Bestellen en snel geleverd. Komen afspraken netjes na.

Inspelend op wensen van de klant, snelle levering

Zeer goed: adequaat ingespeeld op mijn verzoek om een nieuwere versie van een component (SSD) in het bestel-assortiment op te nemen. Ik zou wel blij geweest zijn met een mail of telefoontje of ik echt twee verschillende geheugenmodules wilde bestellen. Ik kwam daar pas na levering achter dat ik daar een kleinere tweede geheugenmodule had besteld, foutje van mijzelf natuurlijk. Waarschijnlijk had ik dat zonder problemen kunnen laten aanpassen, maar dan had ik hem terug moeten sturen., daar wilde ik niet op wachten. Vandaar een negen en niet een tien.

snel, gemakkelijk bestellen

gewoon erg goed

Alleen mijn ervaring met DHL gooit wat roet in het eten, maar daar kan Mena weinig aan doen.

Ik heb in januari 2022 een Zbox gekocht, zonder OS. Als liefhebber van Linuxmint heb ik er versie 'Una' erop gezet. Ik heb een toetsenbord en muis : "MX Keys Mini en MX Anywhere 3" aangesloten. Dit werken voortreffelijk in LM. Ik heb mijn LG tv erop aangesloten. Het beeld is goed maar via de LG app's is het beeld toch scherper. ( Ook even kort W10/W11 geinstalleerd. Daar werkte deze bluetooth Logitec invoer niet echt goed op.) Dit is een heel stille pc en de pc wordt niet heet. Ik ben erg tevreden.

prima hulp en behandeling

Voor de 2 of 3e keer hier een home-server gekocht. Deskundig advies, vriendelijke communicatie. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Aanrader.

Vlotte levering, goede respons op vragen.

Ik had eerst een paar vragen - die zijn vlot en goed beantwoord. Aangekondigde levertijd was 5 dagen, maar systeem is vlotter geleverd. Mooi dat er een neutrale omdoos omheen zat. Er zijn weinig firma's die op maat geconfigureerde en geassembleerde Shuttle systemen leveren. Prima ervaring tot nu toe!

Zeer snelle levering van NUC11 I7

Besteld omdat hij bij Mena computers leverbaar was en nergens anders. 17.00 besteld en volgende dag geleverd.

Goede service, vriendelijk en snelle afhandeling

Ik had online een mini-pc besteld met geheugen en een ssd schijf. Achteraf bleek het geheugen niet compatible met de Gigabyte Pro mini PC. Dat is na de telefonische melding meteen onderzocht en binnen 1 uur werd ik al teruggebeld. Ik kon de geheugenmodules zonder problemen retour sturen. Vervelend in eerste instantie als iets niet werkt, echter hierdoor kom je er wel achter hoe goed de service is.

Prima service en dito afhandeling

Niets op aan te merken.

Doen wat ze zeggen

De bestelling liep op geoliede wieltjes!

Gewoon goed zoals het hoort.

De PC kwam sneller binnen dan verwacht. Top!

Nog te vroeg om te beoordelen. Maar ziet goed uit.

Tot nu toe okee.

Goede afterservice en snelle levering

Na 3 jaar een kapotte Brix mini-pc en uitgebreid telefonisch geholpen met tips om zaken door te meten om e.e.a. uit te sluiten. Helaas toch afgeschreven, maar ja na 3 jaar non-stop aan te verwachten. (Het is geen server) Na korte selectie de opvolger besteld en ondanks alle kerstdrukte de volgende dag al geleverd dus al met al weer goede service.

Snelle levering, goede prijs en fijn contact.

Op vrijdagmiddag nieuw mini-PCtje besteld, op zaterdag al binnen, netjes geassembleerd. Meer kun je niet verwachten.

Goede service, sneller dan verwacht

Ik had een foutje in mijn adres gemaakt (huisnummer vergeten), werd 10 minuten later opgebeld en de volgende dag (zaterdag) had ik het product in huis, terwijl ik het pas maandag verwacht had.

Uitstekende produkten, snelle levering, werkt zonder problemen

In de afgelopen jaren heb ik diverse Gigabyte configuraties besteld. Nooit problemen gehad. Snelle levering en solide produkten.

Kreeg de nuc op tijd en werkt prima

Uitstekende service!

Ik had een moeilijk verkrijgbaar onderdeel nodig waarbij via internet uiteindelijk bij Mena Computers terecht kwam. Hier werd ik door Mehmet telefonisch prima te woord gestaan en naar het onderdeel doorverwezen. Bij mijn specifiekere vragen gaf hij aan hij het voor de zekerheid toch nog even na ging vragen bij de distributeur. Die zelfde dag kreeg ik al terugkoppeling dat het met zekerheid het juiste onderdeel was. Hij gaf tevens aan dat de levertijd wel wat langer zou kunnen zijn met de huidige drukte. Ik heb het onderdeel meteen besteld en tot mijn grote verrassing had ik het onderdeel veel sneller binnen dan verwacht en werkt alles weer prima. Kortom; zeer tevreden met Mena Computers en Mehmet!

De mini PC is heel snel geassembleerd en verstuurd.

Na het configureren en bestellen in de avond is men de volgende al begonnen met assembleren en versturen van de PC. Het is netjes ingepakt en met de reserve schroefjes erbij. De PC zelf is compact, degelijk, stil en heel snel. Bedankt daarvoor!

Uitstekend service!

Mijn ervaring bij minipc is uitstekend, uitstekend service. Je wordt heel snel, duidelijk en helder geholpen door minipc.

24 uurs levering werd niet gehaald. Verder prima

De belofte om 24uurs levering was twijfelachtig vanaf het begin. Toch werd mijn mail uiteindelijk gelezen en het pakket binnen 2 dagen in huis. Is acceptabel te noemen.

Goed en snel advies

Na vragen ivm Windows 11 kreeg ik snel en goed advies. Ik heb een PC die door Mena samengesteld is en die draait al jarenlang zonder problemen.

Snel

Gigabyte mini pc, mooi product, krachtig klein en stil.

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.