Goed aanbod en snelle levering

Veel goede keuze

Groot aanbod, snelle levering

Ik had opzetborstels nodig die ze verder nergens meer verkochten. Prijs was goed en de levering heel snel. Heel tevreden!

Kwaliteitsproducten, duidelijke website en snelle service.

Goed aanbod en fijne service

Een aanrader voor je poets voorraaf

Meestal prima.

Bestel vaak en veel , laatste bestelling, rager elektrische tandenborstel. Maar omdat ik in ,t voorjaar op vakantie ga , heb ik ook een toilettas gekocht die er op het plaatje goed en degelijk uit zag. Maar was een teleurstelling bij ,t uitpakken, dunne plastic (chinese rommel, sorry ). voel me genoodzaakt een andere toilettas te kopen. Tandenborstel.com onwaardig

Goede klantenservice en snelle levering

Vriendelijke medewerker van de klantenservice bij vragen over de bestelling. De geplaatste bestelling de volgende dag in huis.

prima bedrujf

artikelen zijn scherp geprijsd, worden snel geleverd , en ook nog in een vrolijke verpakking .

Heb nog steeds mijn pakketje na 5 dagen nog niet ontvangen.

Kunnen hun niks aan doen maar schrijft dan niet vandaag besteld morgen in huis. En als je ze dan belt dan zeggen ze er staan 5 werkdagen voor. Baal alleen want zat iets bij wat ik in moet nemen. Baal als stekker.

Vakkundig!

Ik was op zoek naar een monddouche en werd door de klantenservice goed geholpen om een keuze te maken. Medewerker heeft me goed uitgelegd hoe ik deze moet gebruiken en de voor en nadelen van de apparaten gegeven zodat ik nu een monddouche heb waar iets aan heb. Op maandag bestelt en de volgende dag al in huis. Wat mij betreft een webwinkel die ik kan aanbevelen. Bedankt!

Ik word beticht van gebruikt terugsturen

Duo tandenborstel oral b gekocht. Vanwege andere aankoop teruggestuurd, binnen retourtijd, 8 euro betaald voor retour. Lang wachten op akkoord, ondertussen betalingsherimnering van riverty. Gebeld, eindelijk gisteren bericht: helaas heeft u de verkeerde retourproceducre gehanteerd. Gebruikte apparaten kunnen niet via ons geretourneerd worden. ?????????????????? Men gaat nu het apparaat indienen bij oral-b. Men zegt dat het apparaat geheel ongeschikt is om te retourneren maar ik heb het NIET GEBRUIKT. En de borsteltjes zitten nog in de verpakking! Dus als men vindt dat de borstel gebruikt is, had men deze niet naar mij op hebben mogen sturen! Ook wordt mij gevraagd even de rekening bij riverty te betalen! Wat een gedoe, ik moet nu gaan betalen wat ik niet heb en wat door een ander gebruikt is. Het moet niet gekker worden. Ik wil mijn geld terug, tandenborstel.com!

ik wacht al dagen op mijn tandenragers

Mijn tanden ragertjes liggen al dagen te wachten (?) in het depot. Zelf heb ik maar een vlaggetje opgestoken waar mijn bestelling bleef. Waarschijnlijk valt het monitoren of een bestelling is aangekomen niet tot de standaard handelingen. Vandaag zouden ze er achteraan gaan. We wachten geduldig af.

Perfecte service

Vlugge levering + volgen van het order.

netjes op tijd, en alles keurig ingepakt

ga zo door, ik blijf bij jullie bestellen.

uitstekende service

mijn eerste bestelling beviel niet en mocht alsnog retour. Dat noem ik een goede service. Hierna direct iets anders besteld en dit item bevalt uitstekend.

Geleverd op afgesproken tijd en plaats. Pakket zag er keurig uit. Uitstekend product geleverd

prima shop

Goede prijzen, ruime sortering, snelle levering, kortom prima shop!

zeer goed

tevreden met de service van tandenborstel

Goed product en snelle levering

Altijd blij met tandenborstel.com. Ze hebben scherpe prijzen en goede producten

geweldige web shop

binnen twee dagen alles binnen, klopte als een bus. chapeau !!!!!!!

Goed spul voor een redelijke prijs

Oral B tandenborstel besteld en deze kwam goed verpakt en snel binnen.

keurig verzorgd

Netjes verpakt en bezorgd. Tandenborstel doet wat het moet doen.

Is oké.

Werkt zo als het moet.

Bestel al een tijd bij tandenborstel mijn ragers en mond water, zeer snelle bezorging.

Beste prijs en goeie service