Uitsekende ervaring

De website heeft me goed geholpen om datgene te bestellen wat ik nodig had. Een standaard configuratie met aanpassingsmogelijkheden is zeer nuttig gebleken. De levering was ook in orde, compleet en op het tijdstip zoals aangegeven.

Prettige shop met veel kennis in huis en laagdrempelig

Goede service, denken met je mee, scherpe prijzen en erg vriendelijk

Problemen met de verzending door DHL zijn goed opgelost..

Prima.

Snelle en effectieve service voor de prijs van een nieuw chipje!

Klantvriendelijk en deskundig

Snelle kwalitatieve service

Snelle kwalitatieve service, correcte retourafhandeling

Geheel volgens verwachting en afspraak

Ik zocht een PC die ik volledig zelf kon configureren en waar ik nog mijn eigen hardware zelf in kon zetten. En dat heb ik bij Mena Computers gevonden! De opgegeven configuratie is perfect afgeleverd en na installatie van mijn eigen HDD's en DVD-brander werkte het systeem perfect! Ivm met vakantie had ik gevraagd om hem na een bepaalde datum te leveren en ook dat ging vlekkeloos! Ik ben heel erg tevreden!

Goed, snel zonder haastwerk

Mini PC geconfigureerd en besteld. Ondanks de redelijk exotisch setup werd deze toch snel geleverd. De PC was zeer netjes afwerkt, gewoon top

In het weekend besteld en dinsdag in huis. Werkt perfect .

Met foutje en toch super tevreden

Ik had 2 PC'tjes besteld met een USB stick met drivers. Ik zoekn, zie geen USB stick. Belletje. Volgende dag in brievenbus: -> USB stick. Ik snapte UEFI install niet.. Belletje. Nu wel. Top dus.

Zeer goede en snelle service. Telefonisch heel snel en adequaat geholpen.

Zowel de bestelling als de service (telefonisch) waren helder en snel. Groot voordeel ten opzichte van anderen: alles kan aangepast worden bij samenstelling en bestelling van de pc.

Perfecte afhandeling en levering

Van begin tot eind perfect verlopen. Tussentijds tijdens de assemblage van de bestelde Shuttle nano pc op de hoogte gehouden van de voortgang. Een pluim voor dit bedrijf, bedankt!

goede service, zeer tevreden en wellicht binnenkort een nieuwe bestelling

Prima afgehandeld

Gewoon goed: duidelijke informatie op de website, zowel over de artikelen als over het bouwproces en de levering. Updates per mail zijn handig. Mijn bestelling werd vlot verzonden.

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs en snel geleverd.

Uitstekende service, binnen de afgesproken prijs

En die prijs was al scherp. Verder nog binnen de afgesproken tijd ook. Ik ben prima te woord gestaan. Een absolute aanrader.

Super snel en altijd een goede prijs.

Ik heb al meerdere artikelen ingekocht voor mijn klanten en ik weet dat ik er nooit lang op moet wachten. Ook is het fijn om melding te ontvangen bij een status veranderingen van de bestelling.

Super snel, goede prijs .

Uitstekend !

probleemloos besteld&geleverd

zeer vlotte communicatie en feedback over bestelling,produktie & levering van bestelde pc. De betaalde prijs is totaal in verhouding met geleverde produkt

Pluspunten

Keer op keer de beste, altijd het juiste onderdeel/product.

Pluspunten

Levering was compleet en netjes verpakt. Relatief snelle afhandeling na aankoop.

Aankoop gedaan met betaling voor levering op zelfde dag. De producten waren niet op voorraad en heb dan 3 dagen moeten wachten. Spijtig dat er dan een betaling is aangerekend voor levering op zelfde dag.

Pluspunten

Geweldig snelle service nadat probleem met hardware geleverd is. Goede klantenservice en extreem snelle oplossing en retour!

Pluspunten

Snelle levering, goede aftersales service (indien nodig).

Pluspunten

Goed geonformeerd

Pluspunten

Snel geleverd. Prima verpakt.

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.