No-nonsense computerwinkel

Voor de derde keer een Intel-NUC samengesteld op en besteld via Mena. Dat zegt genoeg lijkt me. Ik ben een terugkerende, zeer tevreden klant.

Pc voeding moeilijk verkrijgbaar. Toch voordelig.

die is heel goed

die is heel goed

Een NUCje besteld met RAM en een SSD. Alles netjes op tijd geleverd. Alleen zat er een verkeerde SSD bij. Na een telefoontje en een mailtje is dat meteen hersteld. Voor de verkeerde SSD heb ik een label gekregen om die met DHL retour te zenden. Heel goed geregeld.

Voor herhaling vatbaar

Een ASRock deskmini 310 gekocht. Keurig in elkaar gezet en geleverd zoals gemeld. Goede prijzen. Een aanrader om te bestellen.

Luid en unstabiel VMware ESXi 7.x op een Shuttle MiniPC

Tot nog niet te spreken over de Shuttle MiniPC welk ik heb ingezet als VMware ESXi thuis PC (met Windows 2019 Essentials). De Shuttle is beduidend aanwezig wanneer ik dit vergelijk met een oude systeem en laat veel meer HDD geluid door. Tijdens de aanschaf aangegeven dat ik deze aanschaf zou gaan neerzetten onder de TV maar ik heb het idee dat ik nu naar een andere plek moet gaan zoeken. Is hte niet de fan's dan wel de HDD's wanneer deze worden gebruikt/gescand door een Antivirus produkt. Ooik lijkt ESXi 7 minder stabiel te draaien op dit systeem.

Goed advies, snelle levering en goede aftersales service

Ben vriendelijk telefonisch geholpen en ook na de aanschaf van de drie mini PC's werd er nog goed meegedacht.

Mini-pc besteld. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang, snelle levering. Na ontvangst van de mini-pc de boel vlotjes geïnstalleerd. En draaien maar. Kortom, een goede ervaring.

Onmiddellijk geholpen en probleem opgelost

Ik heb alles perfect geleverd gekregen

uitstekende adviezen en prompte levering

Mijn NUCje was aan vervanging toe en ik had moeite om een passende vervanging te kiezen. De mini pc specialist van Mena heeft herhaaldelijk mijn vragen deskundig beantwoord, en na bestelling prompt gemonteerd geleverd.

Snel en makkelijke website

Snelle bezorging na fijne keuze opties, zoals al dan niet zonder os, zelf in elkaar zetten of niet.

Alles is keurig volgens bestelling geregeld.

Genoeg keus bij het samenstellen van een Shuttle Mini PC. Aflevering was conform bestelling.

Goed en behulpzaam advies over keuze

mooie mini pc uitgezocht

Fijne zaak met veel keus en mogelijkheden

Heb al een aantal keren dingen bij hen gekocht. Altijd was de informatievoorziening goed en is de levering goed verlopen en ook de werking van het bestelde is zonder problemen. Ben zeer tevreden over het geleverde.

Perfect kan simpel zijn

Bestellen, betalen en leveren

Levring zonder problemen en snel en advies na ontvangst was super

Wij moesten onze oude desktop vervangen en kozen daarom voor een Intel NUC. Het samenstellen op de website was eenvoudig alleen vergat ik de optie voor samenbouw en installeren aan te vinken, waardoor de NUC in onderdelen thuis geleverd werd met een Windows DVD. Het samenbouwen was eenvoudig, alleen bij het installeren van Windows ontstond er een probleem dat de internet verbinding niet gevonden werd. Een telefoontje met Mena leverde het advies op dat drivers via een andere computer gedownload moesten worden en via een USB stick overgezet moesten worden naar de NUC. Dit omdat het een van de nieuwste NUC's betrof en de Windows DVD daarvoor nog niet de drivers had. Zo gezegd zo gedaan en binnen korte tijd functioneerde de NUC naar behoren. Dank voor de snelle service, het vriendelijke gesprek en het juiste advies. Alfred

Zo zou ik het zelf bijna ook doen

Bijna een 10, als ik tijdens mijn bestelling kan weten of alle onderdelen op voorraad zouden zijn. Ik had het idee dat het een kwestie zou zijn van bij elkaar rapen, monteren en verzenden. Ik kreeg de volgende dag een bericht dat enkele onderdelen niet in huiswaren. Het duurde niet lang twee dagen meen ik. Maar als je een nieuwe klant bent. Verder goed en netjes. Ik heb alleen minder goede ervaring met DHL. Die zou ik zeker niet gekozen hebben.

uitstekend zoals het makkelijk kan gaan!!

een oude shuttle van 2009 met 16gb intern geheugen werkte maar de helft van de geheugen poorten en geen van de usb poorten. (een virus??) ik dacht een nieuwe moederbord zoeken naar een bedrijf die actief nog leverancier is van shuttle dus minipc.eu/menacomputer bracht de verlossing. net alles ingebouwd 26-05-2020 .21:20 alles werkt goed!! ik kan weer aan de slag! bedankt Y

Super tevreden over produkt en service

Hele fijne snelle levering van een Intel NUC machine. Werkt volkomen naar verwachting. Als er dan nog opbouwende kritiek te make is: Een van de onderdelen was er niet direct dus de levering was iets later maar zelfs daarmee was het prima

Producten binnen de levertijd ontvangen. De prijs is ook scherp ten opzichte van concurrenten. Minpunt: - er worden kosten in rekening gebracht bij creditcard betalingen terwijl dit wettelijk niet toegestaan is.

goede en correcte beschrijving aanbod Scherpe prijzen Snelle verzending

Zeer kundig, goede service en super snelle levering naar Belgie!

Ik wil de een Intel NUC7pjyh bestellen incl SO-DIMM. Ik had nog wat vragen, die werden zeer snel beantwoord. Bestelling gedaan en binnen het uur de melding dat het pakket klaar was voor verzending! BPost had er duidelijk meer moeite mee nu met de Corona periekelen! De levering was compleet, goed verpakt. De Mini-PC werkt perfect! Ondanks zijn zeer geringe stroomverbruik van 6-18W toch nog ruim sneller dan mijn oude Core2-Extreme die 120-160W verbruikt! Zeer tevreden met deze uitstekende service!

Heb een Ubiquiti G4-Pro besteld. Ik kwam bij Mena Computer uit via Tweakers PriceWatch. Zou volgens de website een paar dagen levertijd zijn. Een dag later belde Mena Computer mij met de mededeling dat levering toch wel eens moeilijk zou kunnen worden omdat dit model bij veel leveranciers is uitverkocht. Ze stelden voor om het geld terug te storten of nog even een weekje af te wachten. Ik koos voor het laatste en een paar dagen later is de G4-Pro alsnog geleverd. Goede klantenservice!

Heel snel en efficiënt

snelle levering, uitstekende Shuttle PC

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.