Prima service, snelle en correcte levering

Prima service, snelle en correcte levering!

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Service en uitleg een 10!

Mijn vorige Mena computer was stuk gegaan. Via telefoon contact met een van de medewerkers. Deze legde de mogelijkheden uit. Er werd met behulp van de website een nieuwe computer samengesteld, waarbij de elementen van mijn oude computer die nog functioneerden overgezet werden op de nieuwe computer, waarbij mijn bestanden bewaard bleven. Binnen twee dagen had ik de nieuwe computer in huis.

zeer correcte afhandeling

De bestelling van mijn zoon moest aangepast worden. Door hoede informatie verliep dit snel en vlekkeloos. Vandaag (9/3) was alles terug en kon geïnstalleerd worden. Een vorbeeld voor anderen! .

Betrouwbaar en snel

Mena Computers doen wat ze beloven: snelle en betrouwbare levering. Ze hebben een interessant assortiment. Ik ben zeer tevreden.

Doen wat ze op de site zeggen.

Herinnering om de site te beoordelen...Ze doen wat ze zeggen, qua bestellen, qua levering. Dus zoals het hoort. Als het gaat zoals het gaat kan de beoordeling dus alleen maar goed zijn. Dus zo door gaan!

tijdige en goede levering

tijdige en goede levering

Perfect!

Uitstekende site, goede ondersteuning en zeer snelle levering waarvan je continue op de hoogte wordt gehouden. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Jaren geleden een Beebox PC gekocht. Nu problemen bij het opnieuw installeren van het OS. Supersnel geholpen door de mensen van MenA en alles loopt weer als een zonnetje. Een echte aanrader.

Goed verpakt en geleverd zoals afgesproken

Bestelling van intel nuc. Levering verliep volgens afspraak en alles was netjes verpakt

Helemmal Top

Snel en compleet. Zeer tevreden!

Super bedrijf

Uitstekende website, duidelijke producten, goede service en snelle levering

Top materiaal gekoppeld aan een snelle levering

Een klein minpuntje, als je besteld via de website krijg je geen bevestigingsmail.

Zeer mooie en complete website voor configureren van een barebone. Snelle levering van een fijn apparaat. Dank U.

Servicegericht, eerlijk, doen wat ze zeggen

xxxxxxx

Alles ging goed. Werd goed op de hoogte gehouden van voorraad en orderstatus.

Alles ging goed. Werd goed op de hoogte gehouden van voorraad en orderstatus. Artikel ook heel goed bevallen. prima kwaliteit all-in-one POS systeem.

Vlotte en correctte levering

Makkelijke website

Net als bij een andere klant was een gedeelte van mijn bestelling niet voradig. Des al niet temin werd er toch binnen 2a 3 dagen geleverd.

top!

Top leverancier

Zeer goede service, snelle levering en goede kwaliteit.

Geweldige inzet rond vertraagde bestelling

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek een deel van de bestelling niet voorradig. Knap teleurgesteld natuurlijk maar ik werd fantastisch goed via mail op de hoogte gehouden van de vorderingen. Bericht dat onderdeel besteld was, dezelfde dag Bericht dat onderdeel ontvangen was, volgende werkdag Bericht dat de assemblage was begonnen Bericht dat assemblage klaar was Bericht dat bestelling verzonden zal worden etc etc. Binnen 2 werkdagen had ik mijn bestelling in huis. Super

Duidelijke site met makkelijke persoonlijke configuratie

Er was bij de eerste bestelling wat fout gegaan, na telefonisch contact is alles super goed opgelost. Je wordt, via mail, goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Echt een aanrader voor iedereen die een computer op maat wil hebben !

Helemaal prima

Duidelijke en makkelijke site, ruime keus, en zijn telefonisch goed bereikbaar. Zijn bij een probleem oplossing gericht, en komen afspraken na. Bestelling gedaan van een IntelNUC8i7, 's middags besteld en de volgende dag geleverd. Mena computers is mij prima bevallen en voor herhaling vatbaar.

prima service en uitstekend product

Mena is misschien wel het enige bedrijf dat deze AsRock mini-pc met AMD-processor aanbiedt zeer snelle levering: binnen 2 dagen na bestelling compleet gemonteerd afgeleverd klantvriendelijk en hulpvaardig: eigen SSD-schijf bij afhalen nog "even" erbij gemonteerd; zonder extra kosten zelf Linux systeem zonder problemen geïnstalleerd het systeem werkt naar volle tevredenheid zeer snel met AMD Ryzen 5 en extreem stil met Noctua ventilatie

Levering volgens afspraak

Zeer snelle levering.

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.