Vlotte en correctte levering

Makkelijke website

Net als bij een andere klant was een gedeelte van mijn bestelling niet voradig. Des al niet temin werd er toch binnen 2a 3 dagen geleverd.

top!

Top leverancier

Zeer goede service, snelle levering en goede kwaliteit.

Geweldige inzet rond vertraagde bestelling

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek een deel van de bestelling niet voorradig. Knap teleurgesteld natuurlijk maar ik werd fantastisch goed via mail op de hoogte gehouden van de vorderingen. Bericht dat onderdeel besteld was, dezelfde dag Bericht dat onderdeel ontvangen was, volgende werkdag Bericht dat de assemblage was begonnen Bericht dat assemblage klaar was Bericht dat bestelling verzonden zal worden etc etc. Binnen 2 werkdagen had ik mijn bestelling in huis. Super

Duidelijke site met makkelijke persoonlijke configuratie

Er was bij de eerste bestelling wat fout gegaan, na telefonisch contact is alles super goed opgelost. Je wordt, via mail, goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Echt een aanrader voor iedereen die een computer op maat wil hebben !

Helemaal prima

Duidelijke en makkelijke site, ruime keus, en zijn telefonisch goed bereikbaar. Zijn bij een probleem oplossing gericht, en komen afspraken na. Bestelling gedaan van een IntelNUC8i7, 's middags besteld en de volgende dag geleverd. Mena computers is mij prima bevallen en voor herhaling vatbaar.

prima service en uitstekend product

Mena is misschien wel het enige bedrijf dat deze AsRock mini-pc met AMD-processor aanbiedt zeer snelle levering: binnen 2 dagen na bestelling compleet gemonteerd afgeleverd klantvriendelijk en hulpvaardig: eigen SSD-schijf bij afhalen nog "even" erbij gemonteerd; zonder extra kosten zelf Linux systeem zonder problemen geïnstalleerd het systeem werkt naar volle tevredenheid zeer snel met AMD Ryzen 5 en extreem stil met Noctua ventilatie

Levering volgens afspraak

Zeer snelle levering.

Ruime keuze, prima service en snelle levering

Ruime keuze aan micro en mini systemen voor eenvoudige tot zware toepassingen. Keuze is prima en snel te maken via de website.

Goed assortiment, snelle service

Goed assortiment, snelle service. Bijzonder kundig en hulpvaardig personeel.

Prima service, snelle levering

Intel NUC i3 besteld. Kon de configuratie eenvoudig aanpassen naar wens. Werd gelijk na de bestelling gebeld dat de 2TB SSD niet op voorraad was en levering een dag later zou plaatsvinden. Geen probleem. Werd via email prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de order en verzending. Computer werkt uitstekend en is fluisterstil. Verbeterpunten: geen wachtwoord vermelden in bevestigingsemail als je een account aanmaakt, keuze afhaalpunt toevoegen bij bestelprocedure.

Perfect en snel geleverd!

Alles perfect in een Shuttle ingebouwd en geïnstalleerd met de allerlaatste software, snel geleverd en dat alles voor een mooie prijs!

Goede service en support

Heb al meerdere computers besteld. Na een defecte computer netjes alles goed afgehandeld.

Levert goede spullen.

Geen klachten.

Snel en goed geleverd

De door mij bestelde computer werd snel geleverd en was prima geïnstalleerd. Tevens was Mena Computers de eerste waar ik deze specifieke computer kon kopen: een duidelijke voorsprong op de concurrentie. Uitstekend!

Super snel geleverd!

Intel NUC i5 aangeschaft voor mijn vader, makkelijk op te bouwen en goede hardware gebruikt! Alles op voorraad en snel geleverd top!

PC correct, tijdig en goed verpakt geleverd.

De medewerkers van minipic hebben mijn PC correct samengesteld. Levering is snel verlopen, ondanks dat niet alle onderdelen voorradig waren. Toestel zal mooi in een doos ingepakt en werd correct afgeleverd.

Super perfect geregeld.

Na bestelling alles geleverd en gemonteerd. Na installatie werkte alles perfect.

snel, goede prijs.

Nuc + ssd +ram gekocht. Goede prijs en prima levering op de aangegeven tijd,

Prima ondersteuning

Mijn Shuttle DH270 had instabiel internet. De log-file van het Linux Mint OS liep vol met foutmelding. Door een andere WLAN kaart te installeren is het probleem opgelost. De omruil is uitstekend afgehandeld.

pretty much perfect

my order was paid in so-called crypto money without any hassle. what followed was a quick delivery. their support and RMA handling is extraordinary.

Uitstekend advies

Uitstekend advies; prijs-prestatie op orde!!

Betrouwbaar adres voor een nieuwe PC

In september 2019 na enige aarzeling mijn nieuwe PC (Intel NUC) via de website besteld. Het bestelprogramma is overzichtelijk en je ziet gelijk de kosten. Mena Computers hanteert overigens na vergelijking niet de scherpste prijzen, maar daar staat dan wel een prima service tegenover, die ik al spoedig nodig had wegens een corrupt werkgeheugen. Steeds correct en vriendelijk geholpen, kortom zoals je als klant wilt en op hoopt!

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.