Vlotte levering, Ubuntu 20 probleemloos geïnstallerd en alles werkt!

Het geheugen en de SSD konden moeiteloos geplaatst worden, het was plug and play. Alle kabeltjes aansluiten, Ubuntu installeren, de pc start vlug op en alles werkt naar behoren.

Zeer goede en snelle levering

Duidelijk en snel

Geen problemen gehad.

OK

Duidelijk website, eenvoudig je eigen min pc samen stellen en snelle levering.

precies geleverd waar ik om gevraagd had, 1 dag na bestelling

De mini-pc werd de volgende netjes bezorgd. Het staat nu tevreden te zoemen met freebsd-12.2 en een forked-daapd server. Werkt prima voor dit doel.

Fan-tas-tisch

Goede telefonische ondersteuning en uitleg tijdens het bouwen van mijn game-pc. Toppers! Vriendelijk, enthousiast en gepassioneerd!

Een prima firma, nette website en snel een goed advies.

Mijn eerder in 2013 door de firma Mena Computers geleverde Shuttle mini pc raakte defect. Had toen der tijd een goede ervaring met deze firma. Daarom heb ik hun website weer bezocht en een nieuwe Shuttle mini pc kunnen samenstellen. De levering verliep snel en correct en ook mijn vragen werden snel beantwoord. Ook de nalevering van een onderdeel was snel en correct. Kortom een prima firma.

SNELLE VERZENDING

Opmerking product: Shuttle bios batterij cr2032 3volt met draad en plugje. Past precies op Intel NUC moederboard Echter!!!!: Draadjes, rood en zwart zitten omgedraaid in het plugje. Gelukkig viel dat mij op, draden doorgeknipt en andersom weer verbonden (gesoldeerd). Daarna plugje in moederboard gedrukt en computer werkt weer als het zonnetje.

Bestelling snel en goed afgehandeld

Geen onnodige wachttijd, netjes verpakt en goed gecommuniceerd.

Na mijn pakje goed te hebben ontvangen en het updaten van mijn drivers gaf mijn mini pc geen teken van leven meer. Telefonisch heeft Mena computers mij verder proberen helpen maar ik kreeg zelf het probleem niet opgelost. De BIOS was ergens corrupt geraakt. De pc terug opgestuurd en het probleem werd snel opgelost door Mena computers, en diezelfde dag nog terug opgestuurd met de post! Bedankt voor de goede service!

Zeer goede en snelle service

Ik had de pech dat er een onderdeel defect was bij ontvangst (DOA). Dit hebben ze snel opgelost. Reactietijd van de klantenservice is zeer snel, waardoor ik niet lang hoefde te wachten op mijn vervangende product. Zeer tevreden.

Snel en alles zoals besteld

Snel en alles zoals besteld

Goede en snelle service!

Erg teverden.

Top product, top levering!

Uitstekende prijs/kwaliteit! En in een week geleverd. Super.

Intel Nuc samengesteld en besteld. De pc configurator is zeer gemakkelijk te bedienen. Ik kreeg na de betaling meteen een mail waarin om overleg werd gevraagd over een kabel die niet op voorraad was en enkele dagen levertijd zou hebben. Ze vonden het zelfs vreemd dat ik wel een paar dagen op de hele bestelling wilde wachten. Wat bleek, na 3 werkdagen was toch alles in huis. Alles naar tevredenheid.

Uitstekende samenstellingskeuzes en dito afhandeling!

De keuzes voor het samenstellen van mijn micro-PC (ASRock A300) waren zeer uitgebreid, duidelijk beschreven en bovendien zeer betaalbaar. D.m.v. het doorgeven van de verschillende fases (bestelling, assemblage en verzending) is het verwerkingsproces goed te volgen. Het microsysteem is vlot geleverd, voorzien van een volledig bijgewerkte Windows 10-versie. Dat scheelde me de nodige updates. Het systeem werkt voorbeeldig, wat uiteindelijk het belangrijkst is.

Alles keurig op tijd volgens afspraak geleverd en netjes geassembleerd!

perfecte service en informatie

De ubiquiti producten zaten zeer goed verpakt in een doos en ondanks dat een aantal producten 3-5 dagen levertijd hadden, werd alles binnen 2 dagen bezorgd. de updates en informatie in de bestelling waren snel en duidelijk. Overall een perfecte service

Prima.

Ofschoon het niet direct een winkel is, kon ik na telefonische afspraak langskomen. Werd op goede, vakbekwame en vriendelijke wijze te woord gestaan. Kreeg antwoord op al mijn gestelde vragen en een goed advies. Heb dezelfde week een Shuttle SH370R6 V2 Plus besteld. Tussen bestelling en uitlevering werd ik regelmatig per mail op de hoogte gehouden van de status van de bestellingen uitlevering. Ik ben bijzonder tevreden.

geweldig

mijn shuttle processor een verkeerde ingezet. contact gezocht met minipc.eu processor besteld die er bij hoort besteld. de pennetjes waar de processor op komt waren een aantal verbogen. de jongens hebben her hersteld zonder rekening. waar maak je dit nog mee. WAT EEN GEWELDIGE PC TOKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat een grandiose service. een 10 met een griffel. TOP TOP TOP

Goede afhandeling retour

Product voldeed niet aan mijn verwachting, product retour gezonden en prima afhandeling van het retour proces. Duidelijke berichtgeving over de gang van zaken en snelle terugbetaling van het geld.

vriendelijk en helpen je echt verder

zeer deskundig en goede service top hoor !!!

No-nonsense computerwinkel

Voor de derde keer een Intel-NUC samengesteld op en besteld via Mena. Dat zegt genoeg lijkt me. Ik ben een terugkerende, zeer tevreden klant.

Over Mena Computers

Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's.