorjaar op vakantie ga , heb ik ook een toilettas gekocht die er op het plaatje goed en degelijk uit zag. Maar was een teleurstelling bij ,t uitpakken, dunne plastic (chinese rommel, sorry ). voel me genoodzaakt een andere toilettas te kopen. Tandenborstel.com onwaardig

Goede klantenservice en snelle levering

Vriendelijke medewerker van de klantenservice bij vragen over de bestelling. De geplaatste bestelling de volgende dag in huis.

prima bedrujf

artikelen zijn scherp geprijsd, worden snel geleverd , en ook nog in een vrolijke verpakking .

Heb nog steeds mijn pakketje na 5 dagen nog niet ontvangen.

Kunnen hun niks aan doen maar schrijft dan niet vandaag besteld morgen in huis. En als je ze dan belt dan zeggen ze er staan 5 werkdagen voor. Baal alleen want zat iets bij wat ik in moet nemen. Baal als stekker.

Vakkundig!

Ik was op zoek naar een monddouche en werd door de klantenservice goed geholpen om een keuze te maken. Medewerker heeft me goed uitgelegd hoe ik deze moet gebruiken en de voor en nadelen van de apparaten gegeven zodat ik nu een monddouche heb waar iets aan heb. Op maandag bestelt en de volgende dag al in huis. Wat mij betreft een webwinkel die ik kan aanbevelen. Bedankt!