Ze beloven wat ze doen en doen wat ze beloven.

Bij een onverwachts probleempje goede tips om het op te lossen.

Klantvriendelijk. Zeer goede website met duidelijk keuze-overzicht

Alles van bestellen tot en met de levering ging naar wens. Minicomputer inmiddels geïnstalleerd en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. In het verleden had ik al een goede ervaring opgedaan, vandaar mijn keuze.

Prima, goed contact

Persoonlijk, en goed advies.

Voortreffelijk

Zeven jaar geleden kocht ik mijn eerste Shuttle bij Mena Computers. Vanwege de goede ervaringen toentertijd heb ik wederom een groter type Shuttle gekocht. De bestelling en de levering verliepen vlot, kortom alles naar wens.

Wederom top!

Ik had bewust geen ssd besteld voor mijn configuratie, omdat ik die nog had. Kreeg ik keurig een e-mail met de vraag of dat dat ook de bedoeling was. Daaruit blijkt dus dat men aandacht voor de klant heeft en niet klakkeloos bestellingen uitvoert. Klasse!

Zowel de beantwoording van telefonische vragen als de afhandeling van de bestelling. Reeds 3 x een NUC-Intel micro pc gekocht.

Al vele jaren zeer tevreden.

Ik heb Mena Computers al vele jaren geleden gevonden. Ze zijn en blijven een eersteklas leverancier: - Kwaliteit: top - Levertermijn: top - Prijs: top - Service na verkoop: top

Gewoon goede service en vriendelijk personeel

Bestelling altijd snel geleverd, niks negatiefs over te melden.

Snelle en goede levering en ondersteuning bij keuze.

Snelle en goede levering en ondersteuning bij keuze.

Goede website, prima service

Het is niet de eerste keer dat ik een miniPC aanschaf, en er zijn goede redenen om daarvoor bij deze leverancier terug te komen. Bij een complete miniPC is het van belang om bij het basissysteem passende componenten te selecteren, en wel zo handig wanneer die bij dezelfde leverancier te kunnen bestellen die desgewenst ook de assemblage doet. Dan zit je bij MiniPC.eu goed! En wanneer er onverhoopt een probleempje mocht zijn wordt het snel en adequaat opgelost.

perfect advies over de aanschaf van een computer en snelle levering

Ik was op zoek naar een krachtige minipc voor het bewerken van fotos en videos. Er werd goed met mij meegedacht en configureerde uiteindelijk een pc voor mij, die precies voldeed aan mij wensen. Top! Het bestelproces er na was heel duidelijk. Ik wist precies wat er gebeurde: onderdelen bestellen, de minipc opbouwen met deze onderdelen en het versturen naar mij. Binnen enkele dagen had ik de pc in huis. Super service

Zeer goede RMA dienst

Ik heb mijn computer niet laten samenstellen door mena computers, waardoor de meegeleverde RAM DOA was. Na de helpdesk gecontacteerd te hebben kon ik de geleverde onderdelen terugsturen en hebben zij bevestigd dat de geleverde RAM defekt was en hebben deze kosteloos vervangen

Zeer degelijke klantenservice

Je kan Mena bellen om samen naar oplossingen te zoeken! Snelle service en levering.

Prima aankoopervaring.

Prima aankoop-ervaring. Beetje kennis is vereist, je krijgt bij je pakketje geen a4-tje met opmerkingen wat je de komende jaren nog moet doen (bijv. een veilige backup maken van Windows, of wel of niet iets registreren, etc.) of wat ze nog voor je kunnen betekenen (vervangen ooit lawaaiig wordende ventilator of wat dan ook)

Echt heel fijn en persoonlijk geholpen door Mena

Hele goede service en erg goed geholpen! Bedankt, en zeker aan te bevelen!

Helemaal top

Een mini PC met bijbehoren besteld en alles volgens afspraak geleverd. Goed verpakt en degelijke communicatie.

Betrouwbare leverancier én PC, snel en correct geleverd

Altijd heel goede ervaring gehad met Mena en hun Shuttle mini-PC

Correct en snel

Alles gekregen zoals besteld, ver binnen de verwachte levertermijn.

Goed en snel geholpen

Duidelijke website, goede en snelle levering. Navraag over specificaties goed beantwoord en de kwaliteit van de NUC is prima.

Telefonisch bereikbaarheid is goed, vragen woreden duidelijk beantwoord. Goede prijzen voor de consument. 2019 eerste NUC aangeschaft, 2023 2e NUC aangeschaft.

Goede prijs, goede hardware, goede service

Ik vind altijd kwaliteit mini PCs voor een goede prijs. Dit keer had ik wat vragen over Windows 11 support, maar die werden snel beantwoord zodat ik de goede keuze kon maken. Top service.

Snelle levering en uitstekende after sales support

Product was op voorraad en heel snel geleverd. Bovendien prima after sales support ontvangen. Kom ik nog eens terug voor meer aankopen.

Goede site staat meteen onder wat je erbij kunt kopen , echt goed

Prima, maar niet helemaal

Erg goede prijzen, snelle levering. Echter ontving ik niet precies wat ik had besteld; ik had besteld 2x een kabel voor een wifi kaart van 200mm, ontving 1x 200mm, 1x 250mm en 2x 300mm. Had het snel nodig voor een project en heb dus deze gebruikt en niet een vervanging aangevraagd, het werkt gelukkig wel.

In orde.

In orde.

Over Mena Computers

Mena Computers levert al jaren allerlei verschillende soorten Hardware. Wij hebben onder andere via 2 webshops onze hardware. Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's. Je kunt mij Mena Refurbished terecht voor al je refurbished laptops en pc's, deze kunnen op maat samengesteld worden.