De service van Mena computers is goed, maar verkeerde thuisbezorger

Mijn bestelling is prima en snel i elkaar gezet en was eerder dan verwacht ht verstuurd. Besteld op woensdag en vrijdag verstuurd. Helaas zou Postnl het pakket op zaterdag in het begin van de middag bezorgen, dat werd later gewijzigd in later in de middag. Dus moest ik een afspraak afzeggen. En ook dit kon postnl niet waarmaken. Krijg je als bericht wordt maandag bezorgd, gebracht naar postnl punt. Waar is mijn pakket dan. Het hele weekend staat erop de app van postnl. Wordt maandag bezorgd moest ik vrij nemen van werk en ik weer wachten. Staat er ineens bezorgd bij postnlpunt u kunt dit daar ophalen. Bedankt postnl ik ben hulpbehoevend en kan moeilijk lopen. Moet ik GVD een half uur heen en een half uur terug lopen. Grrrr. Ditis niet de afspraak!!! Het apparaat werkt prima. Maar postnl kan voortaan de potop. Hierdoor is de beoordeling geen 5 sterren terwijl ze dit wel verdienen.

Fijne winkel met prima service

Bestellen was eenvoudig, de communicatie naar mij ook heel goed. Ze hadden wel de verkeerde dimms meegestuurd maar stuurden onmiddellijk per post de juiste op met hun excuses.

Product vlot en goed verpakt geleverd

De website is duidelijk, de bestelling verliep vlot en levering 2 dagen later was perfect.

Goed advies en prima spullen.

Mooie / duidelijke website en na tel. overleg en advies is alles prima geregeld. Top.

Ik heb mijn pakje niet ontvangen.

Ik heb zogezegd een pakje ontvangen, maar er was niemand thuis en het pakje was zogezegd geleverd. Ik heb niet zien komen. Kan u mij hierbij helpen, PostNL zou zogezegd het pakje gebracht hebben.

Correcte af levering en goede uitleg

contact liep prima en de computer werd door U persoonlijk afgeleverd

Altijd in orde, zeer constant

Altijd in orde, zeer constant

Perfecte service

Vanaf de bestelling tot de montage en verzending werd ik op de hoogte gehouden. Op vragen werd direct geantwoord en naar oplossingen gezocht. Topbedrijf.

Geleverd zonder veel extra gedoe. Wat vreemd is, is dat er 3 pakketten worden aangemeld bij PostNL, maar er maar 1 wordt verstuurd. Netjes verpakt en snel geleverd.

Mijn ervaring bij de Mini PC specialist Mena Computers is SUPER!

De gehele bestelprocedure verloopt naadloos. Samenstellen van het hele pakket is gemakkelijk. Iedere processtap van de bestelling t/m de aflevering wordt goed gecommuniceerd. Vragen worden snel beantwoord. Mijn mini-pc werd volgens mijn wensen opgebouwd, van recente software voorzien en afgeleverd in 2 (twee!) dagen.

Goeie hardware, goeie service, snel geleverd.

Goed aanbod op de website, makkelijk te configureren. Snel geleverd. Kortom: top.

Professionele club

Prima geregeld

Snel geleverd en prima prijs

Goede service en zeer klantvriendelijk

Bedrijf waar ik al jaren koop, goed bereikbaar, altijd vriendelijk, geven duidelijk aan wat wel/niet op voorraad is en een zeer snelle levering.

Dikke 10!

Tjeerd denkt mee!! En hij is snel!

Voldoende keuze en informatie en goede afhandeling

Heb al vaker bij Mena Computers besteld. Altijd goed op orde en snelle levering. Kom graag terug voor een volgende computer

snelle en vriendelijke levering

top

Snel en goed geleverd

Is een nonsense partij. Duidelijk in wat er kan en levert snel en goed op. We werken nu al een aantal jaren met deze partij en zins kort is deze verhuist waardoor het voor ons nog makkelijker is om spullen die spoed hebben snel op te halen.

Snelle en correcte levering

Ten gevolge van een kleine onduidelijkheid in de omschrijving op de site had ik geen netwerkkaart besteld waardoor ik geen wifi had. Bij mijn bestelling acht jaar eerder was dat kaartje ook een optie. Wifi was toen ook onboard en dus was er geen extra kaartje nodig. Het kaartje is na bestelling door mij vlot geleverd. Mijn advies aan Mena is om de omschrijving nog duidelijker te maken.

Snelle en persoonlijke service.

Snelle en persoonlijke service.

Fantastisch geholpen

Ik ben werkelijk fantastisvh geholpen door dit bedrijf. Ik had zelf een mini pc samengesteld, die heb ik in gebruik genomen maar door de toch wel zware bewerkingen die ik moet uitvoeren was hij niet geschikt. Ik heb toen de hele pc mogen terugsturen en een nieuwe “zwaardere” pc mogen kopen zonder verlies

Je wordt steeds op de hoogte gehouden over de voortgang van de assemblage en de levert. Vooraf informatie gekregen via whatsapp en ook keurig geholpen toen ik wat vragen had over het gebruik van de computer.

Gisteren besteld vandaag al in huis

Gewoon dikke 10 waard

Goed geholpen met een stom probleem

Mijn NUC hield er afgelopen weekend mee op. Niks wat ik kon verzinnen liet hem weer werken. Ik ben langs gegaan, eigenlijk in de veronderstelling dat ik een nieuwe ging halen. Ik had mijn NUC meegenomen en na wat onderzoek en een reset van de CMOS batterij deed ie het weer!! :-D Helaas dus nog even geen nieuwe maar mijn volgende minipc komt wel hier vandaan. Nogmaals hartelijk dank voor je hulp Haico

Alles netjes geleverd en goed geholpen bij windows install

Zie zin. Wat helemaal top was geweest was een headsup mbt de windows install. Drivers nuc voor wifi werkte niet. Te overwegen om tegen servicekosten de installatie te doen

Over Mena Computers

Mena Computers levert al jaren allerlei verschillende soorten Hardware. Wij hebben onder andere via 2 webshops onze hardware. Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's. Je kunt mij Mena Refurbished terecht voor al je refurbished laptops en pc's, deze kunnen op maat samengesteld worden.