snel, goede prijs.

Nuc + ssd +ram gekocht. Goede prijs en prima levering op de aangegeven tijd,

Prima ondersteuning

Mijn Shuttle DH270 had instabiel internet. De log-file van het Linux Mint OS liep vol met foutmelding. Door een andere WLAN kaart te installeren is het probleem opgelost. De omruil is uitstekend afgehandeld.

pretty much perfect

my order was paid in so-called crypto money without any hassle. what followed was a quick delivery. their support and RMA handling is extraordinary.

Uitstekend advies

Uitstekend advies; prijs-prestatie op orde!!

Betrouwbaar adres voor een nieuwe PC

In september 2019 na enige aarzeling mijn nieuwe PC (Intel NUC) via de website besteld. Het bestelprogramma is overzichtelijk en je ziet gelijk de kosten. Mena Computers hanteert overigens na vergelijking niet de scherpste prijzen, maar daar staat dan wel een prima service tegenover, die ik al spoedig nodig had wegens een corrupt werkgeheugen. Steeds correct en vriendelijk geholpen, kortom zoals je als klant wilt en op hoopt!

Zeer behulpzaam

Ik ben perfect geholpen

prima organisatie vwb voorlichting en levering

goed voorgelicht bij de keuze van de computer snelle levering en conform bestelling. Prima tevreden tot op heden

Vakbekwaam en meedekend. Er wordt gedaan wat er is gevraagd en men is niet bang om een stapje verder te gaan dan anderen. Enig minpuntje is DPD bezorgservice. Duurt te lang en niet accurate track and tracing.

Goede en snelle afhandeling

Service van begin tot eind

Problemen door onszelf veroorzaakt door Mena top opgelost

Klantvriendelijk

Supersnel, klantvriendelijk!

Snelle levering. Goede service. Fijne website met uitgebreide mogelijkheden (bijvoorbeeld zelf samenstellen).

Uitsekende ervaring

De website heeft me goed geholpen om datgene te bestellen wat ik nodig had. Een standaard configuratie met aanpassingsmogelijkheden is zeer nuttig gebleken. De levering was ook in orde, compleet en op het tijdstip zoals aangegeven.

Prettige shop met veel kennis in huis en laagdrempelig

Goede service, denken met je mee, scherpe prijzen en erg vriendelijk

Problemen met de verzending door DHL zijn goed opgelost..

Prima.

Snelle en effectieve service voor de prijs van een nieuw chipje!

Klantvriendelijk en deskundig

Snelle kwalitatieve service

Snelle kwalitatieve service, correcte retourafhandeling

Geheel volgens verwachting en afspraak

Ik zocht een PC die ik volledig zelf kon configureren en waar ik nog mijn eigen hardware zelf in kon zetten. En dat heb ik bij Mena Computers gevonden! De opgegeven configuratie is perfect afgeleverd en na installatie van mijn eigen HDD's en DVD-brander werkte het systeem perfect! Ivm met vakantie had ik gevraagd om hem na een bepaalde datum te leveren en ook dat ging vlekkeloos! Ik ben heel erg tevreden!

Goed, snel zonder haastwerk

Mini PC geconfigureerd en besteld. Ondanks de redelijk exotisch setup werd deze toch snel geleverd. De PC was zeer netjes afwerkt, gewoon top

In het weekend besteld en dinsdag in huis. Werkt perfect .

Met foutje en toch super tevreden

Ik had 2 PC'tjes besteld met een USB stick met drivers. Ik zoekn, zie geen USB stick. Belletje. Volgende dag in brievenbus: -> USB stick. Ik snapte UEFI install niet.. Belletje. Nu wel. Top dus.

Zeer goede en snelle service. Telefonisch heel snel en adequaat geholpen.

Zowel de bestelling als de service (telefonisch) waren helder en snel. Groot voordeel ten opzichte van anderen: alles kan aangepast worden bij samenstelling en bestelling van de pc.

Perfecte afhandeling en levering

Van begin tot eind perfect verlopen. Tussentijds tijdens de assemblage van de bestelde Shuttle nano pc op de hoogte gehouden van de voortgang. Een pluim voor dit bedrijf, bedankt!

goede service, zeer tevreden en wellicht binnenkort een nieuwe bestelling

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.