Snelle levering. Prima kwaliteit.

waanzinnig snel en correct geholpen

Op dinsdag mijn spullen verstuurd, de volgende dag al een uitkomst klaar en bericht dat het product gerepareerd was en teruggestuurd wordt.

Alles prima geregeld

Als Shuttle fan ga ik altijd naar Mena computers alles klopt altijd en concurrerend geprijsd

Alles vlot verlopen

Alles vlot verlopen

Perfecte en klantvriendelijke afhandeling bestelling

Omdat ik twijfelde met de aankoop van een Mini-PC tussen een NUC waarmee ik eerder ervaringen had of een vergelijkbare PC kwam ik op de site van Minipc.eu terecht en zag daar een ruim aanbod. Via mail heb ik info en advies gevraagd en er werd snel en vriendelijk op mijn vragen gereageerd met een advies om voor een Shuttle PC te gaan. Het orderproces was perfect te volgen op de site en via mail, ik heb dit nog niet eerder zo ervaren. Op de dag na mijn bestelling is de PC geassembleerd en de volgende dag al in huis. Uiteraard ben ik zeer tevreden met Minipc.eu, ik ondervond een betrokkenheid tot de klant en beveel het bedrijf ten zeerste aan!

Zeer tevreden met de dienstverlening

Een Shuttle DH370 besteld met i7-9770 CPU, 64GB RAM, M2 SSD en laten assembleren. Levering was sneller dan aangegeven en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Goed verpakt met airbags. Alles werkt direct, geen compatibiliteitsproblemen en het binnenwerk ziet er netjes uit. VMware ESXI 7 draait probleemloos, alle componenten direct herkend, geen VIBs hoeven laden.

Snel geleverd voor een goede prijs

Zocht een Intel nuc, Bij Mena bijna alle varianten op voorraad. Ook geheugen en opslag op voorraad en goed geprijsd. Zeker een aanrader

Mooi servetje, maar...

Mooi klein computertje, met voldoende kracht. Echter, de 12v voeding connector zit erg los en gaat makkelijk los. Dat is wel erg onhandig voor een servertje :-/

snel en vriendelijk

Mijn Shuttle PC desktop is snel geleverd volgens mijn specificatie. De prijzen zijn redelijk. Maar de service zowel per mail als per telefoon is ongekend goed! Snel vriendelijke en professionele deskundige antwoorden. Je voelt de wens bij minipc om de klant te willen helpen. Dat lukt je niet bij de grote concurrenten zoals Amazon en Bol.

Overzichtelijke webwinkel, goede producten en prima service tegen correcte prijs

Prima overzichtelijke webwinkel, goede producten, snelle service tegen correcte prijs.

Prima, voorraad indicatie was correct.

Had een enkel kabeltje nodig voor de asrock deskmini x300, nergens te krijgen behalve hier (vandaar de prijs denk ik). Verder goede afhandeling zoals je verwacht.

Snelle levering goed prijs/kwaliteit

2 orginele shuttle chassis fans kunnen bestellen, installeren was plug en play. Enig nadeel was dit nu de CPU hoorbaar is ;-) Verpakking was ook erg goed verzorgd!!

Snelle levering en goede service.

Kijk dat de bestelde computer niet geleverd kon worden wist ik bijna onmiddellijk. Ik kreeg een ander voorstel en heb dit aanvaard, dit zonder meerkosten. Na bevestiging was de computer heel snel hier .

netjes verpakt geleverd

een Intel NUC besteld met hd en geheugen. alles netjes verpakt geleverd. niet een dag later zoals vermeld op de site, maar 2 dagen later geleverd door DHL. maar hier kan Mena Computers niks aan doen. dit komt door de drukte bij DHL i.v.m. Covid-19.

Prima product

Erg vervelend dat jullie vervoerder er zo lang over doet

heb dit al eeder gedaan

???

Uitstekende service, kennis van zaken

Ik kocht een shuttle nano en deze wilde niet doorstarten nadat ik er losse onderdelen in had gezet zoals nvme ssd en intern geheugen. Ik berichtte naar de winkel en vertelde welke onderdelen ik had toegepast. Mehmet zei mij eerst de bios te updaten zonder ssd. Perfecte oplossing en nogmaals dank voor deze ‘scherpe’ speurzin.

Prima machine, snel geleverd

Er was eea niet op voorraad, maar in 2 dagen had ik de minipc in huis en er werd duidelijk gecommuniceerd. Prima machine.

Altijd tevreden

Wij kopen voor ons bedrijf al jaren onze werkstations via Mena Computers. En elke keer blijven we tevreden over onze aankopen. Bedankt hiervoor en tot de volgende aankoop.

Goede service, kennis van zaken en een toegevoegde waarde

Goed in advies, direct contact met de specialist en bouwer van je computer waarbij vele speciale toepassingen mogelijk zijn. Een nieuwe Shuttle aangeschaft ter vervanging van de 7 jaar oude Shuttle welke nog voldeed maar ik wil nu met 3 schermen van 4K kunnen werken.

Topservice, kwaliteit en snelle levering!

Een mini pc (Intel NUC) met i7 besteld, deze is zeer vlot geassembleerd en geïnstalleerd. Bij het ophalen goede adviezen meegekregen, kortom dik tevreden!

Snelle RMA service

Problemen met m'n NUC, dinsdag opgestuurd, woensdag ontvangen en gerepareerd, zelfde dag nog verstuurd. Naar alle verwachting donderdag weet terug.

Prima service en prompte levering.

verkeerd door mij besteld, perfect afgehandeld.

Super goed geholpen en top communicatie!

Nadat ik mijn order had ingeschoten bedacht ik dat ik nog een aantal aanpassingen wilde, deze kan je netjes via hun systeem indienen en werden echt binnen elke minuten beantwoord! Ze zijn zeer behulpzaam, snel en denken goed met je mee! Daarnaast zijn de levertijden kort (ook voor maatwerk) en de prijzen meer dan in orde! Een aanrader!

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.